Forum >> 155
Zsolt15517-04-2014 20:40:04 // 138527
Sajnálom, hogy ez lesz a vége ennek az egyedi autónak. :-(( Viszont továbbra is fenntartom, hogy neked a napi rohangáláshoz egy TD lenne a legjobb választás.
Mr. Z17-04-2014 20:20:36 // 138526
Ha jó áron veszi és nem fél szerelni, akkor mindent meg lehet csinálni , az 1.9 TD blokk híresen elnyűhetetlen legyen az tipo dedra vagy Alfa sok tulajjal futottam össze. A hengerfej ha nem szar és hidegen nyúzod is bírja. De felújítani sem gáz. Turbó gatya szokott lenni én nekem 27-ért újították fel nyíregyen. a többi meg ugyan az mint a petrol 155. Voltam alkatrészért egy fiat TD bontós srácnál mutatta a saját tipo TD blokkját ami egyfajta garázsdísz, garantáltan 360.000km-ert futott ő volt az első tulajdonosa. A hengerfal hibátlan volt , bárkinek rámér tolómérővel :) a múlt hónapban MOL EVO DIESEL-t tankoltam 4,58 literrel jártam el jórészt országúton két falu közt ingázva. Ezért éppen ma is ebből tankoltam tele 20ft/literes kupon is volt hozzá + netrisk green card 9ft/liter így 426. Eddig OMW maxxmotion-t használtam de most váltottam, érzetre a maxmotionnal jobban megy, de ez szerintem csak érzéki csalódás.
TSiga ( I am the TSIG)17-04-2014 18:11:04 // 138525
Szia!
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
VKG231!!! (156+75)17-04-2014 16:49:56 // 138524
Ki kell fogni :) 155-öst is megnéztem vagy 5-öt, meg 3 Deltát, mire kikötöttem ennél :)))
GEORGE17-04-2014 15:32:00 // 138523
Az a baj, hogy az ilyen korú dízelek már mind a végükön vannak, de természetesen te tudod. :-)
VKG231!!! (156+75)17-04-2014 14:27:46 // 138522
Csak az meg pontosan annyit eszik, mint egy kétezres random benzines... Akkor meg inkább az. (Vagy ha már Dedra, 1.8 131 lóval, legalább van hozzá szerszám a vezérléscseréhez...)
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
GEORGE17-04-2014 13:37:31 // 138521
Adagolós öreg dízelt én már biztos nem vennék. Asszonynak bőven jó egy 1.6-os arra a célra amit írtál.
Buksi17-04-2014 01:17:00 // 138520
Beszélek az égiekkel, csak nézd át! :-DDD
THX! ;-)
THX! ;-)
Marklar15516-04-2014 23:23:51 // 138519
Ha 1x végre ráérek. ;) Ma csak 3x szakadt rám az ég. :/
Marklar15516-04-2014 23:22:47 // 138518
1' 17" :D :P
Szombaton gyere. ;)
Szombaton gyere. ;)
Misu7716-04-2014 22:49:27 // 138517
A főtg jeladót még nem cseréltem ki. Minden mást igen,trafó ,modul,kábel, légmenyiség mérő lambda szonda, gyertya.
süsnye16-04-2014 22:43:36 // 138516
hm, s a többi gyújtás alkatrész, amiket írtál miket tartalmaz? trafó, modul, kábel? főtg jeladó esetleg...
Misu7716-04-2014 22:39:35 // 138515
Mind a kettő cserélve semmi változás. :(
Buksi16-04-2014 22:35:16 // 138514
Cíííp lett! :-)
süsnye16-04-2014 22:33:08 // 138513
lambda szonda, LMM jó?
süsnye16-04-2014 22:28:10 // 138512
nemtom a TD-nél hogy helyezkednek el ezek, de szerintem a kuplung munkahenger karja vagy a főhenger az utastérben bizergéli a jeladó kábelét..
