Forum >> 155
Vikking 31128-05-2012 12:21:56 // 125784
Fékkarok érdekelnek? Tökkéletesen hibátlanok egyébként, még csak homokban estem el vele :D
Vikking 31128-05-2012 12:20:57 // 125783
Ááá, ahhoz sajna komolytalan... :( Elmelegszik a 'csába, főleg az én (MÁR CSAK) 85 kilóm alatt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )
Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.
Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )
Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.
Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:18:06 // 125782
Sima MTB. Semmi extra. :-D
vm28-05-2012 12:16:31 // 125781
Ezmiez? Downhill?
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:16:21 // 125780
Köszi a képeket. Éppen az indexet bújom.
Vikking 31128-05-2012 12:04:01 // 125779
Vikking 31128-05-2012 11:56:42 // 125778
:D Nem csak arra, de egyébként az a fék a kerón most a betétcserétől iszonyatosan jó lett...
A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.
Árat meg majd kitaláljuk.
Toljak képet a fékről? :)
A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.
Árat meg majd kitaláljuk.
Toljak képet a fékről? :)
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:54:06 // 125777
Majd összel megveszem a KTM-emre. :-)
Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
vm28-05-2012 11:49:38 // 125776
Az is igaz, viszont, hogy ha józan paraszti ésszel gondolkodom, a megnövelt fékhatással (szerintem) járó rosszabb adagolhatóság is relatív.
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Vikking 31128-05-2012 11:46:40 // 125775
Nem fékeztél még az enyémmel :DDD :P
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:42:17 // 125774
Ez így teljesen logikus.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Hari28-05-2012 11:37:22 // 125773
Akkor nem vagy egyedül! :)
Ez a "nagyfékes" mizéria ez amolyan divat betegség lett. ... nem mondom, hogy nincs értelme, de szerintem a gyári rendszer is tökéletesen elegendő normál utcai közlekedésre! (Esetleg a betétekkel lehet kicsit javítani a helyzeten! - kicsit??? - nagyon!!! - ... és persze ezt nem kell nagyon túl lihegni.)
Miért nincs a 155-ben "ráteszem a cipőtalpam és kiharapom a kormányt!" fék?!!! ... erre csak azt mondom: Hál istennek!! Nagyon idegesítő - szerintem! - amikor egy autóban "tojáshéj" féket szerelnek ... akár gyárilag.
Mutass nekem olyan versenyautót ahol az a cél, hogy éppen hozzáérsz a pedálhoz és "lehorgonyoz" az autó.
Láttam már - és csináltam is! - néhány komoly fékrendszert, de még fékrásegítőt se ... de ez persze megint más!
... bocsi de ez a véleményem! ....( győzzetek meg az ellenkezőjéről! :) )
Ez a "nagyfékes" mizéria ez amolyan divat betegség lett. ... nem mondom, hogy nincs értelme, de szerintem a gyári rendszer is tökéletesen elegendő normál utcai közlekedésre! (Esetleg a betétekkel lehet kicsit javítani a helyzeten! - kicsit??? - nagyon!!! - ... és persze ezt nem kell nagyon túl lihegni.)
Miért nincs a 155-ben "ráteszem a cipőtalpam és kiharapom a kormányt!" fék?!!! ... erre csak azt mondom: Hál istennek!! Nagyon idegesítő - szerintem! - amikor egy autóban "tojáshéj" féket szerelnek ... akár gyárilag.
Mutass nekem olyan versenyautót ahol az a cél, hogy éppen hozzáérsz a pedálhoz és "lehorgonyoz" az autó.
Láttam már - és csináltam is! - néhány komoly fékrendszert, de még fékrásegítőt se ... de ez persze megint más!
... bocsi de ez a véleményem! ....( győzzetek meg az ellenkezőjéről! :) )
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:35:46 // 125772
Más a pályanapra is való autó, meg más a csak utcán 155.
Vikking 31128-05-2012 11:32:45 // 125771
Viszont Szasza911, ha jól tudom, jár pályára is a Q4-gyel!
