Forum >> Alfa tuning

Gabriel27-06-2006 13:52:19 // 4291
nem, az sajnálja magát :-))))))))))))))))
Xixo27-06-2006 13:51:32 // 4290
Meg ugye akinek fussa szép új Multijet 147-re azt ne is sajnáljuk!! :-)))))
Xixo27-06-2006 13:50:27 // 4289
Na hát ez mondom én is!!! :-)))
Ollah27-06-2006 12:49:14 // 4288
A márkát meg kell fizetni. Nincs ezzel semmi gond. Szívesen raknám én is tele az autót HKS cuccokkal, nyehehe, egy percet nem filóznék rajta, ha lenne 4*-5* annyi della a kütyüikre. Szóval jójaza rémusz, elégedett leszel vele. Majd jól megvizualizálom egyszer, ha eljutok egy Alfa talira. Egy messzi-messzi galaxisban, a távoli jövőben...
Gabriel27-06-2006 11:15:01 // 4287
az enyém is csak nem akarok fikázni, mert ha valaki kiadta a pénzt a Remusért nem esik jól ha fikázzák, de ezt is valaki megcsinálja csak rányomnak egy márkajelet
Lacza27-06-2006 09:42:04 // 4286
Ok,köszi:)
Ollah27-06-2006 09:30:38 // 4285
Nézd meg a 156 2.5 V6 csipszet + a hozzávalókat. Ha érdekel (550 EUR-ért ekkora teljesítménynövekedés ingyen van...), írj Stephannak, 166-ra is állnak -e a 156-ra leírtak. Felteszem igen, mivel ua motorról van szó, de nem árt tisztázni. Illetve írja, milyen epromokra igaz, tehát magad is meg tudod nézni.
Lacza27-06-2006 09:12:35 // 4284
A squadra honlapján miért nincs a 166-hoz chip?:((
Ollah27-06-2006 08:48:41 // 4283
A Nagy Testvér mindenkit figyel. :P
zolee14527-06-2006 00:32:07 // 4282
"már megbántam hogy gyorsan beleugrottam gondolkodás nélkül.... de eladni csak jóval áron alul tudnám" Látod ezt Ollah??? Egy leendő klubtag! :)))))))))))))))))))))))))
Xixo27-06-2006 00:28:08 // 4281
Szerintem nem fogsz érezni semmi különbséget a teljesítményben. Egy picit hangosabb lesz és sokkal szebb!!! Én csak azért nem vennék ilyet, mert baromi drága. A kipufogósom a töredékéért megcsinálja olyanra, amilyenre én akarom. Hangilag és kinézetileg is.
Tibe26-06-2006 18:14:22 // 4280
Köszi a véleményeket srácok! :) Remus a kipuff különben. Hangja annyira nem érdekel dízelnél úgyis megvan a hang, tuningkipuff nélkül is :D
Rumi26-06-2006 17:50:58 // 4279
először is számolj azzal, hogy hülyén fog kinézni, hogy az egyik oldalon füstölsz kövér gázadásnál, a másikon meg semmi. mivel ez a dolog nem ugy néz ki hogy jön középen a cső, és az ketté válik. az egész dolog asszimetrikus. az egyik oldalra rengeteg gáz jut, a másik ágba meg alig fog vmi menni. teljesítmény csökkenés pedig azét lehetséges, mert rontja a gáz áramlását, ott ahol az egyből kettő lesz. turbulencia keletkezik. ezért nem fog olyan gyorsan tudni áramlani a kipuffgáz. két oldalas rendszernek csak akkor van értelme, ha a leömlőtől már ugy jön. igazából még egy dupla vég is bezavar nagyon minimálisan. de ez alap gépeknél, mininális, vagy egyáltalán nem lesz érzékelhető, lehet mégcsak nem is számszerűsíthető. valószínűleg jobb lett volna az a megfogalmazás, hogy ne várj tőle teljesítmény növekedést. és így már helytálló :) de állatul nézhet ki. szal nyugodtan rakd fel. amit esetleg elvesztenél teljesítményen (fél LE) azt többszörösen visszakapod optikában :))
Rumi26-06-2006 17:43:27 // 4278
bájdevéj, az 3,2 literes hat hengeres, emez meg 1,7 es, és négy hengeres azért ez különbség :)
Rumi26-06-2006 17:42:07 // 4277
így bebiztosítva a következő lámpánál is az első helyet? :) nem köszi. ezt az élményt meghagynám a tuning astráknak.
