Nem az árral van ott bibi:)
Hanem, 1,6 16V OK volt ilyen a végén.
Viszont keskenykasztni s csepp index....?
Szegény biztosító már párszor kifizethette...
Forum >> 155
Marklar15514-07-2010 08:37:52 // 102707
TDI7514-07-2010 08:35:27 // 102706
Egy kérdés: ha ECO módban nem megy a klíma kompresszor, akkor hogy a nyavajába tud hűteni? Valahogy azt a szerencsétlen gázt körbe kéne tekerni a rendszerben ahhoz hogy hűteni tudjon. Nem lehet hogy ECO-ban csak nagyon rövid időre kapcsol be hogy ne terhelje fölöslegesen annyira a motort? Esetleg lehet hogy a motorvezérlő ECU ECO módban nem emeli meg a teljesítményt hogy ne legyen többletfogyasztás, és ezért érezni a megtorpanást?
Alfás Theo14-07-2010 08:21:02 // 102705
Ez ennyit ér a bank szerint. Ergo ennyi a hiteltartozás rajta. Ezt az árat kikiáltási árnak adják. 3 érvényes ajánlat esetén a legjobb megnézheti és ha kell elhozhatja a gépet, ha az ár a banknak megfelel.
Már 4 kocsit hoztam onnan tőlük, lehet turkálni rendesen!
Már 4 kocsit hoztam onnan tőlük, lehet turkálni rendesen!
Marklar15513-07-2010 23:56:10 // 102704
Volt már. De akkor örültem, hogy megszabadultam tőle...:)
atesssz13-07-2010 23:39:07 // 102703
Öcsém, ez nem igaz!
Egyszer vehetnél már valami bontott 2.5 TééééDéééé-t is, meglátod, meg fogsz rajtam gazdagodni!!! :D:D:D
Egyszer vehetnél már valami bontott 2.5 TééééDéééé-t is, meglátod, meg fogsz rajtam gazdagodni!!! :D:D:D
Marklar15513-07-2010 23:28:41 // 102702
Marklar15513-07-2010 23:15:34 // 102701
Marklar15513-07-2010 23:06:47 // 102700
2 csavar belűlről+ a tetőnél egy fűl...
4000ft/2db postával:)
4000ft/2db postával:)
Marklar15513-07-2010 23:04:47 // 102699
Hátsó lámpák, hátsó lökös és a legtöbbszőr a lököshöz ragaszkodó alsó légterelőt kihagytad:)
Marklar15513-07-2010 23:00:49 // 102698
1x üen, vagy szakszerüen?
1x üen letépeted valami markolóval.
Szakszerüen meg álmos vagyok végig írni:)
1x üen letépeted valami markolóval.
Szakszerüen meg álmos vagyok végig írni:)
Marklar15513-07-2010 22:58:13 // 102697
Az UNot úgy is ki lehettett forgattni, hogy nem kapcsolt be a Tsiga. Csak finoman kellett gázt adni. Szeríntem Q4 nél is működik:)
Marklar15513-07-2010 22:56:08 // 102696
Inkább legyen 10-11l, mint kamion mögött tököljek több 100km-t:)
Jupiter15513-07-2010 20:01:18 // 102695
Köszi, ezt nem tudtam :)
Jupiter15513-07-2010 19:59:53 // 102694
Akkor nem produkálja, ha az egész panelt lekapcsolom. Egyébként pedig 20 másodpercenként bekapcs, megtorpan. Kicsit zavaró...
Köszi a tippet, kipróbálom majd Auto módban is (talán holnap már lesz is rá időm...)
Köszi a tippet, kipróbálom majd Auto módban is (talán holnap már lesz is rá időm...)
Longman13-07-2010 18:57:06 // 102693
Elméletben Econ módban nem megy a klímád ahogy írták.
Tehát mit jelent ami írsz, hogy kikapcsolt klímával nem produkálja magát? Lekapcsolod az egész panelt?
Próbáld ki ha full Auto módban van és megy a klíma akkor csinálja-e? Ha nem, akkor lehet az Econ "kör" kontakthibás, és hol azt a parancsot kapja a kompresszor hogy működjön, hol azt hogy ne..
Tehát mit jelent ami írsz, hogy kikapcsolt klímával nem produkálja magát? Lekapcsolod az egész panelt?
Próbáld ki ha full Auto módban van és megy a klíma akkor csinálja-e? Ha nem, akkor lehet az Econ "kör" kontakthibás, és hol azt a parancsot kapja a kompresszor hogy működjön, hol azt hogy ne..
