Forum >> 155

mszabika29-10-2006 15:42:19 // 12396
főleg, hogy nyomja most a toronymerevítő és nyiszorog belülről, roppant idegesítő... azon gondolkoztam, hogy akkor azt most lelehet szedni és oda tudok berakni 1 olajszűrő-s légszűrőt vagy mi a fene a neve, soha nem tudom... (ami pl ronnie-nak is van)
SD29-10-2006 15:41:21 // 12395
Amúgy akit érdekel találtam egy tökjó átvezetési pontot erőssítő táplálásra, akkuról:) Ahol a két cső bemegy a fűtés radiátorhoz a tűzfalon keresztül ott, akinek van klíma annak a klima radiátor mellett lehet bevinni ott van hely, aki nem klímáa annak az azt eltakaró műanyag lapt lehet furkálni. Ez marha nagy buherlálás, de a végeredmény tuti, lehet hogy én is megcsinálom, mert én nekem amúgy is kiugrott a fűtésbox klíma buherálás ügyén:)
SD29-10-2006 15:36:48 // 12394
hú tesvír ott sok csü van:) Amit bekarikáztál az egy két oldalán különböző keresztmetszetű, olaj álló gumiból készülő kartel cső. Ezért nehéz nem gyáriból megoldani:( De ugyan abból a fekete kugliból megy lefele egy víkony csü a motorblokkba, és a szívócsonk alatt a vastag levagő csőbe (a folytó szelep előtt) és van még vagy kettő vékony a szívócsonkon alul... Ezeket mostanában jól kitapasztaltam... :) Ezen minden tud falsot szívni...:) Da ami a karikás ott olajat nyom ki ha törött, és a hülye csatlakozása miatt problémás:)
Paco29-10-2006 15:35:13 // 12393
Na pont ezért mondtam, hogy definiáljuk, hogy mi mit jelent?
Paco29-10-2006 15:32:58 // 12392
Igen. Az olajtérben szokott olajpára is lenni :)
Poló29-10-2006 15:31:23 // 12391
Elolvastam én azt :) Nálam 3 féle légszűrő létezik: 1. gyári (papírból van, a gyári légszűrő helyre megy be) 2. sport betétszűrő (a gyári helyre megy be, több levegőt enged át, mint a papír, általában pamutból van, rendszeres olajozást és tisztítást igényel) 3. direkt légszűrő (nem kell neki légszűrőház, több levegőt tud ezen keresztül szívni a motor, általában pamutból van, rendszeres olajozást és tisztítást igényel) Vannak még a különböző intake rendszerek, tualjdonképpen azok is direktszűrők. Én így tudom.
Paco29-10-2006 15:27:59 // 12390
12366-os hozzászólás. Elolvasod még egyszer, vagy egyszer sem olvastad el?
Longman29-10-2006 15:25:50 // 12389
Akkor ez természetes?
mszabika29-10-2006 15:14:21 // 12388
Kérdés:
Ez melyik cső? Ez lenne a kartergáz visszavezető? vagy az a másik ami a levegőszűrő házba megy?
Poló29-10-2006 15:13:16 // 12387
Nézhetem... Ez a gyári légszűrő helyére megy be. Ugyanígy néz ki a gyári papírszűrő is, csak az más anyagból van. A direktszűrő hengeres vagy kúpos alakú szokott lenni, nem?
Paco29-10-2006 15:12:56 // 12386
Nem vitatkozom a minőségéről. Mint tudjuk jó minőségű szart is lehet gyártani. :)
Paco29-10-2006 15:10:52 // 12385
Nézd meg a Large Picture linket. :)
Paco29-10-2006 15:10:00 // 12384
Kartergáz visszavazetés.
Tom55529-10-2006 15:09:23 // 12383
Télleg az!
Longman29-10-2006 15:08:43 // 12382
Namost nekem is lenne egy érdekes kérdésem, ugyanis ellenőrzés céljából ma szétbontottam a csöveket a légszűrőháztól a gázállás pillangószelepéig. Meglepődve láttam hogy a pillangószelep és az előtte lévő gumicső is olajos kicsit belül. Az mitől kerülhet oda?
