Forum >> 155
Forró15-12-2015 23:06:41 // 145082
Nem néz ki jól, de így akkor van egy sejtésem, de majd elmondod, ha minden a tervek szerint alakul, akkor karácsony előtt megyek arra, ha nem akkor meg még ki tudja mikor.
Forró15-12-2015 23:04:28 // 145081
Hmmmm fekete, széles kasztnis, sportcsomagos, 96-os, holnap megyek is érte, csak át kell dobni a rendszámom rá és kész :D
Marklar15515-12-2015 23:03:59 // 145080
Zabbancs15-12-2015 22:38:32 // 145079
Zabbancs15-12-2015 22:21:58 // 145078
Azért raktam idézőjelbe az olcsót, mert a 5-6.000 eurós kategóriára gondoltam :)
Forró15-12-2015 22:12:09 // 145077
Oké, úgyis kelleni fog ez+az tőled aztán akkor majd elmeséled. :)
Forró15-12-2015 22:11:29 // 145076
No igen, ez egy ilyen "bicikli" :D
Marklar15515-12-2015 21:32:09 // 145075
Nem nagyon van "olcsó Q4" ami olcsó az tutti gázz. Süni kolléga is azt hitte 400kból megússza...
Marklar15515-12-2015 21:28:33 // 145074
Csak szóban... ;)
Zabbancs15-12-2015 20:48:30 // 145073
Ahogy számolgattam, hogy mennyit fogok én is rákölteni az enyémre... lehet, hogy egy "olcsóbb" Q4 kijönne belőle... de ez adott. És nyilván 4-5 év alatt nem fáj annyira kiadni annyi lóvét, mint egybe egy Q4-ért :)
Forró15-12-2015 18:39:51 // 145072
Jó is az. Amúgy igen, lehetett volna benne egy jó kis jtd, kár hogy az 56 miatt hamar befejezték a fl gyártását... Bár, ha arról van szó, bármikor lehet bele tenni combos jtd-t megfelelő erőforrások felhasználása mellett. :)
Forró15-12-2015 18:33:51 // 145071
Ja, hogy nincs kulcsa. Úgy már más a leányzó fekvése... :D
Amúgy én meg úgy vagyok vele, hogy ha csak annyi, hogy kicserélem a vételkori kötelezőket meg papírozás stb, és nem kell az egyéb apróságokkal törődni ami bántja a szemem, akkor nekem megérne 2-3 ezer eurot egy ilyen jól felextrázott darab (Elszámolgatva, hogy mennyibe vettem a sajátom, meg mennyi pénzt toltam bele az ilyen dolgokba nem is olyan drága az...). Persze az igazi egy q4 lenne, de az meg még a v6-nál is ritkább. És csakis széles kasztnival.
Amúgy én meg úgy vagyok vele, hogy ha csak annyi, hogy kicserélem a vételkori kötelezőket meg papírozás stb, és nem kell az egyéb apróságokkal törődni ami bántja a szemem, akkor nekem megérne 2-3 ezer eurot egy ilyen jól felextrázott darab (Elszámolgatva, hogy mennyibe vettem a sajátom, meg mennyi pénzt toltam bele az ilyen dolgokba nem is olyan drága az...). Persze az igazi egy q4 lenne, de az meg még a v6-nál is ritkább. És csakis széles kasztnival.
Forró15-12-2015 18:24:44 // 145070
Azért leírhatnád... ;)
Forró15-12-2015 18:24:17 // 145069
Boxerhangnak.
