Forum >> 155
Buksi11-06-2014 22:59:53 // 139853
Bízzunk benne. :-)
Buksi11-06-2014 22:59:40 // 139852
Nincs mit. :-)
Zabbancs11-06-2014 20:37:02 // 139851
Köszi srácok! Ezzel kezdem akkor hétvégén :) Remélem ez lesz a probléma!
boxerhang11-06-2014 19:38:18 // 139850
Ahaa, na majd utána járok, köszi!
Buksi11-06-2014 14:59:07 // 139849
Szerencsére nincs eldugva a fűtéscsap, viszonylag könnyen hozzáférhető. :-)
De ahogy Zsolt155 is ajánlotta, nézz be a blogomba, mert már én is cseréltem fűtéscsapot nem egyszer. ;-))
De azért itt van pár kép, hogyan is néz ki a fűtéscsap.

Itt található a gázpedál mellett, de előbb el kell távolítani egy kis burkolatot. Jól látszik, ahogy az állító motorhoz van rögzítve egy kis csavarral.

Na ezt nézd meg, hogy nincs-e szétcsúszva. ;-)
De ahogy Zsolt155 is ajánlotta, nézz be a blogomba, mert már én is cseréltem fűtéscsapot nem egyszer. ;-))
De azért itt van pár kép, hogyan is néz ki a fűtéscsap.


Itt található a gázpedál mellett, de előbb el kell távolítani egy kis burkolatot. Jól látszik, ahogy az állító motorhoz van rögzítve egy kis csavarral.


Na ezt nézd meg, hogy nincs-e szétcsúszva. ;-)
Zsolt15511-06-2014 13:50:28 // 139848
Buksi oldalán a régi blogjai között szerintem lesz egy leírás, mert már cserélte. Egyébként a gázpedál mellett van egy kis burkolat és ha azt leveszed már látni fogod a fűtőradiátor oldalán.
Zabbancs11-06-2014 13:33:34 // 139847
Király! Ezt gondolom valahol a műszerfal mögött jó mélyen eldugva találom meg?! Mit keressek? Hogy nézz ez ki? Honnan férek hozzá? Hol kezdjem a bontást? :)
Buksi11-06-2014 13:03:31 // 139846
Vagy kiakadt a fűtéscsap karja, amit az egyik elektromotor mozgat. Lehet, hogy nincs elzárva a fűtéscsapod és ezért fúj mindig meleget. :-/
Zabbancs11-06-2014 13:01:54 // 139845
Hiába nyomom le "LO"-ra, akkor is meleg levegőt fúj be, rohadt meleget... :S Kormány mellett jobbra? Ott hol is keressem? Amiatt fújhat meleget?
Buksi11-06-2014 12:59:52 // 139844
Azt hiszem Thomika kollegának voltak ilyen problémái, ha egyszer majd bekukkant ide, akkor biztos szívesen elmondja a megoldást. Vagy olvass bele a blogjába, hátha...
Én sajna nem tudok segíteni, mert a 8V-m ilyesmit még soha nem produkált. :-)
Én sajna nem tudok segíteni, mert a 8V-m ilyesmit még soha nem produkált. :-)
Buksi11-06-2014 12:58:04 // 139843
Durva lenne. :-DD
boxerhang11-06-2014 10:15:05 // 139842
Üdv!
Új vagyok, köszi, hogy itt lehetek! Kérdeznék is rögtön! Adott a géép, 155 1.8 16v (AR 32201, motorcserés volt). Reggel, hidegen az első indítás: alapjárat ingadozik, a motor fullad, ha elindulok vele, menet közben semmi gond, jól megy. Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál az alapjárat leesik 700 körülre, vissza 1100 körülre, majd 900 stabilan, ez nem tudom mennyire abnormális, az tuti, hogy melegen az alapjárat stabil. Gyújtás ráadásnál a kis injektor lámpa 5 másodperc mire kialszik. Tegnap reggel azt csinálta, hogy a kis injektor ki sem aludt, a kocsi nem indult. Pöffent kettőt, és leállt. Gázzal se indult be. Injektorokat átmozgattam, csatikat is, akksi le 1 percre, majd 1 indítózás után már ment, azóta semmi baja.