Ollah26-06-2006 17:39:55 // 4276
Milyen márka? Ha direkt erre van, akkor no para. A két nagy vég miatt hangosabb lesz. SZVSZ... :) Rumi Okka, kivi vok, mire gondolsz. 2 barral meg egy gyárilag túrós autót is jó poén meglőni, nemhogy gyárilag szívót... Azé' mondtam, hogy 0,3 még nem a világ vége, ha minden jól megy. A 220-230 lovasoknál meg meg kell kérdezni, miket változtattak rajta. Bájdövéj, 250 LE a gyári GTA motor. Csak úgy mondom. :P
Tibe26-06-2006 17:39:34 // 4275
Igen ez típus és motorspecifikus darab. Amúgy tök igazad van, mert már megbántam hogy gyorsan beleugrottam gondolkodás nélkül.... de eladni csak jóval áron alul tudnám, szal inkább felteszem....
Tibe26-06-2006 17:37:03 // 4274
Teljesítmény csökkenést? Miért?
Gabriel26-06-2006 17:28:26 // 4273
a nitrot meg nyilván nem használnám utcán. mekkora show lenne kilőni a zöldnél ha első vagy a sorban :-)))))
Rumi26-06-2006 17:17:00 // 4272
nem ATC. mindjárt keresek linket amugy a 0,3 bar az 0,3 bar. ne felejtsd el hogy ez gyárilag nem turbós, igy pl az alkatrészek tűréshatárai sem ugy letek kialakítva. ha erre rábaszok egy 2 baros KKK-t, vagy Garett-et, azontúl hogy másfél misibe fáj a komlett turbósítás. brutálisan lecsökenne az élettartam. ez az elektromos ketyerére meg jobb a mini kompresszor elnevezés. 1,7 16V modosulatokat néztem már neten. több is van 220-230 Le vel, de nincs oda írva hogy 40.000 km után újra kellett csinálnia az egészet. na én ezen a kocsin 150.000 kmig csak a kötelező szervizt tervezem megcsinálni. viszont szeretnék gyorsulni is. na ebben rejlik a nehézség. teljesítmény növelés élettartam csökkenés nélkül. a nitrot meg nyilván nem használnám utcán.
Seriff26-06-2006 17:09:17 // 4271
Nem kötözködésképpen, de miért vettél méregdrágán ilyen szettet mielőtt ezekre a kérdésekre tudnád a választ? Persze biztos meg volt rá az okod. A lényeg, hogy gondolom ez típus és motorspecifikus darab (kialakítása miatt ugye csak akkor beépíthető) s mint olyan épp a kocsidra van kitalálva. Fogyasztásnövekedés? 1.9JTD-nél?? Annak fogyasztása sincs:PP Komolyra fordítva a szót- ha nem nyomod jobban, nem eszik többet. Katalizátor?- előtte van a rendszerben a Kat, épp ezért nem hinném hogy bármi baja lehetne. 1 szó mint 100, szereld fel, de tüstént. szépen fog kinézni, az már tuti
Rumi26-06-2006 17:08:15 // 4270
nem, max teljesítmény csökkenést fogsz észlelni :) biztos jól fog kinézni, de szvsz semmi értelme
Ollah26-06-2006 17:07:59 // 4269
A nitró utcai használatáról kérdezz meg szakembert, de én éppen most olvastam valahol, hogy utcára nem igazán javasolják. Mondom, macerás a dolog. Hogy pontosan miért, annak utánanézni nincs kedvem, de a palck megfelelő hőmérsékleten tartásától kezdve a shotig tartó pöcsölésig elég sok buzera és macera tud lenni. De mondom, szakember... Akksiról menő micsoda? Mijez, valami turbonátor vagy mijacsöcs? :) Megen aszondom, kérdezz rá hozzáértőnél, esetleg nézz körül külföldi fórumokban, ki hogy' húzta szanaszéjjel a 16V-s boxert. Lehet, a 0,3 bar túró :P neki. Ez valami ATC-s höjjeség?