TSiga ( I am the TSIG)13-07-2010 18:46:06 // 102692
Semmi baja, csak beszorult egy levelibéka a légszűrőházba! :-D
Totti13-07-2010 18:43:32 // 102691
Oké de mástól mitől torpanna meg az autó!
katbal13-07-2010 18:26:27 // 102690
ECON módban a klímakompresszornak nem kéne elindulni......de valóban van ott egy relé, ami kattan, ha bekapcsol a klíma
Totti13-07-2010 17:47:24 // 102688
Ki be kapcsolgat a klima kompreszorod!!!
Jupiter15513-07-2010 17:45:44 // 102687
Sziasztok!
Érdekes jelenséget vettem észre a 155-ösömben. Stabilan megyek 90-100-as tempóval, a légkondi Econ üzemmódban, közepes fokozaton. A műszerfal bal alsó részéből (a fényszórómagasság-állító környékéről) halk kattanás hallatszik 20 másodpercenként, ekkor kicsit megtorpan az autó, aztán 8-10 másodperc múlva egy halkabb kattanás és picit felgyorsul a kocsi. Ha kikapcsolom a légkondit, megszűnik a jelenség. Sosem volt még légkondis kocsim (a másik 155-ösömben nincsen, és nem is csinált ilyesmit), ezért a kérdésem az, hogy ez normális működés? Ha nem, mi okozza és hogyan gyógyítható? Köszi előre is!
Érdekes jelenséget vettem észre a 155-ösömben. Stabilan megyek 90-100-as tempóval, a légkondi Econ üzemmódban, közepes fokozaton. A műszerfal bal alsó részéből (a fényszórómagasság-állító környékéről) halk kattanás hallatszik 20 másodpercenként, ekkor kicsit megtorpan az autó, aztán 8-10 másodperc múlva egy halkabb kattanás és picit felgyorsul a kocsi. Ha kikapcsolom a légkondit, megszűnik a jelenség. Sosem volt még légkondis kocsim (a másik 155-ösömben nincsen, és nem is csinált ilyesmit), ezért a kérdésem az, hogy ez normális működés? Ha nem, mi okozza és hogyan gyógyítható? Köszi előre is!
Longman13-07-2010 13:06:27 // 102686
Amúgy bírom az ilyet..
Mennyi egy bontott AFM? 10K?
Mennyi egy bontott AFM? 10K?
Longman13-07-2010 10:09:29 // 102685
Akkó ez nem mondja meg milyen lesz az idő? :P
Fairlane13-07-2010 09:54:57 // 102684
Tentacle12-07-2010 15:23:58 // 102683
Mi az a jelképes összeg ? :) Ha elég jelképes, akkor érdekelne :)
Abarth12-07-2010 12:58:04 // 102682
Tegnap veríjtékes munkával visszaállítottam a hátsó elektronyos ablakaim manuálisra, hogy oridzsinál legyen.
Így ha valaki ingert érez az alakításhoz, van komplett átalakító szettem hozzá (:D) 2 elektromos szerkezet (a bal hátsónak nem tudom mi a baja, néha megy néha nem, a JH megy de be kellene mélyrehatóbban zsírozni, mert kihasználatlanságában szerintem ki van száradva, valószínű a másiknak is ez a baja) 2 kilincs-hamutartó kombó (a bal oldali kilincs rugóját kinyúltam mert az elsőm eltört) ill. 2 elektromos ablak kapcsoló ezek kifogástalanul kapcsolnak ( :) ) ill. egy középső konzolon lévő ködlámpa-ablakhúzó-ablaktiltás-pénztároló kombó működő gombokkal. Jelképes összegért vagy alkatrész csencselésért eladó-cserélhető.
Így ha valaki ingert érez az alakításhoz, van komplett átalakító szettem hozzá (:D) 2 elektromos szerkezet (a bal hátsónak nem tudom mi a baja, néha megy néha nem, a JH megy de be kellene mélyrehatóbban zsírozni, mert kihasználatlanságában szerintem ki van száradva, valószínű a másiknak is ez a baja) 2 kilincs-hamutartó kombó (a bal oldali kilincs rugóját kinyúltam mert az elsőm eltört) ill. 2 elektromos ablak kapcsoló ezek kifogástalanul kapcsolnak ( :) ) ill. egy középső konzolon lévő ködlámpa-ablakhúzó-ablaktiltás-pénztároló kombó működő gombokkal. Jelképes összegért vagy alkatrész csencselésért eladó-cserélhető.
