Forum >> Alfa tuning
DCS07-06-2006 00:07:07 // 4141
ez az evo aznap este stabil 8.8-at ment 150 körüli célvonalival! :-)
Kíváncsi leszek mi lesz akkor ,ha a lada eltud majd rajtolni normálisan!! :-)
DCS07-06-2006 00:05:39 // 4140
Norbika06-06-2006 20:29:19 // 4139
Szia DCS!Tudnál nekem ajánlani valami finom utcai tuningot egy 2 literes Nord motorra,GTV kasztnival?Vagy ilyen régebbi vasakkal nem foglalkoztok?A másik gonodm az,hogy sajnos nincs keret motort építeni milliókból,csak egy ütősebb,utcai autót szeretnék,ami nem kaszálja szét hetente a kardánt,váltót,de jobbat tud,mint a gyári 130LE.turbó felépítéséhez mindenképpen komoly beavatkozásokra van szükség,vagy kis nyomáson esetleg egy rátervezett kipuuffal+szívósorral kivitelezhető-e a dolog.Lancia DElta Garett T3 asszem a turbó.
Kau06-06-2006 20:09:00 // 4138
A gyorsulások.hu-n érdekességet találtam.
A végeredmények letöltésénél.
8. kategória Expressz Összkerék 2100 cm3 alatt
I. Turza László – Alfa
II. Balázs Krisztián – Mitsubishi
II. Belágyi László– VW
Na de Lacus! Mi azt hittük Alfás vagy ;)
Kilo166 (Droid#1)06-06-2006 19:26:04 // 4137
Nagyon jók voltatok. Választ adtál egy fel nem tett kérdésemre, hogy kb. mennyire lehet felgyorsulni 200 méteren. :-))))
Kilo166 (Droid#1)06-06-2006 19:23:46 // 4136
Az hihetetlen volt, hogy azt a társaságot pont mi fogtuk ki.... annyi hely volt még mindenfelé, miért pont mögénk ültek?
Stee14606-06-2006 16:07:50 // 4135
Ok, majd szólok ha kész van! :))))
Ha rámondanám magamnak az áment, akkor se lenne belőle idén semmi.
Meg ha az asszony is benne lenne. :)
GEORGE06-06-2006 16:00:51 // 4134
Akkor hajrá!! :-)
Tényleg egyedi lenne a gépe akkor!
Stee14606-06-2006 15:59:17 // 4133
Igaz, de lenne egy totál egyedi, honda vti verő 146-om!
:)))
Álmodik a nyomor! :)
zolee14506-06-2006 15:57:52 // 4132
naja, csak ahhoz kéne futómű, váltó, difi kuplung, meg fékek, szóval nem bizti hogy 1M-ból kijönne
Stee14606-06-2006 15:44:54 // 4131
Ja-ja!
Egyébként elgondolkodtam kicsit ezen a autodelta turbo-n. (nem mintha lenne rá zsé) :)
Szóval ha lecserélném a 146-ot akkor is legalább +1,5 milka kellene ahhoz hogy egy sokkal komolyabb gépem legyen (hogy konkrétan mi, az most lényegtelen).
Ha a turbót megrendelem, belerakatom, stb... kb. 1 milka!
Így lenne egy full egyedi, full király 146-om!
Na mit szólsz?
:)
zolee14506-06-2006 15:36:17 // 4130
ez az! Enzo motort a 145-be!:)))
Stee14606-06-2006 15:32:30 // 4129
Azért a két véglet között is van 1-2 dolog.
Sport vezműtengely, könnyített kerek akármi, stb... :))
Igaz főleg 1,8/2,0 -hoz.
De mint tudjuk a tuning alapja a nagyobb moci. :)
SKrisz06-06-2006 15:27:09 // 4128
Akkor ne fogadjunk (persze nemcsak az optika miatt:PPP) De az ATC-nek vannak ilyen hangzatos kijelentései... Bati tudna mesélni szépeket a végeredményről...
