Forum >> Alfa tuning
GTPeti07-06-2010 21:17:11 // 17941
PII-ből volt egynyolcas benzines. Az is ment...
Szabeee07-06-2010 21:16:20 // 17940
én azon gondolkodtam, hogy puntoba kellene bedobni 2.0 20V-s motort :) az menne :)
KGBMAN07-06-2010 21:13:48 // 17939
Igen, talán még ezt lehet. De ez sem olcsó dolog.
Piritu - 1.000.00007-06-2010 21:03:01 // 17938
egy csippelést érdemes lenne kipróbálni, én anno a TS-t megcsippeltem és vertem a fejem a falba, hogy miért nem előbb tettem
ystuc07-06-2010 20:57:22 // 17937
Azért, mert sportkipuff, nem feltétlenül hangos. Amúgy meg egy kis duruzsolástól jót lehet szuszizni... :-D
Coyote07-06-2010 20:55:46 // 17936
Huha urak, ezt a témát jo kiveséztétek nekem. Köszönöm a hsz-ket a témámhoz, sok érdekes infót kaptam. Lecserélni nem akarom a kis 46-ot mert nagyon szeretem ezt a kis szarolaszt :-DDDD. Bár ha valaki elcseréli egy 155 Q4-re el gondolkodnék rajta.
Szoval félre tréfa-répa nagy volumenű turbósításba nem gondolkodom csak néhány plussz pacit szeretnék. A sportkipuff nállam nem jo mert ott a gyerek hátul és nemtudom mennyire dijjazná. :-DDD
De tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a tippet aztán gondolkodom mi legyen a lovakkal.
Szoval félre tréfa-répa nagy volumenű turbósításba nem gondolkodom csak néhány plussz pacit szeretnék. A sportkipuff nállam nem jo mert ott a gyerek hátul és nemtudom mennyire dijjazná. :-DDD
De tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a tippet aztán gondolkodom mi legyen a lovakkal.
KGBMAN07-06-2010 20:36:33 // 17935
Nahh az már úgy tényleg kicsit macerásabb :)
KGBMAN07-06-2010 20:32:41 // 17934
Meg egy harmadik, negyedik.....stb... :(
mreni07-06-2010 20:32:28 // 17933
Lancia motor:D
145/46 legerősebb modellje 2.0Ts volt 155ló ez meg 205 gyárilag
145/46 legerősebb modellje 2.0Ts volt 155ló ez meg 205 gyárilag
GT Ɨ|ѯ07-06-2010 20:31:02 // 17932
1 másik ára..:-(
KGBMAN07-06-2010 20:30:59 // 17931
Gyártották azzal a mocival a 145/146-ot? Ha igen akkor no para, megoldható :)
Nekem is ki lehetne cserélni a 3.0 V6-ot a 3.2 V6 24V-re, csak győzzem kifizetni :)
Nekem is ki lehetne cserélni a 3.0 V6-ot a 3.2 V6 24V-re, csak győzzem kifizetni :)
KGBMAN07-06-2010 20:29:48 // 17930
Kíváncsi lennék az enyémből mit csavarna ki. No persze úgy lenne értelme, ha teljesítménymérés előtte, utána.. :) És persze az ár sem utsó szempont :)
mreni07-06-2010 20:29:39 // 17929
Ha 1.4Ts-t cserélsz 1.4Ts re akkor semmi probléma,csak én 1.4Ts-t cserélek 2.0 16v turbóra:D:D
Így már izgalmasabb:)
Így már izgalmasabb:)
KGBMAN07-06-2010 20:27:54 // 17928
Tudtommal típus azonos motort bele lehet tenni. De a V6TB nem hiszem, hogy az :)
Idehaza a műszaki és KPM felér egy tortúrával sajna.. :(
Idehaza a műszaki és KPM felér egy tortúrával sajna.. :(
KGBMAN07-06-2010 20:27:02 // 17927
Gumi azért nem kopik el olyan hamar mint egy NOS palack ha nyomod a gombot :)
Goodboy07-06-2010 20:16:13 // 17926
Csao Titánok!látom élezödik a tunying kérdés!chip tuningban van jártasságom,és alfás kedvezményünk is !Kollár Szabi aki az országban az egyik legjobb,ha nem a legjobb! rajtam keresztül jo árakat is ki tudtok csikarni töle ! szép estét!