Mr. Z16-04-2014 22:15:52 // 138511
Mr. Z16-04-2014 21:49:13 // 138510
Erre a jelenségre tud valaki diagnózist adni? Egyik nap jó másiknap turbó mérő lett a vízhőfokból :) amit a kuplung vezérel :)
Misu7716-04-2014 21:11:14 // 138509
Remélem itt a hiba, már nem tudok mire gondolni hogy miért járhat össze vissza a motor.
:(
:(
Fairlane16-04-2014 20:50:42 // 138508
Milyen adapter kell?
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
Mr. Z16-04-2014 20:31:43 // 138507
TD POWER! :)
TSiga ( I am the TSIG)16-04-2014 20:08:31 // 138506
Ha rossz a kompresszió, akkor leveszed a hengerfejet és lehet keresni a hiba helyét. Veszteségmérésnél is leveszed, de tudod merre menj.
Misu7716-04-2014 20:02:28 // 138505
Üdv! Köszönöm a segítséget megpróbálom.
TSiga ( I am the TSIG)16-04-2014 18:57:51 // 138504
Nem sokkal drágább, mint egy kompresszió mérés és szerintem magamnak gyártatok egy gyertyaadaptert ilyen esetekre.
GT Ɨ|ѯ16-04-2014 15:16:39 // 138503
Nekem is 111:-)
Buksi16-04-2014 14:21:35 // 138502
Bakker, nézd már át nekem előtte légyszi!!!!! :-)
Köszi!
Köszi!
Buksi16-04-2014 14:20:44 // 138501
Nekem tök mindegy! :-)))
VKG231!!! (156+75)16-04-2014 12:33:43 // 138500
Szomorú :(
Én egyrecsak a Dedra SW-ken gondolkodom... 1.9 TD... Asszonynak meg kutyázni meg biciklizni... Csak nem elég a hely a 155-ben, ha benn van a két bicikli. Hiányzik a lehajtható ülés. Minden alkalommal meg nem fogom kiszerelni az üléseket, amikor elvinném hegyre a két KTM-et...
Én egyrecsak a Dedra SW-ken gondolkodom... 1.9 TD... Asszonynak meg kutyázni meg biciklizni... Csak nem elég a hely a 155-ben, ha benn van a két bicikli. Hiányzik a lehajtható ülés. Minden alkalommal meg nem fogom kiszerelni az üléseket, amikor elvinném hegyre a két KTM-et...
Marklar15516-04-2014 09:51:45 // 138499
Sóval. Már több, mint 5 hete volt, hogy az SW "elromlott. Sajnos a szokásos tökölődés van a lakatosnál. Az az nem történik semmi. :/ (Hiába vagyok +200eftal nála) Turbós autóval sem olcsó Pesten járni, így kell egy hétköznapi autó. (persze az utóbbi időben SW is megevett annyit) Így arra az elhatározásra jutottam, hogy átülök egy Dedra SWbe. Gyári, 1,8 131 paci. Kedvező konstrukciókkal vihetem (havertöl). Ha valaki érez késztetést, hogy legyen egy 155 "SW" je, akkor van az a pénz... De, csak 155 alkatrész áron is tud min 120e ft ot. A 2,2 es motorról nem is beszélve. Sajnos nem csak a motorvezérlő kábel köteg kell egy ilyen átalakításhoz. Nagyobb melót meg nem szeretnek az itthoni (általam) ismert szakik. :( Novemberig műszakis. Papíron csak 75 ló... Májusig nem bontom meg. Utána 3. suffni autó lesz Érden. :/ Akár motor nélkül is vihető. Alkatrészeket adhatok hozzá +$. :/ Ami biztos kell: nyúlvány, zárhíd, lámpák, maszk, lökös, hűtő. Sárvédők menthetőnek látszanak. Gondolom apróságok. Sok munka. Jó szakember! Tavaly tavasszal lett a komplett alja is megcsinálva. :/ Mai ésszel tapasztalattal, hagytam volna benne a 2,0 8V fiat motort. Kicsit megpiszkálva. Oszt kész. De lehet már hajlanék egy sima TDre is...
Marklar15516-04-2014 09:17:05 // 138498
Ozt ki fizeti meg?