Viktor8506-06-2006 15:24:02 // 4127
zolee14506-06-2006 15:19:32 // 4126
persze az igazi a túró... novitecnél valam 1,5M...
zolee14506-06-2006 15:15:57 // 4125
fogadjunk... mondjuk egy Zender optikás GTV-ben:))))
(nem ő volt)
Stee14606-06-2006 15:10:11 // 4124
Én is ezt hallottam.
De mi van ha épp az én kocsimon csak mondjuk +4% lesz? Az kicsit sokba jönne ki lóerőnként. :)
Egyébként a finomhangolásról jut eszembe van olyan műhely egyáltalán M.O-on ahol tényleg finomhangolnak és nem beletsznek 1 gyárilag belőtt chip-et?
SKrisz06-06-2006 15:09:51 // 4123
Fogadjunk, hogy ez az okos ember az ATC-s fazon volt!:))
zolee14506-06-2006 14:57:46 // 4122
nekem azt hazudta egy ilyen olaszautó-csippes fazon, hogy egyhatTS-re a csip 50K és kb +10% LE és nyomaték. Persze ez motortól függ, tehát azonos típus mellett is van szórás, mert a csip pont a gyárilag bennehagyott tartalékokat hozza ki a finomhangolással
SKrisz06-06-2006 14:03:40 // 4121
Ez nagyon LOL! :))) Ennyi erővel te is fújhatnád tüdővel a motorba a levegőt. Kb. ugyanazt a hatásfokot érnéd el és még pénzbe sem kerül. Csak egy műanyag cső az utastérbe!:)))
mszabika06-06-2006 13:54:30 // 4120
ja, 1 távirányítós autóhoz biztos jó :DDDDD
ezt nem a pihetagyúakba kellett volna nyomni? :PPPP
Stee14606-06-2006 13:46:00 // 4119
Hát nem tudom szerintem egy 1,6 TS-ben a chip sem hoz valós 10LE-t.
Igazából a chip is a turbós és a nagyköbcentis gépek privilégiuma.
Blacky06-06-2006 13:42:09 // 4118
Ha ér is valamit, 110 pénz nem kevés érte, de majd a szakik megmondják.
zolee14506-06-2006 13:41:06 // 4117
10LE-t egy jobb chip is dob elvileg, és 50-60K
Stee14606-06-2006 13:34:28 // 4116
Ha ennyiből kijönne és érne is valamit akkor nagy buli lenne!
Biztos messze van egy igazi turbo-tól, de ha dobna +ban kb. 10Le-t akkor azt mondanám megéri.
Majd a szakik elmesélik, mit tudnak róla.
:)
Seriff06-06-2006 13:17:40 // 4115
DCS06-06-2006 10:56:44 // 4114
Mindenkinek köszönjük a szurkolást és a gratulációkat!! :-))
DCS06-06-2006 10:55:51 // 4113
szeretnék gratulálni minden csapattársamnak,akik a rossz idő ellenére kijöttek ismét a Hringre!
Nekem nagyon nagy örömet szereztetek
Lacus ismét 3. lett ,ami az Ő autójával nagyon komoly eredmény,majdnem meg volt a sárga evo!
Dani Dedrával is 3.lett,mivel a döntőbe jutásért egy picit elizgulta a rajtot....
Hadada az Alfa kocsival megbosszulta Lacus vereségét és győzött a kategóriájában!
Végül pedig Zoli Turbo Ladája ismét vizen diadalmaskodott az este legjobb célvonali sebességével! / 165km/h!!!!
Mindenkinek Gratulálok!
GT Ɨ|ѯ05-06-2006 22:42:45 // 4112
THX!:-))Mégegyszer!:-))
Kau05-06-2006 14:56:51 // 4110
Csak egy kicsivel!
