Forum >> Alfa tuning
ImO16-12-2008 22:32:44 // 9191
Megbótoljuk jó áron a liszenszet! :-))) ;-)
Dévid16-12-2008 22:32:20 // 9190
Enyémbe gyárilag vannak vezérműtengelyek, megy is, mint rakéta, viszont a megállással gondjaim vannak. :)
ImO16-12-2008 22:31:13 // 9189
Taxi33™16-12-2008 22:30:59 // 9188
Dévid16-12-2008 22:30:42 // 9187
Nekem a gyári 5 karikás GTA felnik jönnek nagyon be. Feketében, a karikák polírozva, ahogy valakinek a kocsiján láttam. :) Nyami-nyami, kár hogy nem nekem jutott eszembe...
ImO16-12-2008 22:27:08 // 9186
Lali7516-12-2008 22:26:03 // 9185
Osztom a véleményt,de olasz autók fékje jelentősen túl van méretezve
(vagy más autóké alul....).De egy kipuff rendszertől még nem fog ülésbe préselni!
Amúgy önmagában a kipuff kb 5% teljesítményt jelenthet,nem ez a lényege tudtommal,
Hanem,hogy alacsonyabb fordulatra hozza a nyomatékot.Ezáltal rugalmasabban viselkedik a motor!Együtt egy direktszűrővel,és vezérműtengelyekkel,már érhető el jelentősebb telj. növekedés!(kb. 15-25%)
Ezt tapasztalatból is írom......
(vagy más autóké alul....).De egy kipuff rendszertől még nem fog ülésbe préselni!
Amúgy önmagában a kipuff kb 5% teljesítményt jelenthet,nem ez a lényege tudtommal,
Hanem,hogy alacsonyabb fordulatra hozza a nyomatékot.Ezáltal rugalmasabban viselkedik a motor!Együtt egy direktszűrővel,és vezérműtengelyekkel,már érhető el jelentősebb telj. növekedés!(kb. 15-25%)
Ezt tapasztalatból is írom......
GTPeti16-12-2008 22:25:47 // 9184
A színe sem rossz, hiszen tuningolt verda. És visszafogott, nem carstyling-os/homasitás...
Taxi33™16-12-2008 22:25:26 // 9183
Dévid16-12-2008 22:23:58 // 9181
Szerintem a színe nagyon ott van... pont egy ilyen színűt néztem a múltkor egy autókereskedelmi portálon, egy szép V6-ot. :)
HátvédRomeo16-12-2008 22:21:00 // 9179
Kicsit, Faszt end dő furfangolás, de egy 5 luku GTA felnivel szebb lenne. Bár így se rossz: :-)
Dévid16-12-2008 22:20:33 // 9178
Ehh, neketek sem lehet a kedvetekbe járni. :)
ystuc16-12-2008 22:15:48 // 9177
Erről nem is beszélve. :-)
No meg talán egy bolhafingnyi ültetés. :-)
No meg talán egy bolhafingnyi ültetés. :-)
Seriff16-12-2008 22:14:29 // 9175
Hát még azért sem vagyok oda... Nézd meg, hogy nem simul bele az oldalába, hanem látszik, hogy kilóg kicsit az illesztéseknél.
ystuc16-12-2008 22:14:27 // 9174
Nem olyan rossz ez. Nagyobb felni kéne rá.
Lali7516-12-2008 22:13:36 // 9173
Szerintem Jól áll rajta a küszöb......
Dévid16-12-2008 21:25:15 // 9171
Szerencsére a 156-on nincs sok mit tuningolni, hisz szinte úgy tökéletes ahogy a gyárból kijött. Azért egy picit faragni akarok rajta, de főként eredeti alkatrészekkel. Progresszív rugók azért elférnének alatta, meg egy garnitúra 17-18"-os felni valami tapadós gumival. :)
Buksi16-12-2008 21:15:11 // 9170
Kau16-12-2008 21:02:59 // 9169
A tuningban az a jó, hogy előtte felméred, hogy mit akarsz cserélni és az mivel jár. Akkor rájössz, hogy egy csomó más gyári alkatrész, amit nem kéne cserélni, már elhasználódott, csörög, kopog, nem 100-as. Ezeket kicserélteted és már nem is marad pénz a tuningra.
