Forum >> 155
VKG231!!! (156+75)11-09-2014 11:29:09 // 141146
Viccelsz, mikor megláttam a képet, le kellett mennem levegőzni, a kínaiak azonnal befogadtak maguk közé, úgy besárgultam az irigységtől... :D
karika15511-09-2014 10:50:13 // 141145
karika15511-09-2014 10:46:03 // 141144
Hát igen,egy kicsit azé irigykedek,hogy vannak olyanok akik ilyen hobbinak tudnak hódolni :-)
VKG231!!! (156+75)11-09-2014 06:33:01 // 141142
Á, tudhatod, itt már minden mindegy alapon osztogatják az ilyeneket :D
VKG231!!! (156+75)11-09-2014 06:32:08 // 141141
Zsolt15511-09-2014 06:06:50 // 141140
Csak nem egy Dedrásnak?
Marklar15511-09-2014 06:03:43 // 141139
Előre az állítható, hátra sport rugó. Most már egyenes, de nagyon kemény. Van egy felújítandó KONI. Az megy majd be sport rugóval. Az állíthatót eladom egy versenyzőnek.;)
Zsolt15511-09-2014 05:42:40 // 141138
Mi van a Delta futóművével? A hátulját emeled meg, vagy előre kerül egy puhább rugó?
Zsolt15511-09-2014 05:40:05 // 141137
Majd nyugdíjas korban ráér aludni az ember. :-D
Marklar15511-09-2014 05:32:22 // 141136
Van aki már nem alszik. Van aki már, s még nem alszik... :D
Zsolt15511-09-2014 04:45:53 // 141135
karika15510-09-2014 22:44:10 // 141134
Ennyire szarban lenne az Ország? :-)
karika15510-09-2014 22:41:59 // 141133
Á,nagyfater elvitte tesztelni az új gumikat :D
Marklar15510-09-2014 21:07:01 // 141132
Jó buli lehetett. :)
VKG231!!! (156+75)10-09-2014 21:06:13 // 141131
VKG231!!! (156+75)10-09-2014 21:04:38 // 141130
GT Ɨ|ѯ10-09-2014 07:48:47 // 141129
Jól indul:-)
Zsolt15510-09-2014 07:45:19 // 141128
Yo reggelt! :-))
Buksi09-09-2014 09:55:26 // 141126
Pont te beszélsz? :-DD
Buksi09-09-2014 09:55:04 // 141125
Nem akarom, hogy tucat színe legyen. :-D
Buksi09-09-2014 09:54:43 // 141124
Azért ezt egyedül is meg tudom oldani. :-DDD
VKG231!!! (156+75)08-09-2014 22:31:08 // 141123
Á, úgyse szedi szét. Zörög-zörög, olyan mindegy annak a festetlen szekérkerekűnek :D
Fairlane08-09-2014 22:10:45 // 141122
Pakolhatnál rá színes elemeket... :D
TSiga ( I am the TSIG)08-09-2014 20:23:22 // 141121
Aztán megint én fogom megjavítani, mint a kuplungodat... :-)
Buksi08-09-2014 15:33:27 // 141120
Na majd egyszer csak rászánom magam. ;-)))
VKG231!!! (156+75)08-09-2014 13:53:43 // 141119
A tetőkárpitot nem nehéz leszedni, onnan meg már mindenki derül... :)
Buksi08-09-2014 12:22:30 // 141118
Nem tudom. Szét kellene kapni. :-)
VKG231!!! (156+75)08-09-2014 11:04:19 // 141117
Lehet, hogy elég meghúzni a csavarokat...
Buksi08-09-2014 10:20:23 // 141115
Nekem nincs szükségem donor autóra, minden jól működik a verdán. :-))))))
Buksi08-09-2014 10:19:09 // 141114
Értem. :-)
Lehet nekem is szét kellene szednem, mert valami zörög a kárpit alatt.
Lehet nekem is szét kellene szednem, mert valami zörög a kárpit alatt.
VKG231!!! (156+75)08-09-2014 08:02:35 // 141112
Hát az titok. :D
Egyébként tényleg durva sztori... Az egyik oldalon elrepedt az a műanyag, amire maga az üveg csatlakozik, ezért ferdén mozgott meg minden baja volt, rendesen bezárni sem lehetett.