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:24:39 // 125770
Ez az átalakítás pont olyan, mint amikor az off golfos felszereli a VR6 üléseket. Semmivel sem jobb, mint az előző, de ott a tudat, hogy neki ilyen van.
Most vegyük a 155-öt.
A kis féke -257mm- is nagyon jól fog. Kellemes, mindig lehet rá számítani. Feltettem én is a nagy féket. Jobb lett a fékhatás, meg szebb is a nagy fék a 16-os felni mögött.
Marklarnak van egy kollégája. Neki Gsi-je van. Anno beszéltem vele, hogy mit akarok csinálni a kocsin. Említettem a nagy féket. A 257-es kicsi. Ő elcsodálkozott, mert az erősebb, 150 LE-s gsi-n 256-os fék van...
Most vegyük a 155-öt.
A kis féke -257mm- is nagyon jól fog. Kellemes, mindig lehet rá számítani. Feltettem én is a nagy féket. Jobb lett a fékhatás, meg szebb is a nagy fék a 16-os felni mögött.
Marklarnak van egy kollégája. Neki Gsi-je van. Anno beszéltem vele, hogy mit akarok csinálni a kocsin. Említettem a nagy féket. A 257-es kicsi. Ő elcsodálkozott, mert az erősebb, 150 LE-s gsi-n 256-os fék van...
vm28-05-2012 10:55:57 // 125769
Egyet nem értek csak, és ez most tényleg technikai kérdés, nem kötözködés.
A nagyféket ugyebár azért teszi fel az ember, hogy nagyobb fékhatás legyen a sparhelt alatt.
A 164-nek pl. közismerten gyerekméretű tárcsái vannak, de az a fék is alkalmas arra hogy állóra, vagy ha ABS-es, beavatkozásig fogja a kereket. Akkor tulajdonképpen milyen plusz előnnyel járna az átalakítás? Ugyanez a hatás kisebb pedálerővel? Az viszont ront az adagolhatóságon. Gondolom...
Hozzáteszem, a 155 fékviszonyait nem ismerem.
A nagyféket ugyebár azért teszi fel az ember, hogy nagyobb fékhatás legyen a sparhelt alatt.
A 164-nek pl. közismerten gyerekméretű tárcsái vannak, de az a fék is alkalmas arra hogy állóra, vagy ha ABS-es, beavatkozásig fogja a kereket. Akkor tulajdonképpen milyen plusz előnnyel járna az átalakítás? Ugyanez a hatás kisebb pedálerővel? Az viszont ront az adagolhatóságon. Gondolom...
Hozzáteszem, a 155 fékviszonyait nem ismerem.
szasza91128-05-2012 10:12:59 // 125768
erre én is kiváncsi vagyok. nekem is fent van a "nagyfék", (hátul meg a gtv nyergek) és persze sokkal jobban fog, mint gyárilag, de azért többre számítottam. 156-ban elég régen ültem, nincs összehasonlítási alapom.
Ferodo Performance utcai betéteket használok, a tárcsákra már nem emlékszem, talán Jurid(?) és bent vannak a fém fékcsövek is.
Ha van továbbfejlesztés, engem is érdekelne. :)
Ferodo Performance utcai betéteket használok, a tárcsákra már nem emlékszem, talán Jurid(?) és bent vannak a fém fékcsövek is.
Ha van továbbfejlesztés, engem is érdekelne. :)
Fairlane28-05-2012 09:34:49 // 125766
Mér' a tied milyen feliratos? :O
Zolika15528-05-2012 01:25:31 // 125765
Lehetséges. Egyet már hoztam tőle, aztán ki akartuk cserélni a régi töröttre, de abba a motort nem tudtuk átrakni a régiből. Ezért akkor csak simán búra csere lett a dologból. Na én ezt a búrát szeretném lecserélni egy gyári Bosch feliratosra. Azért mégis adjuk már meg a módját. :)
pb_28-05-2012 00:20:30 // 125764
"Sose tette"
Asszem keveset olvastál, AAt.)))