Tapasztalatból mondom... :)))
Tapasztalatból mondom... :)))
Buksi16-12-2008 20:12:54 // 9168
Azt meg én nem tudhatom! :-DDD
Átok79146TD16-12-2008 20:12:06 // 9167
vagy hülye...:)))))))))
Buksi16-12-2008 20:08:35 // 9166
Mer' te vagány vagy! :-DDDD
Dévid16-12-2008 20:07:07 // 9165
Holnap el is kezdem a futóművel... Találtam végre egy futóművest, aki bevállalja a vasamat. Azt mondta először át is nézi, nem sérült-e valami a balesetben, hátha amiatt érződik furcsának. Persze valahányszor kanyar közeledik, én már lassítok is vissza, mert félek, hogy megint meglesz a baj. Kicsit durva érzés, hogy amit eddig 90-100-al abszolváltam, ott most 50-60-al közlekedek csak. Sajnos félek már ebben a kocsiban, a másikkal most is "normálisan" megyek.
Átok79146TD16-12-2008 20:06:13 // 9164
én meg kb lesz@rom..:)
a féket meg a futóművet..:)
250 paci egy tömörgumis talicskába oszt hagy szóljon::)
a féket meg a futóművet..:)
250 paci egy tömörgumis talicskába oszt hagy szóljon::)
HátvédRomeo16-12-2008 19:57:59 // 9163
Először is fel kell mérni a vas futóművét, fékjét, hogy belefér e még a + akárhány Ló. HA belefér, mert szakember és gyári adatok is bizonyítják lsd, mikor mittom én 1.8 és 2.0-nak ugyan az a futóműve fékje tudása, akkor lehet estleg, DE mondom szakember segítségével erőt gyurni a gépbe.
Ha meg nincs alapból futómű és fék a + lovakhoz, akkor meg a pénztárcától függően, igen futómű fék tuning, és mikor ismét pénz áll a házhoz, akkor erőt is bele.
Vallom ezt én is! :)
Ha meg nincs alapból futómű és fék a + lovakhoz, akkor meg a pénztárcától függően, igen futómű fék tuning, és mikor ismét pénz áll a házhoz, akkor erőt is bele.
Vallom ezt én is! :)
HátvédRomeo16-12-2008 19:53:40 // 9160
Boximé is gyárból 45-ös rendszerrel gurult ki. :-)
Buksi16-12-2008 19:50:47 // 9159
ystuc16-12-2008 19:37:20 // 9158
Szerintem meg tanpályán kellene elkezdeni. Aki tudja kezelni az autót, az tuningoljon motort. (Meg persze féket is)
Nagyon sokan vannak, akik azt hiszik, hogy ha nyomják neki, és tudnak gyorsan menni, az királyság. Rendet kéne rakni a fejekben...
De lehet, hogy ez nem a megfelelő topic erre...
Nagyon sokan vannak, akik azt hiszik, hogy ha nyomják neki, és tudnak gyorsan menni, az királyság. Rendet kéne rakni a fejekben...
De lehet, hogy ez nem a megfelelő topic erre...
Buksi16-12-2008 19:34:24 // 9157
Buksi16-12-2008 10:28:31 // 9156
Hát igen! Sztem is a tuningot a fékeknél kell elkezdeni! :-)
Buksi16-12-2008 10:27:54 // 9155
A sport szeletet én is nagyon szeretem! :-DDDD
Dévid16-12-2008 09:14:33 // 9154
Mellesleg szerintem sokan nagyon rossz irányból közelítik meg az autótuningot. Én úgy tartom, ha már meg tudsz állni becsületes távon 100 km/h-ról, utána kezdheted el piszkálni a motort, hogy gyorsabban érd el azt a bizonyos 100-200-300-ast tempót. Tapasztalatból írom, hogy nagyon rosszul tud esni, mikor a fékút vége már nem az aszfalton van. :)
Dévid16-12-2008 09:08:06 // 9153
Haver is mondta, hogy rakassak 45-ös rendszert a gép alá, mert a 1.6 Tádé Gófjának mekkora erőt adott... Befektettem a 156 alá... Azóta nincs több kérdése. :DDDDD
Kau16-12-2008 08:50:36 // 9152
Ezt most találtam az egyik oldalon. Ez a sok Sport cucc legalább 10 lóerő. Különösen a Sport szőnyeg és a Sport szelet :))))
A Tuning termékek közt mindent megtalálhatunk, amire hétköznapjainkban szükségünk lehet, így (többek között) sport pedálokat, küszöbvédőket, sport szőnyeget, sportüléseket, öveket és övpárnákat, sport tükröket, toronymerevítőket és kipufogó végeket...
