Forum >> 155

katbal14-05-2012 19:36:29 // 125446
jobb oldali kihajtó tengely csapágya: 63006 2RS1/C4 / nagy holtjátékú csapágy

van a blogomban egy bejegyzés a váltóról.......mi végül az összes csapágyat kicseréltük benne, végignéztem az összes fogaskereket, azokon semmi sérülés, kopás nem látszott. A diffi hézagolást is igyekeztünk precízen megcsinálni, kapott ugye friss olajat is, de sajnos maradt egy kis hangja. Hogy mi "morog" még néha egy kicsit, azt elképzelni sem tudom. De nekem is talán 60-70 kmh-körül hallani leginkább.
Gondoltam, hogy esetleg a difi napkerekeinek a tengelye lehet berágódva, vagy annak a siklócsapágyai nem százasok, de azok egyenes menetben nem is forognak, max nagyon lassan, ha pl. nem egyforma a guminyomás......és nekem leginkább egyenes menetben hallani. Egy szerelő azt mondta, hogy biztos szar a futóműbeállítás és a kerékcsapágyak feszülnek és morognak......az is le lett csekkolva, beállítva de semmi hatása nem volt.......(mondjuk ebben nem is hittem)
Még esetleg prizmán meg kellett volna mérőórázni a tengelyeket, hogy nem görbe-e valamelyik de arra nem volt sajna lehetőségem.
Szoval szájenszfiksön....én már elfogadtam, hogy ez ilyen és kész :)
Vikking 31114-05-2012 19:33:51 // 125445
nanana!!!:D
Buksi14-05-2012 18:36:15 // 125444
Én vagyok csak igazán tag! Különben meg neszójjá be! :-D
Buksi14-05-2012 18:33:17 // 125443
Milyen ülésért?? Én viszem az ülést teee... :-DD
Egyébként meg átszoktál a kóláról a sörre? :)

Különben meg megkerested már azokat a bizbaszokat amik a gólyalábhoz rögzítik az ABS jeladókat?
Jupiter15514-05-2012 18:09:13 // 125442
Nekem is volt ilyesmi, én is az első csapágyra gyanakodtam, mert teljesen onnan jött a hang, de a hátsó volt.
Tentacle14-05-2012 17:56:14 // 125441
Az enyem nem ilyen, a vékonyabb fajta ...
Egyébként most hazafelé meghallgattam jobban, gázadásra picit halkul.
Zolika15514-05-2012 17:54:35 // 125440
Holnap reggel kipróbálom, és ha mást nem csütörtökön átugrok ha nem jó. Alapjáraton nem dadog, csak ha elindulok és megyek vele. Köszi a tippeket mindenkinek!
Fairlane14-05-2012 17:52:52 // 125439
Valami standard 6xxx mélyhornyú.
Megnézem, hátha megvan még a régi csapágy a csapágyasvödrömben...
Egyébként legalább kétféle középső féltengely van, az enyém a vastagabb, csőszerű.

TSiga ( I am the TSIG)14-05-2012 17:25:12 // 125438
Kiporszívózott :-)
NaTo14-05-2012 17:00:07 // 125437
Ha kész lesz, lesz belőle elég sok videó a youtubeon... a Marklar magasztaló rappre viszont sokkal tovább kell várnod... :)
G-Burt14-05-2012 16:56:37 // 125436
majd beleteszi az ac pumpákat is...
Tentacle14-05-2012 16:56:01 // 125435
Elég lenne a mérete:) Új csapágy biztosabb ... Már az agyam eldobom, valami zúg de iszonyatosan, a jobb első kerékcsapágyat cseréltem először, az nem jött be, aztán a váltóban a difi csapágyát meg difit hajtó tengely csapágyát (meg közben kormányművet mert beletört az egyik csavar, a másik meg kiszedte a menetet), de nem szűnt meg. Felemelve 1-1 oldalt szerintem azonos a zúgás (ezért gondoltam a difire), de sajnos nem ugyanaz, mint terhelésen.
Ha valakinek van ötlete, akkor segíthet megoldani a problémámat :)
Jelenség: úgy 50km/h-tól (legjobban 60 körül) zúg vmi csapágy elől. jobbra fordítva kicsit a kormányt z zúgás csendesül, a sebességfokozat teljesen mindegy, és az is, hogy nyomom-e a kuplungot. A féltengely terhelés is nagyjából mindegy, ugyanúgy zúg ha nyomom a gázt vagy csak gurulok, csak a kormány elfordításra változik a hang.

