Forum >> Forma-1

joe7507-09-2005 08:54:54 // 4431
Sportemberi hozzáálásról beszélni az F-1-ben , csapatoktól függetlenül kissé mókás! :))
SKrisz07-09-2005 08:47:12 // 4430
Ugyanerről beszéltem. Nem mindegy, ki a reklámfelülethordozó. A Minardi nem képvisel "értéket" a Bridge szerint, hát fizessen csak a gumikért. Nem biztos, hogy ez a jó politika, de ez van. Ez egy ilyen sport...
Inner Circle07-09-2005 08:45:43 // 4429
Röviden összefoglaltad: mindenki Buttonra vár... BAR: - Barrichello - Button, ha ő nem jön be, Sato Williams: - Webber (esetleg helyet cserél Fisichellával) - Button, ha ő nem jön be, Heidfeld BMW: - Heidfeld, ha a Williamsnak bejön Button - Villeneuve
Inner Circle07-09-2005 08:43:14 // 4428
Látod, ez a különbség a sportemberi és a Ferraris életfelfogás között :D
joe7507-09-2005 08:25:32 // 4427
Kérdés hogy miként járt jobban a Michlein. Mert azért pár éve már bent vannak az F-1-ben, de idén fognak elösször VB-t nyerni. A ferkával meg az első évben is azok lehettek volna....
Mike.07-09-2005 08:15:48 // 4426
Heifeld 2 éves szerződést kötött a BMW-vel. (2007 től)!? Valaki tud a BAR, a Williams és a BMW 2006-os pilótáiról? Mindenki Buttonra vár?
Inner Circle06-09-2005 13:13:48 // 4425
Egyébként Heidfeld legkésőbb 2007-től a BMW csapatánál lesz (ha a Williams megszerzi Buttont 2006-ra, akkor valószínűleg már 2006-tól). Ennek örülök, mert nekem Heidfeld is olyan, mint a BMW: tisztelem-becsülöm, de nem vagyok a rajongója. Jó csapat lesznek :-)
Inner Circle06-09-2005 13:10:46 // 4424
És mikor a Michelin bejött, megkérdezték a Ferrarit hogy nem akarnak-e Michelinen menni, mire mondták hogy nagyon szívesen, ennyiért és ennyiért... ezek után Pierre megkereste a leesett állát és azt mondta, hogy Au revoir, a pályán találkozunk :DDD
Inner Circle06-09-2005 13:09:51 // 4423
Nana, tavaly év elején mondta Stoddart, hogy igaz hogy a Minardi és a Ferrari gumijaira is Bridgestone van írva, de teljesen más a kettő, körönként több másodpercet jelent a különbség, és ők is megkaphatnák a Ferrariét, de annyi pénzük nincsen...
Inner Circle06-09-2005 13:08:36 // 4422
"Minardi, Jordan, Ferrari, Red-Bull és még?" A RBR egyáltalán nem biztos, nincsen még szerződésük. Ők akartak először lelépni, mert a Michelin borzasztó előnytelen feltételekkel adott csak volna nekik gumit (részint mert már sokan mennek Michelinnel, részint mert a Ferrari-elkötelezettségű csapatot nem akarták kiszolgálni - más kérdés, hogy a Saubert idén ellátták, de lehet hogy rossz tapasztalataik voltak :DDD ). Miután viszont egyre többen álltak át BS-re, a Michelin kezdi meggondolni magát és mégis inkább megtartaná a RBR-ot. Christian Hornernek nem is lenne ellenére.
