Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:56:32 // 102579
Ez az autó teteje. Ha 15 egy elem átlag, akkor 20 lehet a tető. Mondjuk le kell csiszolni a lakkot hozzá.
Zsocy15506-07-2010 20:54:05 // 102578
Krisz33 állítólag szépen dolgozik. Sok alfás jár hozzá. Szerintem alfásoknak ennyi az ár.
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:42:21 // 102577
Ha beteszel egy +35LE-s fúvókát a nitróhoz, az ugye 35LE+. A hitro viszont N2O. Tehát csak a harmada oxigén, a többi nem kell. Ha kicseréled a palackot egy O2 palackra, az már 3x35LE=105LE. :-DD
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:38:00 // 102576
Azért én BL hozzászólását fogadnám meg. Ha 16V a tied, akkor még meg lehet oldani valahogy, de akkor is motorcsere a legjobb. Ha 8V, akkor az a motor nedves hengerhüvelyes. Tehát sztem nem fogja semmi a henger tetejét a blokkhoz, hogy az erő ne nyomja szét.
Példának okádék egy rendesen turbósított 8V-ről. Itt 1 db-ból van kimarva mind a 4 hüvely megfelelő erősítésekkel:

Az autó 1991-es spider. 230+-at megy. MPH-ban. :-DD
Golf GTI, nein danke!
Példának okádék egy rendesen turbósított 8V-ről. Itt 1 db-ból van kimarva mind a 4 hüvely megfelelő erősítésekkel:

Az autó 1991-es spider. 230+-at megy. MPH-ban. :-DD
Golf GTI, nein danke!
BL06-07-2010 20:20:55 // 102575
A legegyszerűbb módja a turbó beépítésének ha az egész motort kicseréled egy gyárilag turbósra. Az utólagos csiga beszerelése jópár módosítással jár az eredeti motoron, ami nem túl egyszerű és ezek már mind ott vannak a Coupe/Integrale/Q4 erőforrásokban.
A kompresszor beépítése lehet hogy egyszerűbb, bár kétlem. A motorcsere nélküli látványos erősítés talán a nitróval oldható meg a legkönnyebben.
A kompresszor beépítése lehet hogy egyszerűbb, bár kétlem. A motorcsere nélküli látványos erősítés talán a nitróval oldható meg a legkönnyebben.
B@rney06-07-2010 20:18:37 // 102574
Mindenki figyelmébe:
http://www.vezess.hu/magazin/aljas_traffizas_ferihegyi_repternel/25269/
http://www.vezess.hu/magazin/aljas_traffizas_ferihegyi_repternel/25269/
Buksi06-07-2010 20:15:34 // 102573
Azért örülök, hogy nem csak én vagyok háztartásbeli! :-DDD
vm06-07-2010 20:13:00 // 102572
Eccer alul, eccer felül :)
Azt hittem egyébként, hogy az olaj vacak, 5000 km után leeresztettem, beleöntöttük az Alfa 20k-t, de az is vékony lett 100 fok körül.
Hozzáértők véleménye alapján megyek a csapágy-olajpumpa vonalon. Merthogy én házvezetőnő vagyok, nem értek az ótóhoz :D
Azt hittem egyébként, hogy az olaj vacak, 5000 km után leeresztettem, beleöntöttük az Alfa 20k-t, de az is vékony lett 100 fok körül.
Hozzáértők véleménye alapján megyek a csapágy-olajpumpa vonalon. Merthogy én házvezetőnő vagyok, nem értek az ótóhoz :D
Buksi06-07-2010 20:07:55 // 102571
De ezzel csak az a baj, hogy akkor majd mégegyszer szét kell szedni! :-(
vm06-07-2010 20:06:55 // 102570
Van neki, így ha a pumpa lesz a ludas az alacsony olajnyomásban, teszek nála egy nem hivatalos, baráti látogatást.
Előtte viszont valószínűleg pattintunk bele új hajtókarcsapágyat. Hátha az az anorexiás...
Előtte viszont valószínűleg pattintunk bele új hajtókarcsapágyat. Hátha az az anorexiás...
