Mondjuk az én jégvert kocsimat festés nélkül 50ezerért úgy megcsinálták, hogy tényleg semmi nyoma sem maradt! Ismerős oktávjár 250-ért telibefújták :-)
Nem kell rögtön szórópisztolyt ragadni...
Forum >> Autóvásárlás
Piritu - 1.000.00003-07-2009 18:20:39 // 18703
Wickey03-07-2009 18:04:24 // 18702
na persze csak el sikerült néznem ezt a mikron dolgot, szóval az egy centi vastag gitt az 10.000 um. Mindettől függetlenül az a cucc ami nálunk volt az eddig mért, szóval aszondta, hogy itt nincs fém, tehát vagy műanyag a 156 jobbhátsó sárvédője (mint ahogy nem), vagy ott biza van egy centi huncutság.
Wickey03-07-2009 18:02:08 // 18701
attól függ, mennyire volt kurvalusta aki csinálta.
Kérdés, mennyi gittet használt, láttam olyan sérülésmentes 156-ost, amin ott volt világosan a csiszolási nyom, na mondom bácsi hozzad a rétegvastagságmérőt, hámozott, hogy így úgy, nincsitt, elvitte a pista, satöbbi, na nem részletezem, írd és mondd, bő egy centi vastag gitt volt a hátulján. Az meg ugye egymillió mikron... :D
Kérdés, hogy fényezés előtt lecsiszolta-e gyári alapozóig a festéket.
Kérdés, hogy mi történt az autóval: ha jégveréses volt, és belemérsz egy gödörbe, lásd első kérdés: ott bizony gitt lesz és vastagság.
A privát véleményem az, hogy egy telifényt utólag szebbre lehet fújni rendes anyagokból, mint a gyári fos környezetbarát vízbázisú lőrékkel, amiktől csak narancsos lesz a felület.
Kérdés, mennyi gittet használt, láttam olyan sérülésmentes 156-ost, amin ott volt világosan a csiszolási nyom, na mondom bácsi hozzad a rétegvastagságmérőt, hámozott, hogy így úgy, nincsitt, elvitte a pista, satöbbi, na nem részletezem, írd és mondd, bő egy centi vastag gitt volt a hátulján. Az meg ugye egymillió mikron... :D
Kérdés, hogy fényezés előtt lecsiszolta-e gyári alapozóig a festéket.
Kérdés, hogy mi történt az autóval: ha jégveréses volt, és belemérsz egy gödörbe, lásd első kérdés: ott bizony gitt lesz és vastagság.
A privát véleményem az, hogy egy telifényt utólag szebbre lehet fújni rendes anyagokból, mint a gyári fos környezetbarát vízbázisú lőrékkel, amiktől csak narancsos lesz a felület.
Wickey03-07-2009 17:56:42 // 18700
lehet szállítási sérült volt, és a speditőr (vagy a biztosítója) újrafújatta. Rossznyelvek szerint az újonnan átadott autók 10%-a így vagy úgy megsérül a mozgatáskor a gyártelepen, felrakodáskor, lerakodáskor a speditőr telephelyén, mozgatáskor a speditőr telephelyén, felrakodáskor, lerakodáskor, mozgatáskor a kereskedő telephelyén. Szemük se rebben egy-egy rányitott ajtótól, vagy egy alaposabb karcolástól, urambocsá' komolyabb horpadástól. És ez még csak a jobbik eset. Szerinted a szabadban tárolt raktárkészletet ha elveri a jég, mit csinálnak? A környékbeli kamrák 100%on fognak pörögni egy hétig, aszt' jóvan.
Piritu - 1.000.00003-07-2009 17:50:45 // 18699
Szóval a tényleg javított festék milyen vastag?
Satti03-07-2009 17:17:39 // 18698
Na, most várjákicsit, mert ezt nem értem :-))
Piritu - 1.000.00003-07-2009 17:15:57 // 18697
és mennyi a jó helyen és a sufnibanfújt?
Piritu - 1.000.00003-07-2009 17:14:49 // 18696
Kösz a lehetőséget. Vasárnap indul a "vadászat", megyek németbe :-)))
Satti03-07-2009 17:14:49 // 18695
A normális az valóban a 100 és max 200 közötti, de hivatalosan tényleg 400-ig engedélyezett még, hogy gyárinak számítson, addig még nem nagyon lehet reklamálni.