Bocsánat a hosszú szövegért, de megpróbáltam minél részletesebben leírni a problémát. Köszi ha segítetek!
Új vagyok, köszi, hogy itt lehetek! Kérdeznék is rögtön! Adott a géép, 155 1.8 16v (AR 32201, motorcserés volt). Reggel, hidegen az első indítás: alapjárat ingadozik, a motor fullad, ha elindulok vele, menet közben semmi gond, jól megy. Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál az alapjárat leesik 700 körülre, vissza 1100 körülre, majd 900 stabilan, ez nem tudom mennyire abnormális, az tuti, hogy melegen az alapjárat stabil. Gyújtás ráadásnál a kis injektor lámpa 5 másodperc mire kialszik. Tegnap reggel azt csinálta, hogy a kis injektor ki sem aludt, a kocsi nem indult. Pöffent kettőt, és leállt. Gázzal se indult be. Injektorokat átmozgattam, csatikat is, akksi le 1 percre, majd 1 indítózás után már ment, azóta semmi baja.
Bocsánat a hosszú szövegért, de megpróbáltam minél részletesebben leírni a problémát. Köszi ha segítetek!
VKG231!!! (156+75)11-06-2014 08:07:54 // 139841
Mint valami elcseszett pedálos moszkvicsban... :D
Mr. Z11-06-2014 08:01:36 // 139840
talána belső tér hőmérője adta meg magát ? a kormány mellett jobbra nekem se mér jól
Mr. Z11-06-2014 08:00:43 // 139839
ha teljesen lenyomod "LO" -ra akkor se fúj hideget?
Buksi11-06-2014 06:28:18 // 139838
Nah, így már érthetőbb. :-DDD
Marklar15510-06-2014 23:01:14 // 139837
Helyesbítenék. :P Ha a váltó kulissza bowdenes, akkor a kormánymű is más. :P
Zabbancs10-06-2014 22:56:53 // 139836
Halihó!
Segítsen valaki!!!! :) Párom 155-ösében lehalt a digit klíma egyik napról a másikra, de kicsit érdekesen... Akármilyen hőfokra állítom meleg levegőt tol be. Még télen se nyomat ilyen meleget mint most... :S Mi lehet a gáz, hol keressem a hibát? Volt már valakinek hasonló baja? Elég szar így neki vágni a nyárnak. Alfacityre is gáz lesz így lemenni... pályán azért nem jó leengedett ablakkal közlekedni...
Előre is köszi :)
Segítsen valaki!!!! :) Párom 155-ösében lehalt a digit klíma egyik napról a másikra, de kicsit érdekesen... Akármilyen hőfokra állítom meleg levegőt tol be. Még télen se nyomat ilyen meleget mint most... :S Mi lehet a gáz, hol keressem a hibát? Volt már valakinek hasonló baja? Elég szar így neki vágni a nyárnak. Alfacityre is gáz lesz így lemenni... pályán azért nem jó leengedett ablakkal közlekedni...
Előre is köszi :)
Bazsa14510-06-2014 17:26:55 // 139835
Milyen doboz? Hol? Mekkora? Színe? Szaga ? :D Csak mert nem találom....
VKG231!!! (156+75)10-06-2014 15:01:24 // 139834
Ja de, biztos is… :D Akkor ez csak illusztráció… ;) :D
A racingnál jobb mutatói vannak ennek, és kb a felébe kerül… ha ettől lenne baja, az érdekes lenne nah.
A racingnál jobb mutatói vannak ennek, és kb a felébe kerül… ha ettől lenne baja, az érdekes lenne nah.
Zolika15510-06-2014 14:46:50 // 139833
Nem SELENIAT????????????????????????? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D:D:D:D
VKG231!!! (156+75)10-06-2014 14:05:19 // 139832
Buksi10-06-2014 06:44:40 // 139831
Bowdenes kormánymű? :-O
Süni15509-06-2014 21:49:42 // 139830
Marklar15509-06-2014 16:14:35 // 139829
Helyesbítenék. Ha bowdenes, akkor nem.