Buksi06-07-2010 19:57:59 // 102569
Szóval akkor lesz alkatrész? :-))))
beero15506-07-2010 19:15:13 // 102568
rakott már valaki turbót az autójába??
azon gondolkodom hogy kéne még párlovat rakni a vasba, viszont a chiptuning annyira nem szimpatikus...tehát maradt a turbós ötlet
mennyibe kerülhet ez a manőver?gondolom jó sok mindent ki kéne cserélni...
azon gondolkodom hogy kéne még párlovat rakni a vasba, viszont a chiptuning annyira nem szimpatikus...tehát maradt a turbós ötlet
mennyibe kerülhet ez a manőver?gondolom jó sok mindent ki kéne cserélni...
beero15506-07-2010 19:12:28 // 102567
környékemen 25-30k/elem, viszont az szép-igényes-jó munka...
nem fog lehámlani....
ne feledd ilyen téren az olcsó húsnak híg leve...
inkább többe kerüljön, de az jó legyen...
láttam már csodát én is az enyémen...
nem fog lehámlani....
ne feledd ilyen téren az olcsó húsnak híg leve...
inkább többe kerüljön, de az jó legyen...
láttam már csodát én is az enyémen...
Zsocy15506-07-2010 19:02:31 // 102566
Az nem is vészes ! :)
Én úgy hallottam, hogy 250-300 egy autó.
De az biztos, hogy el kel kezdenem spórolni ! :))
Én úgy hallottam, hogy 250-300 egy autó.
De az biztos, hogy el kel kezdenem spórolni ! :))
vm06-07-2010 18:57:32 // 102565
Köszi. Kérdeztem, válaszolt, örültem :)
Fairlane06-07-2010 18:47:58 // 102564
Hi.
Krisz33-nál pl átlag 15 pénz egy elem.
Motorháztető 20.
Krisz33-nál pl átlag 15 pénz egy elem.
Motorháztető 20.
Zsocy15506-07-2010 17:45:56 // 102563
Buksi06-07-2010 16:28:21 // 102562
Véget ért hál' Istennek! :-))))
Fairlane06-07-2010 16:23:40 // 102561
Na, miva'? Véget ért a műszak? :)
Buksi06-07-2010 15:55:45 // 102560
Sztem kérdezd Marklar kollegát! :-)
Buksi06-07-2010 15:52:34 // 102559
És a film végén majd feltűntetik a te neved is! :-)))))))))
SD06-07-2010 13:38:54 // 102558
ne is mond:D puttonnyal, állok a pirosnál sárga, rakom 1-be erre el mellettem egy piros kopel:D... full a szembejövő sávban kikerülte a sort lendületből, és bekanyarodott arra amerre én:) na mentem is utána, csak szépen csínnyán mert köv lámpa úgy is:) aztán ott kielőztem és besoroltam elé majd rátolattam még vissza:D:D:D hogy lássam a lámpát, de ez még nem volt elég:D, kiadta az élet, a köv utcában szépen lassan indultam, de a dráva utcát most túrják és átvannak festve a sávok sárgával, szóval az egyenesen menő belső sáv a kanyarodó ezt kb az emberek 10%-ha éeszreveszi:P
mindenkinek piros volt, mögöttem a piros kopel, az előbbi után eljátszotta hogy nem ideges, gondolta majd lenyom úgy is:))) aztán zöld én meg állok, kis hatásszünet, és kirakom az indexet:D
ott vége volt a csókának, úgy meghallgattam volna hogy magyaráz a csajszinak:D:D:D aki mellette ült:D és az előbb meg csikorogva vette a kanyart, most meg ott ál a punyesz mögött, ha kisorol bevállalja hogy lúzer hülye nem nézte a felfestést, ha marad akkor hiába játszotta a fejlét:P:D
maradt:D de láttam 20cm-t csúszott le az ülésben mikor észrevette a szitut:D aztán zöld a kanyarodóknak, és ott maradt álva:))) :D
a kecsege:)
mindenkinek piros volt, mögöttem a piros kopel, az előbbi után eljátszotta hogy nem ideges, gondolta majd lenyom úgy is:))) aztán zöld én meg állok, kis hatásszünet, és kirakom az indexet:D
ott vége volt a csókának, úgy meghallgattam volna hogy magyaráz a csajszinak:D:D:D aki mellette ült:D és az előbb meg csikorogva vette a kanyart, most meg ott ál a punyesz mögött, ha kisorol bevállalja hogy lúzer hülye nem nézte a felfestést, ha marad akkor hiába játszotta a fejlét:P:D
maradt:D de láttam 20cm-t csúszott le az ülésben mikor észrevette a szitut:D aztán zöld a kanyarodóknak, és ott maradt álva:))) :D
a kecsege:)
süsnye06-07-2010 13:29:51 // 102557
így van e.. :)
én sem szoktam mindig a megengedett sebességgel hajtani, nem vok szent, de úgy érzem tisztában vagyok a kockázatokkal is...