Andy03-07-2009 17:10:29 // 18694
Megkérdeztem az emberem, vállalja neked az egész "magyarosítás" bonyolítást, ha akarod. Néhány nap az egész ügy. Ha aktuális szólj!
Andy03-07-2009 17:08:52 // 18693
Nem az a lényeg, hogy fújva van, hanem az a lényeg mi van fújva. Mellesleg ez a 20.000 forintos kis pisztoly műszer nem ér semmit, nem pontos, nem hiteles és el sem fogadják hivatalos mérésnek. Parasztvakításnak jó! :) De azért túlzás azt mondani egy 400-as értékre, hogy gyári. Még ha szabvány akkor se. Ha egy új autó körbe egységes de hiteles műszer 300 fölött mér akkor az biztosan gyári, de újra lakkozott. Ez főleg skodákra és fordokra jellemző, de opelnél sem olyan ritka. Viszont eredetvizsgán a szaki már beírja kommentbe.
Piritu - 1.000.00003-07-2009 16:34:11 // 18692
Végül is ha az eddigi negatív tapasztalataimat veszem alapul valahol önvédelem a mérés.
Hirdetik, mondják, állítják egy kocsiról hogy gyári állapotú és akkor kiderül a mérésnél hogy fújva volt. Nos innentől az összes többi "állírást" is másként kell kezelni.
Nyugodtan lehet fújni - a német hirdetésekben találkozom ilyennel - csak el kellene árulni. A magyar hirdetésekben nem nagyon láttam olyat, hogy "esztétikai okok miatt fényezve a csomagtartófedél, mert a nap kifakította" (ez egy német hirdetésből van)
Hirdetik, mondják, állítják egy kocsiról hogy gyári állapotú és akkor kiderül a mérésnél hogy fújva volt. Nos innentől az összes többi "állírást" is másként kell kezelni.
Nyugodtan lehet fújni - a német hirdetésekben találkozom ilyennel - csak el kellene árulni. A magyar hirdetésekben nem nagyon láttam olyat, hogy "esztétikai okok miatt fényezve a csomagtartófedél, mert a nap kifakította" (ez egy német hirdetésből van)
Satti03-07-2009 16:23:25 // 18691
Egyébként ez a vastagságmérés, amolyan magyar jellemző, mert mi van akkor, ha egy autónak le volt fújva 1-2 eleme, vagy a motorháztető esetleg, no akkor mi van....semmi! Aki teljesen gyári autót akar, újat kell venni.....
Satti03-07-2009 16:21:26 // 18690
A magyar szabálozás szerint, ez van leírva, 400 mikronig gyárinak számít, egyébként típusa válogatja. Nekünk volt oylan Focus itt, hogy 200-230 volt az egész autó, pedig full gyári új volt. Tul.képpen, az a kúlényeg, hogy egyenletesen ugyanannyi legyen, akkor gyári a gép. Van olyan autó, amin végiog csak 80-100 mikron van, de nem ritka az olyan, amelyiken 150-180-as vastagság van és az a gyári.
Piritu - 1.000.00003-07-2009 16:16:02 // 18689
Szereztem vastagságmérőt, mennyi a "gyári" és mennyi a "fújt" festékréteg?
Halkan mondom, hogy rámértem a 0 kilométeresen vett Alfimra és a jobb hátsó ajtón vagy 100 mikronnal többet mérek. 90-130 a többi rész itt 230-240 :-((
Halkan mondom, hogy rámértem a 0 kilométeresen vett Alfimra és a jobb hátsó ajtón vagy 100 mikronnal többet mérek. 90-130 a többi rész itt 230-240 :-((
ath03-07-2009 09:59:52 // 18688
nekem ebben jók a tapasztalataim (nagyjából). megmondom a telefonban, hogy úgyis szerelővel, vastagságmérővel megyek és úgyis felemelem, úgyhogy csak időt spórol meg mindkettőnknek ha elmondja amit úgyis észreveszünk....
ált működik. azt pedig, hogy a váltó át lett-e építve, a motrban mi lett kicserélve, úgysem tudod megmondani....
ált működik. azt pedig, hogy a váltó át lett-e építve, a motrban mi lett kicserélve, úgysem tudod megmondani....
Ferko03-07-2009 08:41:22 // 18687
Az ilyeneket babasznám egy sötét zárkába élete végéig.
