erre csak ennyit tudok mondani:
Az átlagos ember szemében a világosság útja, sötétnek tűnik, az előrehaladás, hátrálásnak tűnik, a sima ösvényt, hepehupásnak látja, a tisztességet nevetségesnek tartja, az erősödésről meg van győződve, hogy gyengülés, és a szivárványról, hogy színtelen.
Forum >> Alfa tuning
Szabeee23-12-2009 17:12:28 // 16141
GT Ɨ|ѯ23-12-2009 17:01:24 // 16140
nem igazán:-)
az a 2x nem lehet belelépni ugyanabba a folyóba:-)
az a 2x nem lehet belelépni ugyanabba a folyóba:-)
Szabeee23-12-2009 16:51:28 // 16139
ez olyan, mint vmi kinai okosság :D
GT Ɨ|ѯ23-12-2009 16:50:46 // 16138
szemét mindig keveredik a búzaszemek közé...:-)
Szabeee23-12-2009 10:50:30 // 16137
OFF azért vannak Magyarországon olyan ökörségek, hogy el sem lehet hinni.... pl: 30-as tábla főúton, 200 m-en és semmi kereszteződés, járda, semmi... csak úgy berakták..... mert az ok, hogy előtte a cigánytelepen végig 30 van.... végülis a kisebbség nem tudja, hogy az úton nem neki van előnye, de amikor ott van a frissen átadott út Sátoraljaújhelyen és ráteszik a 30-as táblát... nem racionális
ON
igazad van... be lehetne tartani....nálunk vannak olyanok, akik tuning verdával 30-al járnak :DD mondjuk fiatal, tapasztalatlan sofőrök, de nem is ezzel van bajom, hanem, hogy belerakják a 30 cm-s subot, rezeg tőle a kocsi, és nem mernek gyorsan hajtani.... az ilyeneken csak nevetni tudok
ON
igazad van... be lehetne tartani....nálunk vannak olyanok, akik tuning verdával 30-al járnak :DD mondjuk fiatal, tapasztalatlan sofőrök, de nem is ezzel van bajom, hanem, hogy belerakják a 30 cm-s subot, rezeg tőle a kocsi, és nem mernek gyorsan hajtani.... az ilyeneken csak nevetni tudok
GT Ɨ|ѯ23-12-2009 10:06:13 // 16136
nem is kellenének fekvőrendőrök,csak betart6nák a 30-as km határt..:-)
pl...
pl...
Szabeee22-12-2009 20:31:28 // 16135
hát igen, új ISO szabványok kellenek a fekvőrendőr magasságával kapcsolatban :DD
Piritu - 1.000.00022-12-2009 20:31:18 // 16134
oké, bújok! :-D
Piritu - 1.000.00022-12-2009 20:30:45 // 16133
Azért megnézném hogy a magyar fekvőrendőrön hogy megy át :-)))
Szabeee22-12-2009 20:20:28 // 16132
aki meg ebbe is beleköt, az bújjon el
GT Ɨ|ѯ21-12-2009 17:25:10 // 16131
hát jah, ebbe nem köthetne bele a többség...:-D
Szabeee21-12-2009 13:14:57 // 16129
hát de amúgy komolyan... ha igy jön ki a MiTo, akkor biztos nem szólják le úgy, ahogy most tették... egy ilyen hófehérkét elfogadnék szivesen a garázsomban még "csak" 1.4 TBi motorral is :)
Kau21-12-2009 13:05:35 // 16128
Nem értem miért nem lehet alapból egy ilyennel indítani egy sportos márkánál.