én sem szoktam mindig a megengedett sebességgel hajtani, nem vok szent, de úgy érzem tisztában vagyok a kockázatokkal is...
süsnye06-07-2010 13:28:37 // 102556
s majd az automata verdában nézed a régi videókat, mikor még betarthattál az eléd bevágni akaróknak.. ;))
egyébként az biztos, hogy lehet akármilyen logikusan megtervezett úthálózat, forgalomirányítás, amíg emberek irányítják az autókat... :)
egyébként az biztos, hogy lehet akármilyen logikusan megtervezett úthálózat, forgalomirányítás, amíg emberek irányítják az autókat... :)
Fater (Norbi)06-07-2010 13:24:45 // 102555
Sziasztok!
Látom a kamera a téma.
Mi tavaly kocsival voltunk oroszban és sikerült egy olyan útleírás beszerezni a neten, ahol az összes kamera, rendőri poszt, étterem, benzinkút, stb. (tiszta POI gyűjtemény) volt segítségünkre és mégis belefutottunk egy kamerába a visszaúton - köszönhető a reggeli 1 órás zsiráf és börönd pakolásnak... Ott csekket adtak, de a gyorshajtás sikerült lealkudnia a páromnak gyalogos közlekedési tarifára (kb. 10%-ra, azaz 1400 Ft-ra).
Ott az M1-es autópálya nagyon jó minőségű (!) - se kátyú, se nyomvályú -, de vannak kereszteződések, lámpák, lakott területek...
Ott egyszerűbb volt a forgalom ritmusát felvenni és max.120-al menni. Akinek sok pénze van az ott is tojik a szabályokra...
A fehéroroszoknál szintén jók az utak, de csak 105 a max sebesség - mi 120-al mentünk végig - igaz olyan nagy forgalom volt, mint a magyar M7-esen hétköznap éjjel :))
Látom a kamera a téma.
Mi tavaly kocsival voltunk oroszban és sikerült egy olyan útleírás beszerezni a neten, ahol az összes kamera, rendőri poszt, étterem, benzinkút, stb. (tiszta POI gyűjtemény) volt segítségünkre és mégis belefutottunk egy kamerába a visszaúton - köszönhető a reggeli 1 órás zsiráf és börönd pakolásnak... Ott csekket adtak, de a gyorshajtás sikerült lealkudnia a páromnak gyalogos közlekedési tarifára (kb. 10%-ra, azaz 1400 Ft-ra).
Ott az M1-es autópálya nagyon jó minőségű (!) - se kátyú, se nyomvályú -, de vannak kereszteződések, lámpák, lakott területek...
Ott egyszerűbb volt a forgalom ritmusát felvenni és max.120-al menni. Akinek sok pénze van az ott is tojik a szabályokra...
A fehéroroszoknál szintén jók az utak, de csak 105 a max sebesség - mi 120-al mentünk végig - igaz olyan nagy forgalom volt, mint a magyar M7-esen hétköznap éjjel :))
Fairlane06-07-2010 13:20:42 // 102554
Meg van pakolva ilyenekkel egész az óbudai körforgalomtól az M3-asig, meg asszem az új szakasz M5 előtti vége is :/
Dozer06-07-2010 13:08:53 // 102553
Az én véleményem, hogy adott egy jogszabály amit be kell tartani. Ellenőrzés, és a büntetés szükséges ha szeretjük ha nem. (én speciel nem :D)
A személyek szabadsága nem sérül, hiszen eldönthetik. A sebességkorlát alatt vagy fölött hajtanak. Ha úgy döntök, hogy felette megyek akkor fénykép - csekk esetén fej lehajt, csekk felad... hiszen én választottam.