Poló29-10-2006 15:08:27 // 12381
Szerintem meg ez sport betétszűrő.
Fisher29-10-2006 15:08:11 // 12380
Egy picit lejjebb az árlista, de kérdezz meg másokat is!!!!
Fisher29-10-2006 15:07:21 // 12379
Természetesen, de ez legalább minőség, és nem 3,4 ezer forintos fos! Erre rá lehet bízni a vasat. Amúgy itt lehet keresni, ha valakit érdekel a dolog: K&N
Tom55529-10-2006 15:07:05 // 12378
Hú e kuva jó köszi! Merre lehet kapni hogyért?
Paco29-10-2006 15:05:26 // 12377
Igen, de ez már ránézésre is direktszűrő, nem sportlégszűrő. :)
Fisher29-10-2006 15:03:33 // 12376
Itt pedig az árlista: Itt
Fisher29-10-2006 15:02:47 // 12375
Hali! Nem kell új légszűrőház. Itt egy jó minőségű darab a vasadhoz a K&N től gyári helyre: 1.9l
pb_29-10-2006 15:01:39 // 12374
Nincs.))
Poló29-10-2006 15:01:14 // 12373
A 20 km/h akkor is sok egy picit. Ahhoz már nem elég még 10 lóerő növekedés sem.
Paco29-10-2006 15:00:05 // 12372
Naés? A BlackBox most decemberben lesz 15, és mégis merek vele óra szerinti 240-et menni. (Persze csak nyáron a ZR-es gumikkal)
Paco29-10-2006 14:57:45 // 12371
Különvélemény? :)
pb_29-10-2006 14:56:04 // 12370
Ismerős ez az értekezés.))
Tom55529-10-2006 14:55:34 // 12369
Erről a kocsirol ez nem mondható el véleményem szerint mivel 20 éves és igen ramaty állapotban van(én 60 fölött nem mernék vele menni- ezét volt ennyire megdöbbentő hogy 230 at ment:)
Paco29-10-2006 14:55:07 // 12368
Általában igen. És ne a homasitába menj el megvenni, hanem keress egy komoly versenyautókat építő céget. Vagy keress interneten. Hozzáteszem egy rendes sportlégszűrő megduplázza a kocsid árát :)
Paco29-10-2006 14:53:20 // 12367
A végsebességet elbírom képzelni hogy magasabb benzines autó esetében. Mivel azt padlógázon szokás elérni amikor is a pillangó full nyitva van, akkor a beömlő levegő mennyiségét eléggé meghatározza a szűrő áteresztőképessége ( de az csakteljesen nyitott pillangónál van így, egyéb esetben a szabályzást pont a levegőmennyiség szabályozásával végezzük) Mivel a direktszűrő fullra nyitott pillangónál több levegőt is beenged a több por mellé :) a sima papírszűrőhöz képest így elvileg nőhet a végsebessége. Gyakorlatilag azért ez csak akkor igaz ha a motor/váltó páros olyan, hogy a kasztni légellenállását egyébként is letudja gyűrni. :)
Tom55529-10-2006 14:50:54 // 12366
tehát akkor ha sport levegőszüröt akarok akkor uj légszürőház is kell ha jol értem?
Paco29-10-2006 14:47:03 // 12365
Van olyan is, de ritka. Nem minden autóhoz van csak ami eleve sportcélokra lett gyártva. (valamilyen homológ autó kellett) De azt is cserélni kell. Az amit mosni meg olajozni kell (tökmindegy hova építed be vagy milyen hangzatos nevet írnak rá): direktszűrő.
Tom55529-10-2006 14:42:32 // 12364
Sport- betét az nem a gyári házba való??