Magyaorországon a használt autók 90%-nak vissza van tekerve az órája vagy van vele valami gebasz. Mert itt mindent meg lehet tenni!!!!
Magyaorországon a használt autók 90%-nak vissza van tekerve az órája vagy van vele valami gebasz. Mert itt mindent meg lehet tenni!!!!
Vader (a Gróf)02-07-2009 22:10:56 // 18686
Piritu - 1.000.00002-07-2009 21:47:18 // 18685
Találtam adásvételit. Gugli jó barát :-)
Satti02-07-2009 21:43:21 // 18684
Ez a ritkább kivétel! :-)
Piritu - 1.000.00002-07-2009 21:43:09 // 18683
Előre is köszi, nem sürgős, csak a jövő héten megyek ki informálódni.
Andy02-07-2009 21:41:58 // 18682
Gondolom néhány nap. Holnap pontosan megmondom, de ma már nem tudom felhívni az embert.
Satti02-07-2009 21:40:17 // 18681
Az "E" rendszám az csak belföldön jó. A számla mellé kell az adás-vételi, főleg magánszemélynél, meg egyszer sem biztos, hogy kereskedésből veszel kinnt autót, sok magánszemély is árul a neten természetesen.
Piritu - 1.000.00002-07-2009 21:39:13 // 18680
Mennyi az átfutási idő az ügyintézésnél?
Andy02-07-2009 21:36:42 // 18679
Nem feltétlen szemét. Lehet, hogy csak kényelmes... Pl. Én amikor reggel kilenctől este kilencig dolgoztam, és senkinek nem adom oda az autóm. Nehéz este tíz felé vizsgáztatni... Vagy amikor két tetves nap nem elég ahhoz, hogy az amúgy érvényes zöldkártyádhoz egy matricát szerezz rendszámcsere után. (éljenek a bürokraták). Na akkor telefonálok és intézik.
Piritu - 1.000.00002-07-2009 21:29:04 // 18678
Az E-s rendszámmal - ha jól tudom - nem lehet külföldre menni. Ha már hozok leügyezném gyorsan, még azt kéne megtudni, hogy mondjuk egy egy hónapos rendszám kinnt mibe fáj.
Kétnyelvű adás-vételit lehet valahonnan letölteni? A számla a kereskedőtől nem elég adás-vételi helyett?
Kétnyelvű adás-vételit lehet valahonnan letölteni? A számla a kereskedőtől nem elég adás-vételi helyett?
Satti02-07-2009 21:26:40 // 18677
Ez valahogy kimaradt az életemből eddig, de nem is bánom, nagyon szemét autókkal sosem akartam foglalkozni, abból később csak a gond van, az meg minek.
Andy02-07-2009 21:23:30 // 18676
Röhögni fogsz!! Nem Pesten intézik, hanem vidéken. El sem hinnéd hol! :) Személyesen elmondom, hogy megy.
Satti02-07-2009 21:16:28 // 18675
Mi sem egyszerűbb ennél manapság.:-) Kint váltassz rá ideiglenes rendszámot, a németeknél lehetőleg csak az 5 naposat, egyszerűen hazaautózol vele, itthon 3 napon belül jelentkezel a kpm-nél, ott helyben lehet mindent elintézni, fél évre tudsz rá váltani "E" rendszámot is, addig járhatsz vele és a reg.adót ráérsz később kifizetni, rendes rendszámot akkor kapsz, ha már minden be van fizetve.
Ja, még annyi, hogy kintről olyan adás-vételivel érdemes behozni, ami 2 nyelvű, ilyet tudsz vinni magaddal.
Ja, még annyi, hogy kintről olyan adás-vételivel érdemes behozni, ami 2 nyelvű, ilyet tudsz vinni magaddal.
Satti02-07-2009 21:10:13 // 18674
Itt a délvidéken ez nem jellemző, sőt egyáltalán nincs is, mondjuk nem is csodálkozom, hogy a fővárosból és környékéről nagyon sokan jönnek hozzánk autókat venni.:-)
Piritu - 1.000.00002-07-2009 17:28:22 // 18673
Köszi, körülnézek. Talánt kinnt kevésbbé átverős a játék.
Andy02-07-2009 16:51:07 // 18672
Ha hozol autót kintről, akkor megadom egy ismerősöm számát aki segít legalizálni, ha gondolod! Mindent intéz.
