Forum >> Alfa tuning
LacUS27-08-2010 20:21:05 // 18491
Azért, mert kb minden ugyanott van, és olcsó pénzből kivitelezhető, míg a V6 befaragása már jelentős átalakításokkal jár, papírozást nem is mondom, nameg mondjuk egy 300e ből megvan és még mindig egy gyári teljesítményű kopott moci van a géptető alatt...
GTPeti27-08-2010 20:18:11 // 18490
Miért pont 2.0TS-t? Akkor már kézenfekvő a V6. (No meg az picit talán stabilab szerkezet is.) Mindamellett egy autócsere jóval egyszerűbb. (Leszámítva, ha a kasztnin is vannak okosítások, illetve ha ritka a színe.)
Dévid27-08-2010 20:15:57 // 18489
Szerintem maximum az előző motorom erejét érnétek el a házilagos turbósítással.
Kau27-08-2010 20:15:24 // 18488
Ccccc. Az enyém 1.6-os. És szerintem az is marad. Így is vannak még meg nem valósított dolgok. Akkor baxtam el, mikor úgy döntöttem, hogy erre már nem költök, inkább veszek valamit ilyen célra. Most meg már azt a pénzt is feléltem :)
Most megint gyűjtögetés van meg szinten tartás. Amit most tud, azt 7 év alatt értem el :)))
Most megint gyűjtögetés van meg szinten tartás. Amit most tud, azt 7 év alatt értem el :)))
Buksi27-08-2010 20:14:23 // 18487
Jól van, de ne feledd, hogy mit ígértél! :-D
RoliQ427-08-2010 20:12:35 // 18486
majd megyek segítek összeszedni a széthullot alkatrészeket:D
Buksi27-08-2010 20:10:08 // 18485
És majd elmondom a tapasztalataimat! :-DDD
RoliQ427-08-2010 20:09:14 // 18484
nah te is kezded..?:D
Buksi27-08-2010 20:06:43 // 18483
Vágjad csak, én meg majd jól beépítem a verdámba! :-DDD
RoliQ427-08-2010 20:05:32 // 18482
neszójjá be mert hozzád vágom a turbomat:D
RoliQ427-08-2010 20:03:19 // 18481
Teee eaz én motorom nem lett felújítva:) csak a hengerfej... mert szakadt a szíj:D és amikor le lett szedve a hengerfej láttuk hogy azért lötyögnek azok a dugók.... ! de jó lesz az ... hát nem lett zabálta az olajat meg stb... így hát megfordult a moci felújítás v moci csere ! de a mociból max 170-190 lóerőt lehet kihozni sok pénzért!!! az a max... tehát akkor inkább turbós motor vásárlása jött! ami ennyibe kerül... de még rengeteg a lehetőség .... akár több száz lóerő!
Buksi27-08-2010 19:57:52 // 18480
Ne húzd fel magad Roli! :-DDD
RoliQ427-08-2010 19:54:56 // 18479
Ha már ilyen nagy "autószerelők vagytok" azon nem gondolkodtál el hogy .... van olyan a kocsiban... hogy dugattyú, hajtókar, hengerfej tömítés, benzinpumpa, injektor, a kuplungról már nem is beszéltem... ! meg sokminden másról sem!
Csak egy turbós leömlő csináltatása csak 50ezer , egy normálisabb turbo 100ezer a coolert meg a csövezés vagy 80! És ha ezeket még meg is vennéd és meg is csinálnád... az autó nem menne jobban.. viszont hamar tönkre menne!
Már tényleg ne haragudjatok, de ezt már nem bírom olvasni! Ha erő kell add el a kocsit a picsába aztán vegyél normális motorral (bocsi) :D de ahogy olvasom ezeket a dolgokat.. meg ez az okfejtést jó lesz az neked ami most van!!!!!
Csak egy turbós leömlő csináltatása csak 50ezer , egy normálisabb turbo 100ezer a coolert meg a csövezés vagy 80! És ha ezeket még meg is vennéd és meg is csinálnád... az autó nem menne jobban.. viszont hamar tönkre menne!