Engem is büntettek már meg, de ez van. Sok alkalomból egyszer-kétszer elkapnak az belefér. :)
Amúgy az a tapasztalatom, hogy sok autónak a 130 tartósan sok... na meg van sok sofőr aki 40-nel is életveszélyes. :S
(Hülyének fogtok nézni de a pályán nem nagyon megyek 130 fölé a Q4 -gyel... itt még a fogyasztás is elviselhető, ha meg időre megyek akkor elindulok 15 perccel korábban ;) )
Közúton lakott területen kívül szoktam gyorshajtani (kanyarban 120 :D) szóval ott fognak meg ha megfognak. Aki meg 2 kiló körül akar menni javaslom a pályanapokat :D
A személyek szabadsága nem sérül, hiszen eldönthetik. A sebességkorlát alatt vagy fölött hajtanak. Ha úgy döntök, hogy felette megyek akkor fénykép - csekk esetén fej lehajt, csekk felad... hiszen én választottam.
Engem is büntettek már meg, de ez van. Sok alkalomból egyszer-kétszer elkapnak az belefér. :)
Amúgy az a tapasztalatom, hogy sok autónak a 130 tartósan sok... na meg van sok sofőr aki 40-nel is életveszélyes. :S
(Hülyének fogtok nézni de a pályán nem nagyon megyek 130 fölé a Q4 -gyel... itt még a fogyasztás is elviselhető, ha meg időre megyek akkor elindulok 15 perccel korábban ;) )
Közúton lakott területen kívül szoktam gyorshajtani (kanyarban 120 :D) szóval ott fognak meg ha megfognak. Aki meg 2 kiló körül akar menni javaslom a pályanapokat :D
SD06-07-2010 13:02:30 // 102552
nem:)
miért ilyen drága és miért ilyen szar:)
de amúgy a teávoljövőben ez meg fog oldódni mert szerintem nem lesz több sáv hanem egy lesz, és ott meg olyan sebességgel fog menni a közlekedés hogy eleve emberi irányítás kizárva
soros vs. párhuzamos adatátvitel
szoktam tesztelni, pesti rakpart, budai rakpart:)
pesti állandóan áll a szar csomópontok miatt. a budai meg ha az eleje vége tiszta akkor halad.
ha én lennék a király csak egy OZ felnit vennék és nem költenék többet az államkasszából:D:D:D
miért ilyen drága és miért ilyen szar:)
de amúgy a teávoljövőben ez meg fog oldódni mert szerintem nem lesz több sáv hanem egy lesz, és ott meg olyan sebességgel fog menni a közlekedés hogy eleve emberi irányítás kizárva
soros vs. párhuzamos adatátvitel
szoktam tesztelni, pesti rakpart, budai rakpart:)
pesti állandóan áll a szar csomópontok miatt. a budai meg ha az eleje vége tiszta akkor halad.
ha én lennék a király csak egy OZ felnit vennék és nem költenék többet az államkasszából:D:D:D
süsnye06-07-2010 12:50:33 // 102551
igen azt lehetetlen elérni, h egy objektív büntetés mindenkinél hatásos legyen, főleg, amíg a büntetés pénzről szól.
a 130 meg sztem nem az úthálózat állpotáttól függ, hanem fizika...
ha meg olyan hiper-szuper úthálózat lenne, amiről beszélsz, akkor meg az lenne a baj, h miért ilyen drága...
a 130 meg sztem nem az úthálózat állpotáttól függ, hanem fizika...
ha meg olyan hiper-szuper úthálózat lenne, amiről beszélsz, akkor meg az lenne a baj, h miért ilyen drága...
SD06-07-2010 12:39:09 // 102550
de akkor belemehetünk abba hogy ha egy 20 éves autó gond nélkül utazóban 160 körül halad, akkor miért 130 a korlátozás?
akkor mi van a mai übervágenekkel... jó azok sem mennek jobban... meg nem is 20 éves buzukiról bszélek...
de akkor ott a gond hogy van egy elavult úthálózat, korszerűtlen szerkezettel, és hogy orvosolják a bajokat hogy menj, altató tempóban... de ha nem akkor megbüntetünk
pont ez az a nagy különbség amire szükség lenne hogy változzon a szemlélet, csak még mindig nem halt ki az a generáció aki képtelen váltani..
nagy különbség, hogy korlátozom a szabadságot és állandóan atrocitásokkal tartom kordában a masszát
vagy olyan rendszert építek ahol megvan a lehetőség az emberhez méló életre, kihágások nélkül, és önellenörző módon a rendszer megát tartja kordában... mert kinézik azokat akik nem hajlandóak az amúgy jól átgondolt szabályok elfogadására...