Andy02-07-2009 16:48:52 // 18671
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1298
Én is gondolkodtam ezen a vonalon! :) Nem akarlak elkeseríteni, de kint sem lesz olcsó ami jó! +regadó!!!!!!!!!!
Én is gondolkodtam ezen a vonalon! :) Nem akarlak elkeseríteni, de kint sem lesz olcsó ami jó! +regadó!!!!!!!!!!
Piritu - 1.000.00002-07-2009 16:43:19 // 18670
Tud valaki linket, ahol le van írva hogy hogyan kell külföldi kocsit itthon legalizálni? Hová kell vinni és hogyan kell csinálni?
Piritu - 1.000.00002-07-2009 16:39:19 // 18669
Nem kell mindent komolyan venni amit egy hirdetésben írnak.
Találtam külföldről behozott még rendszám nélküli autót, de "magyarországi hölgy tulajdonostól eladó" szöveggel. Palifogó szöveg kell hogy harapjanak rá, annyi hölgytulajdonos nincs is amennyi a hirdetésekben áll.
Találtam külföldről behozott még rendszám nélküli autót, de "magyarországi hölgy tulajdonostól eladó" szöveggel. Palifogó szöveg kell hogy harapjanak rá, annyi hölgytulajdonos nincs is amennyi a hirdetésekben áll.
Piritu - 1.000.00002-07-2009 16:35:50 // 18668
A 146-omat úgy kirámolta a kereskedő (hivatalos Alfa kereskedő) hogy még a kerékőr csavart is eldobták, pedig adtam mindent hozzá (számlákat, listát minden tankolásról, két plusz gumi, stb.) az új tulaj a felniket úgy fúrta le róla. Aztán 195-ről 42-re tekerte vissza az órát és eladták egy Opel szalonban. Minden eddigi autómmal "volt valami" amit kereskedőtől vettem. :-((
Andy02-07-2009 15:26:01 // 18667
Ha akkora alfamániás lenne akkor valaki ismerné innen, és már rég kidobatta volna vele a szőnyeget meg ezt a qrva randa felnit! :)))
Andy02-07-2009 15:24:20 // 18666
El kell szomorítsalak! Van ilyen! Meg még ilyenebb is. Átütött alvázszámra kell eredet vizsga????? Mer olyan is van, csak pénz kérdése! :)
ath02-07-2009 10:08:46 // 18665
hát, nagy alfamánisá nem lehet ilyen felnikkel és ilyen szőnyeggel. :-)
ath02-07-2009 10:07:51 // 18664
nekem azért ennyire nem rosszak a tapasztalataim és én sem tekerek. a megoldás: magyarországi, leelenőrizhető autó, megbízható tulajdonostól. én még a sérülések fotóját is oda tudom adni, megvannak a számlák, stb, stb.....
ezt kell megfizetni és ebből sajna kevés van.
ezt kell megfizetni és ebből sajna kevés van.
Piritu - 1.000.00001-07-2009 16:21:17 // 18662
Itt a közelben is ismerek olyan helyet, ahová csak a papír és egy demizson bor kell :-((
Piritu - 1.000.00001-07-2009 16:20:18 // 18661
Az eddigi tapasztalataim alapján tökmindegy hogy mit írnak ki, szinte kötelező a "tekerés".
Még a 20ezret (!) futott egy(!) éves TS-emet is viszatekerték 8500 km-el!
Még a 20ezret (!) futott egy(!) éves TS-emet is viszatekerték 8500 km-el!
147jtd01-07-2009 14:00:54 // 18660
szvsz ez régi, már eur1t is be lehet hozni, bármit...
Cho Simba (TomQ4)01-07-2009 13:31:13 // 18659
Thx, megnézem :)
Csöri01-07-2009 13:17:28 // 18658
A mennyezetlámpánál keresd a kapcsolót.:)
SzJ01-07-2009 12:30:58 // 18657
környezetvédelmi besorolás
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
II. A gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása
A gépjármű kipufogógázának szennyezőanyag-tartalmát meghatározó konstrukciós jellemzők és a rendelet függelékeinek mellékleteiben meghatározott szennyezőanyag-kibocsátási követelmények teljesítése alapján a gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása a következő táblázat alapján történik.
A környezet-védelmi osztály jelzés (kód)
A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző
0 katalizátor nélküli; Otto-motoros; a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros; ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
1 katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
2 atalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
3 az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros;
4 az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
5 tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg; hibrid (elektromos és Otto-, vagy Dízel-motoros) hajtású;
6 katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);
7 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.)