Valahogy beerőszakoltam a helyére, de azt nem sejtettem, hogy négy nappal később, ha gyorsan megyek, oldalszél van és szemből pedig jön a kamion, akkor az úgy letépi, mint a fene. Pedig egyébként a helyén volt rendesen, előtte nem sokkal néztem meg. Egyszerűen elszállt az üveg. Aztán már ha üveg is kellett meg a műanyag is eltört, akkor úgy voltam vele, hogy egyszerűbb az egészet kicserélni. És amúgy úgy is volt, csak ódzkodtam tőle.
Mindenesetre ezt megszívtam sajnos, szerintem ez ezerből egyszer történik meg.
Egyébként tényleg durva sztori... Az egyik oldalon elrepedt az a műanyag, amire maga az üveg csatlakozik, ezért ferdén mozgott meg minden baja volt, rendesen bezárni sem lehetett.
Valahogy beerőszakoltam a helyére, de azt nem sejtettem, hogy négy nappal később, ha gyorsan megyek, oldalszél van és szemből pedig jön a kamion, akkor az úgy letépi, mint a fene. Pedig egyébként a helyén volt rendesen, előtte nem sokkal néztem meg. Egyszerűen elszállt az üveg. Aztán már ha üveg is kellett meg a műanyag is eltört, akkor úgy voltam vele, hogy egyszerűbb az egészet kicserélni. És amúgy úgy is volt, csak ódzkodtam tőle.
Mindenesetre ezt megszívtam sajnos, szerintem ez ezerből egyszer történik meg.
Buksi08-09-2014 07:28:14 // 141111
És miért cserélted ki a régi tetőablak szerkezetet? :-)
Az enyém is ilyen 3 bemélyedéses a szélterelő. :-)
Az enyém is ilyen 3 bemélyedéses a szélterelő. :-)
VKG231!!! (156+75)07-09-2014 17:01:51 // 141110
Ejha, na az nem rossz... Akkor megéri :D
TSiga ( I am the TSIG)07-09-2014 16:49:04 // 141109
13143
[k i z z o]07-09-2014 16:37:30 // 141108
A fareclat 2006-ban vettem:)
VKG231!!! (156+75)07-09-2014 16:26:11 // 141107
Ahha, hát nem olcsó, de ha megéri, és több alkalomra is elég...
VKG231!!! (156+75)07-09-2014 16:24:06 // 141106
Köpd ki a tréfarépát de gyorsan :D
TSiga ( I am the TSIG)07-09-2014 16:22:03 // 141105
Esetleg a 3M cuccok, amik jók. Mondjuk nálam nem látszik nagyon, de hatásos.
[k i z z o]07-09-2014 16:12:10 // 141104
Kézi polírban szerintem ami jó és volt / van: Farecla Black Top, waxban jó az autoglymes HD wax. A teknősösben nagyon jó az üveg polírozó, a wax és polír nem sokáig bírja, de szép a kocsi tőle.
TSiga ( I am the TSIG)07-09-2014 16:08:25 // 141103
3
VKG231!!! (156+75)07-09-2014 16:00:11 // 141102
Mi az alvázszámod vége?
TSiga ( I am the TSIG)07-09-2014 15:10:00 // 141101
Enyém első hónapos és nincsen semmilyen bemélyedés a szélterelőn.
Kellene valami jó grafika a tetőablakra belülre:
![](http://4.bp.blogspot.com/-Sm06q7G8PXU/UImNvDpC4xI/AAAAAAAABko/qNYnH-VWbuo/s640/1.jpg)
Hamá olasz. :-)
Kellene valami jó grafika a tetőablakra belülre:
![](http://4.bp.blogspot.com/-Sm06q7G8PXU/UImNvDpC4xI/AAAAAAAABko/qNYnH-VWbuo/s640/1.jpg)
Hamá olasz. :-)
VKG231!!! (156+75)07-09-2014 09:19:49 // 141100
A) Úgy, ahogy afri kitette... :D
Képet nem csináltam, mert azt hittem, bonyolultabb lesz a móka.
B) Egyébként nem egy nagy cucc, ha a tetőkárpit lenn van (csillárnál 3 csavar, napellenzők, hátul a roló beakasztásai, a biztiöv fölötti letakart csavar, meg a kapaszkodók, illetve a B1-en a helyén a két csavar), onnantól annyi, hogy az aranyszínű konzolok (4 db) 2-2 csavarja ki, meg még ezen kívül ha jól emlékszem, hat csavar tartja, benn a tetőben. Ja meg persze a lefolyókat szét kell húzni, ha össze van gyógyulva akkor azért egy pici csavarhúzó szerintem nem árt...