Már tényleg ne haragudjatok, de ezt már nem bírom olvasni! Ha erő kell add el a kocsit a picsába aztán vegyél normális motorral (bocsi) :D de ahogy olvasom ezeket a dolgokat.. meg ez az okfejtést jó lesz az neked ami most van!!!!!
LacUS27-08-2010 19:35:33 // 18478
Ámen atyám :-) A legköltséghatékonyabb megoldást mondtad. És le is buktál neked is ez van :-D
Kau27-08-2010 19:31:25 // 18477
300-ból a motorfelújítás + turbósítás biztos, hogy nincs meg. Csinálj belőle inkább egy 2-0 TS-t. Akkor már van + 30-35 lovad. ;)
Egy kis sikamika, chiptuning és egy 160 ló már barátságosabb, mint a 120.
Ha nagyobb teljesítmény kell, az úgyis többe kerül.
Egy kis sikamika, chiptuning és egy 160 ló már barátságosabb, mint a 120.
Ha nagyobb teljesítmény kell, az úgyis többe kerül.
KGBMAN27-08-2010 19:20:08 // 18476
Illetve az is a dolga hogy a befecskendezési mennyiségen "toljon" tiszta üzemnél...
LacUS27-08-2010 19:07:35 // 18475
Az E85 ecunak az a lényege,hogy változtat a gyújtáson és ezért nincs kopogás. A kopogás szenzort, nem túl okos dolog átbaszni...
LacUS27-08-2010 19:02:34 // 18474
A motorvezérlő nem szólna semmit, mert nem tudná,hogy töltve van a motor és az ennél fogva rövid időn belül elhalálozna. Ha már turbó és kókány, akkor legalább egy programozható ecu kell, amiből a legolcsóbb 200e....plusz bekötés és programozás.... Én maximálisan az ilyen kókány dolgok ellen vagyok, mert csak a szopás és a kár van belőle...
KGBMAN27-08-2010 18:59:13 // 18473
Nomeg amit az úr mondott: kis fordulattól húzóerő, az GARANTÁLTAN NEM LESZ meg 1.6 túrónál... Azt sergetni kell. Ellenben egy 3.0 V6 már 500-tól elpöfög 5ben..
GTPeti27-08-2010 18:57:20 // 18472
Ezzel nem vagy egyedül. Ha nagyobb ménes kell, akkor bele kéne csettinteni egy V6 motort.
Köszönettel: a TS-ek hajtókarjai nevében. :)
Köszönettel: a TS-ek hajtókarjai nevében. :)
KGBMAN27-08-2010 18:53:29 // 18471
Azt nem értem hogy miért nem rakatja rendbe rendesen a mocit vagy miért nem vesz egy eleve turbósat...vagy V6-ot.. vagy V6 TB-t :))
GTPeti27-08-2010 18:53:24 // 18470
Mondjuk arra jó esély van, hogy "kiakad" az LMM. Egy szívóhoz való LMM-je kicsit más tartományra van belőve, mint egy feltöltős motoré. (Na nem mintha, ez nem lett volna mindenki számára egyértelmű eddig is. Vagy nem volt az? :)
KGBMAN27-08-2010 18:50:30 // 18469
Miért mutatna fura értéket? Azt mutatja mennyi halad át rajta, ehhez igazítja a benyomott naftát. De erre fel kell programozni az ECU-t. A sufnituningnak itt nincs értelme. Vagy rendesen csinálod vagy sehogy. Namost egy tistességes átprogizás turbós rendszerre majdnem annyi amennyit Te az egészre szánsz. Ez nem olyan mint egy felni vásárlás. Tessék végre megérteni.
GTPeti27-08-2010 18:41:41 // 18468
Amúgy az komoly, hogy egyhatot turbósítasz? (Egy lengyel fickó is csinált ilyet, őt sem értjük itt páran.)
GTPeti27-08-2010 18:40:19 // 18467
"Még az lenne érdekes kérdés, hogy a motorvezérlő mit szólna ehez az egészhez "
Szerinted mégis mit?? Egy teljesen a motorhoz igazított elektronikára lesz szükséged.
