Forum >> Alfa tuning

Buksi03-03-2009 18:37:19 // 12441
Jó az az első toldat! :-))
GT Ɨ|ѯ03-03-2009 14:11:23 // 12439


csak így diszkréten:-)
Buksi03-03-2009 10:48:24 // 12438
De gyönyörű! :-OO
GT Ɨ|ѯ03-03-2009 07:52:13 // 12437
ismerős az SZ:-))
MYSKHA02-03-2009 21:59:34 // 12436
Tom1202-03-2009 21:52:34 // 12435
Ez így, ahogy van, jöhetne is.;-)
MYSKHA02-03-2009 21:49:02 // 12434

MYSKHA02-03-2009 19:23:56 // 12433
De ennek maximum leengedhet a kereke..Mert airride nélkül ez ugyan sehova se megy azis tuti :D Max tönkre... :D
Kau02-03-2009 19:17:53 // 12432
Biztosan van ott akkora hely. Ennyire csak nem hülyék :))
GTPeti02-03-2009 19:15:39 // 12431
Pont a harmadik kép miatt írtam. Nálam legalábbis úgy van, hogy előre is kell húzni egy kicsit, hogy lejöjjön az agyról. Szóval nemcsak csavar kicsavar, autó felemel. A képen nekem úgy tűnik, hogy passzentorsra ráhúzták a sárvédőt. De ez legyen a t. megrendelő gondja.
Kau02-03-2009 19:12:24 // 12430
A 3. képnél lehet látni. Ott már méretre van vágva. Ha felemelik, kijön az...
Buksi02-03-2009 18:16:08 // 12429
Fején találtad a szöget! ;-)))))
GTPeti02-03-2009 18:15:30 // 12428
Tessékmondani, a hátsó kerekeket hogyan lehet leszedni?
(Vagy ezek élettartamra szóló tömörgumik?)
Buksi02-03-2009 18:10:49 // 12427
Én eltörném a készítő kezeit! :-))
GTPeti02-03-2009 17:55:45 // 12426
Amikor az ízléstelenség kitartással párosul... :))
MYSKHA02-03-2009 17:41:49 // 12425
a legelső képnél abbakellet volna hagyni..
Kau ez ien easy-click rendszerű és le fel tudom rakni az auto elejét ? :-D
Buksi02-03-2009 12:17:03 // 12424
Gyalázat... ilyet művelni egy Alfával! :-((((((((
Kau02-03-2009 08:16:00 // 12423
Többen is ismerjük képekről ezt a 146-ost. "Kicsit" átalakították. Most már megvan a sablon, ha hondolod rendelhettek magatoknak is ilyet :))

MYSKHA02-03-2009 06:24:31 // 12422
Abba is érdekes lenne :-D Inkább 5ödik elem... :-D
MYSKHA02-03-2009 06:23:45 // 12421
Hát ha letöltötd a képet a kilincséről fel lehet ismerni meg a bal első elemről....h. 156.Bár ez a front nemtom.. tényleg 206 :-D Ennyi munka, ennyi pénz....hát...Izlésficam.
GT Ɨ|ѯ02-03-2009 05:58:32 // 12420
transformers...:-)
Tom1202-03-2009 00:44:24 // 12419
Az még nem árt - annyira.:-)
Dévid01-03-2009 23:02:24 // 12418
Most, hogy az enyém is rendesen be lett állítva, már én is imádom. Főleg ha nyárra sikerül 215/45-ös gumikat szerezni, az valami állati lesz. :) Mondjuk a futóműnek nem tesz jót, de keveset használom, akkor is általában jobb minőségű utakon, így talán nem lesz gond.
Tom1201-03-2009 22:45:03 // 12417
Biztos nem véletlenül indultak pont vele a WTCC-n...
Párszor már mondtam "miatyánkat" a futóműért - mikor pl. az életemet mentette meg.;-)
Dévid01-03-2009 22:42:03 // 12416
Igen, a 156-nak mocskosul jól eltalálták a futóművét. Egyszer ültem egy sportcsomagosban (majdnem megvettem), az még agilisabb.
Tom1201-03-2009 22:31:31 // 12415
Ja, egészen pontosan ez a variáció van nálam is.:-)
Tom1201-03-2009 22:29:21 // 12414
A 156-tól a 146 is sokkal "keményebben" lassít és az is könnyebb kb. 300 kilóval, de hóban meg a 156-tal sokkal élvezetesebben lehet "ökörködni". A 146-ost nehezebb "kizökkenteni" /kézifék, stb/, de nehezebb korrigálni is, talán mert más a súlyelosztása...
Tom1201-03-2009 22:24:47 // 12413
Úúúú, szegény, nekiugrott valami elmebeteg plasztikai sebész? Eredetileg mi is volt ez Pug 206? /o.k., 156, de nem egyszerű felismerni/ :-/
Tom1201-03-2009 22:22:49 // 12412
Nekem is az van, jobb vele a hangja.:-)
Buksi01-03-2009 22:20:57 // 12411
Okés, meglesz! :-DDDD

