Forum >> Spider
GTPeti07-06-2012 22:06:27 // 3563
Kieg.: Jó ez a Beck's Ice. B)
GTPeti07-06-2012 22:05:43 // 3562
Ha eltűri a futómű ezt a méretet, akkor jó, mert így 3-400 ojróból kijön egy garnitúra gumi. (Hankook V12 vagy Mich. Pilot. Szerintem a Spider-re előbbi is megteszi, ott nem számít a hangerő.)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:41:19 // 3561
Jéééé, tényleg! :-))
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:38:39 // 3560
Én is 50-55 körül szoktam tankolni, pont ezért furcsállottam, hogy hogyan maradhatott még benne 15 liter. Aztán kétszer is kiürítettem a tankot és ekkor is csak 61-62 lityi ment bele. Ekkor kaptam az infót a GTV topikban, hogy a 2.0 TS tartálya csak 60 literes...
GTPeti07-06-2012 21:38:02 // 3559
Korr.: 1,025cm-t. (Mert a két kerék átmérője között 20,5mm különbség van. /50 vs /55.)
GTPeti07-06-2012 21:37:13 // 3558
Számításaim szerint 10,25cm-t nyersz. B)
Andy07-06-2012 21:36:01 // 3557
Soha nem néztem még mennyi megy bele. Szerintem 50-55 nél több még nem volt, nem hagyjuk kifogyni. :)))
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:32:01 // 3556
Lehet, hogy én is váltok. Nem csak az ár miatt, hanem az így nyerhető fél centi plusz hasmagasság miatt :-)
Meglepett, hogy a német oldalakon milyen iszonyú mennyiségű kínai gumi van.
Meglepett, hogy a német oldalakon milyen iszonyú mennyiségű kínai gumi van.
GTPeti07-06-2012 21:26:16 // 3555
Persze, mert a 205/55R16 a legkeresettebb méret Németországban. :)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:26:11 // 3554
A hozzá adott könyv írja a 225-öt. Gondolom a felnitek sem az eredeti méret, elég faramuci ET-je van gyárilag.
Bár a kocsi benzintartálya sem akkora mint az írja...
Mennyit sikerült eddig max beletöltenetek?
Bár a kocsi benzintartálya sem akkora mint az írja...
Mennyit sikerült eddig max beletöltenetek?
Andy07-06-2012 21:06:47 // 3553
Véleményem szerint a Spider váltója a 215/45 R17. Ezzel nem is ér bele a műanyag dobba kitekert állapotban. Amíg ez volt rajta legalábbis jó volt. De mivel szombat du. s.o.s. kellett gumit vennünk így lett 225/45 R17. Na ez bele is ér. Gondot azonban egyáltalán nem okoz.
Piritu - 1.000.00007-06-2012 19:25:58 // 3552
Konzultáltam a gumisommal.
Ő is meglepődött, hogy 205/50r16 és 225/45r17 a két gyári méret. Nem váltói egymásnak.
Szerinte sem lehet semmi baj a 205/55r16-al, az inkább váltó mérete a másiknak.
(Ráadásul a németeknél szemtelenül olcsó is: klatty, ami nekem szimpatikus csak 63 euro/db, ráadásul a Michelin ára se rossz.)
Ő is meglepődött, hogy 205/50r16 és 225/45r17 a két gyári méret. Nem váltói egymásnak.
Szerinte sem lehet semmi baj a 205/55r16-al, az inkább váltó mérete a másiknak.
(Ráadásul a németeknél szemtelenül olcsó is: klatty, ami nekem szimpatikus csak 63 euro/db, ráadásul a Michelin ára se rossz.)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 19:14:41 // 3551
71782848-t? Hmmm, nem rossz :-))
Gratula!
Gratula!
Wickey07-06-2012 08:13:20 // 3550
Köhi. Kép majd lesz, ha levizsgázik, további infók:
1995 szeptemberi.
Tűrhető fellelési állapot (tiszta gyáriasan néz ki, úgy tűnik, nem nagyon lett bántva, kívül-belül is tök normálisan néz ki). Teljesen őszinte autó, a 242ezer kilométert, ami elvileg benne van, gondolkodás nélkül elhiszem.
Persze nem hibátlan: a tetőn van egy pici hiba, a kasztnin egy-két alig látható horpadás (nade 17 éves!), pont annyi baja van, hogy ne legyen érdemes pénzt költeni arra, hogy foglalkozzam vele.
Sokat állt, a kipufogó kívülről úgy néz ki, hogy teljesen kuka, de furcsa mód nem fúj ki (nagyon). Futóműről, fékről nem tudok semmit egyelőre. A motorról meg csak annyit, hogy egy elég fontos alkatrészt, a 71782848-as cikkszámút kicserélték benne 2005-ben, nem kevés pénzért. :-)))))))
Sajna klíma nincs benne, de mivel gyárias az egész autó, nincs is kedvem szétszedni, hogy áttegyek bele egyet egy GTV-ből.