8 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.);
9 katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-IV.);
10 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
11 az ENSZ-EGB 49.03 előírás II jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
12 az ENSZ-EGB 49.03 előírás III jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-V.);
13 az ENSZ-EGB 49.03 előírás IV jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EEV)
- 5-nél rosszab besorolás alá tartoznak az EURO II-es, vagy annál rosszabb motorral felszerelt járművek;
- 5-ös besorolás alá tartoznak a hibrid és az elektromos járművek;
- 6-8-as besorolásba tartoznak az EURO III-as motorral felszerelt járművek;
- 8-nál jobb besorolás alá tartoznak az EURO IV-es vagy jobb motorral felszerelt járművek.
2. Jelenleg EU-s tagországból az EU-s típusbizonyítvánnyal rendelkező típusokat lehet behozni. Ezek a legalább EURO II-es motorral felszerelt modellek.
EURO II-es motorral általában 1996 vége felé kezdték el a személygépkocsikat felszerelni. Ettől azoban lefelé és felfelé is lehet eltérés. Amennyiben '96-'97-es autót kíván behozni, úgy a behozatal előtt nem árt a Közlekedési Felügyeletnél érdeklődni annak forgalomba helyezhetősége iránt!
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
II. A gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása
A gépjármű kipufogógázának szennyezőanyag-tartalmát meghatározó konstrukciós jellemzők és a rendelet függelékeinek mellékleteiben meghatározott szennyezőanyag-kibocsátási követelmények teljesítése alapján a gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása a következő táblázat alapján történik.
A környezet-védelmi osztály jelzés (kód)
A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző
0 katalizátor nélküli; Otto-motoros; a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros; ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
1 katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
2 atalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
3 az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros;
4 az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
5 tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg; hibrid (elektromos és Otto-, vagy Dízel-motoros) hajtású;
6 katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);
7 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.)
8 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.);
9 katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-IV.);
10 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
11 az ENSZ-EGB 49.03 előírás II jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
12 az ENSZ-EGB 49.03 előírás III jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-V.);
13 az ENSZ-EGB 49.03 előírás IV jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EEV)
- 5-nél rosszab besorolás alá tartoznak az EURO II-es, vagy annál rosszabb motorral felszerelt járművek;
- 5-ös besorolás alá tartoznak a hibrid és az elektromos járművek;
- 6-8-as besorolásba tartoznak az EURO III-as motorral felszerelt járművek;
- 8-nál jobb besorolás alá tartoznak az EURO IV-es vagy jobb motorral felszerelt járművek.
2. Jelenleg EU-s tagországból az EU-s típusbizonyítvánnyal rendelkező típusokat lehet behozni. Ezek a legalább EURO II-es motorral felszerelt modellek.
EURO II-es motorral általában 1996 vége felé kezdték el a személygépkocsikat felszerelni. Ettől azoban lefelé és felfelé is lehet eltérés. Amennyiben '96-'97-es autót kíván behozni, úgy a behozatal előtt nem árt a Közlekedési Felügyeletnél érdeklődni annak forgalomba helyezhetősége iránt!
Cho Simba (TomQ4)01-07-2009 12:23:45 // 18656
Sziasztok
Létezik az, hogy az Alfa 159 csomitartóját csak a kulcsról lehet nyitni és nincs a beltérben kallanytú vagy gomb vagy akármi ?
Létezik az, hogy az Alfa 159 csomitartóját csak a kulcsról lehet nyitni és nincs a beltérben kallanytú vagy gomb vagy akármi ?
Satti01-07-2009 12:14:24 // 18655
Hol van olyan, hogy csak a forgalmi megy?? Mert mondani sok mindent lehet, csak az soxor a valóságban nem mindig úgy mükődik. Nem olyan egyszerű az, ahogyan azt sokan elképzelik. Zöldkártya az van autó nélkül, de egy müszaki vizsga az már más, ott a vizsgabiztos aláírása kell, neki kell a felelősséget vállalni, nem nagyon írja alá senki, kockáztatva azt, hogy elveszik az engedélyét.
ath01-07-2009 11:52:49 // 18654
szerinted mennyi lehet benne, hogy már ki sem meri írni a km állást? én egyébként a használtautó helyében nem hagynám, hogy km állás nélkül tegyenek fel autókat. kurva idegesítő.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?