TSiga ( I am the TSIG)16-04-2014 07:12:42 // 138497
Le kellene inkább hajlítani meg gyártani. Amúgy nekem sincs már meg. :-(
TSiga ( I am the TSIG)16-04-2014 07:11:34 // 138496
Ne kompressziót mérj, hanem veszteséget.
Felső holtpontra a dugattyút(kerék megemel és 5. sebességben tekered a motort).
Gyertya helyére levegőtömlőt adapterrel.
Ha sziszeg:
szívósor: szívószelep enged át
olajpálca: gyűrűk felé
kipufogó: kipufogó szelep felé
A kompresszió csak egy arányszám, megmutatja, mennyire tömítenek a dolgok odabent.
A veszteségmérés megmondja, merre van a gond.
Felső holtpontra a dugattyút(kerék megemel és 5. sebességben tekered a motort).
Gyertya helyére levegőtömlőt adapterrel.
Ha sziszeg:
szívósor: szívószelep enged át
olajpálca: gyűrűk felé
kipufogó: kipufogó szelep felé
A kompresszió csak egy arányszám, megmutatja, mennyire tömítenek a dolgok odabent.
A veszteségmérés megmondja, merre van a gond.
Marklar15515-04-2014 22:55:55 // 138495
Viszem a vasba... :)
süsnye15-04-2014 22:42:03 // 138494
uh bakker, szegény... :((
R.I.P.
R.I.P.
Misu7715-04-2014 22:17:03 // 138493
Nem szíjjas láncos motor 1.8 8v.
GT Ɨ|ѯ15-04-2014 18:33:42 // 138492
Annyiért nem, köszi akkor marad:-)
Van még + 2db hátsó Eibach rugó azt odaadom 8K-ért a 2db-ot.
Uff:-)
Van még + 2db hátsó Eibach rugó azt odaadom 8K-ért a 2db-ot.
Uff:-)
RoliQ415-04-2014 16:47:18 // 138491
15 pénz adok érte:) egyébként valóban az a baj , hogy kell hozzá gátló is...:(
GT Ɨ|ѯ15-04-2014 16:09:48 // 138490
Ez Nem FK...:-)
Buksi15-04-2014 15:24:04 // 138489
Én 15-ért vettem az FK-t újonnan! :-)
VKG231!!! (156+75)15-04-2014 14:56:45 // 138488
Deattól még nem sok a rigó :D
GT Ɨ|ѯ15-04-2014 14:38:47 // 138487
Na, mondom én:-)
Akkor dekor lesz belőle:-DD
Akkor dekor lesz belőle:-DD
VKG231!!! (156+75)15-04-2014 14:28:33 // 138486
Nem sok az, csak kell hozzá csillapító is... Ha már csinálunk valamit, csináljuk rendesen :)))
Úgy meg már sok :) (Most).
Még úgy is, hogy ismerősömnél csináltatnám hozzá.
:(
Úgy meg már sok :) (Most).
Még úgy is, hogy ismerősömnél csináltatnám hozzá.
:(
GT Ɨ|ѯ15-04-2014 13:59:27 // 138485
Gondolom most jön az,hogy ááá, az sok:-)
/28.--ig lemegyek de ha
nem megy el akkor kirakom a falra /
/28.--ig lemegyek de ha
nem megy el akkor kirakom a falra /
Mr. Z15-04-2014 13:54:22 // 138483
az számokban mit jelent? :)
göthe15-04-2014 12:22:00 // 138482
Vezérö szijjat mikor cseréltek benne, lehet hogy arra kéne rá nézni !! ( 9-es kompreszio az jo ?? mennyi a gyárija ??)
GT Ɨ|ѯ15-04-2014 07:37:47 // 138481
A beszerzési ár felénél is kevesebbért:-)
Buksi15-04-2014 07:07:35 // 138480
Aham... akkor mi lenne, ha áttúrnád nekem azokat a dobozokat? ;-))))))))))))))
Buksi15-04-2014 07:06:52 // 138479
Biztos jól fog kinézni! :-DDD
Zsolt15515-04-2014 06:17:35 // 138478
Vártam hogy ki csapja el. :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?