Szabeee21-12-2009 13:01:53 // 16127
bomba bomba, szériában gyárthatna ilyet az alfa... :D
Kau21-12-2009 11:33:28 // 16126
Na ez már kezd úgy kinézni, ahogy kellene :)))
GT Ɨ|ѯ21-12-2009 07:56:31 // 16125
Ez annyira, hogy el is fogadnám azonnal..:-)
Kazes☻20-12-2009 21:52:09 // 16124
Ez elég izléssess! :)))
Buksi20-12-2009 19:33:10 // 16123
Húúúú, ez nagyon komoly! Tetszik! :-)
GTPeti20-12-2009 16:02:53 // 16122
Az izzó témához: Én próbáltam Philips GT 150-et és tényleg erősebb (és fehérebb) volt. Igaz nem olcsó, de nem rossz. A xenonnal persze nem veszi fel a versenyt. És használtam 80W-os Philips rallye izzókat is, sikerrel.
GT Ɨ|ѯ20-12-2009 15:49:22 // 16121
ja-ja,határozottan teletöltött bankkártyával:-DD
Inter156 (il mascalzone)20-12-2009 15:43:09 // 16120
Még egy határozott seggű pipi mellé és nincs akadály :irány a világ vége:)))))
GT Ɨ|ѯ20-12-2009 15:36:18 // 16119
Háááát,eléggé 6ározott a segge:-))
Inter156 (il mascalzone)20-12-2009 15:27:19 // 16118
Aki ezzel furikázik,nincs mit szégyelnie:)))))
GT Ɨ|ѯ20-12-2009 15:17:37 // 16117
Na meg 1 hibátlan feketét is:-))
GT Ɨ|ѯ20-12-2009 15:14:30 // 16116
Buksi19-12-2009 09:51:07 // 16115
Én inkább úgy mondanám, hogy brutális! :-))
Kau19-12-2009 08:48:23 // 16114
Buksi18-12-2009 19:07:16 // 16112
Eddig én sem! :-)
Vagyis de, a SCAR-ban! ;-)))
Vagyis de, a SCAR-ban! ;-)))
Kau18-12-2009 19:01:04 // 16111
Balage16-12-2009 19:45:17 // 16110
Nagyon jó kis szösszenet, gratula!
R.I.P. ti
:-(
R.I.P. ti
:-(
Inter156 (il mascalzone)16-12-2009 19:24:53 // 16109
Szép autó volt....igazán kár érte! Ez egy fájdalmas pont:((
Inter156 (il mascalzone)16-12-2009 19:20:18 // 16108
Hát nem elég? :)) Hány tengelyt szeretnél:-DDD
Buksi16-12-2009 16:27:14 // 16107
Nagyon jó videó! :-)
Béke poraira! :-((
Béke poraira! :-((
ystuc16-12-2009 10:56:14 // 16105
Egy kis tisztelgés a volt autóm előtt... Kukkantsatok rá, ha gondoljátok... :-)
ystuc15-12-2009 16:22:44 // 16104
Nem tudom kipróbálni, mert nincs mibe rakni... :-)
Buksi15-12-2009 16:21:21 // 16103
Ezen gondolkodom most én is! :-))
Piritu - 1.000.00015-12-2009 16:08:38 // 16102
No ilyenem volt, nekem bejött :-)
Piritu - 1.000.00015-12-2009 16:07:33 // 16101
Több hőt nem adhat le, az izzó gyakorlatilag fűtőtest, ha ez is 55Wattos, akkor max 55 Wattal fűthet, de mivel többől lesz fény csak kevesebb maradhat a fűtésre.
Próbáld ki, én is használtam +50%-os Tungsramokat és jók voltak, csak kiégtek így visszakerültek a régiek. Pont egy évig bírták, ez >50e km-t jelentett. Lassan kéne megint vennem :-)
Próbáld ki, én is használtam +50%-os Tungsramokat és jók voltak, csak kiégtek így visszakerültek a régiek. Pont egy évig bírták, ez >50e km-t jelentett. Lassan kéne megint vennem :-)
Föckös15-12-2009 12:12:58 // 16100
12hó gari, és kb 9-18hó életartam, ez tapasztalat...
