Forum >> 155

TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:56:32 // 102579
Ez az autó teteje. Ha 15 egy elem átlag, akkor 20 lehet a tető. Mondjuk le kell csiszolni a lakkot hozzá.
Zsocy15506-07-2010 20:54:05 // 102578
Krisz33 állítólag szépen dolgozik. Sok alfás jár hozzá. Szerintem alfásoknak ennyi az ár.
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:42:21 // 102577
Ha beteszel egy +35LE-s fúvókát a nitróhoz, az ugye 35LE+. A hitro viszont N2O. Tehát csak a harmada oxigén, a többi nem kell. Ha kicseréled a palackot egy O2 palackra, az már 3x35LE=105LE. :-DD
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2010 20:38:00 // 102576
Azért én BL hozzászólását fogadnám meg. Ha 16V a tied, akkor még meg lehet oldani valahogy, de akkor is motorcsere a legjobb. Ha 8V, akkor az a motor nedves hengerhüvelyes. Tehát sztem nem fogja semmi a henger tetejét a blokkhoz, hogy az erő ne nyomja szét.

Példának okádék egy rendesen turbósított 8V-ről. Itt 1 db-ból van kimarva mind a 4 hüvely megfelelő erősítésekkel:


Az autó 1991-es spider. 230+-at megy. MPH-ban. :-DD
Golf GTI, nein danke!
BL06-07-2010 20:20:55 // 102575
A legegyszerűbb módja a turbó beépítésének ha az egész motort kicseréled egy gyárilag turbósra. Az utólagos csiga beszerelése jópár módosítással jár az eredeti motoron, ami nem túl egyszerű és ezek már mind ott vannak a Coupe/Integrale/Q4 erőforrásokban.
A kompresszor beépítése lehet hogy egyszerűbb, bár kétlem. A motorcsere nélküli látványos erősítés talán a nitróval oldható meg a legkönnyebben.
B@rney06-07-2010 20:18:37 // 102574
Mindenki figyelmébe:
http://www.vezess.hu/magazin/aljas_traffizas_ferihegyi_repternel/25269/
Buksi06-07-2010 20:15:34 // 102573
Azért örülök, hogy nem csak én vagyok háztartásbeli! :-DDD
vm06-07-2010 20:13:00 // 102572
Eccer alul, eccer felül :)
Azt hittem egyébként, hogy az olaj vacak, 5000 km után leeresztettem, beleöntöttük az Alfa 20k-t, de az is vékony lett 100 fok körül.
Hozzáértők véleménye alapján megyek a csapágy-olajpumpa vonalon. Merthogy én házvezetőnő vagyok, nem értek az ótóhoz :D
Buksi06-07-2010 20:07:55 // 102571
De ezzel csak az a baj, hogy akkor majd mégegyszer szét kell szedni! :-(
vm06-07-2010 20:06:55 // 102570
Van neki, így ha a pumpa lesz a ludas az alacsony olajnyomásban, teszek nála egy nem hivatalos, baráti látogatást.
Előtte viszont valószínűleg pattintunk bele új hajtókarcsapágyat. Hátha az az anorexiás...
Buksi06-07-2010 19:57:59 // 102569
Szóval akkor lesz alkatrész? :-))))
beero15506-07-2010 19:15:13 // 102568
rakott már valaki turbót az autójába??
azon gondolkodom hogy kéne még párlovat rakni a vasba, viszont a chiptuning annyira nem szimpatikus...tehát maradt a turbós ötlet