Jóccaka! :-)
MYSKHA01-03-2009 22:18:14 // 12410
Nah lépek aludni skaccok..Jóéccakát!
156 os volt..
Buksi.. Ezt pimpeld meg reggelre! :-D
Buksi01-03-2009 22:15:22 // 12409
Talán jobb is, hogy azokhoz nem nyúltak, mert lehet, hogy mégjobban elb@szták volna! :-)
Buksi01-03-2009 22:13:29 // 12408
Áááááááhh... mijez??? :-(((
MYSKHA01-03-2009 22:11:59 // 12407
nekem nagyon..nekem az a nagy izé a csomitartón.. illetve egy ien dizájnhoz a "fa" kormány meg ien mértékű átalakitásnál a krómkilincsel is csinálhattak volna valamit.
Buksi01-03-2009 22:09:13 // 12406
Na ez már gép a javából! És furcsa tőlem, de tetszik a lökös is! ;-)))
Dévid01-03-2009 22:07:30 // 12405
A tárcsák nem tudom milyen márkájúak, a betétek Ferrodok.
Buksi01-03-2009 22:07:13 // 12404
Annyira nem tetszenek nekem ezek a lökhárítóval egybeépített pajzsok! :-((
Dévid01-03-2009 22:06:29 // 12403
Tag vagyok ott is. :)
MYSKHA01-03-2009 22:06:29 // 12402
bocsássátok ezt meg nekem....de mi a fact csináltak ezzel... =(
Poló01-03-2009 21:59:46 // 12401
LOL! :D :D :D
Poló01-03-2009 21:59:16 // 12400
Az Alfáknak meg annyira fent fog a féke, hogy az első két hétben nem tudtam lassítani, mert ráléptem a fékre, mint a Fiatnál szoktam és már meg is álltam :) :) :)

Milyen tárcsa-betét kombód van? Nekem gyári-gyári, ráadásul mikor vettem az autót, akkor még elég újak voltak, meg a gumin is több minta volt, mint most.
MYSKHA01-03-2009 21:54:22 // 12399
akkormeg.. clioklub.hu szia :-D
Dévid01-03-2009 21:52:17 // 12398
Mondom, én cserélném a fékjeimet, mert már nem fognak úgy, mint mikor hozzám került. Mostanában már ordítanak a fékeim lassításnál.
A Clioban vészfékasszisztens is van, ami hirtelen fékezésnél max. fékerőt ad a fékekre, így tényleg vadul lassul.
MYSKHA01-03-2009 21:49:32 // 12397
csak jólhasználd ki.... :-D
Poló01-03-2009 21:47:57 // 12396
Na jó, nem kellett őket visszatolni, de érezhetően jöttek kifelé előre. Haverom a tanúm, ott ült mellettem, ő is a szemeit fogdosta utána :)
Dévid01-03-2009 21:47:18 // 12395
Gondolom azt a 120 ló többet enne alattam, mint most a 155. :)
Én, ha sietek, eléggé ki szoktam használni az egész fordulatszámtartományt.
Kn[.]xX01-03-2009 21:42:20 // 12394
az ugyanaz a cső, csak olyan bazi hosszú és tekeredik:) nekem sem volt felismerhető amikor cserélnem kellett :)
MYSKHA01-03-2009 21:42:08 // 12393
Ez hanyadik "cigi" után volt ? :-)
MYSKHA01-03-2009 21:41:13 // 12392
Hát igen.. Mikor énis megvettem 20 évesen akkor ejha 120 paci.. Mostmeg..Hunvannak a pacik :D Megszokás.. De a mai világba még 120 pacit etetni gondozni is jó kis móka lehet......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.