"Az ilyeneket ki kell közösíteni"
Jaja jól beszélsz, +érdemelsz még 1 pohárral, mert néhány Mbert Tnyleg nem ártana.)
Asszem keveset olvastál, AAt.)))
"Az ilyeneket ki kell közösíteni"
Jaja jól beszélsz, +érdemelsz még 1 pohárral, mert néhány Mbert Tnyleg nem ártana.)
Fairlane27-05-2012 23:14:29 // 125763
Marklarnak?
Nekem talán egy kavicsos van... de lehet jobbos...
Nekem talán egy kavicsos van... de lehet jobbos...
Zolika15527-05-2012 23:09:24 // 125762
Sziasztok. Nincs valakinek felesleges bal első gyári lámpa búrája eladó?
Hari27-05-2012 17:28:37 // 125761
A fenét! :))) ... Zákos Frodo! :D
Vikking 31127-05-2012 15:33:06 // 125760
:DDD Zsákos? :DDD Mi vagy te, télapó? :DDD :PPP
mreni27-05-2012 15:25:02 // 125759
jah illetve nagyon nem mindegy milyen gyártó által készített betétről tárcsáról van szó ;)
mreni27-05-2012 15:12:00 // 125757
nem mondanám erősebbnek
mreni27-05-2012 15:11:18 // 125756
fém fékcsövek,nagyobb vákumdob és főfékmunkahenger,esetleg 330as tárcsa,lehet még játszadozni a fékerő elosztóval is
atesssz27-05-2012 15:06:10 // 125755
Kérném az illetékeseket, hogy ne b*sszák szét a 155 fórumot. Akinek inge, az vegye magára!
Inkább azt mondja meg valaki, hogy a GTV hátsó féknyergei, azon kívül, hogy alumíniumból vannak, erősebb mint a gyári 155, vagy ugyan az a fékhatás?
Inkább azt mondja meg valaki, hogy a GTV hátsó féknyergei, azon kívül, hogy alumíniumból vannak, erősebb mint a gyári 155, vagy ugyan az a fékhatás?
GEORGE27-05-2012 14:45:37 // 125754
Hagyd már, nem tudom miért gondolod, hogy bármi konkrétat is fog mondani.
Sose tette, miért pont most változtatna rajta? Az ilyeneket ki kell közösíteni, vagy "nekünk" kell innen törölni magunkat........vagy van még a zsákos módszer :-) :-)
Sose tette, miért pont most változtatna rajta? Az ilyeneket ki kell közösíteni, vagy "nekünk" kell innen törölni magunkat........vagy van még a zsákos módszer :-) :-)
Hari27-05-2012 14:02:40 // 125752
:)
.... pisztoly vagy kard?
.... pisztoly vagy kard?
pb_27-05-2012 13:51:13 // 125751
Valakivel összekeversz.)
Vikking 31127-05-2012 13:46:25 // 125749
Èn nem tudom mindenkinek a körülményeit anélkül, hogy valaha is láttam volna, az te vagy.
Vikking 31127-05-2012 13:45:00 // 125748
Tehát hogy lehet 155-nél nagyféknél javítani a fékhatáson??
pb_27-05-2012 13:43:26 // 125747
Át kell gondolni a dolgokat, és gyorsan rájössz.
pb_27-05-2012 13:39:14 // 125746
Á, az én tudásom, csak salakol6 a tied mellett.D
Vikking 31127-05-2012 13:35:07 // 125745
Tehát hogy lehet javítani 155 nagyféknél a fékhatáson?