Vikking 31107-06-2010 20:06:30 // 17925
Majd dobok egy mailt, de nem biztos hogy mérvadó lesz.
mreni07-06-2010 19:53:35 // 17924
Természetes,csak ez a szemét árvíz nem kicsit nehezíti a dolgomat... :S
A műszakira kíváncsi lennék...:D nekem 60ropit mondtak egy műszakira:) bár még addig van egy évem
Gondolkozok hogy húzni kéne egy kicsit a mocit már ha kint van:) Meglátjuk mi jön össze:P
A műszakira kíváncsi lennék...:D nekem 60ropit mondtak egy műszakira:) bár még addig van egy évem
Gondolkozok hogy húzni kéne egy kicsit a mocit már ha kint van:) Meglátjuk mi jön össze:P
Vikking 31107-06-2010 19:50:40 // 17923
Jóvanna, csak a viszonyítás miatt mondom, hogy igazából annak van értelme, kevés pénzből látványos javulást lehetetlen elérni :) Ebben egyetérthetünk :)))
Műszaki gyerekjáték. De erről nem nyilvánosan :D
Azért az épülésről minél több képet elvárunk! :D
Műszaki gyerekjáték. De erről nem nyilvánosan :D
Azért az épülésről minél több képet elvárunk! :D
MYSKHA07-06-2010 19:48:19 // 17922
ÉS ha a gumi ha elkopik? :D ragozhatjuk :D
mreni07-06-2010 19:48:10 // 17921
Érdekes meccs lenne befaragni a sor5 turbót:D
Sor 4 turbóval is szívok rendesen:)
Én nem raknék be 5hengereset mégpedig azért mert 15lóval több,nehezebb a motor és a beépítés is és sokkal többe fáj a motorgenerál(ami benne van a pakliban)
V6tb-ről nem tudok nyilatkozni,de ha belefog egy motorcserés dologba az is legalább fél milla ha nem te csinálod...
Ráadásul agyalhatsz hogy hogy megy át műszakin a szekér:) Az út szélén stoppoló KPM-esekről nem is beszélve:D
Nekem is csütörtökön megy esztergályoshoz a féltengelyek,motortartó és egy egyedi felső motortartót a nulláról kell legyártatni...
Sor 4 turbóval is szívok rendesen:)
Én nem raknék be 5hengereset mégpedig azért mert 15lóval több,nehezebb a motor és a beépítés is és sokkal többe fáj a motorgenerál(ami benne van a pakliban)
V6tb-ről nem tudok nyilatkozni,de ha belefog egy motorcserés dologba az is legalább fél milla ha nem te csinálod...
Ráadásul agyalhatsz hogy hogy megy át műszakin a szekér:) Az út szélén stoppoló KPM-esekről nem is beszélve:D
Nekem is csütörtökön megy esztergályoshoz a féltengelyek,motortartó és egy egyedi felső motortartót a nulláról kell legyártatni...
ystuc07-06-2010 19:45:26 // 17920
És utána a töltés, ha kifogy? :-)
MYSKHA07-06-2010 19:43:22 // 17919
Háh ha látja a nyomásmérőn ,hogy karcsú a nyomás akkor megérdemli:D
150 a sima 250 a computeres. üresen.+szerelés 250 et simán eltud baxni ültetésre kerékre gumira éssatöbi. :-)
Ez csak egy tipp.
de énis v6tb párti vagyok..
Majd ha nagy leszek... :-D
150 a sima 250 a computeres. üresen.+szerelés 250 et simán eltud baxni ültetésre kerékre gumira éssatöbi. :-)
Ez csak egy tipp.
de énis v6tb párti vagyok..
Majd ha nagy leszek... :-D
ystuc07-06-2010 19:37:33 // 17918
Ha meg kifogy, akkor nevetség tárgya az illető. :-)
Mellesleg ez sem olcsó...
Mellesleg ez sem olcsó...
Vikking 31107-06-2010 18:58:46 // 17916
Így van. De ha meg már szétborításos buli, akkor sor5 turbó, vagy V6tb menjen bele... :)
KGBMAN07-06-2010 18:56:40 // 17915
Venni egy redbull-t, az szárnyakat ad. Ez a legolcsóbb megoldás. De sajna tényleg.