Szerintem így jónak kell lennie, 83°C-os termosztát van bent. Kaposvár-Kecskemét táv, épp faluban mentem, ilyenkor egy leheletnyit magasabb az olajhőmérséklet, az autó egész úton 6°C-ot írt vissza. Ja meg 10w60 van benne, ahogy észrevettem ezzel ugyanolyan használat mellett kicsit kevesebb a hőfok, mint a 10w40-el.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00372/00372520t.jpg)
Szerintem így jónak kell lennie, 83°C-os termosztát van bent. Kaposvár-Kecskemét táv, épp faluban mentem, ilyenkor egy leheletnyit magasabb az olajhőmérséklet, az autó egész úton 6°C-ot írt vissza. Ja meg 10w60 van benne, ahogy észrevettem ezzel ugyanolyan használat mellett kicsit kevesebb a hőfok, mint a 10w40-el.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00372/00372520t.jpg)
Marklar15514-12-2015 17:04:13 // 145068
Próbáld meg a Kárászynál... ;)
Royki14-12-2015 14:14:07 // 145067
Amit te mutatsz, azon állítható a magassága is. Nekem elég ha csak a keménységet állítom. Szinte senki nem állítja ha egyszer összeáll neki a magasság. Ültető rugó meg úgy néz ki lesz (4mm) annó az bevált nekem.
Marklar15514-12-2015 12:47:03 // 145066
Royki14-12-2015 11:24:00 // 145065
155be való négy Koni gátlót valaki tud esetleg? vagy esetleg más márka is lehet, de négy kellene. Nem szeretném különböző fajtából összerakni.
ugyanitt: 156ba való keveset használt 2db első állítható keménységü Koni eladó vagy cserélhető.
Érdekelne még 155re nagy fék! (lehet fiat coupe turbo, vagy 155Q4 is)
Köszi!
ugyanitt: 156ba való keveset használt 2db első állítható keménységü Koni eladó vagy cserélhető.
Érdekelne még 155re nagy fék! (lehet fiat coupe turbo, vagy 155Q4 is)
Köszi!
Marklar15514-12-2015 09:10:33 // 145064
oksi. Pl teleszkópot újban érdemes.
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2015 08:55:47 // 145063
Na ja, köszi, ez érdekelt :-)
Zsoltikj ૐ13-12-2015 17:17:55 // 145062
két oldali műanyag a szélvédő előtt, kézifékkar szoknya, szélvédő gumi, géptető teleszkóp, egyenlőre ennyi jut eszembe amire szükségem lenne, de majd a héten még átgondolom van-e még valami
Marklar15513-12-2015 15:43:46 // 145061
Oks. Jó lehet. 😉
Zsoltikj ૐ13-12-2015 15:33:32 // 145060
jó lett, jövő hét szombat megyek pestre :)
Zsoltikj ૐ13-12-2015 15:32:22 // 145059
na az jó, jövő hét szombaton mennék, addig még ki találom mi kellhet még :) pl kézifék szoknya mivel nekem törött a műanyag 3 helyen is
Zsolt15513-12-2015 15:16:34 // 145058
Jó lett. :-))
Zsolt15513-12-2015 15:11:19 // 145057
Nekem meg az 1,8 16V. :-))
Marklar15513-12-2015 14:33:09 // 145056
Nalam az 55n az ovalus chrom volt a nyerő. 😉
Marklar15513-12-2015 14:28:08 // 145055
Nekem a 155 motor valtozatokból a 2,0 16v tetszett a legjobban. Amúgy ha lett volna combos jtd. Lehet az 😉
Marklar15513-12-2015 14:24:40 // 145054
Akad még...
Royki13-12-2015 12:21:24 // 145053
Dezs13-12-2015 12:01:03 // 145052
Sziasztok,
Van egy zold motorhaztetom amit en mar nem fogok felhasznalni es nagyon utban van.
Ha valakit erdekel akkor keressen.
Dezső
Van egy zold motorhaztetom amit en mar nem fogok felhasznalni es nagyon utban van.
Ha valakit erdekel akkor keressen.
Dezső
Zsolt15513-12-2015 09:59:58 // 145051
Azért nem rossz a 16V sem. :-)) Viszont a kormányműve közvetlenebb mint a keskenyé.
