Forum >> 155
Marklar15516-04-2006 22:49:45 // 5234
A hőfok mutató szerint nem forr.
De amint 90' fölé megy már állok is meg s töltés.
Jelenleg 15l víz van a kocsiban.
Egyébként mostmár dolgozik bele a tartályba is. Megalightossan használom most. Nem szeretném ha más is sérűlne.
A vízkő az hosszútávon okoz problémát. (remélem) 2hét alatt nem lesz ott probléma... Lásd mosógép reklámokat. ;-)))
Anúgy az bosszant, hogy a második "szett" Shell fagyálló ment a "qkába"
Tavaly a fűtésradiátor miatt tapostam a fagyállóban, most meg apakolás miatt ment füstbe...
Pedig megadtam neki ami jár... ;-)
norbee16-04-2006 22:42:02 // 5233
Gyógyestét!
Hétvégén leömlőt cseréltünk, volt nagy ihajja, de Paco mesterien oldotta meg a kérdést. Viszont, nincs olajnyomás/hőfok mutatóm továbbra sem, letesteltük, műszer oké, kileng, tehát bolond gyerek étele (gombaaa) a hibás. :) Ez még annyira nem is izgatna, viszont indításkor az olaj visszajelző lámpa sem akar világlani, ezt viszont nagy hirtelen nem tanátuk. (Olaj van benne... :) )Valakinek infója, hogy a csatit merre keressem? Illetve van e kifinomult sebészi eljárás, hogy az Alfa Controll lámpasorának működését egyben lehessen letesztelni? (Tehát nem lehúzogatni az eszközöket egyenként)
fobakter16-04-2006 21:50:07 // 5232
Hmm, és a vized nem is forr? Igaz, 233e után bármi lehet.
Én azért a csapvízzel óvatosan bánnék, mert ttól lesz a jó kis vízkő-lerakódás, amitől nem lehet áldozatok nélkül mexabadulni, cserébe viszont jól rontja a hűtés hatásfokát. Persze szükséghelyzetben jobb, mint megfőzni a motort ;) Meg hát így messziről könnyű osztani az észt:)
fobakter16-04-2006 21:36:40 // 5231
A 16V motorokban a főtengely-törés tipikusan annak a következménye, hogy hidegen jól megforgatják a motort. Nem is kicsit és általában nem is egyedi alkalmanként.
Marklar15516-04-2006 21:05:04 // 5230
Hazáig simán.
De a biztonság kedvéért minden megállásnál ránézek.
Ki kell bírnia még 1 hetet!
Minimálissan is vagy 200km-t kéne még mennem :/
Egyébként kezdek hinni a szerelőmnek.
(adok/veszekben főtengely töréses káoszra keres egy koléga megoldást)
Szóval a szerelőm szerint a 16Vs TS motorokon elég gyakori a főtengely törés 150 000+ km után!!!
Hmmmmmm
Biztos kitépném a hajam egy ilyennél! :(
Thomika16-04-2006 17:31:24 // 5229
az szép munka lesz! A vmelyik nap mikor itt voltál, akkor is szépen megitattad,az meddig volt elég? A gumi kérdésben küldtem válasz e-mailt!! :)
Marklar15516-04-2006 14:19:06 // 5228
Nahh.
A májusra tervezett hengerfő felújításom egy hónappal előrébb kell hoznom.
:(
Eddig is csipegette a löttyöt, meg motorféknél pipálgatott olajat is, ezért terveztem be a pénzköltést. (233000km)
Erre már egy hete vészessen fogy a hűtőfolyadék. Előszőr még ráöntöttem 1l fagyállót. Aztán 10l desztilált vizet. Mostmár csapvízet öntögetek.
10km/ 1-1/2 1l víz!!!
Érdekes, mert nem gőzől a kipuff normálissan megy az autó, nincs az utastérben medence, az autó alatt sincs. Szerelő előszőr a vízpumpára gyanakodott, hogy szépen elszórja. Aztán pénteken vízpumpa csere is volt. Nem volt felesleges, mert már eléggé gyengén fogott a tömszelence. Sajna nem nagyon csökkent a dolog:(((
Marad a big munka: olaj/gyertya/ cserékkel. Van 4 vadi új befecskendező szelepem is és mindenhol új tömítésekkel. Remélem amíg nálam lesz az autó nem lesz a motorra gondom... ;-)
Marklar15516-04-2006 13:51:49 // 5227
Csak kettővel lejebb van a megfejtés;-)
Vik.. + Rich16-04-2006 10:38:22 // 5226
Köszi. Utánanézek.
