Forum >> 155
fobakter18-04-2006 14:05:20 // 5277
Na, akkor jönne el a MOL Rt részére a Kánaán, 6 henger vagy turbó esetén a 20 litert súrolná a fogyasztás, de felülről :)))
A 2.0 TS esetén a csúcsfogyasztás egyszer ~17.5 l/100km átlagra jött ki egy tank benzin viszonylatában, és ennek nagy része országút volt :DDDD
Az is élményszámba megy, amikor tartós 220 körüli tempónál szinte szabad szemmel láthatóan megy lefelé a benzinszint mutatója :DD Mondjuk a km-ek is gyorsan pörögnek...
perdix15518-04-2006 14:04:49 // 5276
LOOOOL! Marklarkám! Kellene az a gomba! Eggyeztessünk! Üdv:Perdix155
Marklar15518-04-2006 13:50:30 // 5275
Azért én húzogattnám a hajam a 14L nél ;)
Persze ha V6, v Q4 lenne az más piskóta...
fobakter18-04-2006 13:00:27 // 5274
Dehogy sokk, most hogy a céges 1.6 benzines Mundánóval járok, sikerül neki is 10 l felett letolni a torkán, javarészt országúton. Pedig annyira nem is nyomom neki, mert hiába lépek a gázra, nem történik semmi.... Igaz, 1400 kg felett van az önsúlya, az is számít, de a főnök 7-8l környékén eljár :PPP
Marklar15518-04-2006 12:50:23 // 5273
Miért is?
Mögötted űl egy kaszával???
;-PPP
Marklar15518-04-2006 12:49:44 // 5272
B+
Az meg azért sokkk ;-)
SD18-04-2006 10:58:14 // 5271
Őőő zene:) mit is hallgattam? Ja Sting-et, de mire végelett a CD-nek lent voltam Miskolcon, utánna 2 napig fülig ért a szám:))))
fobakter18-04-2006 10:39:08 // 5270
Én is így kezdtem, aztán most odáig züllöttem, hogy már 1820 utáni zenét alig hallgatok :) Ha érdekel, 120G körüli MP3 készletem van, nagyjából ebből a korszakból (~1500 - ~1820).
Épp most tervezem egy USB portos (Pendrive) MP3-képes autórágyó beszerzését, valahogy a kocsiban is kell tudjam hallgatni a zenéim :)
Sajnos ez eléggé új műfaj, van JVC 45-50K köröl, dévu 25-ért, meg számomra ismeretlen márkájú kínai. A JVC lenne az igazi, MOSFET végfokkal, de ennyi pénzt nem tudok erre a célra áldozni, így marad a dévu. Kocsiba jó lesz, a Metro-ban meghallgattam a hangját, annyira nem veszélyes.
norbee18-04-2006 10:28:10 // 5269
Csak mint minden más zenei stílussal, legyen az elektronikus vagy instrumentális. Úgyhogy meg ne kérdezd hány szereplős a Figaró Házassága, mert annyira azért nem... :)
fobakter18-04-2006 10:24:11 // 5268
:DDDD
Rám úgy látszik, teljesen más hatássa van :)))
Annyiból mondjuk korlátozó tényező a zenehallgatás, hogy 4-5000 rpm felett nem igazán jól hallható a zene, mert a motortérből jövő muzsika elnyomja.
Báj dö véj, ezexerint közelebbi kapcsolatot ápolsz a klasszikus/barokk zenével?
norbee18-04-2006 10:16:49 // 5267
Mivel szinte csak az szólt a múlt héten (nem volt más kéznél pár napig :) ). If 2/3 Vivaldi+ 1/3 Vegyes = 8,8 akkor 3/3 Vivaldi = 7,8? :PPP
fobakter18-04-2006 10:09:44 // 5266
Vivaldi nem? Ezt miből gondolod? :)
norbee18-04-2006 10:03:01 // 5265
Na jó, elárulom a titkot. Vivaldi nem készteti gyorshajtásra az embert. :)
fobakter18-04-2006 10:02:59 // 5264
A 10 l még jónak számít, ha BP-re tévedek, akkor ott 12 körül el tudok járni. Itt Kecskeméten inkább 14-15 körüli értékeket produkálok, mivel általában 2 eset van: mire elérek a célhoz, már lassan kezdene üzemmeleg lenni a motor, de ugye vége a műsornak (ilyenkor nem forgatom, ám dinamikusan, 70-90 kmh körül autózom), vagy pedig ha sokat megyek egyszerre, akkor meleg a motor, és akkor meg szereplősen hajtok :)
Marklar15518-04-2006 09:56:06 // 5263
Egyébként épp felvettem ezt a részt.