és akkro el is jutottaunk a lehetetlenhez, mert ha már megint arról vitatkonznak meg bohóckondak hogy ki hova mit függeszt, akkor megint látható hogy meddig terjed a tisztelt közinteligencia... vagy épp érdekében áll ezen a szinten tartani, hogy lehessen a háttérban intézkedni...
csak egy példát mondjak egy olyan autón amin egy db kerék kerül 300k-ba, azt fogja érdekelni hogy lefotózzák? nem... akkor mit oldott meg semmit?
szacsibácsi az ignissel kifog vágni 80-al a kamion mögül, emelkedőn? igen ....
na ha két ilyen balfék van egy helyen akkor van gyász...
de ez e bohóckodás a kamerákkal nem segít ezen... semmit:(
akkor mi van a mai übervágenekkel... jó azok sem mennek jobban... meg nem is 20 éves buzukiról bszélek...
de akkor ott a gond hogy van egy elavult úthálózat, korszerűtlen szerkezettel, és hogy orvosolják a bajokat hogy menj, altató tempóban... de ha nem akkor megbüntetünk
pont ez az a nagy különbség amire szükség lenne hogy változzon a szemlélet, csak még mindig nem halt ki az a generáció aki képtelen váltani..
nagy különbség, hogy korlátozom a szabadságot és állandóan atrocitásokkal tartom kordában a masszát
vagy olyan rendszert építek ahol megvan a lehetőség az emberhez méló életre, kihágások nélkül, és önellenörző módon a rendszer megát tartja kordában... mert kinézik azokat akik nem hajlandóak az amúgy jól átgondolt szabályok elfogadására...
és akkro el is jutottaunk a lehetetlenhez, mert ha már megint arról vitatkonznak meg bohóckondak hogy ki hova mit függeszt, akkor megint látható hogy meddig terjed a tisztelt közinteligencia... vagy épp érdekében áll ezen a szinten tartani, hogy lehessen a háttérban intézkedni...
csak egy példát mondjak egy olyan autón amin egy db kerék kerül 300k-ba, azt fogja érdekelni hogy lefotózzák? nem... akkor mit oldott meg semmit?
szacsibácsi az ignissel kifog vágni 80-al a kamion mögül, emelkedőn? igen ....
na ha két ilyen balfék van egy helyen akkor van gyász...
de ez e bohóckodás a kamerákkal nem segít ezen... semmit:(
süsnye06-07-2010 12:12:10 // 102549
"az kéne hogy ne kerülhessenek veszélyes helyzetbe az emberek"
vaze, ezt magyarázom? miért kell ahhoz, trafi, hogy elkerülhető legyen a veszélyes helyzet? azért, mert birkák az emberek, mert szükségük van arra, h vki figyeljen rájuk, mert különben lesz@rják az előírást, amit nem azért találtak ki, mert vki éppen unatkozott..
"ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás"
akinek, a "mikor mit lehet" kategórába tartozik az autópálya sebssségkorlátozás ismerete, az adja le a jogsiját ;)
"ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol"
no, hát egyről beszélünk.. :)
én az akarom mondani, h
- autópályán elég egyértelmű a sebssségkorlátozás
- mindenkinek van km/h órája
- mindenki tudja, h ellenőrizhetik
innentől kezdve saját döntése és ezáltal saját felelőssége, hogy túllépi-e avagy nem...
ezért nem a rendőrt kell szidni...
nyilván vannak dolgok, amikkel visszaélnek, de sztem ez nem az...
vaze, ezt magyarázom? miért kell ahhoz, trafi, hogy elkerülhető legyen a veszélyes helyzet? azért, mert birkák az emberek, mert szükségük van arra, h vki figyeljen rájuk, mert különben lesz@rják az előírást, amit nem azért találtak ki, mert vki éppen unatkozott..
"ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás"
akinek, a "mikor mit lehet" kategórába tartozik az autópálya sebssségkorlátozás ismerete, az adja le a jogsiját ;)
"ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol"
no, hát egyről beszélünk.. :)
én az akarom mondani, h
- autópályán elég egyértelmű a sebssségkorlátozás
- mindenkinek van km/h órája
- mindenki tudja, h ellenőrizhetik
innentől kezdve saját döntése és ezáltal saját felelőssége, hogy túllépi-e avagy nem...
ezért nem a rendőrt kell szidni...
nyilván vannak dolgok, amikkel visszaélnek, de sztem ez nem az...
vm06-07-2010 12:10:19 // 102548
Sziasztok!
Elképzelhető, hogy a közeljövőben szükségem lesz egy olajpumpára. Gyári már nem rendelhető, viszont a nyolcszelepes TS 155-ben ugyanaz a pumpa van, mint a 164 super-ben. Szóval ha esetleg lenne valakinek bontott (mert úgy látom, itt ebben az irányban nagyobb az élet mint 164-éknél), akkor beszélgethetnénk :)
Üdv, vm
Elképzelhető, hogy a közeljövőben szükségem lesz egy olajpumpára. Gyári már nem rendelhető, viszont a nyolcszelepes TS 155-ben ugyanaz a pumpa van, mint a 164 super-ben. Szóval ha esetleg lenne valakinek bontott (mert úgy látom, itt ebben az irányban nagyobb az élet mint 164-éknél), akkor beszélgethetnénk :)
Üdv, vm
SD06-07-2010 12:04:54 // 102547
nem:)
az kéne hogy ne kerülhessenek veszélyes helyzetbe az emberek:)
ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás, ha meg fenyíteni kell akkor az legyen kiszámítható.... nem szerencse alapú, ha tudo hogy a pálya elején és végén, vagy mondjuk 10km-enként olvassa egy rendszer a rendszámodat, és 150 feletti átlagsebességnél, jön a csekk akkor nem fogsz menni gyorsabban
ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol:)
ha minden 1% esélyre az ember azt mondaná hogy na ezt nem mert veszélyes és drága, akkor mindenki suzukit mosna a kerben otthon, és taxival járna:D:D:D
az kéne hogy ne kerülhessenek veszélyes helyzetbe az emberek:)
ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás, ha meg fenyíteni kell akkor az legyen kiszámítható.... nem szerencse alapú, ha tudo hogy a pálya elején és végén, vagy mondjuk 10km-enként olvassa egy rendszer a rendszámodat, és 150 feletti átlagsebességnél, jön a csekk akkor nem fogsz menni gyorsabban
ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol:)
ha minden 1% esélyre az ember azt mondaná hogy na ezt nem mert veszélyes és drága, akkor mindenki suzukit mosna a kerben otthon, és taxival járna:D:D:D
süsnye06-07-2010 11:45:08 // 102546
ez a birka viselkedés: nem elég nekem az előírás, sz@rok rá, úgyse ellenőrzik... ha meg mégis akkor sír a szám, mert nagy az arcom, de felelősséget már nem akarok vállani ;)
"170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)"
pontosan ezért kell mérni, nemde? ;)
"170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)"
pontosan ezért kell mérni, nemde? ;)
SD06-07-2010 11:38:44 // 102545
de: ha látná őket mindenki akkor nem azon gondolkozna a vezetésre figyelés helyett hogy most lefényképeztek vagy nem... ott a fakabát, nem megy gyorsan ennyi....
a 10parancsolatban meg ott van hogy ne lopj, és betartják? de ha szívlapáttal tarkónbaxnának párat, akkor abbahagynák:) 170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)
a 10parancsolatban meg ott van hogy ne lopj, és betartják? de ha szívlapáttal tarkónbaxnának párat, akkor abbahagynák:) 170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)
SD06-07-2010 11:36:14 // 102544
Lehet eladnám a 15" zender gurulóka, nem ütnek, gumi nélkül eladó, vagy jó ajánlat esetén gumival, de mivel azok szinte újak, gondolom ésszerűbb megtartani.
A felgék még eredeti lakkosak, nem fényezett javított stb. Van egy 5. darab is tarcsiba.
Érdekel esetleg valakit?
Én lehet benevezek később egy OZ-ra végre, már régóta vágyom rá:) Télre bakra teszem:D:D:D vagy rárakom a 13-ast:D:D:D na jó nem.