Buksi16-04-2006 10:14:38 // 5225
Reméljük a legjobbakat! ;-))
Vik.. + Rich16-04-2006 10:12:13 // 5224
Igen. Ez szó szerint igy van.
Na mindegy. Jobban kell figyelni és remélem nem lesz több ilyen élménye senkinek...
Buksi16-04-2006 10:07:31 // 5223
Igen, ez nálam is így van! Mindig megfogadom, hogy nem hajtom , mint az állat, de hát állandóan akadnak olyanok, akik kötözködnek és lekell őket nyomni! ;-))
Vik.. + Rich16-04-2006 10:04:24 // 5222
Mostantol még jobban kell figyelni...
Talán nem kellene száguldozni,de az Alfával nem lehet menni 60-al.
Buksi16-04-2006 10:02:34 // 5221
Vazze, akkor tényleg nagy mázlid volt! :-)
Vik.. + Rich16-04-2006 10:01:13 // 5220
Ugy hogy az a f@sz megállt az ut közepén én meg a szembe jövö sávban
mentem el mellette.
Jöttek szembe de szerencsére jo széles az ut.
Buksi16-04-2006 09:59:26 // 5219
Fékeztem én,de nem tudtam volna megállni.
Most akkor hogy is van ez? :-))
Vik.. + Rich16-04-2006 09:57:25 // 5218
Fékeztem én,de nem tudtam volna megállni.
Ezért szeretnék valami nagyon jo fékeket...
Buksi16-04-2006 09:56:12 // 5217
Hát az észlelés és a fékezés az kétségtelen, hogy az én dolgom! ;-))
Vik.. + Rich16-04-2006 09:54:42 // 5216
Szerintem 50-50.
Buksi16-04-2006 09:53:45 // 5215
Hát rajtam nem múlik! :-))
Vik.. + Rich16-04-2006 09:53:01 // 5214
Ne is kerülj. Sz@r ügy.
Vik.. + Rich16-04-2006 09:52:19 // 5213
Ez árban kb mit jelent?
Buksi16-04-2006 09:51:47 // 5212
Szerencsére én még nem kerültem ilyen helyzetbe! :-))
wwwSentinelwww16-04-2006 09:50:12 // 5211
Szerintem Brembo val jól jársz.
Vik.. + Rich16-04-2006 09:36:34 // 5210
Eddig megusztam,de tegnap NAGY szerencsém volt...
Vik.. + Rich16-04-2006 09:35:37 // 5209
Milyen márkát érdemes???
Buksi16-04-2006 09:34:56 // 5208
Még jó, hogy rendben vannak a reflexeid! :-))
wwwSentinelwww16-04-2006 09:33:43 // 5207
Ja és igazán hiperfékem akkor lett, amikor megvettem a 156 ot :) Benyomom és megáll ( szinte )
wwwSentinelwww16-04-2006 09:32:56 // 5206
Talán a Q4 féknyegeit + tárcsáit, vagy Custom veszel másik márkát. Nekem is javasoltak annak idején csak drága lett volna :)
Vik.. + Rich16-04-2006 09:10:37 // 5205
Hali. Sziasztok.
Tegnap majdnem ottmaradtam az 1-es uton mert 1 barom kijött elém az M1-esről Budaörsnél. Igaz hogy 140 körül mentem.
Milyen féktárcsát v. fékbetétet lehetne rakni a 155-re hogy nagyon jó legyen a fék???
fobakter16-04-2006 08:57:19 // 5204
Hali!
Szerintem nem olyan veszélyes, Gina épp most kap egy ABS-t :)))
Munka azért van vele bőven, át kell tenni a donorból a kerékagyakat, fékcsöveket, stb. Szerintem várj nagyjából két hetet, és akkor el tudom mondani a tapasztalatokat, aztán majd eldöntöd, hogy belevágsz-e.
fobakter16-04-2006 08:53:15 // 5203
a Ferodo betétek a világ legjobbjai közé tartoznak. A racing méregdrága, és túl hamar el fog kopni, és ha csak hátul cserélsz nem fogod jelentősen érezni.