A Tuning termékek közt mindent megtalálhatunk, amire hétköznapjainkban szükségünk lehet, így (többek között) sport pedálokat, küszöbvédőket, sport szőnyeget, sportüléseket, öveket és övpárnákat, sport tükröket, toronymerevítőket és kipufogó végeket...
Átok79146TD16-12-2008 06:56:32 // 9151
ugye turbósnál egy kicsit más aszitu..
mert kisebb lesz az emapod ha csökkented a kipuff oldali folytást....:)))
de akkor sem beszélnék 10%ról....
mert kisebb lesz az emapod ha csökkented a kipuff oldali folytást....:)))
de akkor sem beszélnék 10%ról....
Cacho13-12-2008 07:34:02 // 9148
Nagyon erős :)
Cacho13-12-2008 07:31:51 // 9147
Hallottál?
De ugye a mérőpadi eredményeket nem láttad? :)
De ugye a mérőpadi eredményeket nem láttad? :)
Átok79146TD13-12-2008 07:31:03 // 9146
oké..:)
a 10százalék erős...:)))
:)))
a 10százalék erős...:)))
:)))
HátvédRomeo13-12-2008 07:07:43 // 9145
120 lonál 5-10% kb relatíve számolás 5-10 lo. Egy jó rendszer képes hozni 5-6 lovat. Azt már érezni, hogy javult. 2-3 lo között nem érezni igazán semmit még.
De mondom nem ilyen Mannumm tyuning, meg ilyen hasonló parasztvakításos tyuningok, amin dupla cső azt az egyik meg csak dizzájn elem. Na az vicces. :-D
De mondom nem ilyen Mannumm tyuning, meg ilyen hasonló parasztvakításos tyuningok, amin dupla cső azt az egyik meg csak dizzájn elem. Na az vicces. :-D
Átok79146TD13-12-2008 05:56:52 // 9144
ti miért nem alszotok?:))))
a kipuff rendszer tuningja szvsz hoz érezhető javulást..
pl a katalizátor előtti és utáni menetkor érezhető volt némi különbség....de szerintem az 5-10 százalék erős....
a kipuff rendszer tuningja szvsz hoz érezhető javulást..
pl a katalizátor előtti és utáni menetkor érezhető volt némi különbség....de szerintem az 5-10 százalék erős....
Xixo13-12-2008 04:00:19 // 9143
A Barinak is nagyon jó hangja volt. Ha normálisan közlekedtél, akkor semmi, ha meg toltad neki, akkor lehetett ám hallani!! :))
A legjobb az volt, amikor tiltásnál ledadogott. Persze ilyet azért nem sűrűn csináltam. :)))
A legjobb az volt, amikor tiltásnál ledadogott. Persze ilyet azért nem sűrűn csináltam. :)))
HátvédRomeo13-12-2008 03:36:56 // 9142
Hát egy szélesebb rendszerrel talán, pár paci, könnyebb felpörgés megjátszható.
Én inkább esztergáltatnék, dobot meg lehet venni. Az én kipuff rendszerem egy másolat, hátsó dob pedig nem tipikus 33-as.
Szép hangja van, ill volt még az a buzi festő le nem padkázta, most azért van ilyen mély rekedtebb hangja. Van aki szerint ez is jó. Csak birja ki 120 fölött a hangot. Az előtt szép baritonja volt és 180-nál is beszélgetni lehetett kiabálás nélkül.
Én inkább esztergáltatnék, dobot meg lehet venni. Az én kipuff rendszerem egy másolat, hátsó dob pedig nem tipikus 33-as.
Szép hangja van, ill volt még az a buzi festő le nem padkázta, most azért van ilyen mély rekedtebb hangja. Van aki szerint ez is jó. Csak birja ki 120 fölött a hangot. Az előtt szép baritonja volt és 180-nál is beszélgetni lehetett kiabálás nélkül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?