mennyibe kerülhet ez a manőver?gondolom jó sok mindent ki kéne cserélni...
beero15506-07-2010 19:12:28 // 102567
környékemen 25-30k/elem, viszont az szép-igényes-jó munka...
nem fog lehámlani....
ne feledd ilyen téren az olcsó húsnak híg leve...
inkább többe kerüljön, de az jó legyen...
láttam már csodát én is az enyémen...
Zsocy15506-07-2010 19:02:31 // 102566
Az nem is vészes ! :)
Én úgy hallottam, hogy 250-300 egy autó.
De az biztos, hogy el kel kezdenem spórolni ! :))
vm06-07-2010 18:57:32 // 102565
Köszi. Kérdeztem, válaszolt, örültem :)
Fairlane06-07-2010 18:47:58 // 102564
Hi.
Krisz33-nál pl átlag 15 pénz egy elem.
Motorháztető 20.
Zsocy15506-07-2010 17:45:56 // 102563
Sziasztok !
Egyre jobban "hámlik" az autóm, Gondolom ezen csak egy fényezés segíthet. Kb. mennyiért fényeznek mostanában ?
Buksi06-07-2010 16:28:21 // 102562
Véget ért hál' Istennek! :-))))
Fairlane06-07-2010 16:23:40 // 102561
Na, miva'? Véget ért a műszak? :)
Buksi06-07-2010 15:55:45 // 102560
Sztem kérdezd Marklar kollegát! :-)
Buksi06-07-2010 15:52:34 // 102559
És a film végén majd feltűntetik a te neved is! :-)))))))))
SD06-07-2010 13:38:54 // 102558
ne is mond:D puttonnyal, állok a pirosnál sárga, rakom 1-be erre el mellettem egy piros kopel:D... full a szembejövő sávban kikerülte a sort lendületből, és bekanyarodott arra amerre én:) na mentem is utána, csak szépen csínnyán mert köv lámpa úgy is:) aztán ott kielőztem és besoroltam elé majd rátolattam még vissza:D:D:D hogy lássam a lámpát, de ez még nem volt elég:D, kiadta az élet, a köv utcában szépen lassan indultam, de a dráva utcát most túrják és átvannak festve a sávok sárgával, szóval az egyenesen menő belső sáv a kanyarodó ezt kb az emberek 10%-ha éeszreveszi:P
mindenkinek piros volt, mögöttem a piros kopel, az előbbi után eljátszotta hogy nem ideges, gondolta majd lenyom úgy is:))) aztán zöld én meg állok, kis hatásszünet, és kirakom az indexet:D
ott vége volt a csókának, úgy meghallgattam volna hogy magyaráz a csajszinak:D:D:D aki mellette ült:D és az előbb meg csikorogva vette a kanyart, most meg ott ál a punyesz mögött, ha kisorol bevállalja hogy lúzer hülye nem nézte a felfestést, ha marad akkor hiába játszotta a fejlét:P:D

maradt:D de láttam 20cm-t csúszott le az ülésben mikor észrevette a szitut:D aztán zöld a kanyarodóknak, és ott maradt álva:))) :D

a kecsege:)
süsnye06-07-2010 13:29:51 // 102557
így van e.. :)

én sem szoktam mindig a megengedett sebességgel hajtani, nem vok szent, de úgy érzem tisztában vagyok a kockázatokkal is...
süsnye06-07-2010 13:28:37 // 102556
s majd az automata verdában nézed a régi videókat, mikor még betarthattál az eléd bevágni akaróknak.. ;))

egyébként az biztos, hogy lehet akármilyen logikusan megtervezett úthálózat, forgalomirányítás, amíg emberek irányítják az autókat... :)
Fater (Norbi)06-07-2010 13:24:45 // 102555
Sziasztok!

Látom a kamera a téma.
Mi tavaly kocsival voltunk oroszban és sikerült egy olyan útleírás beszerezni a neten, ahol az összes kamera, rendőri poszt, étterem, benzinkút, stb. (tiszta POI gyűjtemény) volt segítségünkre és mégis belefutottunk egy kamerába a visszaúton - köszönhető a reggeli 1 órás zsiráf és börönd pakolásnak... Ott csekket adtak, de a gyorshajtás sikerült lealkudnia a páromnak gyalogos közlekedési tarifára (kb. 10%-ra, azaz 1400 Ft-ra).
Ott az M1-es autópálya nagyon jó minőségű (!) - se kátyú, se nyomvályú -, de vannak kereszteződések, lámpák, lakott területek...
Ott egyszerűbb volt a forgalom ritmusát felvenni és max.120-al menni. Akinek sok pénze van az ott is tojik a szabályokra...
A fehéroroszoknál szintén jók az utak, de csak 105 a max sebesség - mi 120-al mentünk végig - igaz olyan nagy forgalom volt, mint a magyar M7-esen hétköznap éjjel :))
Fairlane06-07-2010 13:20:42 // 102554
Meg van pakolva ilyenekkel egész az óbudai körforgalomtól az M3-asig, meg asszem az új szakasz M5 előtti vége is :/
Dozer06-07-2010 13:08:53 // 102553
Az én véleményem, hogy adott egy jogszabály amit be kell tartani. Ellenőrzés, és a büntetés szükséges ha szeretjük ha nem. (én speciel nem :D)
A személyek szabadsága nem sérül, hiszen eldönthetik. A sebességkorlát alatt vagy fölött hajtanak. Ha úgy döntök, hogy felette megyek akkor fénykép - csekk esetén fej lehajt, csekk felad... hiszen én választottam.
Engem is büntettek már meg, de ez van. Sok alkalomból egyszer-kétszer elkapnak az belefér. :)