Longman12-07-2010 12:42:47 // 102681
Hát igen, az anyag nem lenne baj, a garázsban ahol üvegszálazom néha van festő meló is, a haver már nagyon szépen tud dolgozni, van komoly csiszolónk is meg minden ami ehhez kell, de komplett autó fújására nem annyira alkalmas a hely. Lökhárítót, egy-egy elemet, felnit, stb meg lehet ott szépen fújni, de kompletten egy autót szerintem nem. Ez a baj. Persze haver mindig mondja hogy essünk neki, de hát sok a járulékos meló is mellé, mert kiszedett szélvédőkkel akarom majd fényezni, mert csúnya a kéderek alatt. Mellette van ugye főállás 17 óráig, meg vannak az egyéb munkák, szóval még tárolni sem tudnám hol az autót míg elkészül..
Mindegy a fax sem bánja már a festést, a lényeg most hogy ki legyen lakatoltatva faszául szélvédők újraragasztva, új tetőablak, új lámpák, alváz-és üregvédelem, oszt legfeljebb felrakom mattfeketére fújva az elemeket átmenetileg.
Mindegy a fax sem bánja már a festést, a lényeg most hogy ki legyen lakatoltatva faszául szélvédők újraragasztva, új tetőablak, új lámpák, alváz-és üregvédelem, oszt legfeljebb felrakom mattfeketére fújva az elemeket átmenetileg.
sprint8312-07-2010 12:20:36 // 102680
Az lesz, úgy is kellene pár más apróság is. Majd megkeresem.
Buksi12-07-2010 12:17:13 // 102679
Jah, az más! :-))
Akkor sztem szerezz be egy ép darabot Marklartól! ;-)
Akkor sztem szerezz be egy ép darabot Marklartól! ;-)
sprint8312-07-2010 12:13:55 // 102678
Ja azt elfelejtettem írni, hogy elvoltak törve a csavarjai azért ragasztották.
sprint8312-07-2010 12:12:58 // 102677
Még jó, hogy 1 hét szabit sikerült kikönyörögnöm és most tudok haladni vele. :)))Így maradhat az augusztusi szabi a nyaralásnak, és addigra lehet kész is lesz.
A fényezés az nekem is jó, mert egy fillérembe se kerül, csak az anyagba. Sikerült szereznem gittet is és szórót is fele áron mint a bolti. A festék is olcsó lesz:))
A kipufogóval majd én is kezdeni akarok valamit. Nem rossz így se, de egy Ragazzon....:))
A fényezés az nekem is jó, mert egy fillérembe se kerül, csak az anyagba. Sikerült szereznem gittet is és szórót is fele áron mint a bolti. A festék is olcsó lesz:))
A kipufogóval majd én is kezdeni akarok valamit. Nem rossz így se, de egy Ragazzon....:))
Buksi12-07-2010 12:09:24 // 102676
Azt nem értem, hogy minek odaragasztani? Van alatta egy tömítés és annyi elég oda! :-)
sprint8312-07-2010 12:05:54 // 102675
Az a műanyag betét a sárvédő mellett az nem műanyag:)) Spiáter mint a tükör... Sikerült is ketté törnöm. A barmok felragasztották szélvédő ragasztóval. Jól orrba is vágtam magam vele mire lejött. De nem ám, hogy csak annyi ragasztót ken rá ami kell, végig volt kenve az egész. Úgyhogy kell majd egy jobb oldali ilyen elem.
sprint8312-07-2010 12:02:00 // 102674
Ilyen könnyen nem vettem még le sárvédőt autóról még csak a Tipo-ról. Belül ki kell venni a hátsóülést, a kalaptartót és a C oszlop takaróját. Majd le az ajtó és a sárvédő közti elemet. A sárvédőcsavarjait le és le kell vágni a karosszéria tömítőt és leemelni, ennyi.
sprint8312-07-2010 11:59:27 // 102673
Meglesz az üregvédés is. A Sprintbe is belement 2 flakonnal, folyt orrán-száján:))
Longman12-07-2010 11:52:17 // 102672
Jó az. Kíváncsi vagyok az enyém mit fog mutatni.. Pontosabban tudom, csak szembesülni vele egész más tészta lesz.. :)
Nagyon szépen haladsz, gratula hozzá. Remélem én is kész leszek még tél előtt legalább a lakatolással. A fényezésre esélyem sem lesz anyagilag sajnos, pedig "beker." áron tudnám csináltatni.. :S
De időm sincs nagyon foglalkozni mostanában a géppel. A klíma is már csak a kompresszor felszerelésén múlik de azt sem tudom összehozni már 3 hete..