Zsoltikj ૐ13-12-2015 01:26:11 // 145050
no és szélvédőre körbe a gumi van-e, (minkét felső sarkon el van válva egymástól)
Marklar15513-12-2015 00:07:50 // 145048
Az felejtős. Egyben van az egésszel. :O
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2015 14:49:47 // 145047
Tudom, hogy a 8V jó, de a 16v-ről beszélek. Kövezzetek meg, de nem bíznék benne egy percig se. Egy jtd után..áá. Ha a végsebesség meg szempont lenne, nem jtd-ben ülnék. Na nem mintha őrületes műszaki probléma gátolná a jobb végsebességben. Egyszerűen rövid az 5-ös. 200-nál 4500-at forog, elfogy a levegője. A 16v-nél egyébként ezen programból rém egyszerű segíteni, annak a turbója lazán kiköhinti :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Buksi12-12-2015 14:07:19 // 145046
Sztem az egyben van az egész műszerfallal. :-/
Zabbancs12-12-2015 10:57:58 // 145045
Elsot elirtam. Utalok telorol potyogni, abba is hagyom :)
Zabbancs12-12-2015 10:56:00 // 145044
Zabbancs12-12-2015 10:54:37 // 145043
VKG231!!! (156+75)12-12-2015 10:10:09 // 145042
Akkor az azért meg volt okosítva ha 200 környékéig bírta a 8V-vel a lépést. Vagy Multiijet volt? :)
Zabbancs12-12-2015 09:53:03 // 145041
Nekem a 8V nagyon bejott. 164-em is 2.0 TS 8V volt tobb mint 600.000 km-el :D es tokeletesen mukodott, jott ment :) most az 55 is 8V, 282.000 km van benne, es hat nyilvan megkopott mar az ereje kicsit, de barmekkora tavra elmerek vele indulni :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Zsoltikj ૐ11-12-2015 23:10:08 // 145040
a nagy az ami a műszerfal és szélvédő közt van, a légbeömlő nyílásokkal a szélvédő fűtésére
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2015 14:55:14 // 145039
Ja és csak adalék, sokat nézegettem utána, hogy akarok, vagy nem akarok v6-ot :-) Ami a legbosszantóbb, úgy tűnik, hogy pont a v6-ok nem kapták meg a közvetlenebb kormányművet, és a kicsit szélesebb nyomtávú futóművet, amit a széles kasztnis 2.0 TS-ek meg igen.
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2015 14:27:59 // 145038
Ezt néztem én is, gyönyörű. Csak nincs meg a kulcsa... innetől meg full gyanús, és lábon nem is jön be egyszerűen. Pedig ez a gép ezzel a felszereltséggel és színben már szinte tetszik :-) Árban meg nem egyszerű. Oké, látom én, hogy sokért kínálják a v6-okat a mobile-n. De nem nagyon fogynak. Jóideje követem a felhozatalt, van bennem némi érdeklődés irántuk :-) Akár merről nézzük, ez "csak" egy relatíve nagy motoros sedan. Van persze verseny háttere, de a legendás V6 TI valljuk be kb egy csavarjában sem egyezik az utcai gépekel. És ezt a gyűjtők, vevők is tudják. Aki huszonéves autóért pénzt ad, az jól átgondolja, hogy miért és mennyit.
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Marklar15511-12-2015 00:43:50 // 145037
Kis műanyagok vannak. Az a nagy egyben van a műszerfal párnával.Ha ugyan arra gondolunk. ;)
Zsoltikj ૐ10-12-2015 23:49:59 // 145036
szélvédő aljánál a két szélső takaró műanyagod van-e? illetve az utastérben a szélvédő fűtés műszerfal műanyag része ami egészben van, sajna nekem több darabból áll már a két külső takaró elemen meg 1-1 csavar túl lett húzva és elpattant
Marklar15510-12-2015 22:08:39 // 145035
Van. Gyere és elmondom. ;)
Pl szombaton. ;)
Pl szombaton. ;)
Zabbancs10-12-2015 21:35:12 // 145034
Nem téma már. Eldöntöttem, hogy megmentem :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Marklar15510-12-2015 20:59:27 // 145033
Nem akarom leírni, hogy hogy jártam 2008 ban.... ;) De mákom volt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
681
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?