Vikking 31127-05-2012 13:33:45 // 125743
jólvan:DDD mr mindentudó...:DD
Zotya 16427-05-2012 13:29:37 // 125742
Oké,ha így gondolod, részemről ...Amen.
pb_27-05-2012 13:24:17 // 125741
Nem vagyok 1 +bántodós típus.) De, asszem a segítség szó jelentését nem nekem kéne Lmagyarázni.)
pb_27-05-2012 13:22:14 // 125740
Ha te írod, akkor biztos így van.) Mint már írtam párx már bizonyítottam, de mindig akadnak olyan Mberek akiknek soha nem jó semmi sem. Pl nincs xerszám, túl meleg van, nincs idő, Pnz, stb, stb.)
Zotya 16427-05-2012 13:09:32 // 125739
Remélem nem bántottalak meg , az írományommal..De ha valótlant írtam és nem így működsz ,cáfold meg. Én személy szerint örülnék,de más is, ha nem kellene ilyen xarságokon vitázni és ismernéd ,a "segítség " szó jelentését. .)
Vikking 31127-05-2012 12:54:15 // 125738
Láttad, hogy mit és ki írta? Akkor minek koptatod a szádat?
Azt hiszem, én még soha nem tettem olyat, hogy beböfögöm, hogy "hé buzi! szar vagy, én tudnám ám a választ a kérdésedre, de beszoptad, mert annyira kemény vagyok, hogy csak leszarlaaaaak bibibí..."
Ha segíteni akarsz, akkor segíts!!! Erre való a fórum!!!! De ha csak baszogatni akartad a George-ot, akkor meg mostmi is van?? Akkor nehogymár te legyél az áldozat baszki! Nem fura ez? Még tíz mondatban leírtad volna a világmegváltó okosságodat, oszt nincs belöle ugatás, ennyire kurva egyszerü.
Így most megint csak a szokásosat mutattad, pedig ideje lenne bizonyítani, hogy nem csak erre vagy képes.
Ezzel befejeztem, várom, hogy lehet javìtani a nagyféknél a fékhatáson!!!
Azt hiszem, én még soha nem tettem olyat, hogy beböfögöm, hogy "hé buzi! szar vagy, én tudnám ám a választ a kérdésedre, de beszoptad, mert annyira kemény vagyok, hogy csak leszarlaaaaak bibibí..."
Ha segíteni akarsz, akkor segíts!!! Erre való a fórum!!!! De ha csak baszogatni akartad a George-ot, akkor meg mostmi is van?? Akkor nehogymár te legyél az áldozat baszki! Nem fura ez? Még tíz mondatban leírtad volna a világmegváltó okosságodat, oszt nincs belöle ugatás, ennyire kurva egyszerü.
Így most megint csak a szokásosat mutattad, pedig ideje lenne bizonyítani, hogy nem csak erre vagy képes.
Ezzel befejeztem, várom, hogy lehet javìtani a nagyféknél a fékhatáson!!!
pb_27-05-2012 12:27:13 // 125737
"Azt hittem, segítesz, hiszen itt a topicban mindenki igyekszik a másiknak segíteni, még ha csak jótanáccsal is."
Ezt pont te írod nekem? Viccelsz, bolondozol?))))
Ezt pont te írod nekem? Viccelsz, bolondozol?))))
pb_27-05-2012 12:25:44 // 125736
Már vártam 1 ilyen jellegű hszt.)
T.a.m.a.s.27-05-2012 09:23:57 // 125735
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00333/00333522t.jpg)
Programok
Előgyújtás:
A Találkozót megelőző időben, a Facebookon lehet és ajánlatos társasági életet élni. Emellett érdemes is, mert időről-időre ajándékokat és belépőket sorsolunk ki!
7:00 Kapunyitás
7:00 – 17:00 Autó szépségverseny
Ahogy belibbensz a kapunk, szépséges autód résztvevőjévé válik a nagy megmérettetésnek. Szavazatoddal elő tudod segíteni a neked tetsző győzelmét.
8:00 – 17:00 Tesztautó vezetés
Kedvenc márkakereskedésünk kicipel magával néhány újdonságot, amik a Találkozó ideje alatt bárki által szabadon kipróbálható!