Meg kipufogóra is gyűjtök, mert rájöttem hogy az nagyon el van baszarintva.. :(
Az autó egyébként hibátlanul üzemel, minden OK, jön-megy, motorháztetőt csak gyönyörködni nyitom fel. :) A kiput leszámítva összeért minden... :) Kopp-kopp
Nagyon szépen haladsz, gratula hozzá. Remélem én is kész leszek még tél előtt legalább a lakatolással. A fényezésre esélyem sem lesz anyagilag sajnos, pedig "beker." áron tudnám csináltatni.. :S
De időm sincs nagyon foglalkozni mostanában a géppel. A klíma is már csak a kompresszor felszerelésén múlik de azt sem tudom összehozni már 3 hete..
Meg kipufogóra is gyűjtök, mert rájöttem hogy az nagyon el van baszarintva.. :(
Az autó egyébként hibátlanul üzemel, minden OK, jön-megy, motorháztetőt csak gyönyörködni nyitom fel. :) A kiput leszámítva összeért minden... :) Kopp-kopp
Longman12-07-2010 11:41:37 // 102671
A hátsó szélvédő és a sárvédő közt van egy műanyag betét, azt le kell szedni, alatta 2 csavar fogja, a csomagtérajtó vízelvezetőben asszem szintén 2 csavar van, és a hátsó ajtó felől szintén. De ettől még nem jön le mert végig is van masszázva, végig kell vágni..
Ádi_390012-07-2010 11:06:53 // 102670
Évekkel korábban erre az ügyesek csak annyi tmondtak, hogy könnyű leszedni...
Én nem állnék neki, de ez engem minősít. :)
Amúgy tudomásom szerint leginkább csavarok tartják körben a helyén. Ezeket fel lehet térképezni, meg a manual le is rajzolja. Ja, és azt a kis csíkot előtte le kell szedni, amihez viszotn bentről is bontnai kell kárpitot, ha jól emlékszem...
Én nem állnék neki, de ez engem minősít. :)
Amúgy tudomásom szerint leginkább csavarok tartják körben a helyén. Ezeket fel lehet térképezni, meg a manual le is rajzolja. Ja, és azt a kis csíkot előtte le kell szedni, amihez viszotn bentről is bontnai kell kárpitot, ha jól emlékszem...
süsnye12-07-2010 10:51:08 // 102669
vó't beszó'ni? ;)) úgyis pang a fórum, legalább vmi érdekes is kerülne ide ;)
Dozer12-07-2010 10:21:04 // 102668
Nem tudom ezek az autók meddig húzzák 500 Le -vel :((
Alfás Theo12-07-2010 09:46:21 // 102666
Érdekes cikk egy 507 HP-s Q4 ről
süsnye12-07-2010 09:42:11 // 102665
Jól néz ki. :)
Hogy kell egyébként leszedeni a hátsó sárvédőt? Nézegettem, de nem tűnt egyértelműnek nekem...
Hogy kell egyébként leszedeni a hátsó sárvédőt? Nézegettem, de nem tűnt egyértelműnek nekem...
TSiga ( I am the TSIG)12-07-2010 06:02:24 // 102664
Egész ügyes vagy! :-) Ne felejtsd el jól üregvédeni !
Fairlane11-07-2010 23:10:40 // 102663
Egy kis varrattömítő meg korrózióvédő alapozó azt jó lesz ez megin egy ideig :)
sprint8311-07-2010 21:24:30 // 102662
Élőbe azért szebb:))
Buksi11-07-2010 21:19:10 // 102661
Ahhoz képest nem is olyan rossz! :-)
sprint8311-07-2010 21:03:54 // 102660
Zoli15511-07-2010 09:38:20 // 102659
Az én 2,0 8V gázüzeműm,tavaly Óbecse-Komárom 550km 60liter gáz,SZtem nem rossz 120-as tempónál
TSiga ( I am the TSIG)10-07-2010 22:19:49 // 102658
Nézd meg, hogy 90-nél mennyit pörög a motor! Sztem azt a fordulatot nem éri el, ahol a csiga elkezdi nyomni a levegőt. Ilyenkor minden Q4 úgy fogyaszthat, mint egy 2.0 16V. Csak hát ki az, aki nem nyomja egy Q4-nek? :-DD
Most megyek, mert szabadot kapott Urugvay... :-DDD
Most megyek, mert szabadot kapott Urugvay... :-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
634
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?