Várom a megoldásokat :)
Marklar15514-05-2012 16:39:34 // 125434
Te is Tag vagy???
:-PPPP
Szűrke autóval???
:-DDD
Marklar15514-05-2012 16:38:12 // 125433
Üdv itt.
Ilyen virslik a haveromnak vannak... :)
Inkább az AZEV kerekeim vehetnéd meg... :)))
Épp holnap akarom kivinni Érdre...
80e ft
Marklar15514-05-2012 16:35:09 // 125432
Helyes. Szeretném már látni a You Tuben... :)))
valami jó zenét is csinálj hozzá... :)))
Meg Marklar magasztaló rapet is :))))
Marklar15514-05-2012 16:33:44 // 125431
Jöhetnél már a sárvédődért meg az ülésért... :) Citromos sört is hozzál, mint Tsiga.... :)))
Marklar15514-05-2012 16:32:27 // 125430
Két hete lett kiszedve ez a cucc a pirosból. Fényképezzem holnap? Vagy 5k ért elviszed? ;)))
Marklar15514-05-2012 16:30:29 // 125429
Soha nem mértem még meg:)
Buksi14-05-2012 15:45:49 // 125428
Egyébként üdv a csapatban! :)
Csamo14-05-2012 15:35:52 // 125427
oké kösszi!!
Buksi14-05-2012 15:23:02 // 125426
Marklarnak tuti van! :)
Csamo14-05-2012 15:16:00 // 125425
Sziasztok Cartársak! Érdeklödnék ,hogy a drágámra keresek két elsö gumit.
Gumi mérete:185/60R 14 ha esetleg valakinek lenne akkor irjon. Köszönöm szépen
Buksi14-05-2012 15:09:59 // 125424
Na ez az! :-D
Így is van még ott alkatrészem, amit elkellene hoznom, de tuti nem úsznám meg ennyivel! :-D
Buksi14-05-2012 15:07:17 // 125423
Persze, fog mint a zöldfesték! :-D
De vannak sokkal jobb betétek is, persze több pénzmagért!
Thomika14-05-2012 15:05:14 // 125422
Csak ne felejtsd el időben cserélni! Én anno egyszer megszívtam! Még jó, hogy már amúgy is cserések voltak az első tárcsák!
Thomika14-05-2012 15:03:23 // 125421
Azt jól teszed! :) Amúgy ha feljönnél Érdre, mi lehetne a legrosszabb? Max megint egy csomó plusz alkatrésszel térnél haza! :)
atesssz14-05-2012 15:01:44 // 125420
Akkor ezek szerint nagyon puhák? De fognak is, gondolom?
Buksi14-05-2012 14:48:37 // 125419
Nagyon kopnak! A bal eleje nekem meg elkezdett már nyikorogni!
155Gino14-05-2012 14:28:11 // 125418
Te töki a LMM utáni bilincset visszahúztad rendesen? :D
Buksi14-05-2012 14:22:22 // 125417
Na jah, ezt tudom! :)
Buksi14-05-2012 14:20:30 // 125416
Igen, használtan, de teljesen jó állapotban van! :)
NaTo14-05-2012 14:13:34 // 125415
igen a legjobb tuning a ccm tuning. Viszont a fordulatszámot nem toljuk ki, és a ccm-et se növeljük tovább. Mivel hogy nem 500 lóerőt akarunk :) Az biztos, hogy a gyári hajtókarok 2.3 bár töltőnyomásig bírják az igénybevételt, ezért is limitáltuk max 1.5 bárban a nyomást. A turbó ami rákerül, az bőven bírna többet is, de pont ezért lehet ez hosszabb távú megoldás. Bízom benne, hogy jól összeáll majd. :)
Buksi14-05-2012 14:13:13 // 125414
Ha felmegyek Érdre, akkor biztos! Egyébként meg nem engedem a közelébe! :-D