Bazsa14509-06-2014 15:59:59 // 139828
Köszi.Ma is tanultam valami újat.
TSiga ( I am the TSIG)09-06-2014 15:24:16 // 139827
A hátsó ablak fűtéskapcsoló csak egy negatív impulzust ad a kalaptartó alatti kis doboznak. Abban lesz valami ganaly szerintem. Abból megy ki a vezeték a fűtőszálakhoz. Húzd le róla a bemenő csatit és utána próbáld meg.
Bazsa14509-06-2014 13:52:56 // 139826
Nos.hátul minden csati kimérve.
Rendszámtábla világítás,köd lámpa,helyzetjelző,tolató lámpa,index,féklámpa minden kap áramot.Minden izzó jó.
Bizti tábla kimérve minden hátsó világítás ott is oké.
De a hátsó ködlámpa és rendszámtábla világítás még mindig nem jó :S
Hátsó ablak fűtéskapcsoló úgy néz kuka....+ a biztije 5mp alatt lesz eldobós forró...
(ez égett bele az előző bizti táblába...)
Jah és a kis mocsok piros lámpa még mindig világít....
Lehet,hogy a hátsóablak fűtés kapcsoló lesz a ludas?!
De mi köze az említett hátsó traktus nem működő részeihez....mert ha szakadás lenne az átvezetőben akkor nem kéne a multiméternek hátul a csatikban áram jelenlétét mutatnia....
Rendszámtábla világítás,köd lámpa,helyzetjelző,tolató lámpa,index,féklámpa minden kap áramot.Minden izzó jó.
Bizti tábla kimérve minden hátsó világítás ott is oké.
De a hátsó ködlámpa és rendszámtábla világítás még mindig nem jó :S
Hátsó ablak fűtéskapcsoló úgy néz kuka....+ a biztije 5mp alatt lesz eldobós forró...
(ez égett bele az előző bizti táblába...)
Jah és a kis mocsok piros lámpa még mindig világít....
Lehet,hogy a hátsóablak fűtés kapcsoló lesz a ludas?!
De mi köze az említett hátsó traktus nem működő részeihez....mert ha szakadás lenne az átvezetőben akkor nem kéne a multiméternek hátul a csatikban áram jelenlétét mutatnia....
GT Ɨ|ѯ09-06-2014 11:58:13 // 139825
romeo 16609-06-2014 11:17:55 // 139824
Tenksz! :D
TSiga ( I am the TSIG)09-06-2014 10:32:14 // 139823
+
romeo 16609-06-2014 05:47:56 // 139822
A benznies kormányműve megegyezik a dízelével??? :)
Buksi09-06-2014 01:17:06 // 139821
Az nem rossz! :-DDD
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 23:43:40 // 139820
Hát erre eddig nem gondoltam... :)
Fairlane08-06-2014 22:50:24 // 139819
Ha már lent van, ülésfűtő betétet nem felejtesz el beépíteni, ugye? :D
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 22:08:17 // 139818
Igazából mindenhol... :D
Buksi08-06-2014 20:36:36 // 139817
Otthon is? :-DDDD
romeo 16608-06-2014 20:09:05 // 139816
Okés,köszi! :)
GT Ɨ|ѯ08-06-2014 19:52:52 // 139815
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:35:22 // 139814
Basszus, nekem fel-le is lehet állítani a keréken... Útegyenetlenségtől függően :D
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:34:44 // 139813
Egyértelmű, hogy tudnak haragudni...
Lásd hogy a múlt héten ott hagytam a lakatosnál, mikor mentem érte, felvillantja, hogy nincs benne olaj...
Pánik, jóistenmivan: m.tető kinyit, max alatt van pont egy mm-rel, mint előtte volt.
Azóta se csinálta... Szerintem azt hitte, hogy ott marad és teljesen szétflexelik, vagy ilyesmi.
Lásd hogy a múlt héten ott hagytam a lakatosnál, mikor mentem érte, felvillantja, hogy nincs benne olaj...
Pánik, jóistenmivan: m.tető kinyit, max alatt van pont egy mm-rel, mint előtte volt.