Tibe26-06-2006 16:49:53 // 4268
Sziasztok! Kérdésem lenne, nem vagyok nagyon járatos a tuning témában, felmerült pár kérdésem a kipuffokkal kapcsolatban.... Egy ilyen kipuffom van a géphez de még nem tetettem fel : Kérdéseim, milyen változásokat fogok észlelni a felszerelése után? Megnőhet tőle a gép fogyasztása? Ha igen mennyivel, illetve nem okoz-e ez bármilyen problémát hosszútvon, pl. a katalizátorral stb.... Köszönöm a segítséget előre is! :)
Rumi26-06-2006 16:42:45 // 4267
annyi hogy nem az a csigás pörgettyü a kipuff áramot meglovagolva pumpálja a többlet levegőt a motortba. hanem egy kis kütyü, beszerelhető a légtömegmérő elé. ami akksiról üzemel. gyakorlatilag a kipugg gáz helyett árammal müködik. értelemszerűen nem képes akkora nyomást elérni, de én nem is akarok. tudod. vigyázok a motor testi épségére. a nitro meg pont azét jó, mert nem terheli állandóan a motort. ha kell akkor viszont ott van. nyilván szakszerű a beszerelés. néztem, asszem 200Knál indul a dolog. sztem megéri
Ollah26-06-2006 16:29:17 // 4266
Ez nem jó, ezt kiérdemli az ember. :PPP
Ollah26-06-2006 16:29:01 // 4265
Nitró? Hmm... Nem utcára való, azt ugye tudod? Elég macerás a használata, ráadásul nem túl biztonságos, főleg ha rosszul van összerakva, ráadásul egy shot 10-12 sec-ig jó. Versenyre ideális... A túró jó ötlet, de mijaza elektromos turbó?
Ollah26-06-2006 16:27:42 // 4264
A kedvenc példám az M5-höz gyártott tuning kipuff, ami egy kisebb vagyon, cserében az 507 LE-ből csinál vagy 407-et. LOL! Aztán, hogy ez mennyire urban legend, azt nemtom. Az viszont biztos, hogy az M Sportnál nem totál höjjék dolgoznak... :)
Gabriel26-06-2006 15:27:09 // 4263
és ha bekerültél Ollah kifizeti neked a károd dupláját? vagy miért is jó ez a Club? :-)))))))))))))
Rumi26-06-2006 15:20:21 // 4262
előszöris megvárom amig bejáratódik. nehogy idő előtt szét menjen, és ne legyen mit tuningolni. :) ha megvan: teszt. és ennek függvényében szépen sorjában. igazából megszeretnék állni az élettartamat jelentősen még nem csökkentő tuning után. a mostani motor is ennek függvényében lett összerakva. ami terv, egy kicsi, kb 0,3 baros elektromos turbó. illetve nagy vágyam a nitro. tulajdonképp a nitro miatt vágtam bele az egészbe. az előző 14 éves motor nem bírta volna el. de majd meglátjuk.
zolee14526-06-2006 15:17:04 // 4261
az igazi az amikor ráköltessz 1-2 misit a gépre, és mérések által bizonyíthatóan hozza a gyári teljesítményt, vagy talán kicsivel alatta is marad.:)
Ollah26-06-2006 15:12:10 // 4260
Kezdésnek nem rossz. :P (És fogott egy szívószálat...) :D Láttam nemrég videjón amcsi drag gépeket ilyesmivel szerelve. Höhöhö, egy embör mögötte sétált, amikor a pilóta rátolta a gázkart. Vicces volt. :)
Ollah26-06-2006 15:10:48 // 4259
Majdnem. Úgy csináld, hogy drágán vegyél meg alkatrészeket a kocsidba, majd pedig olcsón add el azokat. Nem kell tönkrevágni az autót. Ha meg is építed, ne érd el vele azt a teljesítményszintet, amit célul tűztél ki, ezután pedig add el az összes vackot. A lényeg: járj minél rosszabbul. Hajrá, drukkolok! ;PPP Mit készülsz tenni az amúgy sem harmatos 1.7 16V-vel?
GT Ɨ|ѯ26-06-2006 15:03:25 // 4258
OFF:
alternatív megoldás:-)))
ON
:-))
Seriff26-06-2006 14:27:32 // 4257
Akkor már inkább azt a Rossot vedd meg (DCSTuningos) azzel nem lesz baj- állítólag. Erre akár 5Kilót is rákölthetsz, nem csak 100-200at.