9:00 – 10:30 és 13:00 –17:00 Autós sebességi párbaj
Egész nap egymásnak feszülnek a benzin táplálta acélmének, a szteroidokon felhizlalt olasz csődörök. Eldől, hogy ki lesz a legjobb.
10:30 Hengerfej dobó verseny
Délelőtt, amikor a versenyzők még frissek és erősek, kéjes vigyorral megrendezzük a VW hengerfej hajingáló racingot! Nyál összefut, vasdarabot lesajnál és önfeledten dobálódzik a sok nevetgélő ember, a sikongató nőcskék és az izmos urak.
11:00 Autó toló verseny
Ez feltétlenül szükséges erőpróba. Az Olasz verdák Zeuszának áldozunk vele, hogy a sajátunkkal ne fordulhasson elő ilyesmi !
12:00 – 13:00 Ebédszünet
Rendezett sorokban meglátogatjuk a büfét, a sofőrök ásványvizet és üdítőt, a kibicek gyöngyözőn hideg sört, a gyermekek pedig jégkrémet majszolnak. Kulturált ételfogyasztással teremtjük meg a családias hangulatot, ahol megbeszéljük a Találkozó addigi tapasztalatait, továbbá megállapítjuk, hogy régen minden jobb volt, kivéve a Találkozót, mert az most a legjobb!
14:30 Ben Hur szekere
Kiválasztott hölgyek elé befogott urak gyorsasági kupája! A rakomány hozott anyagból kell összeállítani, hölgyeket nem áll módunkban biztosítani!
15:00 Vizespohár cipelő világbajnokság
Ahol nem a lóerők számítanak, hanem ravaszság, a technika és az ügyesség. Úgy navigálj, hogy a víz a pohárban maradjon, különben büntetünk!
15:30 Gumifüstölés
Vállalkozó szellemű drift őrültek számára fenntartott esemény, mely biztosítja a nagyérdemű számára az égett gumi sercegését és mennyei illatát.
17:00 Tombol(d)a
Az eseményre kilátogatók, férfiak, nők, gyermekek, egerek tombolát kapnak, melynek kihúzásával óriási nyereményekre számíthatnak.
17:30 Díjkiosztó
A Találkozó ideje lezajlott versenyek eredményhirdetése és díjkiosztója ezen a kellemes délutáni órában fog lezajlani.
7:00 – 18:00 Büfé egész nap
Étel-ital, nasi. Szendvicsek, délben meleg étel, üdítők, hideg sör, ásványvíz vár mindenkit.
Utógyújtás:
Mindezek után parti fotósunk képei felkerülnek a Facebookra, ahol is a legőrültebb, némi szavazás után nyereményben részesül.
Ha mindez valakinek nem elég, mellettünk zajlik a rallysok őrülete, lehet csodálkozni arrafelé is!
A belépő 1500 forint/fő, de a 14 év alatti gyermekeknek ingyenes! Hozzatok jó sokat belőlük, mert a zsibongásuktól szép az élet!
Ha kérdés van, ide írjatok: facebook@olaszverda.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk, ha valakinek más javaslata van, írjon bátran!
Megközelítés autóval:
Budapestről:
51-es úton (M0-tól kb 25 km) Kiskunlacházáig, majd ott fordulj Bugyi felé jobbra.
Elhagyva Kiskunlacháza táblát, a vasúti átkelő után:
jobbra fordulva, a Reptér bejáratát illetve (80 m)
balra fordulva a Rendezvénykaput találod (500 m)
Dunántúlról:
Dunaföldvári Dunahídon át, Soltnál Budapest (Észak) felé (Solttól 45 km)
vagy:
M9-es Dunahídon át Kalocsa/Budapest felé az 51-es úton (100 km)
Kecskemét, M5 felõl:
M5-ösön vagy 5-ösön Dabasig, majd Bugyin át Kiskunlacházára (az út a repülőtérhez megy, Dabastól 28 km)
GPS koordináták: N 47 10.820 – E 19 02.901
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?