atesssz14-05-2012 14:05:56 // 125413
Ezek nem jók?:)) :P
atesssz14-05-2012 14:04:59 // 125412
Új padlószőnyeg ;P
Thomika14-05-2012 13:23:47 // 125411
Próbáld ki, hogy lehúzod a csatit az LMM-ről, úgy beáll egy vészprogramra, kb .1100-1200-as alapjáraton. Ha ekkor is csinálja, tuti nem az LMM a rossz! Ha semmi nem változik, akkor az (is) cserés lesz! Amúgy idejössz 9-re és ha nincs sux, akkor hamar megvagyunk!
Thomika14-05-2012 13:19:39 // 125410
Bármikor jöhetsz, beszéljük meg előre! Itthon vagyok általában...
András bácsi14-05-2012 13:13:54 // 125409
Komolyabb betét nem volt? ;)
Tentacle14-05-2012 13:06:59 // 125408
Ha már itt vagyunk ... a középső féltengelyen a csapágy is érdekelne :)
Mi annak a száma és/vagy a méretei ? Nem tudom, hogy számít-e, de 2.0 16V-ről van szó.
Zolika15514-05-2012 13:06:08 // 125407
este 10 után raktuk össze, gondolhatod milyen sokat láttunk. :) Elvileg minden a helyén van. Délelöttös vagyok, 2-re megyek dolgozni. Gondolom az neked nem jó. :)
Zolika15514-05-2012 13:04:14 // 125406
az lesz, ha mást nem. A rövidebb csavarok simán kijöttek, de ez a 2 hosszú nem akar.
Zolika15514-05-2012 13:03:24 // 125405
nincs a csavar alja berohadva, néztem. Zsírozás jó ötlet.
Tentacle14-05-2012 13:03:07 // 125404
Kösz, nekem a mérete kellene, nem a képe :)
Zolika15514-05-2012 13:01:43 // 125403
vmaast éppen ma emlegettünk Zé.-nél. :) Pénzügyi részt hogy oldjuk meg?
Thomika14-05-2012 13:00:24 // 125402
Valamit nem raktál össze! A héten hogy melózol? valamelyik nap gyere át, megcsináljuk!
süsnye14-05-2012 12:57:48 // 125401
próbálj meg a csavarfej teljes átmérőjében vájatot csinálni, így nagy, laposfejű csavhúzzal is tudsz próbálkozni.. csak vigyázz közben a légszűrőház füleire, mert nem egyszerű épet beszerezni.. ;)
Marklar15514-05-2012 12:54:48 // 125400
üa nyomást mérővel :)
Pici vágóval kell a csavar fejeket megindítani...
A csavar vége kilóg a légszűrőház aljánál és berohad...
Idegesítő probléma.
Illik zsírozva visszatekerni és nem 20000enként légszűrőt cserélni...:)
vm14-05-2012 12:50:00 // 125399
Ötkor átviszem Zé-hez a csöveket.
Zolika15514-05-2012 12:48:34 // 125398
Eddig is voltak ilyen jellegű gondok, de enyhék. Farsot tuti, hogy szív. Pl. szét vannak repedezve a szívósoron a gumi csövek. Gino adott próbára egy LMM-t de nem tudok lecsavarozni a légszűrőházról 2db csavart, mert a fejük totál szét van kopva.. :D Így azt sem tudom kipróbálni, hogy az LMM-e a szar. Majd holnap dél előtt megpróbálom valahogy le erőszakolni róla. üa. nyomást hogy tudom ellenőrizni? Bár szerintem nem ez a gond.
Marklar15514-05-2012 12:41:47 // 125397
fars, üa nyomás?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.