Nem túl bonyolult, mert még elektromos csati is csak 2+1 db van, illetve beszereztem mindenestül a másik tetőablakot.. A motort meg a végálláskapcsolót még majd kiszedem a régiből, az se egy nagy kunszt.
Amúgy a manualban ez tényleg jól le van írva, bár túlbonyolítják azzal, hogy a C oszlop takaróját is le kell szerintük szedni, pedig ha picit mozdítasz rajta, már elfér. A legnagyobb mutatvány a hátsó belső világítás csatlakozójának a lehúzása, mert azt úgy kell, hogy közben tartod a kezedben a komplett tetőkárpitot, hiszen a drót rövid :) És közben egy csavarhúzóval benyúlsz a csatiba, hogy a pöcköt lenyomd... Jó, a tetőkárpitot kiszedni az utastérből sem egy leányálom, mert azt érdekes módon a könyv szerint CSAK a hátsó ajtón lehet kiszedni... Na most ha valaki azt onnan kiszedi, annak vagy lesz két kisebb darabja, vagy varázsol, szerintem csak elöl fér ki :D
És akkor most a mindent eldöntő kérdés: Akinek van tetőablak az autóban (tehát a normálisabbak... :D) , kinek milyen a szélterelő? Mert nekem a régiben tele volt, a mostanin viszont van 3 lyuk, azaz ilyen bemélyedés, amin gondolom több ájer jön be, amit én nem bánok, de azt jó lenne tudni, hogy min múlt. Ja és a szerkezet is másként néz ki, a hátsó takaróelem egész másmilyen. Pedig ez is 93-mas, mint az enyém volt... És az enyém is gyári Alfa, meg ez is. Fura. És ez min múlhatott vajon?
Képet nem csináltam, mert azt hittem, bonyolultabb lesz a móka.
B) Egyébként nem egy nagy cucc, ha a tetőkárpit lenn van (csillárnál 3 csavar, napellenzők, hátul a roló beakasztásai, a biztiöv fölötti letakart csavar, meg a kapaszkodók, illetve a B1-en a helyén a két csavar), onnantól annyi, hogy az aranyszínű konzolok (4 db) 2-2 csavarja ki, meg még ezen kívül ha jól emlékszem, hat csavar tartja, benn a tetőben. Ja meg persze a lefolyókat szét kell húzni, ha össze van gyógyulva akkor azért egy pici csavarhúzó szerintem nem árt...
Nem túl bonyolult, mert még elektromos csati is csak 2+1 db van, illetve beszereztem mindenestül a másik tetőablakot.. A motort meg a végálláskapcsolót még majd kiszedem a régiből, az se egy nagy kunszt.
Amúgy a manualban ez tényleg jól le van írva, bár túlbonyolítják azzal, hogy a C oszlop takaróját is le kell szerintük szedni, pedig ha picit mozdítasz rajta, már elfér. A legnagyobb mutatvány a hátsó belső világítás csatlakozójának a lehúzása, mert azt úgy kell, hogy közben tartod a kezedben a komplett tetőkárpitot, hiszen a drót rövid :) És közben egy csavarhúzóval benyúlsz a csatiba, hogy a pöcköt lenyomd... Jó, a tetőkárpitot kiszedni az utastérből sem egy leányálom, mert azt érdekes módon a könyv szerint CSAK a hátsó ajtón lehet kiszedni... Na most ha valaki azt onnan kiszedi, annak vagy lesz két kisebb darabja, vagy varázsol, szerintem csak elöl fér ki :D
És akkor most a mindent eldöntő kérdés: Akinek van tetőablak az autóban (tehát a normálisabbak... :D) , kinek milyen a szélterelő? Mert nekem a régiben tele volt, a mostanin viszont van 3 lyuk, azaz ilyen bemélyedés, amin gondolom több ájer jön be, amit én nem bánok, de azt jó lenne tudni, hogy min múlt. Ja és a szerkezet is másként néz ki, a hátsó takaróelem egész másmilyen. Pedig ez is 93-mas, mint az enyém volt... És az enyém is gyári Alfa, meg ez is. Fura. És ez min múlhatott vajon?
Buksi06-09-2014 20:11:14 // 141097
Hát ennyi! :-D
Tehetnél fel a tetőablakcseréről képeket, hogy mégis... ;-)
Tehetnél fel a tetőablakcseréről képeket, hogy mégis... ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?