De a zender amellett hogy az egyik legjobb ami ezen az autón elképzelhető, az OZ még picit jobb lenne:)))

Közvéleménykutatás jelleggel:)
A felgék még eredeti lakkosak, nem fényezett javított stb. Van egy 5. darab is tarcsiba.
Érdekel esetleg valakit?
Én lehet benevezek később egy OZ-ra végre, már régóta vágyom rá:) Télre bakra teszem:D:D:D vagy rárakom a 13-ast:D:D:D na jó nem.
De a zender amellett hogy az egyik legjobb ami ezen az autón elképzelhető, az OZ még picit jobb lenne:)))

Közvéleménykutatás jelleggel:)
süsnye06-07-2010 11:32:05 // 102543
'zattópálya felhajtóknál ott van a 130as tábla, innentől kezdve nincs miről beszélni ;) teljesen mindegy hogy hídról mérnek, bokorból vagy telepített trafiból.
Ha túlléped a sebssség korlátot, azzal vállalod a rizikót, h megbüntetnek, ennyi... ;)
Ha túlléped a sebssség korlátot, azzal vállalod a rizikót, h megbüntetnek, ennyi... ;)
SD06-07-2010 11:24:09 // 102542
Szerintem az lenne a célja hogy ne menj gyorsan mert sok helyen ott vannak láthatóan.... lehetne kamu háromlábakkal is... tök mind1... ha lefényképeztek, és gyorsan mentél akkor már hagytak hogy bűnözz.. ha a jelétükkel megakadályozták a szabálytalanságot több embert menthetnének meg.. nem csak a pénzt szednék... az a baj hogy fenyegetnek pénztbeszednek nem őrzik a rendet ami a feladatuk lenne.
Én azt mondom mindenki tudja hol vannak azok a helyek ahol veszélyesebb útszakaszok vannak, oda tanyázzanak le... az meg hogy a nyílt pályán valaki este 160-al menne nem kéne hogy érdekelje őket....
De ha a vasárnapi dugóban a bjembé a leállósárvban porzik végig akkor ott pl: fényképezhetnének..
nem kellene ehez sok ész szerinem...
- legyen ott a rendőr mikor jön be a nép a telekről
- legyen ott ahol bonyolult kereszteződés, vagy megoldatlan forgalmi szituáció van
- legyen ott ahol pofátlanul közlekednek rendszeresen
- meg ahol száguldoznak...
hogy lehet hogy a rendőrök nem hallják hogy a szentendrein csutkagázon gyorsulnak a motorosok? állítsák be 100-ára a trafit... nem az fog embert ölni aki 78-al megy... hanem aki ott fingatja xarát... mert végre kétutcányi egyenes aszfalt, van két lámpa közt...
Én azt mondom mindenki tudja hol vannak azok a helyek ahol veszélyesebb útszakaszok vannak, oda tanyázzanak le... az meg hogy a nyílt pályán valaki este 160-al menne nem kéne hogy érdekelje őket....
De ha a vasárnapi dugóban a bjembé a leállósárvban porzik végig akkor ott pl: fényképezhetnének..
nem kellene ehez sok ész szerinem...
- legyen ott a rendőr mikor jön be a nép a telekről
- legyen ott ahol bonyolult kereszteződés, vagy megoldatlan forgalmi szituáció van
- legyen ott ahol pofátlanul közlekednek rendszeresen
- meg ahol száguldoznak...
hogy lehet hogy a rendőrök nem hallják hogy a szentendrein csutkagázon gyorsulnak a motorosok? állítsák be 100-ára a trafit... nem az fog embert ölni aki 78-al megy... hanem aki ott fingatja xarát... mert végre kétutcányi egyenes aszfalt, van két lámpa közt...
Thomika06-07-2010 10:40:03 // 102541
Az a cél,hogy ne vedd észre! Ha gyorsan hajtasz, bünti jár érte, ennyi. :P Soxor viszont simán kiállnak az rsoktáviával na az puszta elrettentés, hiszen, ha meglátod, úgyis visszaveszel a tempóból..