Iszonyat pénz beleölésével lehet kihozni valami ütőset a dologból. :(
Szerintem jobban jár Sándorunk, ha a futóműre, kormányzásra, vezethetőségre költ. Pl egy jóféle toronymerevítő érezhető merevséget ad, megnő a kanyarstabilitás. Egy jól kiválasztott gumi is sokat jelenthet a tapadásrealizálásban. Ültetni is lehet, de csak ésszel. A futóműnek nem szabad elvesztenie az alapvető geometriai karakterisztikát.
És még sorolhatnánk.
Ha direktszűrőn agyal akkor csak lebeszélni tudom, mivel az virtuális lovakat ad hozzá, ráadásul sokkal gondozásigényesebb, stb.. Az egyetlen olyan ami valóban jó koncepció, az a BMC gyártó CDA szűrője, de az meg nem az olcsó kategória. Annak is csak annyi az előnye, hogy egy zárt rendszerben mindig a külső hűvösebb levegőt juttatja egy zárt házban elhelyezett direktszűrőn át a motorba. De ez is gondozásigényes.
Ellenben egy jóféle K&N vagy BMC sportlégszűrő a gyári házba ha nem is ménest vagy lovakat, de jobb légáteresztést ad, így nem ezen fog múlni a motor felpörgése. Meg a hangra is dob vmennyit.
Kipuff ha jó nem olcsó, de megnöveli a fogyasztást is.
És még sorolhatnánk....
És én még nem is értek úgy igazán ezekhez..
Egy szó mint száz: Ha érezhetően több lóerő kell a jelenlegi mociból, akkor az sokba fáj...
Iszonyat pénz beleölésével lehet kihozni valami ütőset a dologból. :(
Szerintem jobban jár Sándorunk, ha a futóműre, kormányzásra, vezethetőségre költ. Pl egy jóféle toronymerevítő érezhető merevséget ad, megnő a kanyarstabilitás. Egy jól kiválasztott gumi is sokat jelenthet a tapadásrealizálásban. Ültetni is lehet, de csak ésszel. A futóműnek nem szabad elvesztenie az alapvető geometriai karakterisztikát.
És még sorolhatnánk.
Ha direktszűrőn agyal akkor csak lebeszélni tudom, mivel az virtuális lovakat ad hozzá, ráadásul sokkal gondozásigényesebb, stb.. Az egyetlen olyan ami valóban jó koncepció, az a BMC gyártó CDA szűrője, de az meg nem az olcsó kategória. Annak is csak annyi az előnye, hogy egy zárt rendszerben mindig a külső hűvösebb levegőt juttatja egy zárt házban elhelyezett direktszűrőn át a motorba. De ez is gondozásigényes.
Ellenben egy jóféle K&N vagy BMC sportlégszűrő a gyári házba ha nem is ménest vagy lovakat, de jobb légáteresztést ad, így nem ezen fog múlni a motor felpörgése. Meg a hangra is dob vmennyit.
Kipuff ha jó nem olcsó, de megnöveli a fogyasztást is.
És még sorolhatnánk....
És én még nem is értek úgy igazán ezekhez..
Egy szó mint száz: Ha érezhetően több lóerő kell a jelenlegi mociból, akkor az sokba fáj...
GT Ɨ|ѯ07-06-2010 18:35:03 // 17914
nemsokmindent..:-(
KGBMAN07-06-2010 18:25:16 // 17913
C megoldás: Keríteni egy 2.0 TS mocit bontva és azt beletenni.
Amúgy igazat adok neked, nem éri meg germózni vele. A kipuff is lélektani dolog, ha meg mégis dob rajta akkor már egy vagyonodba került.
Amúgy igazat adok neked, nem éri meg germózni vele. A kipuff is lélektani dolog, ha meg mégis dob rajta akkor már egy vagyonodba került.
Vikking 31107-06-2010 17:55:42 // 17912
Squadra Chip rádob kb 8-10 lovat (de utána csak 98-as benyát szabad beletenni). Link itt : http://www.squadra-tuning.com/
Ezen kívül max lélektani dolgokat lehet rajta csinálni kevés pénzből... Esetleg picit optimalizálni még szívóoldalon, meg kipuff alá, ami profi. Szóval 115 ló a plafon. Sztem nem érdemes érte szenvedni...