Szóval nem szalonállapot az biztos, de amennyire csak lehet, gyári állapotú, és ez nagy fegyvertény szerintem, ezt fenn is kívánom tartani. A vételárát nem írom le, mert pofátlanul alacsony volt, de mondjuk úgy, hogy MO-n a fossá töröttek is többe kerülnek, mint ez forgalombahelyezéssel, trélerezéssel és regadóval együtt fog. Persze a szopás lehetősége még így is bőven benne van.
50kHUF-ot már elvertem alkatrészre (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, vezérlés és balanszkészlet, meg egy új akksi).
Leírva kicsit hülyén hangzik, de két szempontot fogok szem előtt tartani: 1.) a gyári állapot lehetőség szerint maradjon tehát no kendácsolás, viszont 2.) nem fogom tökéletesre varázsolni: horpadás marad, tető marad, nem költök rá, justdance. :-)
1995 szeptemberi.
Tűrhető fellelési állapot (tiszta gyáriasan néz ki, úgy tűnik, nem nagyon lett bántva, kívül-belül is tök normálisan néz ki). Teljesen őszinte autó, a 242ezer kilométert, ami elvileg benne van, gondolkodás nélkül elhiszem.
Persze nem hibátlan: a tetőn van egy pici hiba, a kasztnin egy-két alig látható horpadás (nade 17 éves!), pont annyi baja van, hogy ne legyen érdemes pénzt költeni arra, hogy foglalkozzam vele.
Sokat állt, a kipufogó kívülről úgy néz ki, hogy teljesen kuka, de furcsa mód nem fúj ki (nagyon). Futóműről, fékről nem tudok semmit egyelőre. A motorról meg csak annyit, hogy egy elég fontos alkatrészt, a 71782848-as cikkszámút kicserélték benne 2005-ben, nem kevés pénzért. :-)))))))
Sajna klíma nincs benne, de mivel gyárias az egész autó, nincs is kedvem szétszedni, hogy áttegyek bele egyet egy GTV-ből.
Szóval nem szalonállapot az biztos, de amennyire csak lehet, gyári állapotú, és ez nagy fegyvertény szerintem, ezt fenn is kívánom tartani. A vételárát nem írom le, mert pofátlanul alacsony volt, de mondjuk úgy, hogy MO-n a fossá töröttek is többe kerülnek, mint ez forgalombahelyezéssel, trélerezéssel és regadóval együtt fog. Persze a szopás lehetősége még így is bőven benne van.
50kHUF-ot már elvertem alkatrészre (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, vezérlés és balanszkészlet, meg egy új akksi).
Leírva kicsit hülyén hangzik, de két szempontot fogok szem előtt tartani: 1.) a gyári állapot lehetőség szerint maradjon tehát no kendácsolás, viszont 2.) nem fogom tökéletesre varázsolni: horpadás marad, tető marad, nem költök rá, justdance. :-)
Blade07-06-2012 06:51:03 // 3549
Úgy látom Csöri mindent elmesélt:))
A 16''-os gyári spider felni is megvan:)
A 16''-os gyári spider felni is megvan:)
Blade07-06-2012 06:49:50 // 3548
A Spider 17''-es vagyis a GTV Cup felni az nem ugyanaz, mint a GTA 17''-es:)
Ami a képeken van a Spideren 18-as GT felni, az átkerült a GTA-ra:) Majd teszünk fel újabb képeket, hacsak el nem adjuk a Spidert.
Ami a képeken van a Spideren 18-as GT felni, az átkerült a GTA-ra:) Majd teszünk fel újabb képeket, hacsak el nem adjuk a Spidert.
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:45:14 // 3547
:-)
Akkor mindkettő adatlap jó. A Pók mégis haza megy...
Akkor mindkettő adatlap jó. A Pók mégis haza megy...
Csöri06-06-2012 22:42:43 // 3546
Ezt írja a wiki:
2000 engine revamp
In August 2000 sees the revamp of engines to comply with new emission regulations Euro3. New engines are slightly detuned, and have a new identification code CF3. 3.0 V6 12V is discontinued for Spider and replaced with 24V Euro3 version from GTV. 2.0 V6 Turbo is discontinued as it don't comply with Euro3 emissions. Arese Plant is closing and the production of GTV/Spider is transferred to Pininfarina Plant in San Giorgio Canavese and Grugliasco in Turin.
[edit]
2000 engine revamp
In August 2000 sees the revamp of engines to comply with new emission regulations Euro3. New engines are slightly detuned, and have a new identification code CF3. 3.0 V6 12V is discontinued for Spider and replaced with 24V Euro3 version from GTV. 2.0 V6 Turbo is discontinued as it don't comply with Euro3 emissions. Arese Plant is closing and the production of GTV/Spider is transferred to Pininfarina Plant in San Giorgio Canavese and Grugliasco in Turin.