Rumi26-06-2006 14:15:50 // 4256
értem. köszönöm a bíztatást. sok erőt adtál. a cél elérésére a következő tervet agyaltam ki. a jelenlegi azutóm 1,5milka körül van. már majdnem tökéletes. ugy saccolom hogy 2milka körül megfog állni mindennel együtt. na akkor tökéletes lesz. ha ezután elkezdem tuningolni a motort. persze jó drágán. ezzelpersze rövid úton meggyilkolnám a motort, váltót, ... ez már így elég a kluba bekerüléshez. csak mert most e felé haladok :)
Ollah26-06-2006 14:12:13 // 4255
Ez az, sok péncér' adnak el arany középutat. Nem engedhetik meg maguknak a tömeges népfelkelést a cuccaik ellen, illetve a pénz beszél. Ergo érdekük megbízhatót gyártani. A katica meg érdekes egy jószág; a nagyobb injektorok bekerülésekor (apropos, van 6 db 3.0 24V injektorom eladó! :P) semmi nem változott a gépen külsőleg, majd amikor kikerültek a katicák, úgy füstölt, hogy egy húzott pumpedűze is megirigyelte volna. Asszem, igen gyorsan meghaltak volna a rengeteg koromtól. Így viszont megmenekültek, és mostmár a garázs ékszerei. :P Mindenki happy és wunderbar. :)))
Ollah26-06-2006 14:07:44 // 4254
Nem, tyúning az tyúning. :PPP
Ollah26-06-2006 14:07:16 // 4253
Minden elit klub tagjai felelőtlenül szórják a pénzt, nem? :PPP Rumi Jó úton haladsz, de ez még nem a tuning rész. De tehetséged úgy tűnik, van hozzá. Hát lássuk a nagy beruházásokon vesztett mégtöbb pénzt! :DDD
Punisher26-06-2006 13:29:20 // 4252
Az Autodelta meg aztán mégszükmarkúbb a Chiptuning által elérhető teljesítmények osztogatásában. :-) Egyik cég sem szeretné valószínűleg, hogy lefeküdjön a computer, vagy időelött behaljon a katalizátor. :-)
zolee14526-06-2006 13:26:57 // 4251
ha ezt valami igazi ritkasággal, mondjuk egy veterán Alfával teszed akkor igen, talán eltekint Ollah a tuning kritériumtól, de egy nem veterán széria Alfa összetörése nem elég, azt bárki megteheti:)))
Rumi26-06-2006 13:18:07 // 4250
(kevesebb mint fél év). rommá zúzom. aztán potom áron kiárulom az amugy ritka alkatrészeit, az kezdetnek megteszi? :)
Rumi26-06-2006 13:16:36 // 4249
ha veszek egy autót mükődőképesen, azt egy darabig használom. (
zolee14526-06-2006 13:09:12 // 4248
kezdem érteni. nem egyszerű feltételek, már-már a szándékosságot is megköveteli a tunertől az önkárokozásban, de soha nem könnyű egy elit klubba tagságot nyerni.:)))
Ollah26-06-2006 13:01:31 // 4247
Nem vagyok kirekesztő-kisajátító, megalomán übertuner. Én csak a világ legjobbja vagyok, de csakis Giovanni cartárssal egyetemben. Mi ketten együtt vagyunk nagyon tehetséges "hogyanvegyünkmegjódrágáncuccokatazautóbamajdpedigadjukelféláron" tunerek. Ez azt jelenti, hogy Poló is simán lehet szűkkörű klubunk tagja, ha mondjuk megveszi a csipszet 320 EUR-ért, majd pedig 1 hónap múlva eladja 150-ért, mert megszorul anyagilag. Ez a klubunk működési elve, kápíse? ;))))))))
zolee14526-06-2006 12:58:06 // 4246
akkor viszont végképp nem értelek! Újabban bevált cuccokat ajánlgatsz? Ez hátráltatni fogja a tunerek Ollah-klub taggá válását.:))))
Ollah26-06-2006 12:56:06 // 4245
Dehogynem! Hatalmas lovettát lehet beléjük fektetni. :PPP Poló A Squadra cuccát úgy általában dícsérni szokták. Szívó csipszről nemtok nyilatkozni, de a túrós igen kellemes. Ráadásul csak 2 tizedet emel a nyomáson, tehát nem is hardcore. A túró +4-ig bírná, mégsincs szénné húzva. Ez alapján azt mondhatom, valszeg egy programja sem autószéjjelhajtós. De keress rá referenciákat a lapján, ill. külföldi fórumokon. Az ígért teljesítményt esetleg vesd össze az Autodelta és más cégek ígérményeivel. Talán realisztikusabb.
Ollah26-06-2006 12:50:23 // 4244
Bocsánat, a Squadra tőlem független! :))) Ez (is) bevált cucc, szal no para. :PPP
Jankesz26-06-2006 11:52:56 // 4243
Hát ezaz! A felnik is elég romosak,tutti hogy le volt zúzva párszor.. Menni megy,de 5000fölött már mintha lassabban forogna. Szelepfedél tömités szivárog..stb. kárpitok totálszétvannak,kicsit félek tőle,lehet nem "kötelező"100-200e a ráköltendő. Ettől függetlenül lehet beleugranék,csak biztosat kéne tudni az állapotáról..,a helyrehozási költségekről. nagy a dilemmám nagyon
DCS26-06-2006 10:34:53 // 4242
nem ismerem ,de Nagyon jól hangzik!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.