Forum >> 155
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:36:40 // 137946
Előfordul az ilyen :))) Ettől még szomorú :(
Mr. Z16-03-2014 20:32:35 // 137945
hát igen még a konkrét papírozás és második részlet fizetése előtt zöld boxi úgy megfeküdt hogy amore-ra regisztrálni se maradt időm :) mindenki azt mondta motorcsere, 145 volt tehát kicsi is nem is 145-öt akartam, tehát ment.
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:31:53 // 137944
Há' oszt' mír'?
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:31:36 // 137943
Én is inkább az autót nézegettem ma, mint sem a kutya szőrét keféltem volna... :)))
Fairlane16-03-2014 20:30:45 // 137942
Ja, hát az a projekt lepriorizálódott... :(
sprint8316-03-2014 20:29:35 // 137941
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:28:57 // 137940
Itt azon van a hangsúly, hogy az a pár hét... :DDD
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:28:12 // 137939
Azt is szeretem :)))
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:27:58 // 137938
Az lehet.
Jut eszembe: Mennyi pénzt és mikor utaljak neked olajgomba adapterre és hová? :D
Jut eszembe: Mennyi pénzt és mikor utaljak neked olajgomba adapterre és hová? :D
Mr. Z16-03-2014 20:27:43 // 137937
1,4 1,6 TS-et vezettem és 1,6 boxert kis ideig birtokoltam is ( imádtam életem legjobb élménye volt az a pár hét) , V6-hoz nem volt szerencsém de már ültem 166 3.0V6-ba, de nem tolonganak a v6 tulajok hogy ülj be próbáld ki :)
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:27:31 // 137936
(Mást se...)
Fairlane16-03-2014 20:26:44 // 137935
Van úgyis egy facsavarod, csavarozz rá alufóliát :)))
Átfested, vagy befóliázhatod valami neked tetszővel (carbon, króm)
A króm sprék szerintem szart sem érnek.
Műanyagot meg általában nem tudnak krómozni a kisiparos krómozók.
Átfested, vagy befóliázhatod valami neked tetszővel (carbon, króm)
A króm sprék szerintem szart sem érnek.
Műanyagot meg általában nem tudnak krómozni a kisiparos krómozók.
Mr. Z16-03-2014 20:24:48 // 137934
Agörög faluba nem gyros lesz? :)
Fairlane16-03-2014 20:24:34 // 137933
Ha azok lesznek akik szoktak az erődben akkor biztos lesz drágán, kis adag... :)
sprint8316-03-2014 20:23:29 // 137932
Ha átülsz egy V6-ba teljesen mindegy, hogy turbo vagy sem a hangja miatt csak is szeretni lehet. Ha még nem vezettél más Alfát a sajátodon kívül javaslom, hogy próbálj ki egyet.:)
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:19:18 // 137931
Jut eszembe: Lesz sültkolbász?
Mr. Z16-03-2014 20:16:16 // 137930
a scudettómról lepattogott a króm mit lehet ezzel csinálni?
Zolika15516-03-2014 20:14:44 // 137929
Idén jó lenne a 155-höz állni :D
Fairlane16-03-2014 20:09:01 // 137928
Tipusonkénti parkoló szokott lenni, amíg be nem telik valamelyik, vagy el nem kezdenek kolbászolni az eberek a haverokhoz :)
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 20:08:23 // 137927
A Monostori Erődben volt mindkettőre lehetőség. Mivel idén új lesz a helyszín, ezért arról fogalmam sincs. A típusok szerinti parkolás 100%, hogy megmarad, de hogy a másikra is lesz-e példa, azt nem tudom.
Mr. Z16-03-2014 20:04:56 // 137926
idei lesz az első Alfacity-m , a 155-ösök egy helyre szoktak gyűlni vagy mindenki ahogy akar?
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 19:59:03 // 137925
Ha nincsenek letördösve a lámpák oldaláról a műanyag felfogatópontok, akkor tökéletesen illeszkedik.
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:58:18 // 137924
nem olyan nagy hibalehetőség az ha figyelsz rá,inkább élvezet,nem is olyan nagy súly,a száguldozást meg majd megszokod:D sztem egy ilyen kaliberrel nem is lehet lassan menni:D de sztem egy szívó V6-al sem,de erről majd nyilatkozik akinek olyanja van:D
Mr. Z16-03-2014 19:58:12 // 137923
köszi. Hát én is depo-n gondolkodom mert 1 db bosch árából kijön két depo + postaköltség. Meg gondoltam egy darab fröccsöntött műanyagot nagyon nem nehéz lemásolni.
Mr. Z16-03-2014 19:53:52 // 137922
hát gondoltam -1 hiba lehetőség, - turbó cooler, csövezés = kisebb súly, de a hang megvan száguldozni nem szoktam nagyon.