SD06-07-2010 10:36:23 // 102540
Hát legutóbb.. én is nagyot néztem... megyek és az M5 felé végénél.. látom minden autó húzódik ki a külső sávba, amúgy 3 volt ott oldalanként... addig meg tolta mindenki 130 körül
én is motorfékkel gurulok, de nem sorolok, erre látom ott áll a háromlábú, hát azelől menekültek... ott is állt egy mercis, az gondolom tudta hogy olcsóbb ott levajazni mint amennyivel mehetett...
hát nem tudom... igazából azt sérelmezem hogy tényleg pénzbehajtára megy a dolog... nem látható helyre állnak direkt... pedig az lenne a cél... ugye..
pl: hídról az elhaladó autókat úgy hogy ne látszódjanak... pl... utálatos dolog..
én is motorfékkel gurulok, de nem sorolok, erre látom ott áll a háromlábú, hát azelől menekültek... ott is állt egy mercis, az gondolom tudta hogy olcsóbb ott levajazni mint amennyivel mehetett...
hát nem tudom... igazából azt sérelmezem hogy tényleg pénzbehajtára megy a dolog... nem látható helyre állnak direkt... pedig az lenne a cél... ugye..
pl: hídról az elhaladó autókat úgy hogy ne látszódjanak... pl... utálatos dolog..
Thomika06-07-2010 10:29:40 // 102539
Ez a 80-as tábla új lehet, pár hónapja még (utólag megtudtam) a 0-ás azon szakaszán még 100 volt a limit.....
SD06-07-2010 10:29:24 // 102538
Propó 40k-ért lefényképezem bárki gépét:D :)))
Thomika06-07-2010 10:27:05 // 102537
Napot Uraim! :)
Előbb-utóbb mind belecsúszunk egy trafiba.... ez a nagy számok törvénye. 5-8 évente egy gyorshajtás nem sok ahhoz képest ahogy általában közlekedik a jónép! Többek közt mi is :P :) Én 2 éve kaptam a 6-os úton egy 40K-s papírkát 90 helyett 127km/h... Nyáron meg amúgy is jobban őrködnek a sok nyaraló miatt!
Előbb-utóbb mind belecsúszunk egy trafiba.... ez a nagy számok törvénye. 5-8 évente egy gyorshajtás nem sok ahhoz képest ahogy általában közlekedik a jónép! Többek közt mi is :P :) Én 2 éve kaptam a 6-os úton egy 40K-s papírkát 90 helyett 127km/h... Nyáron meg amúgy is jobban őrködnek a sok nyaraló miatt!
SD06-07-2010 10:07:53 // 102536
mondjuk mostz hogy állítólag bekeményítettek, én is azon veszem észre magam hogy 130-al megyek... agymenés....
SD06-07-2010 10:06:32 // 102535
Út díj:) :(
Jobb reggelt...
node, én lehet megúsztam a legutóbbi szegedi rakéta üzemmódot mert azóta semmi:)
Jobb reggelt...
node, én lehet megúsztam a legutóbbi szegedi rakéta üzemmódot mert azóta semmi:)
Fairlane06-07-2010 09:44:21 // 102534
Hát B+, faszér raktok be ennyi trafis képet....
Reggel lehet én is belefutottam egybe a nulláson, 80as táblánál.... Vmivel 100 alatt, talán még benn volt a 95ben, majd kiderül.
Csak tudnám, hogy ha városon kívül 90el lehet menni a legutolsó zergebaszó úton is, akkor a páréves többsávos, leállósávos autóúton miért pakolnak mindent tele 80as táblával.... :(
Reggel lehet én is belefutottam egybe a nulláson, 80as táblánál.... Vmivel 100 alatt, talán még benn volt a 95ben, majd kiderül.
Csak tudnám, hogy ha városon kívül 90el lehet menni a legutolsó zergebaszó úton is, akkor a páréves többsávos, leállósávos autóúton miért pakolnak mindent tele 80as táblával.... :(
Marklar15506-07-2010 09:02:22 // 102533
Majd írok nekik,hogy van hozzá cumóm:)))
Marklar15506-07-2010 09:01:47 // 102532
Ismétlés volt:)
Marklar15506-07-2010 09:00:36 // 102531
Mér nem figyelsz?:)))
Ez mennyi?
Ez mennyi?
Marklar15506-07-2010 08:45:23 // 102530
áhh
Inkább Korfun:)
Szűkek az utcák
még hétvégés is pénzt szednek a parkolásért
...
Inkább Korfun:)
Szűkek az utcák
még hétvégés is pénzt szednek a parkolásért
...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