Én Ferodo-ból a racing és az utcai közötti átmenetben használtam egy szettet, azóta sem volt olyan jó fékem. Annyi hátránya volt, hogy kb. 20e km alatt elfogytak, de bőven megérte.
Szóval ha ezt választod, akkor elöl is cseréld ki, és csodát fogsz látni.
Féktárcsa ügyben pedig határozottan a Brembo Max-ot ajánlanám, esetleg az ATE Powerdisc-et. Mindkettő nagyon jó minőség, és barázdáltak, ami segít a fékek tisztán tartásában. Cserébe picit jobban fogy a betét.
A Brembo Max első tárcsák listaára 17K/db körül van, innen lehet alkudozni, 15K alatt érdemes is elhozni :)))
Buksi15-04-2006 19:12:29 // 5202
De akkor a féktisztító az oké! :-)
Buksi15-04-2006 19:09:04 // 5201
Igazából a kérdés az az volt, hogy mivel tisztítsam ki, mert a szerelés nem jelent problémát! :-)
Thomika15-04-2006 19:08:44 // 5200
Hűha! akkor jól át akartak verni!! Ezt a számod hívd! T: 465-0330, L+K KFT XIII.ker Béke út (Shell kút mellett)
Thomika15-04-2006 19:07:06 // 5199
5 perces meló! :)
Buksi15-04-2006 19:05:33 // 5198
Na, akkor nekiesek én is valamikor! :-)
magyarka15-04-2006 19:03:44 // 5197
nekem csak a hátsó betétre mondtak 23000ft.ezért nem kapkodom el.
Buksi15-04-2006 19:03:15 // 5196
És mivel tisztítottátok ki? Megcsináltátok a LMM-t is:-)
Talán kibírja jövő januárig, mert akkor lesz műszakis! De lehet, hogy lecserélem már egy kicsit előbb, nem bízom a véletlenre! :-)
Thomika15-04-2006 19:02:48 // 5195
Ha leszedted,az egyik részén ottmarad egy kicsi gumicső! No azon a végén meg a másik végén befújod a pl féktisztítót, és hagyod kicsöpögni! (de tartsd lefelé, hogy motorba ne menjen bele kosz! Hagyd kiszáradni, utána rakhatod is vissza....
Thomika15-04-2006 18:59:35 // 5193
Buksi!
Ma megcsináltam az alapjárati motor tisztítását is! Nagyon egyszerű... 1 csavar fogja, bal oldalon a csatlakozót lehúz, jobbról a gumicső, oszt már lennt is van!...
Paco, Norbee járgányát no meg az én autómat is szétszedtük(részben), ráment majdnem az egész nap,de legalább jól elvoltunk :)) Most rendben van mind3 vas :)
Tárcsára én a Breco-t javaslom, betétnek juridot (gyári) Nekem bevállt! és 26K-ból megúsztam a első fékfelújítást!
Buksi15-04-2006 18:57:07 // 5192
Szeva mester! :-)
Na, megvolt a szerelés? :-)
Thomika15-04-2006 18:53:52 // 5191
Azt még nem, de Halesz képeit megnéztem :)
Buksi15-04-2006 18:51:15 // 5190
Jó, hogy szóba jött ez a fék-fékbetét téma, mert nekem is cserések lesznek nemsokára. Féktárcsa is meg a betétek is! :-)
magyarka15-04-2006 18:43:35 // 5189
tavaj kellett cserélnem elsö betéteket és lucas volt most ekte gyári.ég és föld sokkal jobb lett föleg nagy tempónál. az elöző alfámon(33) jurid tárcsa és betét volt.170-180-ról hirtelen megállni nagy bátorság volt.úgy éreztem mintha üveg golyókat tettek volna bele.
bzoli15-04-2006 17:41:54 // 5188
Háét köszi!akkor nemérdekel valakit komplett ABS rendszer????
Seriff15-04-2006 17:16:54 // 5187
Nézted a találkozások topicot?;-)
Thomika15-04-2006 17:05:59 // 5186
Ha nincs benne,akkor felejtős!! Nagyon nagy munka és sokba kerül!!
Thomika15-04-2006 17:04:49 // 5185
Hali!
Nekem Breco (brembo) tárcsák vannak, jurid betétekkel, és meg vagyok vele elégedve!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?