Azóta se csinálta... Szerintem azt hitte, hogy ott marad és teljesen szétflexelik, vagy ilyesmi.
TSiga ( I am the TSIG)08-06-2014 19:32:12 // 139812
Állítani? Kormányoszlopon fel-le. Keréken meg balra-jobbra.
Amúgy házilag semmit. Régen kérdeztem, de még szervó alkatrészt sem adnak el, mert "gond" ha nem tudod elteketni a kormány egy kanyar előtt, mert rosszul lett összerakva.
Amúgy házilag semmit. Régen kérdeztem, de még szervó alkatrészt sem adnak el, mert "gond" ha nem tudod elteketni a kormány egy kanyar előtt, mert rosszul lett összerakva.
Bazsa14508-06-2014 19:32:05 // 139811
Alapvető gondom hogy a vas csak áll kihasználatlanság miatt.Viszont ha egyszer valamiért is használom akkor tuti előjön valami baja :D gondolom pusztán bosszúból :D
mert lelke van és úgy gondolja hogy ha nem használom akkor legalább szívasson már pusztán szeretettből :D
A legutóbbi használatnál pl beleolvasztotta a hátsó ablak fűtés biztit a helyére :D
Azóta a hátsóablak fűtés kapcsolónál sem érzem hallom a kattanást illetve vissza sem kelez a műszeregységen :D
mert lelke van és úgy gondolja hogy ha nem használom akkor legalább szívasson már pusztán szeretettből :D
A legutóbbi használatnál pl beleolvasztotta a hátsó ablak fűtés biztit a helyére :D
Azóta a hátsóablak fűtés kapcsolónál sem érzem hallom a kattanást illetve vissza sem kelez a műszeregységen :D
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:27:37 // 139810
/Edit: Mindezt úgy, hogy csak elkoszolódott a szerkezet... És PONT akkor találta ki, hogy nem akar többet működni./
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:26:58 // 139809
Úgy értem biza.. :D Hmm, ezek szerint nem olvasod a topikot... :D A múltkor egy fél délutánt szívtam a központi zárammal kárpitcserekor... :P
Bazsa14508-06-2014 19:26:06 // 139808
már mint úgy érted hogy vissza fejteni hogy hozzá férhető legyen az 20 perc :D
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:22:12 // 139807
Persze hogy az lesz Buksikám... :D Mindig az van... :D
VKG231!!! (156+75)08-06-2014 19:21:47 // 139806
Akkor villanyossági bolt, színes madzagok vásárlása és az eddigi berheléseket ki kell váltani újjal, megforrasztani szépen, aztán egy darabig* nem lesz vele gond megint csak :)
*10-15, akár 20 percig sem...
Az a gond, hogy már eredetileg sem volt túl erős ezeknek a tyúkbeleknek a minősége, de az elmúlt 20 évben már pláne megették a kenyerük javát, úgyhogy érdemes minél hosszabb szakaszt jobb minőségű dróttal pótolni, ha szaporodnak a problémák. Nekem eddig csak a csomagtérnyitó köszönt el, de akkor szétszedésnél kiderült, hogy a többi sem volt túl erős már.. Sőt, az a csoda, hogy a többi működött :)
*10-15, akár 20 percig sem...
Az a gond, hogy már eredetileg sem volt túl erős ezeknek a tyúkbeleknek a minősége, de az elmúlt 20 évben már pláne megették a kenyerük javát, úgyhogy érdemes minél hosszabb szakaszt jobb minőségű dróttal pótolni, ha szaporodnak a problémák. Nekem eddig csak a csomagtérnyitó köszönt el, de akkor szétszedésnél kiderült, hogy a többi sem volt túl erős már.. Sőt, az a csoda, hogy a többi működött :)
Buksi08-06-2014 19:19:47 // 139805
Akkor az lesz, amit Vitaprix kollega mondd. ;-))
Bazsa14508-06-2014 19:10:18 // 139804
Az a gond hogy a csomagtartó fedél átvezető már annyira össze van szigetelő szalagozva hogy azon semmit nem lehet látni :) max érezni a csomókat és a berhelést.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
607
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?