Szerinted mégis mit?? Egy teljesen a motorhoz igazított elektronikára lesz szükséged.
mizooo27-08-2010 18:30:19 // 18466
Közben álmodoztunk haverommal, egy kisebb turbó faszán elférne és elég is lenne a "sufnituningunkhoz"... Kellene venni egy másik leömlőt átalakítani, vagy az az alatti csonkra rakni. Egy 20-25 ezres padon tesztelt kis turbó kellene használtan, intercooler + csövezés. Az olajat az olajgomba helyére szerelt elosztóról elhozni.
Még az lenne érdekes kérdés, hogy a motorvezérlő mit szólna ehez az egészhez szerintem a turbóval töltött szívócsőnél a Légtömegmérő igen furcsa jelet adhat nem? Vélemény?
Üdv
Még az lenne érdekes kérdés, hogy a motorvezérlő mit szólna ehez az egészhez szerintem a turbóval töltött szívócsőnél a Légtömegmérő igen furcsa jelet adhat nem? Vélemény?
Üdv
KGBMAN27-08-2010 18:15:54 // 18465
Ja és a kopogásszenzort azért nem jó átbaszni mert a kopogás nem hasznos a motornak.. Azaz ÁRTALMAS.. Ha több naftát tolsz be az max nem ég el, hűti az égésteret és kimegy a kipuffon. A természettel cseszel ki benya esetén, alkoholnál lebomlik. A kopogás meg a motorodnak árt..
KGBMAN27-08-2010 18:13:59 // 18464
Ki is ez a mágus? Gandalf?? :))
KGBMAN27-08-2010 18:13:07 // 18463
Jó helyen hajt az.. És egy nyitott V6-ban nem is a hajtás az amit előszörmegnézel.. Hanem a hang, a szél, a dinamizmus érzete :)
KGBMAN27-08-2010 18:11:43 // 18462
Az E85 átalakító azt bassza át hogy ha kell 30%-al több naftát tol be mint amit az ECU parancsol.
GTPeti27-08-2010 17:53:29 // 18461
Uhh... ott lesz aztán nemulass!! Már látom magam előtt a sok "tuning verdát". Most itt főleg lángnyelves 5a szviftekre gondolok, hiszen azok teszik ki a kársztájling nagyrészét. Ilyesformán eléggé el fog ütni a te Alfád.
Belga27-08-2010 17:13:23 // 18460
Csak a motor kb 10-13ezer euro, a delafrikai magustol.
Dévid27-08-2010 16:52:07 // 18459
A Tied rossz végén hajt, de azért még remélem áll a múltkori ígéret, és egy kört viszel majd. A V6 eddig még kimaradt az életemből, meg a 2.4 20V is... :)
Föckös27-08-2010 15:55:04 // 18458
azért ha egy e85 átalakító át tudja bszni az ecut és pl tudja tolni a lambdajelet, akkor a kopogásszenzort is át lehet bszni.
nagyobb kompresszió meg e85 és olcsón jobban megy az autó. mivel etanol, így a hűtést sem kell átalakítani a nagyobbkompresszió miatt.
házi turbósítás?
hát lehet, h a kis kliónak jót tett, de...
én nem ajánlanám
el kell dönteni, h szívó vagy turbós motor.
mert ha lemarat a srác a hfejből, akkor később felejtő a turbosítás.
3kilóból én tutira motort cserélnék inkább, mint kisérletezgetni.
Rolibaba az élő példa, újított fel ts motort, aztán utána már inkább lecserélte turbósra, és jó. ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módja sztem.
nagyobb kompresszió meg e85 és olcsón jobban megy az autó. mivel etanol, így a hűtést sem kell átalakítani a nagyobbkompresszió miatt.
házi turbósítás?
hát lehet, h a kis kliónak jót tett, de...
én nem ajánlanám
el kell dönteni, h szívó vagy turbós motor.
mert ha lemarat a srác a hfejből, akkor később felejtő a turbosítás.
3kilóból én tutira motort cserélnék inkább, mint kisérletezgetni.
Rolibaba az élő példa, újított fel ts motort, aztán utána már inkább lecserélte turbósra, és jó. ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módja sztem.