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 19:53:25 // 137921
Szép munka! Grat!
(A DEPO index még mindig működik nekem :))
(A DEPO index még mindig működik nekem :))
Mr. Z16-03-2014 19:51:39 // 137920
Ma végül minden a helyére került a lámpákat is tartó keresztmerevítőt kiszereltem, 80-as és 100-as csiszoló fejjel lecsiszoltam a régi ( itt ott kék :/ ) festéke, a kényes helyeken ( értsd: rozsdás ) fémtisztára csiszoltam, majd feketére fújtam. A felfogatási pontokat a kocsiba is lecsiszoltam, horgany spray-vel lefújtam. Vissza szereltem termesztésen mindenhol új csavarok anyák, alátétek. Felkerültek az új motortér matricák egy része GT-től rendeltem. Grazie GT. Bekerültek az újszerű lámpák. Még az indexet ki kell cserélnem, de majd jövő hónapban...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358011t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358012t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358013t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358014t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358011t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358012t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358013t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358014t.jpg)
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 19:45:12 // 137919
Volt 2.0 V6 szívó a 90-esben, és pár darab 75-ösben is, mint pl Hari példánya... :)
Tehát létezni létezik ilyen, de szerintem nem sok ember akarta lebutítani a V6TB-t :)))
Tehát létezni létezik ilyen, de szerintem nem sok ember akarta lebutítani a V6TB-t :)))
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:41:02 // 137918
miért akarod elrontani? fegyvernél is csak a töltöttnek van értelme,töltény nélkül kenheted a hajadra:D
Mr. Z16-03-2014 19:39:37 // 137917
V6TB-ből valaki próbált már szívó V6-ot építeni? Remélem túl nagy hülyeséget nem kérdeztem, a minap erre ébredtem, hogy vajon lehetséges-e mert akkor kéne :)
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 19:30:46 // 137916
Főleg, hogy "sportautó"...
Új korában még csak-csak olyan vette meg, aki tudott rá költeni, de mostanra filléres dolgok lettek belőlük, és ki tudja, hogy hányszor verték agyon, volt totálkárosra törve meg hengerfejesre hajtva...
Új korában még csak-csak olyan vette meg, aki tudott rá költeni, de mostanra filléres dolgok lettek belőlük, és ki tudja, hogy hányszor verték agyon, volt totálkárosra törve meg hengerfejesre hajtva...
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:16:45 // 137915
ez igaz...
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 19:07:22 // 137914
Hát és ugye a legfiatalabb is 15 éves a V6TB-ből... Az alatt elég, ha egy nemtörődöm gazdája volt...
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:00:14 // 137913
értem szóval semmi extra csak hogy turbos,hát igen a leharcolás érthető egy 200 lovas sportautónál,főleg a magyar mentalitást tekintve...
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 18:56:55 // 137912
Arra, hogy turbós :))) Ettől eltekintve persze az is megbízható cucc, csak ha beüt a ménkű, akkor az drága mulatság lehet...
És sajnos már öregszik, és egy csomó leharcolt példány fut belőle. Ettől még van olyan, amit érdemes lenne megvenni, csak az nem az árlista alján található darabok többsége...
És sajnos már öregszik, és egy csomó leharcolt példány fut belőle. Ettől még van olyan, amit érdemes lenne megvenni, csak az nem az árlista alján található darabok többsége...
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 18:52:38 // 137911
mire kényes a V6TB?
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 18:30:06 // 137910
16V TS hibák, meg a hátsó futóművel lehet bíbelődni...
Ezen kívül én azt hiszem, hogy nem egy ördöglakat, pl az első futómű ugyanaz, mint a 155-é... Tehát faék.
V6 meg a legjobb motor (persze minden szentnek maga felé hajlik a keze alapon csak a 8V TS után :P ), V6TB kényesebb szerkezet (de spiderben az úgysincs), 12V-nél (ami spiderben még benn figyelt) szelephézag beállítgatás a fontos, ezen kívül pedig vezérléscsere és bele való olaj. Örök darab.
A TS16V dolgokról meg lehet erre olvasni elég sokat...
De ez se egyoldalú, mert fateromnak a fűnyíró csicsafiatban (156 1.6) nulla gondozással is megy 8 éve, viszont a GTV meg "sportkocsi" (ráadásul nehéz is), tehát már az első tulaj is ütni-vágni vette többségében... A motorba meg úgyse látsz bele.
Ezen kívül én azt hiszem, hogy nem egy ördöglakat, pl az első futómű ugyanaz, mint a 155-é... Tehát faék.