Nem volt köztünk több 30 méternél :)))
zolee14505-06-2006 14:55:32 // 4109
hagytad nyerni?:)))
Benőke05-06-2006 14:55:32 // 4108
Ott hagyott? Én azt hittem te győztél :DDDD
Kau05-06-2006 14:47:50 // 4107
Gondolom mikor Hadada ott hagyott engem, az is tetszett nekik :))
beeep14605-06-2006 14:40:02 // 4106
Azért a mögöttünk ülő társaság megért egy misét, az tuti... :-)))
Benőke05-06-2006 14:37:19 // 4105
Azért az Alfák se voltak rosszak na :)
Mögöttünk is ez volt a mérce. Minden autót a turbos Alfákhoz mértek :)
Otto05-06-2006 14:29:50 // 4104
A Lada nem durva,az már brutál!Tényleg kár hogy vizes volt!Gratula DCS csapatnak!
Kau05-06-2006 14:23:51 // 4103
Szokásos gratula a csapatnak! :)
Az a Lada tényleg nagyon durva. Száraz pályán pedig még durvább lesz. :)
Írjatok majd pár részletet.
És itt is Köszönöm az egyéb segítséget!
Seriff05-06-2006 13:48:21 // 4102
Ezt majd azután szereltetem be miután vízzel megy a kocsim, és a kibocsátott kipufogógázam sárga színű és remek trágyának bizonyul a vérehullató fecskefű számára. Utána beszámolok;-)
zolee14505-06-2006 13:46:28 // 4101
gondolom a folytószelep állás szabályozhatná leginkább, bár mint annyi mindenhez, ehhez sem értek:))). Amúgy az hogy nincs motorkárosító hatása nem jelenti feltétlenül hogy teljesítménynövelő hatása lenne.. sztem csodák nincsenek, de ha valaki beszereltette akkor majd beszámol róla:)
Rumi05-06-2006 12:15:03 // 4100
a cucc főleg alacsony és közepes fordulaton fejti ki hatását, ugy, hogy gxakorlatilag egy elősürítést végez, ezálaltal 5000liter/perc több levegőt jutattva el a motorhoz. itt azt írja "mesterséges lélegeztetés". nem tud túlnyomás kialakulni, és hogy van neki TÜV-je (akkor viszont biztos, hogy nincs motorkárosító hatása).
csak azt nem vágom hogy mi szabályozza ezt a kütyüt?
Rumi05-06-2006 12:03:38 // 4099
én elhiszem :)
de ez sem jelent semmit
Seriff05-06-2006 11:51:45 // 4098
Én elvileg tudok németül, de a gyakorlat ezt nem iggazolja:)) Megkértem Rumi cartársat fordítsa le, de lehet ebédel.
Ha engem kérdezel, szerintem ez egy nagy kamu:)
Egy pöcs kompresszor ami sűríti és felgyorsítja a beáramló levegőt? +10LE?
zolee14505-06-2006 11:46:13 // 4097
ez felvet bennem pár kérdést, mivel egy másik topicban nemrég tárgyaltuk ki a turbokat:
- ez most ténylegesen turbo, vagy csak annak nevezik?
- ha tényleg az akkor oké, egy elektromotor hajtja, de milyen fordulaton?
- hogy van megoldva a kenés, ha nagy a fordulatszám?
- ha nem kell kenés, akkor nem lehet túl nagy a fordulat, vagyis max kisebb sebességnél lehet több levegő a motorban tőle, mert nagyobb sebességnél a menetszél több levegőt juttat a motorba mint ez a szerkezet, vagyis mondjuk 150 fölött már inkább csak feltartja a légáramlást
- ha nem kell hozzá lefújószelep akkor nem csinálhat nagy nyomást, ha nagy nyomást csinál akkor miért nincs lefújószelep?
nem tudok németül, szóval lehet hogy ezekre ott van a válasz, akkor bocsi.
(én sem hiszem el egy szavukat sem:DDD)
Seriff05-06-2006 11:38:43 // 4096
Én egy szavukat se hiszem, de ez nem jelent semmit az ég világon:)
Noresz05-06-2006 11:26:13 // 4095
Üdv hát nem tudom ez a kütyü menyivel juttat több levegőt a motorba.
Noresz05-06-2006 11:19:28 // 4093
Ja tényleg köszi figyelmetlen vagyok.
Poló05-06-2006 11:17:53 // 4092
Az a baj, hogy kétszer van az elején a "http://"
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?