Forum >> Autóvásárlás

BadBoy07-11-2006 18:44:06 // 3952
Itt a lényeg az, hogy az autót elveszik, és bukja az addig befizetett összeget. Ezek leasinges behajtások. Az meg ilyenkor már másodlagos, hogy milyen állapotban adják el ez autót.
Xixo07-11-2006 18:43:48 // 3951
Na igen ez a nagy kérdés! Mert ha az rendben van, akkor korrekt érte ez az ár!!
Morphin07-11-2006 18:42:50 // 3950
Halesz! Meg sem néztem az autódon, hogy hátra mennyire kell csigaházba bújni a beszálláshoz. Csak szeretnék a közeljövőben váltani. 166 v GT.
BadBoy07-11-2006 18:41:50 // 3949
Szerinted van más lehetőség, anélkül, hogy az autót ne vágják 5 felé, és ki tudják javitani a hibát? :)
Halesz07-11-2006 18:41:43 // 3948
Enyém is 16-ossal van, distinctive. Asszem a 17-es már feláras volt... Pill, megnézem
Grando07-11-2006 18:40:48 // 3947
És vajon mennyire demulálódott a beltér + a műszaki tartalom?
BadBoy07-11-2006 18:40:32 // 3946
Az tuti, hogy erre az autóra, még kellene költeni eleget, és akkor meg már lehetne venni jó állapotban lévőt.
Morphin07-11-2006 18:40:28 // 3945
És 4 db ajtó. :-PPP
Xixo07-11-2006 18:38:59 // 3944
Azt nem tudom, de digit klíma + bőr van benne, tehát annyira rossz nem lehet...
Morphin07-11-2006 18:35:35 // 3943
De árultak GT-t 16-os felnivel? Melyik felszereltség lehet?
Xixo07-11-2006 18:32:21 // 3942
Az még mindig nem vészes az árhoz képest. + még egy 100-as az új forgalmi + a tartalék kulcs. És akkor tartunk olyan 4,7 millnél, ami 500ezerrel kevesebb a többinél.
Xixo07-11-2006 18:29:51 // 3941
Mondjuk ennek nem tudom, hogy mi értelme van, mert annál több tartozás marad rajta, minnél olcsóbban tudják eladni...
Xixo07-11-2006 18:28:09 // 3940
Biztos azt is leszedte gyorsan!! :-))
Halesz07-11-2006 18:28:02 // 3939
Honnan tudod? :)
Morphin07-11-2006 18:25:02 // 3938
A fékbetét pora be is teríti az első jobbot. Biztos meg volt hajtva a vas az említett indokból kifolyólag.
BadBoy07-11-2006 18:23:43 // 3937
A küszöb kijavitása szerintem lehetetlen. A rendes szerviz gittel javitja csak ki :((((
BadBoy07-11-2006 18:22:27 // 3936
Ebben a dologban egyetértek Paulussal. Aki már tudja, hogy elveszik az autót, már nem kiméli. Egyik csoporttársnőm apukájának a cége foglalkozik behajtással. Ha a tulaj már tudja, hogy mikor mennek az autóért, nem kiméli, és kigyúrja a belét is az autónak, hogy ne lehessen eladni. :((((( Sajnos ilyenek az emberek :(((
Larini07-11-2006 18:22:19 // 3935
Gondos, törődő gazdától... :)
Morphin07-11-2006 18:21:49 // 3934
Számoltam az ajtókat, de nem találtam meg mind a 4-et. :-)))
Kompressz úr07-11-2006 18:15:57 // 3933
Minimum 300.000 Ft a fényezés és a lakatos munka a gépen, ha márkaszervíz csinálja (márpedig a fényezési garancia megőrzéséhez oda kell vinni, ugyebár).
Xixo07-11-2006 18:13:45 // 3932
Az tutter, hogy ezt direkt csinálta az ember....
Kompressz úr07-11-2006 18:12:16 // 3931
Ha megnőne a kereslet a használt autók iránt, attól még nem lennének a használtautó kereskedők tisztességesebbek, sőt...