Tom55529-10-2006 14:41:05 // 12363
Én is megdöbbenek néha mennyire naivak az emberek. Járok most "utánképzésre" azt egyik gyyereknek a crx hondáján volt ilyen nagyon direkt szürö.... megnézem full száraz is még ráadásképpen( ja és azt mondja hogy 20 km/h val jobb a végsebesség :) Kérdezem mér száraz? Válasz: jo ez igy drága a moso meg olajzo meg igy több levegőt is kap
mszabika29-10-2006 14:38:22 // 12362
na pont ezért fogom én is visszarakni a gyárit...
Paco29-10-2006 14:36:17 // 12361
Ezzel jobb a hangja... gyorsabb nem lett Itt van az igazság.... :)
Paco29-10-2006 14:34:53 // 12360
Lehet hogy én tévedek, szerintem definiáljuk először hogy mi micsoda. Légszűrő (légszűrőbetét). A gyárilag megformált légszűrőházban található finom papírszövet alakra préselve. A lyukak átmérője egy-két mikrométer. Nagyon jó szűrőhatású, cserélni a gyártó előírásainak megfelelően vagy gyakrabban illik. (környezet portartalmától függően 5-10-20 ezer kilométerenként) Sportlégszűrő. A gyáritól eltérő házban elhelyezkedő (általában az áramlást jobban elősegítő alakú és beömlőnyílású) papírszűrő (papírszövet). A lyukak mérete 2-3 mikron. Majdnem olyan jó a szűrőhatása mint a gyárinak de már nem tökéletes. Cserélni illik a gyártó által eredetileg is megadott periódusban vagy gyakrabban a portartalomtól függően. Direktszűrő. Vagy a gyári légszűrőházban elhelyezkedő ( a gyári papírszűrőalakjára formált), vagy annak helyére felszerelt ház nélküli drótszita benne némi olajos papírral (vagy egyéb szövettel). A lyukak mérete 15-25 mikron, a port nem is az fogja meg hanem ha szerencsénk van beleragad az olajba. A szűrőhatása enyhe, csak pályaversenyekre javasolt. Tisztítása versenyenként vagy ha valaki van olyan marha hogy utcán használja akkor a gyártó előírásai szerint (3-5000) km. Cseréje általában 60-100 ezer kilométerenként. Ez tudomásom szerint a meghatározásuk, ha tévedek akkor nyugodtan igazíts ki.
Tom55529-10-2006 14:30:49 // 12359
dieseles tudtommal légfelesleggel dolgozik ugyhogy alpból mind1 milyen szüröt tettem volna rá. Sport betétet akartam de csak vlmi lengyel utángyártott akármit akartak rámsozni. Ezzel jobb a hangja... gyorsabb nem lett
mszabika29-10-2006 14:28:18 // 12358
az a baj, hogy akkor meg nem szív elég levegőt....
Tom55529-10-2006 14:27:18 // 12357
Én ilyet nem tapasznyalok inkább picit kisebb lett a turbólyuk az öreg olajkályhán
Tom55529-10-2006 14:21:42 // 12356
hozzátartozik ÉN mindig 2500-3000 km enként kimos sok olaj azt jó
Seriff29-10-2006 14:21:34 // 12355
Azért általában a teljesítménycsökkentéshez sem rossz eszköz.
Paco29-10-2006 14:20:09 // 12354
Persze. Az LMM-et, hengereket, meg a gyűrűket tönkrebaszni.
mszabika29-10-2006 14:19:37 // 12353
csíííttt :))))
Seriff29-10-2006 14:19:16 // 12352
Mit uff-olsz itt? Álld meg a helyed a... 145/46topicban:DD
mszabika29-10-2006 14:17:34 // 12351
ufffff :DDDD
Seriff29-10-2006 14:17:00 // 12350
Jujj :D
Tom55529-10-2006 14:15:16 // 12349
NEM VÉLETLEN =DIREKT (ha valami nem véletlen történik az direkt voltvagy nem? ;)
mszabika29-10-2006 14:13:38 // 12348
szvsz kimaradt :)
mszabika29-10-2006 14:13:06 // 12347
gyári szűrőre gondol :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.