S egyből átmásoltam az Egomi tali utánra.
Hiába rángatták a kamerát, még így is látszik, hogy ez milen dögös verda!
fobakter18-04-2006 09:56:00 // 5262
Te, azt értem, ha húsvét tiszteletére a gázpedál alatt is tojást tartasz, de miért pont egy Alfa 155 gázpedálja alatt? :PPPP
Komolyra fordítva, a 8.8 városban nekem azért nekem a legenda kategóriába tartozik, biztos jól mér az órád? Vagy csak én vagyok állat? :)
pb_18-04-2006 09:53:12 // 5261
Na igen, de ott az ilyen autók már filléres, úgy mond "kivégzendőnek" számítanak.
Marklar15518-04-2006 09:50:53 // 5260
De az is lehet, hogy csak én nyomom igazán.?
Mert azért itt pesten városban, dugóban nem igazán megy az 10l alá.
Post meg még majdnem uannyi víz is;-)
Marklar15518-04-2006 09:49:22 // 5259
hmmm.
Nem haverod a Perdix?
;-PPPPP
Marklar15518-04-2006 09:48:37 // 5258
Az a cumó nincs is benne! A +boxis opcióban volt, de nem kérted. ;-)
Csak megemlítettem, ha kéne akkor milyen módon tudnád gyorsan, haszonnal... Tovább adni.
Alud6nál egy picit, mert elég lassan vág az eszed ;-PPP
norbee18-04-2006 09:46:41 // 5257
Üdv Urak!
Megvolt az első teli tanktól-teli tankig. Csak városban, dugóban, egy hét alatt, igaz nem csutka gázon 8,8 az átlag. Azt hiszem, ez elég jó. :)
Marklar15518-04-2006 09:46:11 // 5256
Igen.
Láttam azt is:(
Persze csak azért törnek AR-t, hogy emeljék a műsor színvonalát...
;-)))
kando.18-04-2006 09:37:40 // 5255
Ha legalább karbi lenne benne...
elektornikával mit kezdjek ?
Ezt nem lehetne kispórolni ? :))))
Marklar15518-04-2006 09:35:30 // 5254
Jahh rohanok alkatrészekért.
Csak épp kicserélik a tökéletes vízóránkat, mert ez a törvény...
:(((
Tutti, hogy a 4k-ra utaznak....
pb_18-04-2006 09:34:53 // 5253
De legalább az 55-ön, csak a lököst tették tönkre. Általában 64-ek szoktak hullani, bár a múltkor 1 33 SW is odalett.
Marklar15518-04-2006 09:34:11 // 5252
Van a boxi elektronika...
Ha beraksz nek egy éjszaka egy vadászgörényt a mociterébe.
Akkor utána tutti, hogy eltudnád adni neki ami nekünk van...
De nem Thomika, hanem Thomee;-)))
kando.18-04-2006 09:29:07 // 5251
Te sosenemalszol ? :))
Mit szerezzek én Thomikának ??? :)
Marklar15518-04-2006 09:25:51 // 5250
Tutti.
Nem szórják azért ott azokataz autókat.
Rémlik, hogy valamelyik snittben volt már ilyen...
Csak még ilyen "főszerepet" nem kapott.
Félő, hogy 1-2... rész és valamelyik tömegbalesetben TK-s lesz;-)
Pl a végén volt egy 164 aminek az eleje sérűlt.
Szerintem uaz volt az elején amelyik egy pillanatra látszott a pályán.
Volt régebben egy rész ahol egy fószer lámpákat állítgatott, hogy utána elraboljon valami műkincseket.
Volt vagy 3-4 tömegbaleset benne, különböző kereszteződésekben. Nahh ott sem 3-4x törtek rommá 10-15 "új" autót!
Volt, hogy más kamera szögből mutatták másik balesetben.