KGBMAN27-08-2010 15:31:17 // 18457
Gyönyörű darab. Néztem a végeredményt.. Egyedülálló és kiemelkedő teljesítmény amit véghez vittek!!!
KGBMAN27-08-2010 15:27:55 // 18456
Nem értem én ezt az oktánszám mizériát.. A magas oktánszám azért jó mert pl nagyobb előgyújtást tudsz adni a motornak és ezáltal jobb a teljesítménye. Tőszavakban. Namost... Egy 1998-as 156 (de vehetnék bármi más széria autót) nem kezeli le a 98-nál nagyobb oktánszámú üzemanyagot, nincs rá felprogramozva egyszerűen. Az újat már talán, illetve az olyanok mint a bubaru stix vagy a micsukocsi jevó XXXXVX azok tuti. De a régi autók computere nem volt 98 oktán fölötti üzemenyagra vonatkozó programmal ellátva. Így nem is tudja kihasználni a 98 oktán fölötti plusz tartalékot. Az tény hogy a 95 az vagy 95 vagy nem. A 105 meg a legszarabb esetben is több mint 98. Illetve jobb a mocinak, mert az alkohol jobban hűti az égésteret. Nomeg GREEEEEEEEN POWAAA.Lehet hogy fel lehetne programoztatni a gyári compit a nagyobb előgyufára, de ahhoz 100% etanyolt vagy legalábbis 50% tuti 100-as benyát és 50% 105 oktános alkoholt kéne tankolni., mert a B95+E85 keverékében a B95 nem tűri és kopogni fog a motor amit a kopogásérzékelő észrevesz aztán visszavesz az előgyufából. Röviden ennyi...
Szóval visszatérve nem értem ezt az oktánszám mizériát. Verseny elektronikás motorba verseny benzin az igen. De normál mociba nagy oktánszám az felesleges ha nem aknázható ki a nagyobb teljesítmény.
Szóval visszatérve nem értem ezt az oktánszám mizériát. Verseny elektronikás motorba verseny benzin az igen. De normál mociba nagy oktánszám az felesleges ha nem aknázható ki a nagyobb teljesítmény.
Dévid27-08-2010 15:20:10 // 18455
Rájöttem, szeretnék egy ilyen Spidert...
Vajon itthon össze lehetne hozni egy hasonló autót, legálisan, nem horrorisztikus áron?
Vajon itthon össze lehetne hozni egy hasonló autót, legálisan, nem horrorisztikus áron?
Ollah27-08-2010 09:33:03 // 18453
Úgy, hogy 105 az oktánszáma...
Kareszka198427-08-2010 08:55:26 // 18452
mizooo26-08-2010 16:17:07 // 18451
Nem értem, hogy jön ehhez az E85, de mindegy szépen fel lesz újítva a moci, esetleg valami jobb dugókat kap, ha tudok szerezni. És jövőre ha lesz időm meg kedvem házilag turbósítjuk, a kollégámmal. Az ő Renaultja nagyon igényesen meg lett csinálva és nem 500.000 Ft ért... Majd rakok fel képet...
üdv
üdv
Ollah26-08-2010 10:18:51 // 18450
300K-val szerintem újíttasd fel a blokkot, tegyél bele egy E85 computert, járj szesszel, és boldog tulaj leszel. Ez talán belefér ilyen büdzsébe, ráadásul nyomatékosabb lesz az autó és környezetbarátabb.
mizooo26-08-2010 03:55:04 // 18449
Na ez már valami :D... A HF tuning alatt mit értesz? És ki tud beszerezni dugókészletet, bármelyik gépműhely ? vagy spec valaki.
Üdv
Üdv
LacUS25-08-2010 22:09:42 // 18448
Átköszörült tengely...pff, Ez pont olyan mint a szinter kevlár kuplungos tévhit.Attól, hogy átköszörülik, csak jobban forog.A lényeg a benyitás, amit a köszörüléssel nem javítanak sőt. Ha ez tényleg jó lenne sokkal többen használnák, de nem.Rengeteg panaszt hallottam rallysoktól akik kipróbálták, de valószínűleg a nem megfelelő edzésnek köszönhetően gyorsabban koptak (hallottam/láttam 1 gyorsot ment tengelyekről)
Az ecunak akkor van értelme,ha tényleg nagyobb tengely van bent, ami nagyobbat emel, és többet forog.Tényleg nincs értelme.