Amúgy az a tapasztalatom, hogy sok autónak a 130 tartósan sok... na meg van sok sofőr aki 40-nel is életveszélyes. :S

(Hülyének fogtok nézni de a pályán nem nagyon megyek 130 fölé a Q4 -gyel... itt még a fogyasztás is elviselhető, ha meg időre megyek akkor elindulok 15 perccel korábban ;) )
Közúton lakott területen kívül szoktam gyorshajtani (kanyarban 120 :D) szóval ott fognak meg ha megfognak. Aki meg 2 kiló körül akar menni javaslom a pályanapokat :D
SD06-07-2010 13:02:30 // 102552
nem:)

miért ilyen drága és miért ilyen szar:)

de amúgy a teávoljövőben ez meg fog oldódni mert szerintem nem lesz több sáv hanem egy lesz, és ott meg olyan sebességgel fog menni a közlekedés hogy eleve emberi irányítás kizárva

soros vs. párhuzamos adatátvitel

szoktam tesztelni, pesti rakpart, budai rakpart:)
pesti állandóan áll a szar csomópontok miatt. a budai meg ha az eleje vége tiszta akkor halad.

ha én lennék a király csak egy OZ felnit vennék és nem költenék többet az államkasszából:D:D:D
süsnye06-07-2010 12:50:33 // 102551
igen azt lehetetlen elérni, h egy objektív büntetés mindenkinél hatásos legyen, főleg, amíg a büntetés pénzről szól.

a 130 meg sztem nem az úthálózat állpotáttól függ, hanem fizika...
ha meg olyan hiper-szuper úthálózat lenne, amiről beszélsz, akkor meg az lenne a baj, h miért ilyen drága...
SD06-07-2010 12:39:09 // 102550
de akkor belemehetünk abba hogy ha egy 20 éves autó gond nélkül utazóban 160 körül halad, akkor miért 130 a korlátozás?

akkor mi van a mai übervágenekkel... jó azok sem mennek jobban... meg nem is 20 éves buzukiról bszélek...

de akkor ott a gond hogy van egy elavult úthálózat, korszerűtlen szerkezettel, és hogy orvosolják a bajokat hogy menj, altató tempóban... de ha nem akkor megbüntetünk

pont ez az a nagy különbség amire szükség lenne hogy változzon a szemlélet, csak még mindig nem halt ki az a generáció aki képtelen váltani..

nagy különbség, hogy korlátozom a szabadságot és állandóan atrocitásokkal tartom kordában a masszát

vagy olyan rendszert építek ahol megvan a lehetőség az emberhez méló életre, kihágások nélkül, és önellenörző módon a rendszer megát tartja kordában... mert kinézik azokat akik nem hajlandóak az amúgy jól átgondolt szabályok elfogadására...

és akkro el is jutottaunk a lehetetlenhez, mert ha már megint arról vitatkonznak meg bohóckondak hogy ki hova mit függeszt, akkor megint látható hogy meddig terjed a tisztelt közinteligencia... vagy épp érdekében áll ezen a szinten tartani, hogy lehessen a háttérban intézkedni...

csak egy példát mondjak egy olyan autón amin egy db kerék kerül 300k-ba, azt fogja érdekelni hogy lefotózzák? nem... akkor mit oldott meg semmit?
szacsibácsi az ignissel kifog vágni 80-al a kamion mögül, emelkedőn? igen ....

na ha két ilyen balfék van egy helyen akkor van gyász...

de ez e bohóckodás a kamerákkal nem segít ezen... semmit:(
süsnye06-07-2010 12:12:10 // 102549
"az kéne hogy ne kerülhessenek veszélyes helyzetbe az emberek"

vaze, ezt magyarázom? miért kell ahhoz, trafi, hogy elkerülhető legyen a veszélyes helyzet? azért, mert birkák az emberek, mert szükségük van arra, h vki figyeljen rájuk, mert különben lesz@rják az előírást, amit nem azért találtak ki, mert vki éppen unatkozott..

"ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás"

akinek, a "mikor mit lehet" kategórába tartozik az autópálya sebssségkorlátozás ismerete, az adja le a jogsiját ;)

"ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol"

no, hát egyről beszélünk.. :)

én az akarom mondani, h
- autópályán elég egyértelmű a sebssségkorlátozás
- mindenkinek van km/h órája
- mindenki tudja, h ellenőrizhetik

innentől kezdve saját döntése és ezáltal saját felelőssége, hogy túllépi-e avagy nem...

ezért nem a rendőrt kell szidni...
nyilván vannak dolgok, amikkel visszaélnek, de sztem ez nem az...
vm06-07-2010 12:10:19 // 102548
Sziasztok!

Elképzelhető, hogy a közeljövőben szükségem lesz egy olajpumpára. Gyári már nem rendelhető, viszont a nyolcszelepes TS 155-ben ugyanaz a pumpa van, mint a 164 super-ben. Szóval ha esetleg lenne valakinek bontott (mert úgy látom, itt ebben az irányban nagyobb az élet mint 164-éknél), akkor beszélgethetnénk :)

Üdv, vm
SD06-07-2010 12:04:54 // 102547
nem:)

az kéne hogy ne kerülhessenek veszélyes helyzetbe az emberek:)
ha nem tudják maguknak megállapítani mikor mit lehet akkor a statisztikailag problémás gócpontokra krlátozás, ha meg fenyíteni kell akkor az legyen kiszámítható.... nem szerencse alapú, ha tudo hogy a pálya elején és végén, vagy mondjuk 10km-enként olvassa egy rendszer a rendszámodat, és 150 feletti átlagsebességnél, jön a csekk akkor nem fogsz menni gyorsabban

ha 1% esélyed van hogy egy bamba zsernyák pont téged fotóz le akkor fogsz menni gyorsan és utána meg siránkozol:)

ha minden 1% esélyre az ember azt mondaná hogy na ezt nem mert veszélyes és drága, akkor mindenki suzukit mosna a kerben otthon, és taxival járna:D:D:D
süsnye06-07-2010 11:45:08 // 102546
ez a birka viselkedés: nem elég nekem az előírás, sz@rok rá, úgyse ellenőrzik... ha meg mégis akkor sír a szám, mert nagy az arcom, de felelősséget már nem akarok vállani ;)

"170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)"
pontosan ezért kell mérni, nemde? ;)
SD06-07-2010 11:38:44 // 102545
de: ha látná őket mindenki akkor nem azon gondolkozna a vezetésre figyelés helyett hogy most lefényképeztek vagy nem... ott a fakabát, nem megy gyorsan ennyi....

a 10parancsolatban meg ott van hogy ne lopj, és betartják? de ha szívlapáttal tarkónbaxnának párat, akkor abbahagynák:) 170+ lóerős autóknak a 130-as tábla:D ja:) biztos az állítja meg:)
SD06-07-2010 11:36:14 // 102544
Lehet eladnám a 15" zender gurulóka, nem ütnek, gumi nélkül eladó, vagy jó ajánlat esetén gumival, de mivel azok szinte újak, gondolom ésszerűbb megtartani.

A felgék még eredeti lakkosak, nem fényezett javított stb. Van egy 5. darab is tarcsiba.

Érdekel esetleg valakit?

Én lehet benevezek később egy OZ-ra végre, már régóta vágyom rá:) Télre bakra teszem:D:D:D vagy rárakom a 13-ast:D:D:D na jó nem.

De a zender amellett hogy az egyik legjobb ami ezen az autón elképzelhető, az OZ még picit jobb lenne:)))


Közvéleménykutatás jelleggel:)
süsnye06-07-2010 11:32:05 // 102543
'zattópálya felhajtóknál ott van a 130as tábla, innentől kezdve nincs miről beszélni ;) teljesen mindegy hogy hídról mérnek, bokorból vagy telepített trafiból.
Ha túlléped a sebssség korlátot, azzal vállalod a rizikót, h megbüntetnek, ennyi... ;)
SD06-07-2010 11:24:09 // 102542
Szerintem az lenne a célja hogy ne menj gyorsan mert sok helyen ott vannak láthatóan.... lehetne kamu háromlábakkal is... tök mind1... ha lefényképeztek, és gyorsan mentél akkor már hagytak hogy bűnözz.. ha a jelétükkel megakadályozták a szabálytalanságot több embert menthetnének meg.. nem csak a pénzt szednék... az a baj hogy fenyegetnek pénztbeszednek nem őrzik a rendet ami a feladatuk lenne.