Esetleg 1.7 16V-t bele és azt húzni annak talán több értelme van.
10-15 lóért szenvedni, meg belenyomni százezreket... Áhh. Akkor inkább egy másik motor.
(B megoldás: 1.7-esre átalakítás, komplett motorfelújítással egybekötve. Kb ugyanennyiből jön ki, és kb ugyanennyi az eredmény. )
Ezen kívül max lélektani dolgokat lehet rajta csinálni kevés pénzből... Esetleg picit optimalizálni még szívóoldalon, meg kipuff alá, ami profi. Szóval 115 ló a plafon. Sztem nem érdemes érte szenvedni...
Esetleg 1.7 16V-t bele és azt húzni annak talán több értelme van.
10-15 lóért szenvedni, meg belenyomni százezreket... Áhh. Akkor inkább egy másik motor.
(B megoldás: 1.7-esre átalakítás, komplett motorfelújítással egybekötve. Kb ugyanennyiből jön ki, és kb ugyanennyi az eredmény. )
KGBMAN07-06-2010 17:36:00 // 17911
Nem is neked volt dedikálva, csak úgy közvetve bólogattam a kommentedre :)
ystuc07-06-2010 17:23:27 // 17910
Én ismerem a sztorit, olvasgatom a blogokat. :-)
KGBMAN07-06-2010 17:19:40 // 17909
Egyet kell értsek. De ebben a témában pl Ollah tudna neked rövidnek semmiképp sem nevezhető történetet mesélni a saját kálváriájáról. És Ő eleve turbós vassal indult..
ystuc07-06-2010 17:08:41 // 17908
Akkor nagy dologra kicsi pénzért ne számíts...! A turbónak van a legnagyobb értelme teljesítménynöveléshez, de ott 1 millával számolhatsz alsó hangon. Én a helyedben eladnám, és a tuningra szánt pénzzel kipótolva egy erősebbet vennék... De te tudod.
Coyote07-06-2010 16:50:26 // 17907
Eladni? áááááááááááááá azt nem lehet, és nem is szeretném.
max ha az árából kijön egy 159-es :-DDDDD
max ha az árából kijön egy 159-es :-DDDDD
Whiteskull07-06-2010 16:48:15 // 17906
Ez a legolcsóbb megoldás. :)))
ystuc07-06-2010 16:43:22 // 17905
Eladni, és venni egy erősebbet. :-)
Buksi07-06-2010 16:17:27 // 17904
De jó szemed van! :-D
Coyote07-06-2010 16:02:09 // 17903
Üdv Urak!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 146, 1.6 boxert szeretném ha egy picit erősebb lenne.
Mit lehetne csinálni vele?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 146, 1.6 boxert szeretném ha egy picit erősebb lenne.
Mit lehetne csinálni vele?
KGBMAN07-06-2010 15:50:25 // 17902
Fene a gusztusod.. Olyat nem tartok raktáron.. :DDD
ystuc07-06-2010 15:15:37 // 17901
A fejegysége amúgy gyári? Ilyen volt a 147-eshez?
kalizsoli07-06-2010 14:49:15 // 17900
Az szerencsére csak matrica a motorháztetőn :-)
ystuc06-06-2010 13:52:39 // 17899
Nekem bejön!
FM Evoluzione spoilerszett, nem lehetett olcsó...
FM Evoluzione spoilerszett, nem lehetett olcsó...
gekki06-06-2010 12:30:18 // 17898
engem a hátsó lökös fogott meg kicsit, érdekes :)
Buksi06-06-2010 09:08:04 // 17897
Vagy legalább ne lenne fekete! :-)
Buksi06-06-2010 09:07:10 // 17896
Egyedül a motorháztetőn a kivágások nem tetszenek! :-/
GT Ɨ|ѯ06-06-2010 07:49:04 // 17895
néha a kevesebb a több....:-)
Gyozi15505-06-2010 23:04:01 // 17894
nekem is bejön, tetszik, főleg a színe :D
Szabeee05-06-2010 22:19:51 // 17893
nem tudom, hogy kinek hogy tetszik, de én el tudnám képzelni magam benne
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?