[edit]
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:35:19 // 3545
Az enyém lassan 15 lesz...
A nyári túrán tervezem a múzeum látogatást, akkor lehet, hogy mégse "haza" viszem a Pókot Arese-be? :-O
A nyári túrán tervezem a múzeum látogatást, akkor lehet, hogy mégse "haza" viszem a Pókot Arese-be? :-O
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:33:19 // 3544
jut eszembe, ha egy héttel eltoljuk a Tour-t, akkora a Mediterrán Party van bejelölve a naptáramba. Viszont ahogy látom a Klub oldalán nem lesz megtartva, úgyhogy 06.30-07.01. hétvége mégis jónak tűnik a Tuor II-nek.
Áttegyük akkor?
Áttegyük akkor?
Csöri06-06-2012 22:31:02 // 3543
Areseben szerintem az utóbbi 10 évben már nem gyártottak autót, úgyhogy marad a Nápoly. :-)
Csöri06-06-2012 22:27:20 // 3542
Az a GT felni. Azóta már a GTA-n van az a garnitúra.
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:26:10 // 3541
Nem tudod, hogy hol gyártották a Spidereket? A Wiki Arese-t ír, de a lengyel cartársak oldalán a Nápoly melletti üzemet említik.
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:25:06 // 3540
Ott csak sokküllős van (olyat nem találtam az eperben) :-(
Csöri06-06-2012 22:23:24 // 3539
Pearl-t keresd a tagok között? :-)
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:20:43 // 3538
No olyan képet nem találtam :-(
Csöri06-06-2012 22:19:53 // 3537
Nem.:-)
Blade-éknek van egy Spiderük is. Azon van az 5lyukas 17-es Spider felni.
Blade-éknek van egy Spiderük is. Azon van az 5lyukas 17-es Spider felni.
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:18:21 // 3536
Blade-nek a GTA-ján van olyan felni, én meg Spiderre gondoltam.
Csöri06-06-2012 22:18:02 // 3535
Pirelli P6
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:16:18 // 3534
Milyen gyártmány?
Csöri06-06-2012 22:16:14 // 3533
??
Mit nem értesz?
Mit nem értesz?
Piritu - 1.000.00006-06-2012 22:14:06 // 3532
Ja, hogy nem a Spiderről beszélünk :-OO
Én kis naiv félreértettem a topikcím alapján :-(
Én kis naiv félreértettem a topikcím alapján :-(
Csöri06-06-2012 22:10:24 // 3531
Nekem most 195/55R16 van fennt.
Csöri06-06-2012 22:08:47 // 3530
Blade felnije olyan mint a kék facelistes barátunké.:-)
Piritu - 1.000.00006-06-2012 21:47:31 // 3529
Neked milyen gumi van fenn? Milyen gyártmány/típus?
Piritu - 1.000.00006-06-2012 21:45:48 // 3528
Visszatérve az eredeti kérdésre: Használ valaki a Spideren 205/55 R16-os gumit?
Piritu - 1.000.00006-06-2012 21:43:25 // 3527
Csöri06-06-2012 20:54:09 // 3526
Kitekert keréknél SKrisz-nek is beleért a dob betétbe.
GTPeti06-06-2012 20:38:53 // 3525
De.
(Félre pittyentettem.)
(Félre pittyentettem.)
Blade06-06-2012 20:21:47 // 3524
Gyári 17'' GTV CUP felni:)
De nem jelentős ami beleér, épenhogy csak súrol néha, ha teljesen alá van szedve:)
De nem jelentős ami beleér, épenhogy csak súrol néha, ha teljesen alá van szedve:)
Piritu - 1.000.00006-06-2012 16:33:19 // 3523
Üdv a fedél nélküli csapatban! :-))
Képet és további infókat kérünk!
Képet és további infókat kérünk!
Piritu - 1.000.00006-06-2012 16:32:12 // 3522
?? :-O
Piritu - 1.000.00006-06-2012 16:31:27 // 3521
Mert nem gyári a felni. Valószínűleg neked is hiányzik az a 10 mm az ET-ből.
Kazes☻06-06-2012 14:48:43 // 3520
Nem inkább Wickey? :)
GTPeti06-06-2012 13:45:33 // 3519
Néha updatelhetnéd az autóid listáját! B)
BeeGee06-06-2012 13:13:13 // 3518
Akkor ott valami nem kerek :)
Blade06-06-2012 13:01:48 // 3517
A 225/45R17 néha beleér a dobba:)
Wickey06-06-2012 12:58:49 // 3516
Köszi mindenkinek.
Akkor 1:1-ben rátolom a Zender Milanot. :-)
Akkor 1:1-ben rátolom a Zender Milanot. :-)
Piritu - 1.000.00006-06-2012 11:12:19 // 3515
A gyári méret 225/45R17, tehát a 215-nek el kell férnie.
BeeGee06-06-2012 10:56:08 // 3514
Simán elfér mindkettő.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
593
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?