Halesz07-11-2006 18:10:46 // 3930
Nagyon durva, hogy lehet így bánni egy autóval.. Ha az enyém így összetörne, azonnal javíttatnám... Gondolom a két sérülés nem egyszerre történt, szóval az egyik sérülés is jóideig megvolt, mikor jött a másik... A küszöb javítása amúgy szerintem nem egyszerű feladat a GT-n.... Mert egyben van a karosszériával.
BadBoy07-11-2006 18:10:05 // 3929
Szerintem ez az izlések és pofonok esete. Garancia?!?!? Ha megveszed az új autót, akkor valami védelmet szeretnél, ha valami elromlik. A másik dolog, ha az ember 50-60 ezer kilaméter között megy az autóval nem engedheti meg magának, hogy zsákbamacskát vegyen. Szükség van a jó, megbizható autóra. A plusz költségeket, pedig lehet csökkenteni, egy jó leasing kalkulációval, és a biztositás sem horribilis, ha az ember megfontoltan választ, és talál egy jó biztositót.
Xixo07-11-2006 17:45:47 // 3928
A legszomorúbb, hogy itthon az emberek inkább a szuzukit vennék...
Xixo07-11-2006 17:44:30 // 3927
Gondolom még azért egy kis pénzt ki akart szedni belőle... Amúgy ezek még nem is vészes sérülések, csak a műszaki állapota lehet kérdéses. Forgalmit lehet hozzá csináltatni, a kulcsot meg 7-8 ezerért átkódolják és akkor az se para.
Selmak07-11-2006 15:25:53 // 3926
Új autónál meg ott vannak a kötelező szervizek, ahol gyakran csak lehúznak de b@sznak megcsinálni az előírt karbantartásokat. A sok luzer meg viszi mert hát különben ugrik a gari, holott lehet hogy soha se lenne rá szükség. Új autó 90%ban hitelből veszik. Az kamatban + cascoban és egyebekben kifizetett plusz költségekből a végén meg vehetett volna egy viszonylag korrekt használt autót.
Selmak07-11-2006 15:19:19 // 3925
Az hagyján de a Fiat Seicidi-t ami lényegében SX4 csak FIAT belsővel, meg matricákkal nem is forgalmazzák nálunk, nehogy ellenfele legyen a zsuzsukinak(közben van pofájuk egy JTD zsuszkiért Alfa árat kérni). Elég LOL, vagy inkább szomorú.
Kompressz úr07-11-2006 14:56:00 // 3924
Tegnap én is észrevettem a hasznaltauto.hu-n, de van egy-két érdekes részlete: "Finanszírozásból visszavett gépkocsi. Szervízkönyv és törzskönyv van, 1 db kulcs, forgalmi engedély nincs. Egyéb adatok: 16" könnyűfém keréktárcsák, 6 fokozatú mechanikus sebességváltó, állítható magasságú vezetőülés, síléctartó zsák, kartámla elől-hátul, rádió-CD MP3 lejátszóval, Kárpit: bőr, kormánykerék: bőr." Akitől meg visszavették, valószínűleg úgy gondolta, hogy ha elveszik tőle, akkor inkább ne kelljen senkinek. Ez látszik is rajta, érdekes kombináció a bal elejének és a jobb küszöbnek a sérülése.
Xixo07-11-2006 13:09:01 // 3922
De tényleg! Mi az, hogy a korához és az Alfákhoz képest jó állapotban??? Rohadjon meg az ilyan hülye!! Nehogy már egy 30 éves fócvágen jobb állapotban legyen, csak azért mert fócvágen.... Igazi lehúzós köcsög nepper!!
Xixo07-11-2006 13:06:38 // 3921
Ez is drága ám! Ha magyar papíros lenne és nem kellene még a honosítással szívni, akkor még talán...
Ferke07-11-2006 12:27:27 // 3920
Mostanra rájöttem, aki normális állapotú 156 jtd sw-t akar, ki kell menni érte. Másképp csak szívás van, vagy talán lesz olyan szerencséje, mint nekem, hogy 7-8 hónap keresgélés után talál egyet, amiben valós km van, de az nem 70 ezer, hanem 105.
Stee14607-11-2006 10:56:37 // 3918
Na igen, mert a regadó miatt csak sz@rt érdemes behozni. Különben annyiba jönne ki, hogy a kutya nem venné meg.
Ferke07-11-2006 10:36:13 // 3917
Meg ugye azért sem találni normális 156 jtd sw-t, mert amit behoznak, azzal is a legtöbben sumákolnak. vagy törve voltak, vagy széthajtva, és az óra visszatekerve 70ezerre.:(
Stee14607-11-2006 10:31:26 // 3916
Helyette! :) Még képlékeny a dolog... Lehet hogy marad a 146, az is lehet hogy 166 lesz belőle. :)))
tgabika07-11-2006 10:25:30 // 3915
146 mellé? :)
Stee14607-11-2006 10:24:03 // 3914
Előbb utóbb nekem is lesz. :) Bár most nem nagyon van időm keresgélni.
tgabika07-11-2006 10:15:35 // 3913
Nekem van egy :)
Kompressz úr07-11-2006 09:04:03 // 3912
Dunába kellen lőni az ilyen hülyét
Stee14607-11-2006 06:18:34 // 3911
Nekem is ez a véleményem, odafönt állandóan a járműpark fiatalodása a lényeg. Holott ehhez nincs meg a lakosság pénze. A 0%-os buzukik tulaja -ha egyáltalán tudja fizetni a részeletet- akkor sem költ a szakszerű karbantartásra. Nagyon sok új autó 5-6 évesen már ócskavas. Az öregebbek meg a többszörösen visszatekert km-órákkal, agyon gittelt, újjávarázsolt kasztnikkal, simlizésekkel, nem jelentenek jó vételt. Hiába erőltetik, ez a fiatalítási taktika nem jó semmire. Az 0%-os új mutyukis jobban járna ha kintről behozhatna pl. 500e Ft-ért egy jó állapotú 97-es pofás escort-ot. Tudná fizetni a fenntartást, nem rohandna le a kocsi a kora ellenére sem, és nem vinné el a bank ha kirúgják a melóból. Most egy belterjes kereskedelem van, az öregebb autók nagy része sumákolt, az újak meg mire öregek leszenek már semmire nem lesznek jók. Ezek a dolgok miatt nem lehet használtan pl. normális állapotú dizel 156 SW-t venni, vagy legalábbis nagyon nehéz kifogni.
Xixo07-11-2006 01:05:16 // 3909
Nekem ez nem menne... :-((
Liquid06-11-2006 21:06:54 // 3908
Szerintem nem feltétlnül a 20 éves kadetteket hozna be mindenki, ha nem lenne 4-800e ft a regadó. Ha a mostani 20 éves járműpark 15-re fiatalodna az is jó lenne, csak nem lesz mert az nem lenne jó az újautó importőr lobbinak, meg nem venné meg senki 10éves hitelre a sutyuki altókat.
Grando06-11-2006 20:58:41 // 3907
Na de emiatt még nem kéne minden autónak drágábbnak lennie nálunk.
W.06-11-2006 20:43:26 // 3906
De komolyan gondoltam!! Ha nyitott szemmel járnál Te is látnád!
Satti06-11-2006 20:42:16 // 3905
Nincs rendben a szabályozás,de a régi formákat,ismét jó magyar szokás szerint,annyiszor játszották már ki,és folyton a kiskapukat keresték,akkor is mikor normálisak voltak a feltételek,hogy szinte óhatatlan volt,hogy így be fogják szigorítani,mert ahogy szoktuk mondani sok embernek semmi nem elég olcsó itthon,ha vmit féláron árulsz,akkor abból is alkudni akarnak,egyszerűen a magyar az ilyen sokszor!
Satti06-11-2006 20:38:24 // 3904
Éppen ez az,hogy amit a sok okos behozna,az hasonló lenne azokhoz a xarokhoz,amik most is futnak,nem lenne vele feljavítva a mostani autópark,egyszerűen tudomásul kell venni,hogy a nagy átlag,kb. olyan hülye nálunk,mint mondjuk az USA-ban,nap mint nap találkozom ilyen emberekkel,sajnos nagyon kevés a normális ember,a legtöbbnek olcsón kell a xar.
Grando06-11-2006 20:37:10 // 3903
Milyen kár, hogy ez csak nálunk van így! Ugye nem gondolod komolyan? De még ha így is lenne, akkor is rendben van a xar szabályozás?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.