A saját tapasztalatom azt mondja, hogy olcsó szinte sosem jó, ami nekem olcsó volt az csak azért mert én csináltam,csináltattam.Szóval szerintem, a 300k ba most belefér egy felújítás meg egy hengerfej tuning. A többi ráér.Ha turbozni akarsz tartósan akkor a 300 az fedezi mondjuk a hajtókar dugó készletet... talán. :-)
Az ecunak akkor van értelme,ha tényleg nagyobb tengely van bent, ami nagyobbat emel, és többet forog.Tényleg nincs értelme.
A saját tapasztalatom azt mondja, hogy olcsó szinte sosem jó, ami nekem olcsó volt az csak azért mert én csináltam,csináltattam.Szóval szerintem, a 300k ba most belefér egy felújítás meg egy hengerfej tuning. A többi ráér.Ha turbozni akarsz tartósan akkor a 300 az fedezi mondjuk a hajtókar dugó készletet... talán. :-)
mizooo25-08-2010 19:02:02 // 18447
Á szép elképzelés, de ezt a mocit szeretném megtartani... Igazából korábban írtam, nem kell nekem, hogy eltörje a féltengelyeket :D...
Ahogyan most megy kopottan is nagyon fasza, simán túl lépem vele a határokat és hasonló 1.6 autókkal felveszem a versenyt!
De ha szét lesz dobva a motor, és Havassy csinál nekem hozzá egy fasza hengerfejet, miért ne? :D...
Ahogyan most megy kopottan is nagyon fasza, simán túl lépem vele a határokat és hasonló 1.6 autókkal felveszem a versenyt!
De ha szét lesz dobva a motor, és Havassy csinál nekem hozzá egy fasza hengerfejet, miért ne? :D...
RoliQ425-08-2010 18:45:38 // 18445
egy utólagos turbó 1-1.5 milka!:) a turós motor beépítése ha szerencsés az ember cserél ezt azt ....fél milka! ráadásul eladhatod a megmaradt cuccokat !
mizooo25-08-2010 18:34:53 // 18444
Gondolok itt erre
# Átköszörült tengely 8 szelepes: 26.000 Ft-tól
# Átköszörült tengely 16 szelepes: 52.000 Ft-tól
# Átköszörült tengely 8 szelepes, 2 vezérműtengelyes (pl. Fiat): 33.000 Ft-tól
# Átköszörült tengely 8 szelepes: 26.000 Ft-tól
# Átköszörült tengely 16 szelepes: 52.000 Ft-tól
# Átköszörült tengely 8 szelepes, 2 vezérműtengelyes (pl. Fiat): 33.000 Ft-tól
mizooo25-08-2010 18:29:53 // 18443
Utólagos turbóra is gondoltam, egy nagyon jó barátom épített egy Széria 1.4 Clio-ra turbót, nagyon szép munkát végzett és kis nyomással is érezhető volt a különbség.
A 156-ban el is férne a cucc.
A 156-ban el is férne a cucc.
mizooo25-08-2010 18:28:10 // 18442
Publikus max 300.000 Ft-t szánnék rá ez lesz a kiinduló keret. Utána jöhetne még egy ECU program, de Lacus te írtad, hogy nem sok értelme van. A hengerfej fejújításnál gondoltam még polírra is stb.
Havasi nem csinál veztengelyt?
A Srác azt mondta tettek egy felhegesztett/fokolt tengelyt egy Opelba és ne volt vele gond, de az élettartama 2-3 év. Ja és úgy csinálják meg a tengelyt, amilyenre a felhasználó szeretné.
Üdv
Havasi nem csinál veztengelyt?
A Srác azt mondta tettek egy felhegesztett/fokolt tengelyt egy Opelba és ne volt vele gond, de az élettartama 2-3 év. Ja és úgy csinálják meg a tengelyt, amilyenre a felhasználó szeretné.
Üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?