V6 meg a legjobb motor (persze minden szentnek maga felé hajlik a keze alapon csak a 8V TS után :P ), V6TB kényesebb szerkezet (de spiderben az úgysincs), 12V-nél (ami spiderben még benn figyelt) szelephézag beállítgatás a fontos, ezen kívül pedig vezérléscsere és bele való olaj. Örök darab.
A TS16V dolgokról meg lehet erre olvasni elég sokat...
De ez se egyoldalú, mert fateromnak a fűnyíró csicsafiatban (156 1.6) nulla gondozással is megy 8 éve, viszont a GTV meg "sportkocsi" (ráadásul nehéz is), tehát már az első tulaj is ütni-vágni vette többségében... A motorba meg úgyse látsz bele.
Mr. Z16-03-2014 17:58:49 // 137909
én egy gtv spidert szeretnék a 155 mellé, abba menyire lehet beleszaladni? Mert a 155 eddig olcsópénzből van. Mármint a most jön a lakatolás és a fényezés ami vagy 200 lesz, de a mechankiai dolgok nem drágák, és eddig a generátoron kívül amihez nem volt aknám mindent magam csináltam.
VKG231!!! (156+75)16-03-2014 15:49:07 // 137908
No offense, de 156-tal nagyon mellé lehet nyúlni... Az aztán tudja nyelni a pénzt számolatlanul... :( Az 55 is, de itt legalább nem kerül annyiba egy komplett futómű, mint egy másik autó..
Inter156 (il mascalzone)16-03-2014 15:23:51 // 137907
Van olyan ismerősöm,aki nagy alfás volt,a 155-öt 156-ra cserélte,ami ki volt nyírva és x ráköltött összeg után azt mondta,hogy elege van az Alfából ,az Alfás pólókból portörlő rongyokat csinált és vett egy Kiat !
Szomorú történet ,de kikészült a srác a folytonos szervizeléstől .
Szomorú történet ,de kikészült a srác a folytonos szervizeléstől .
TSiga ( I am the TSIG)16-03-2014 14:42:42 // 137906
És ezek a szakbarmok által összetaknyolt autók után valaki nem hozzáértő megveszi és egyből szarolaszozik, mert minden össze van benne gányolva. :-(((
Szerintem minden gyári lesz benne és semmi baja sem lesz...
Szerintem minden gyári lesz benne és semmi baja sem lesz...
atesssz16-03-2014 14:13:01 // 137905
hihető = vihető :D
atesssz16-03-2014 14:10:16 // 137904
Mr. Z16-03-2014 10:42:08 // 137903
a tárcsa minimális szélessége 2mm-el volt a gyári minimum alatt elől-hátul. A betétek ( SIMER ) márkájáról még csak nem is hallottam. Hengerfejbe ahol a hőgombe lett volna ledugózva. Vezetékek tekerve+ szigetelőszalag. A turbónak lógott a bele, a generátor tartó fülek közül az egyik le volt törve, amit 4-5 darab kisebb nagyobb alátéttel és vagy 2-3 koronás anyával oldottak meg, nekem csak a balaton parton az M7-en ment el a töltésem. Persze egy jó TD egy 9V-os elemmel is elmegy rákötöd az adagolóra és csók, tartok is magamnál. Az izzító relé volt a legjobb. cserélgettem a ledesre a műszerfalat nézem egy hiányzik le van ragasztva szigetelőszalaggal, leveszem be az izzót, minden vissza indulok á világít , na de világít az mindig. Na izzító relé csere, jó most csak izzításkor világít. Egyszóval ha valami világít nálatok is ne a hibát javítsátok ki, vegyétek a ki a rizsszemizzót és már nem is zavar. ugye milyen nagyszerű?
Mr. Z16-03-2014 10:30:26 // 137901
komoly kár hogy nem fotóztam le. H4 méretileg pont odailledt a kiolvadt lyukhoz ő hátulról egy facsavart hajtott bele ami a helyén tartotta. És amúgy ez már a sokadik ilyen megoldás én már meg sem lepődöm. Sajnos vagy nem sajnos a szerelem vak szóval ezeken túllépek :) De tény hogy aki nem szeret szerelni ne vegyen Alfát :)
GT Ɨ|ѯ16-03-2014 10:01:45 // 137900
1000Mester:-)
ezen dobtam 1 hátast aztán reset és újra indultam:_DDD
ezen dobtam 1 hátast aztán reset és újra indultam:_DDD
Zsolt15516-03-2014 09:51:26 // 137899
"... A jobb lámpa izzó foglalata kiolvadt de ő rakott bele egy H4-et amit egy facsavarral rögzített... ..."
Hozzáértő lehetett az előző tulajdonosa.
Hozzáértő lehetett az előző tulajdonosa.
GT Ɨ|ѯ16-03-2014 09:48:34 // 137898
betyáros gumik vannak:-)
10s
10s
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
606
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?