ALFI15615-12-2009 11:37:41 // 16099
Én a fordba tettem bele Tungsram izzót.Azt a plussz X százalékkal erősebben világítót.Miután kiégett az egyik az izzókészletből kicseréltem normálra.Most látom,hogy semmi különbség nincs.Akárhonnan akárhogyan is nézem.Szóval aki látni akar annak xenon kell!
ystuc15-12-2009 11:37:11 // 16098
Persze, ebben tökéletesen igazad van. De olyan szabályról nem tudok, hogy különbséget tennének EBD-vel, vagy anélkül szerelt autók közt. És az F1 azért köszönő viszonyban sincs most mondjuk egy 20 év körüli autóval. Mert lássuk be, inkább azok vesznek különböző kerekeket, akiknek nem futja fiatalabb autóra sem. Persze általánosítás...
Mivel járunk ki évente a Hungaroringre a tanpályára, van tapasztalat a fékezésekkel. Ott van erre szimuláció. Mi mondjuk céges kocsikkal megyünk, amik azért fel vannak szerelve minden biztonsági dologgal. De volt olyan kollégám, aki direkt egy F Astrával jött. Na, az művelt érdekes dolgokat...
Mivel járunk ki évente a Hungaroringre a tanpályára, van tapasztalat a fékezésekkel. Ott van erre szimuláció. Mi mondjuk céges kocsikkal megyünk, amik azért fel vannak szerelve minden biztonsági dologgal. De volt olyan kollégám, aki direkt egy F Astrával jött. Na, az művelt érdekes dolgokat...
Dévid15-12-2009 11:25:28 // 16096
Ilyen Tungsram van most a kocsimban. Annyival másabb, hogy majdnem úgy látok vele mintha egy normális autóban ülnék, viszont így a refi tök felesleges, mert az sem világít erősebben mint a tompítottam. Ha valami csoda folytán a következő autóm is Alfa lesz, abban gyári xenon lesz.
FRC15-12-2009 11:08:41 // 16094
Én Osramot akartam, de nem volt abban a boltban, csak a Tungsram MegaLight + és nekem nagyon bejött, 12hó gari van rá.... merem ajánlani az enyémben H1 van. kb a refi fényerejével világít most
Poló15-12-2009 11:04:32 // 16093
Egy ideje már van EBD az autókban, ami elossza a fékerőt és nem lehetne ilyenből gond. Én vészfékeztem az S6-ossal úgy, hogy a jobb oldali két kerék az aszfalton volt, a bal oldali kettő meg az árokparton. Az autó egyenesben maradt.
De elég csak arra gondolni, hogy mész kanyarban az autóddal, egyszer csak megpillantasz a kanyar vége fele egy őzet. Vészfékezel, ha jobbos kanyarról van szó, akkor a jobb oldali kerekeknek nincs akkora tapadásuk, mint a bal oldaliaknak, mégsem pördülsz meg. Igaz ha határon vetted a kanyart, akkor kidobja a seggét az autó.
Vagy elég az F1-et említeni, hányszor látni olyat, hogy az egyik első kereke füstölőre van fékezve, a másik meg vígan tapad még.
De elég csak arra gondolni, hogy mész kanyarban az autóddal, egyszer csak megpillantasz a kanyar vége fele egy őzet. Vészfékezel, ha jobbos kanyarról van szó, akkor a jobb oldali kerekeknek nincs akkora tapadásuk, mint a bal oldaliaknak, mégsem pördülsz meg. Igaz ha határon vetted a kanyart, akkor kidobja a seggét az autó.
Vagy elég az F1-et említeni, hányszor látni olyat, hogy az egyik első kereke füstölőre van fékezve, a másik meg vígan tapad még.
ystuc15-12-2009 10:51:19 // 16092
Az alternatíva szó elég erős szerintem... :-)
Én amúgy nem hiszek ezekben a "csodaizzókban", mert a nagyobb fényerővel nagyobb hő és rövidebb élettartam is jár.
Én amúgy nem hiszek ezekben a "csodaizzókban", mert a nagyobb fényerővel nagyobb hő és rövidebb élettartam is jár.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
338
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?