Én azt mondom mindenki tudja hol vannak azok a helyek ahol veszélyesebb útszakaszok vannak, oda tanyázzanak le... az meg hogy a nyílt pályán valaki este 160-al menne nem kéne hogy érdekelje őket....

De ha a vasárnapi dugóban a bjembé a leállósárvban porzik végig akkor ott pl: fényképezhetnének..

nem kellene ehez sok ész szerinem...
- legyen ott a rendőr mikor jön be a nép a telekről
- legyen ott ahol bonyolult kereszteződés, vagy megoldatlan forgalmi szituáció van
- legyen ott ahol pofátlanul közlekednek rendszeresen
- meg ahol száguldoznak...

hogy lehet hogy a rendőrök nem hallják hogy a szentendrein csutkagázon gyorsulnak a motorosok? állítsák be 100-ára a trafit... nem az fog embert ölni aki 78-al megy... hanem aki ott fingatja xarát... mert végre kétutcányi egyenes aszfalt, van két lámpa közt...
Thomika06-07-2010 10:40:03 // 102541
Az a cél,hogy ne vedd észre! Ha gyorsan hajtasz, bünti jár érte, ennyi. :P Soxor viszont simán kiállnak az rsoktáviával na az puszta elrettentés, hiszen, ha meglátod, úgyis visszaveszel a tempóból..
SD06-07-2010 10:36:23 // 102540
Hát legutóbb.. én is nagyot néztem... megyek és az M5 felé végénél.. látom minden autó húzódik ki a külső sávba, amúgy 3 volt ott oldalanként... addig meg tolta mindenki 130 körül

én is motorfékkel gurulok, de nem sorolok, erre látom ott áll a háromlábú, hát azelől menekültek... ott is állt egy mercis, az gondolom tudta hogy olcsóbb ott levajazni mint amennyivel mehetett...

hát nem tudom... igazából azt sérelmezem hogy tényleg pénzbehajtára megy a dolog... nem látható helyre állnak direkt... pedig az lenne a cél... ugye..

pl: hídról az elhaladó autókat úgy hogy ne látszódjanak... pl... utálatos dolog..
Thomika06-07-2010 10:29:40 // 102539
Ez a 80-as tábla új lehet, pár hónapja még (utólag megtudtam) a 0-ás azon szakaszán még 100 volt a limit.....
SD06-07-2010 10:29:24 // 102538
Propó 40k-ért lefényképezem bárki gépét:D :)))
Thomika06-07-2010 10:27:05 // 102537
Napot Uraim! :)

Előbb-utóbb mind belecsúszunk egy trafiba.... ez a nagy számok törvénye. 5-8 évente egy gyorshajtás nem sok ahhoz képest ahogy általában közlekedik a jónép! Többek közt mi is :P :) Én 2 éve kaptam a 6-os úton egy 40K-s papírkát 90 helyett 127km/h... Nyáron meg amúgy is jobban őrködnek a sok nyaraló miatt!
SD06-07-2010 10:07:53 // 102536
mondjuk mostz hogy állítólag bekeményítettek, én is azon veszem észre magam hogy 130-al megyek... agymenés....
SD06-07-2010 10:06:32 // 102535
Út díj:) :(

Jobb reggelt...

node, én lehet megúsztam a legutóbbi szegedi rakéta üzemmódot mert azóta semmi:)
Fairlane06-07-2010 09:44:21 // 102534
Hát B+, faszér raktok be ennyi trafis képet....

Reggel lehet én is belefutottam egybe a nulláson, 80as táblánál.... Vmivel 100 alatt, talán még benn volt a 95ben, majd kiderül.

Csak tudnám, hogy ha városon kívül 90el lehet menni a legutolsó zergebaszó úton is, akkor a páréves többsávos, leállósávos autóúton miért pakolnak mindent tele 80as táblával.... :(
Marklar15506-07-2010 09:02:22 // 102533
Majd írok nekik,hogy van hozzá cumóm:)))
Marklar15506-07-2010 09:01:47 // 102532
Ismétlés volt:)
Marklar15506-07-2010 09:00:36 // 102531
Mér nem figyelsz?:)))
Ez mennyi?
Marklar15506-07-2010 08:45:23 // 102530
áhh
Inkább Korfun:)
Szűkek az utcák
még hétvégés is pénzt szednek a parkolásért
...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.