Mert ügye gyanús, ha olyan "sok" 164 es törik... ;-)
Hiába az egyik legdrágább sorozat, azért ők is spórolnak. ;-)
Habár majdnem minden részben hazavágják a szolgálati bömöst v, mercit ;-)
Meg részenként azért bekerűl a tömegbe "érdekes" nem tucat verda is.
(ALFÁN) kivűl.
Ebben épp egy P 928!!!
;-)
Álltalában az első 10' és az utolsó 10' az érdekes ebből a sorozatból...
;-)
GEORGE18-04-2006 05:59:07 // 5249
Ez a 155-ös már szerpelt máskor is a Cobra11-ben.
Egyszer piros sportkocsinak mondta az egyik balesetet okozó pilota , mondván, hogy eléje vágott ezért kapta el a kormányt s emiatt okozta a balesetet.....
Marklar15518-04-2006 00:49:26 // 5248
Reee.
Könnyű így a top3 hozzászolóban lenni! ;-)))
Marklar15517-04-2006 23:27:19 // 5246
én is megint :)
kando.17-04-2006 23:16:01 // 5245
Válaszoltam! ;-)
kando.17-04-2006 23:08:31 // 5244
Jóvan, minnyá... :)
Látod, szeretem én az 55-öket is, főleg SD köre óta :)
Marklar15517-04-2006 23:07:44 // 5243
Benned bíztam;-)
Már csak a tegnapi mailemre reagál6nál. ;-)
kando.17-04-2006 23:00:30 // 5242
de én láttam.. ügyes vót :)))
mondtam is Buksinak, hogy ezek a zsernyákok még egy quadot se tudnak vezetni... :)
Marklar15517-04-2006 22:55:31 // 5241
Most frankón nem látta senki tegnap este a Cobra11-et???
2' ig egy 155 ös volt a főszereplő!!!
Igaz a "rossz" oldalon, de mentségére legyen mondva, hogy ellopták... ;-)
Marklar15517-04-2006 22:45:46 // 5240
Pedig megy az rendessen...
Szerintem az a "szerencse", hogy a tartályba nyomja bele azt...
sztane17-04-2006 14:53:36 // 5239
a 2,0 16v-s motoron az olajszűrő előtt található az olajnyomás vészadója, a szívócsövek alatt a szervószivattyú mögött az olajnyomás adója, s a karter nyúlványán felül az olajhőfok adó és a karter belső oldalán középen az olajszint adója található.
otos_17-04-2006 14:10:23 // 5238
A motor elején (ha végigköveted az olajpálca csövét, akkor attól, ahol belemegy a motorba, egy kicsit jobbra) van az a jeladó, ami miatt az alfacontroll piros lámpája nálam folyamatosan ég:) Az olajnyomásmérő műszer gombája a motor hátsó oldalán van, kicsit jobb oldalon.
Azt, hogy a műszerfal piros olajnyomáslámpája honnan tudja, hogy világítania kell, na azt nem tudom. Szerintem egy 3. mérőtől:)
fobakter17-04-2006 08:28:43 // 5237
Az a gomba emlékeim szerint a motor elején, középtájt alul található.
Thomika17-04-2006 00:30:32 // 5236
Vhol szerintem még elfolyik a víz....ennyit egyszerűen nem ehet a járgány! :(( 200km-t már csak kibír! De fura,hogy áll. ugyanúgy húz a vas...itt vmi nem kerek... ha ennyire xar a hengerfejtömítésed,akkor kellene érzékelni némi teljesítménycsökkenést...
Marklar15516-04-2006 23:14:24 // 5235
Elektromos paranormalia;-)
Az olajnyomás mérő nekem sem működik. (ha ez megnyugtat)
Uis, mikor megtudtam, hogy egy olajgomba 10-15k akkor lemondtam erről a "luxusról"
Érdekes, mert az UNOmban is volt ilyen műszer s ott no problem.
Sőt! Anno a trabantba is szereltem s az is rendben működött!
(Lada 1500as műszerek/uno D olajgomba!)
A piros lámpa a lényeg. ;-)
Az az alfacontrol lámpasor ami ott a clima gombok alatt van?
Mível össze vissza világítgatott ezért fekete szigszallaggal kiiktattam;-)
Amúgy én sem vágom, hogy merre vannak a csatijai. :/
Jahh.
Viszont 15 hónap után végre működik a Jhátsó záram is!
jó kis Dögök ezek. Mindíg kell valamit vacakolni...