Inner Circle06-09-2005 13:06:04 // 4421
Egyelőre azon a miérten gondolkozom, hogy miért kéne nekem ezen gondolkozni? Nem lenne túl meglepő, ha egy évnyi szenvedés után végre összehoznák az aerót a gumival, ugye nem felejtette el senki hogy a Ferrari még sose tesztelt annyi aerót, mint idén? Ezt az évvégi csodagumit nem úgy kell elképzelni, hogy a futam végén a kerekeken a pályáról összegyűjtött Michelin-darabokból most jött össze annyi a Ferrarinak, hogy önthetnek belőle egy BS-garnitúrát Májkölnek :-)
joe7506-09-2005 13:00:30 // 4420
Pénzért bármit tesó! :)))
SKrisz06-09-2005 12:54:26 // 4419
Ez lehet, de azért Prost a saját csapatát bukta el ami azért nem Ferrari méret volt. Mindensetre, hogy tűzközelben marad az biztos... szerintem... :)
SKrisz06-09-2005 12:53:28 // 4418
Ki gondolná egy ilyen erős megfontolt emberről, mint te... Bár már dízelautóval jársz... bármi megtörténhet... :DDDDDD
SzJ06-09-2005 12:52:32 // 4417
M S régebben azt nyilatkozta, nem akar csapatvezető lenni. Gondolom Prost példájára gondolt.
joe7506-09-2005 12:49:56 // 4416
El vazze! :)))
SKrisz06-09-2005 12:43:52 // 4415
Pfuuuuujjj... simán eladnád magad ezért?:DDDDDDDD
joe7506-09-2005 12:38:36 // 4414
Az biztos hogy 0.1%-áért felmatrizáznám nekik az Alfát! :)))
SKrisz06-09-2005 12:32:48 // 4413
Akkor most ugyanott vagyunk. Szerinted a Vodafon ugyanannyit fizet egy felületért a Ferrarinak, mint mondjuk fizetne a Minardinak? Ennyi. Ez szerinted miért ne lehetne igaz a gumira is?:)
joe7506-09-2005 12:32:45 // 4412
Igen. Mondjuk Ők nagyon jóban vannak. És R.B.-t is meg lehet győzni megfelelő mennyiségű pénzzel.:) Gondolom...
06-09-2005 12:32:10 // 4411
Nekem nem kellene fizetnie egyszerűen adjanak minden időszakra egy garnitúra gumit és magasztalni fogom őket. :)
SKrisz06-09-2005 12:31:22 // 4410
Az szinte csomagolható, hogy Todt után jön MS csapatvezetőnek 2007-ben, de Ross B. gyereket maga mellett kell tartania ahhoz, hogy sikeresek legyenek a pályán... szerintem... :)))
06-09-2005 12:31:05 // 4409
Az öccse se húzza sokáig. :)
joe7506-09-2005 12:29:41 // 4408
A Bridgestone fizet a Ferrarinak állítólag évi 6 millió dollárt hogy az Ő gumiaikkal versenyezzenek.
06-09-2005 12:29:27 // 4407
Az egy gumis szabály egyik indoka a költség takarékosság volt mivel a kisebb csapatokat az is jelentősen megterheli.
joe7506-09-2005 12:28:10 // 4406
MS azt csinál amit akar. Akkor lép le amikor akar. Webber pedig kinyalhatja neki. Majd menedzsel mást, pl. az öcsikét. Ha jövőre MS megnyeri a VB-t akkor VB-ként száll ki a buliból, ha a 2006-os év is olyan lesz mint ez, akkor meg tele lesz a töke az egésszel és azért. Szerintem 2007-ben 38 évesen már nem fog versenyezni. Viszont az biztos hogy nem tűnik el az F-1-ből. Még az is lehet hogy Ő lesz a Ferrari új csapatvezetője a Todt éra után. Ugyanis 2006-ban Todt szerződése is lejár, meg Ross B. szerződési is.
06-09-2005 12:27:51 // 4405
Ha jövőre tényleg lelépne a Michelin akkor világos a forgatóköny de erről még semmi konkrétumot sem hallani igaz arról sem, hogy a Williams és a Toyota is BG-el menne jövőre. Én örülnék neki ha többen mennének BG-el az okokat is most nem részletezném. :)
SKrisz06-09-2005 12:26:42 // 4404
Azért a 2 nem ugyanaz, ezt te is tudod...
06-09-2005 12:25:50 // 4403
Erre azért nem esküdnék meg de lehetséges. Persze ez alapján motort is ingyen kaphatnának hiszen a márka még a csapatok nevében is benne van, néhol.
SKrisz06-09-2005 12:24:26 // 4402
Szerintem a Forma1-ben egyik csapat sem fizet egy vasat sem ténylegesen a gumikért. