Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)

VDaNi03-11-2004 22:44:31 // 273
Halesz! :)) Mondom, Seles mondta, hogy mindenképpen jöjjek ide!! ;) Dani
explosive03-11-2004 22:31:30 // 272
Ja a váltóját meg 30e km-nt ujra kell programozni:(((
explosive03-11-2004 22:30:09 // 271
VDaNi most nagyon rosszat mondtál mert jelen pillanatban a világ legmegbízhatatlanabb diesele a ..W motorja!!!!!
Halesz03-11-2004 22:25:11 // 270
Már megint kezdi! :) Dani, csinálok Neked egy www.bmwamore.hu címet, rakok oda egy fórumot, aztán beszélgethetsz magaddal!!!! :)
VDaNi03-11-2004 22:23:04 // 269
Az egy gepárdfajta. Dani
krisz3303-11-2004 21:58:52 // 268
Hali csak egy kerdes mi az a BMW???????
VDaNi03-11-2004 21:43:38 // 267
"Ha végignézek az utakon mi a dííízel??? Kisteherautók..." Hát ez korántsincs így, már több dízel autót adnak el európában, mint benzinest. Személyautót. A BMW eszméletlen jó dízeleket gyárt, náluk ez az adat 90-10% !!! Hát benzines 231 ló / 300Nm dízel 272 ló / 560Nm kisebb fogyi, azonos ár, jobb menetteljesítmények, u.a. végsebesség. Igaz, most még csak a 218 ló / 500Nm verziót kapni, de az is csak 1 tizeddel marad el a gyorsulásban, viszont olcsóbb az autó, kevesebbet eszik, stb... Tehát miért is benzin? Dani
BFMSE03-11-2004 21:21:18 // 266
Igen, egy GTA 147-el lehet elmenyautozni :D Milyen a diesel auto?
147seles03-11-2004 21:15:31 // 265
nekem van diesel es benzin is, hetkoznapra diesel! elmenyautozasra benzin! no Bati erre koss csomot!!!
BFMSE03-11-2004 21:04:56 // 264
Hi! Én személy szerint a benzines mellett vagyok, bar már megtapasztaltam a diesel autók előnyeit is. De ha belegondoltok azért a benzinesek még mindig jobban mennek. Lásd 2.0 JTS vs 1.9 JTD... Az egyedüli érv a diesel mellett a fogyasztás. A nyomaték ott is csak a turbó miatt annyira nagy. Egy benzines turbó motornak hasonló a nyomatéka mint egy td-nek. Udv BFMSE
Robi03-11-2004 20:44:44 // 263
"ÉN PÖRÖGNI AKAROK" Még az én 19 éves turbódízelemmel is lehet pörögni! :) RWD rulez!!! :)
remete03-11-2004 20:44:23 // 262
Hali mindenkinek, sajnos most mennem kell! Úgyhogy most beröffentem a traktort oszt' megnézem hazafele melyik góófGTI-be van még 200Nm. Csá :).
remete03-11-2004 20:41:30 // 261
Bati! Tessék paramétereket mondani a brutál dízeledről! TURBÓT ÉS NYOMATÉKOT MINDENKINEK!
Olasz03-11-2004 20:36:03 // 260
Valami hasonlóság??? Szánom-bánom... Kövezzetek meg... De tényleg... Nem akartam... :-(((( Úgy látom kemény adok kapok lesz itt, természetesen a civilizált határokon belül, nem amolyan BMW-s Merci-s megölöm a családod módjára! Éljenek az érvek!!!!! No húyok haza a Juve meccsre, és mindenkinek az egészségére iszom egy poharacska söröcskét... :-) Buona notte!
explosive03-11-2004 20:34:33 // 259
De mint tudjuk a te dieseled nem egy hétköznapi autó:)))))
Bati03-11-2004 20:28:32 // 258
én már probáltam 200Km/h val vagy picit fölött 2-300km 4fö +csom az eredmény VÉGRE FELMENT ÜZEMI HÖFOKRA A MOTOR és majdnem 8 litert fogyasztott és még mindig megy na ezt elne kiabáljam olasz miez a pdtdidtt zés itt csak ALFA vagy esetleg olasz márkat türünk ne gyere azokkal a szarokkal légyszives azt végkép nem birom
Olasz03-11-2004 20:27:45 // 257


és itt a Sprint tehermentesítője télire!!!!
SPeti03-11-2004 20:27:00 // 256
Úgy látom, megtévedt testvérem, Neked viszont nem használt a szent 95-ös illata, hiszen meg sem ismerted először. Javaslom, látogass el hozzánk többször, megpróbálunk még segíteni! :-))))))
Olasz03-11-2004 20:25:55 // 255
Srácok lépek... ANDARE A LETTO!!! További jó eszmecserét, megyek hazafelé meghajtom a benzines szaromat... :-))) Igaz csak egy 1.2 16V-s Punto, mert Sprintovics a téli álmát kezdi aludni, de BENZINES 85 pacis Puntovics Titusz!!! Forza Italia. FORZA JUVE! Ma szétverjük a Bayer-t!!!!
SPeti03-11-2004 20:24:00 // 254
...mert Te, ingatag testvérem, sajnos kénytelen vagy fűnyírós szemmel mérlegelni a különbséget. S biza, egyre kisebb ott a különbség! De ím, javaslok Neked a legközelebbi misén egy turbo-kúrát, talán megállsz a romlás útján és még visszafordítható lesz a folyamat... Ámen :-))))
explosive03-11-2004 20:23:09 // 253
Na ja ukrán gázolaj 120ft! ukrán Benzin 170!:))))
remete03-11-2004 20:22:00 // 252
Meg a fogyasztás mellett az ukrán és egyéb bátyók akiknél meg annyi a gázolaj, hogy folyton csak eladnák... :)
Giorgio03-11-2004 20:18:06 // 251
Na ja, meg egy csomó benzinkúton, még hely sincs a Dízeles verdáknak a tető alatt, mehetnek a kút túloldalára a szemetesek mellé tankolni a jó kis gázolajat :-))) Ráadásul szépen közelít a benya-dízel ár egymáshoz. :-) De ott a fogyasztás ami bezony az ő javukra írható. :-(
explosive03-11-2004 20:17:40 // 250
Bati szerinted egy diesel kibirja azt a hajtást amit egy benzinesnek ad az ember??? Oké hogy nyomaték rulez meg ilyenek, de megnézném hogy egy diesel 200-230km/h-ás tempó közötti hajtást hogy viselne el mondjuk 200km-en keresztül.
Olasz03-11-2004 20:16:39 // 249
Azokra gondolsz amelyekre ráborult hátra a betűkirakó? Valami PDTDIUMDT? Van ekkora fara egy autónak, hogy ez elférjen? :-)))))) Melyik vezető autó bajnokság ereszti össze a dííízeleket a benzinessel? Melyik a tuningbarátabb? ÉN PÖRÖGNI AKAROK? TI 4-ESBŐL KIÁLLNI A GARÁZSBÓL! (de azé nincs hari...) NINCS JÖVŐNK!!!! JÖNNEK A JAPÁN "VIZESKOCSIK" (forza GreenPeace)
Wickey03-11-2004 20:15:17 // 248
Csak én nem. Inkább közelebb költöznék a melóhelyhez, semmint vegyek egy óccsódízelt (ami aztán lehet mégsem annyira olcsó...)
Robi03-11-2004 20:09:56 // 247
"...a benzines autóhoz képest a dííízel sohasem lesz 1 kategória..." Azért mostanában úgy néz ki, hogy változnak az idők...
SPeti03-11-2004 20:09:06 // 246
Giovanni Keress bátran, bármelyik mélen!
SPeti03-11-2004 20:08:31 // 245
Oké zsoké! Majd szokom:-)
Bati03-11-2004 20:06:52 // 244
látom ezekszerint rendes ujmodi (MJTD)diesel tapasztalatod még nincs na majd azután visszatérünk a témára
Olasz03-11-2004 20:01:30 // 243
Hi BG!!!!!!!
Olasz03-11-2004 20:00:40 // 242
Rendelj be néhány karton pirulát, aztán nehogy vissza nyaljon a fagyi, és eccccer csak benzint locsolj az autódba :-))) Semmi komolyabb bajom a dííízellel, sőt pozitív élményeim vannak egy 33TD SW-vel kapcsolatban. Megy mint állat, váltásnál ködbe borul ugyan fél Bp, de oda lehet vele lépni. Sőt 2.5 TD 164-essel vertünk egy szutyok kOpel Calibrát :-) A srác azóta sem érti, miért nem szereti az Atya Úr Isten, hogy megáldotta azzal a 3 ajtós csodával... DE... El kell különíteni a sportosságot, a benzines autóhoz képest a dííízel sohasem lesz 1 kategória, pont úgy, ahogy visszafelé a fogyasztás sem. Ha végignézek az utakon mi a dííízel??? Kisteherautók... Pont a nyomaték és a fogyi miatt... A jövő ugyis a HIBRID autóké!!! De amikor már minden gépjármű a levegőben röpköd, mi akkor is összefutunk odalent, és radíroyyuk a gumi mintáját, és lövöldöyyük a pamacsokat :-))))) ... és még mindig győyködjük egymást...
Bg.03-11-2004 19:58:45 // 241
Nekem még a hangja, és a kiegyensúlyzatlansága (5 hengeres) nem annyira tetszett. Talán, majd jövőre a 3.0V6 MJTD elég jó lesz:)
Wickey03-11-2004 19:56:07 // 240
Mellékelj egy üzemanyagutalványt is, hogy legyen mivel eljutni a tanfolyás helyszínére :-)
remete03-11-2004 19:55:39 // 239
Hmm... micsoda ölre menő vita van itten! :) Én mint dízeles nem tudok mást mondani: nyomaték rulez! Azért egy 3000-es V6 sem lehet rossz... főleg ha apu benzinkutas :D.
Bati03-11-2004 19:50:27 // 238
na téged meg beirtalak az átnevelö táborba a beutalot küldöm :))
Olasz03-11-2004 19:47:49 // 237
Ha nyomatékot akarok, és egy tankból leutazni Athénig, veszek egy dííízelt Ha nyomatékot akarok, és szarom a pénzt, veszek egy 3000 V6 America-t Ha pörgetni akarom és gyorsulgatni veszek egy középkategóriás benzinest Ha tele vagyok pénzzel és szarok a világra, építtetek egy 2-3 ezres kompresszoros motort, és szarok a pörgős közepesre és a nyomatékbajnok díííízelre... Ne mondja már senki, hogy nem egyértelmű a választás... 3000 köbcm fölött van már nyomaték is....
Robi03-11-2004 19:47:48 // 236
"2.,És a kútnál D feliratú kútfejhez kell állni.:)" Épp ez a pláne a dízelben: nem kell a kútfejhez állni, mert még a sarki boltban is kapni occsó gázolajat.
Bati03-11-2004 19:46:28 // 235
Lám lám 1 megtért lélek üvözöllek a nyájamban eltévedt báránykám szmájlikat akarok :))
..03-11-2004 19:42:58 // 234
Hát, én bevallom, megszállott benzinesként nem tudtam felhozni semmit a tesztvezetésen a dieselek ellen.Vagyis most,hogy gondolkodom,eszembe jutott. 1.,Pofátlanul keveset fogyasztanak azonos használat mellett.(Hallatlan) :) 2.,És a kútnál D feliratú kútfejhez kell állni.:)
Bati03-11-2004 19:42:18 // 233
na csak csak kialakul az a vita szmájlikat akarok :))
Robi03-11-2004 19:38:16 // 232
Ehhh... A lényeg a _nagyobbat_. :))
Robi03-11-2004 19:37:32 // 231
Valami bug van a hozzászólások időpontja körül. Vagy most álltunk át téli időszámításra?
Wickey03-11-2004 19:35:58 // 230
Az a dolga. Hogy húzzon :-PPP
Robi03-11-2004 19:33:03 // 229
Lehet, hogy még így is nagyobbat húz, mint egy nyomatékmentes benzines. :)
Bati03-11-2004 19:32:54 // 228
hát Halesz nem csak rolad voltak ott többen akik igencsak leesett állal száltak ki a nyomaték/erögépekböl legyenek már szmájlik ás szines betük és idézetbeszurás :))
Robi03-11-2004 19:31:23 // 227
"nem haragszom rájuk" Miért is haragudnál? Önmagukkal szúrnak ki, hogy megfosztják magukat a diesel-élménytől. :)))
Wickey03-11-2004 19:30:54 // 226
teszt gépészkedés. Teszt füstölés. Tesztolajszőkítés. ;>
Kövi dízel tesztre elmegyek én is. Viszek egy ekét, és utánakötöm. Ahogy jó traktorhoz illik :-PPPP


Íme egy közepesen igénytelen fotosop alkotás a vizuális típusúaknak. :-)
..03-11-2004 19:10:03 // 225
Halesz csak nem te is;) Én letagadom,hogy ott voltam a tesztvezetésen:) :)
Olasz03-11-2004 18:56:52 // 224
Ing... MÉG NEM és fel vagyok háborodva!!! Ezért aláztam le minden ellenfelem? Füstöltem a gumiaim? Égettem a fékbetéteket? :-))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.