Marklar15516-04-2006 22:49:45 // 5234
A hőfok mutató szerint nem forr.
De amint 90' fölé megy már állok is meg s töltés.
Jelenleg 15l víz van a kocsiban.
Egyébként mostmár dolgozik bele a tartályba is. Megalightossan használom most. Nem szeretném ha más is sérűlne.
A vízkő az hosszútávon okoz problémát. (remélem) 2hét alatt nem lesz ott probléma... Lásd mosógép reklámokat. ;-)))
Anúgy az bosszant, hogy a második "szett" Shell fagyálló ment a "qkába"
Tavaly a fűtésradiátor miatt tapostam a fagyállóban, most meg apakolás miatt ment füstbe...
Pedig megadtam neki ami jár... ;-)
norbee16-04-2006 22:42:02 // 5233
Gyógyestét!
Hétvégén leömlőt cseréltünk, volt nagy ihajja, de Paco mesterien oldotta meg a kérdést. Viszont, nincs olajnyomás/hőfok mutatóm továbbra sem, letesteltük, műszer oké, kileng, tehát bolond gyerek étele (gombaaa) a hibás. :) Ez még annyira nem is izgatna, viszont indításkor az olaj visszajelző lámpa sem akar világlani, ezt viszont nagy hirtelen nem tanátuk. (Olaj van benne... :) )Valakinek infója, hogy a csatit merre keressem? Illetve van e kifinomult sebészi eljárás, hogy az Alfa Controll lámpasorának működését egyben lehessen letesztelni? (Tehát nem lehúzogatni az eszközöket egyenként)
fobakter16-04-2006 21:50:07 // 5232
Hmm, és a vized nem is forr? Igaz, 233e után bármi lehet.
Én azért a csapvízzel óvatosan bánnék, mert ttól lesz a jó kis vízkő-lerakódás, amitől nem lehet áldozatok nélkül mexabadulni, cserébe viszont jól rontja a hűtés hatásfokát. Persze szükséghelyzetben jobb, mint megfőzni a motort ;) Meg hát így messziről könnyű osztani az észt:)
fobakter16-04-2006 21:36:40 // 5231
A 16V motorokban a főtengely-törés tipikusan annak a következménye, hogy hidegen jól megforgatják a motort. Nem is kicsit és általában nem is egyedi alkalmanként.
Marklar15516-04-2006 21:05:04 // 5230
Hazáig simán.
De a biztonság kedvéért minden megállásnál ránézek.
Ki kell bírnia még 1 hetet!
Minimálissan is vagy 200km-t kéne még mennem :/
Egyébként kezdek hinni a szerelőmnek.
(adok/veszekben főtengely töréses káoszra keres egy koléga megoldást)
Szóval a szerelőm szerint a 16Vs TS motorokon elég gyakori a főtengely törés 150 000+ km után!!!
Hmmmmmm
Biztos kitépném a hajam egy ilyennél! :(
Thomika16-04-2006 17:31:24 // 5229
az szép munka lesz! A vmelyik nap mikor itt voltál, akkor is szépen megitattad,az meddig volt elég? A gumi kérdésben küldtem válasz e-mailt!! :)
Marklar15516-04-2006 14:19:06 // 5228
Nahh.
A májusra tervezett hengerfő felújításom egy hónappal előrébb kell hoznom.
:(
Eddig is csipegette a löttyöt, meg motorféknél pipálgatott olajat is, ezért terveztem be a pénzköltést. (233000km)
Erre már egy hete vészessen fogy a hűtőfolyadék. Előszőr még ráöntöttem 1l fagyállót. Aztán 10l desztilált vizet. Mostmár csapvízet öntögetek.
10km/ 1-1/2 1l víz!!!
Érdekes, mert nem gőzől a kipuff normálissan megy az autó, nincs az utastérben medence, az autó alatt sincs. Szerelő előszőr a vízpumpára gyanakodott, hogy szépen elszórja. Aztán pénteken vízpumpa csere is volt. Nem volt felesleges, mert már eléggé gyengén fogott a tömszelence. Sajna nem nagyon csökkent a dolog:(((
Marad a big munka: olaj/gyertya/ cserékkel. Van 4 vadi új befecskendező szelepem is és mindenhol új tömítésekkel. Remélem amíg nálam lesz az autó nem lesz a motorra gondom... ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?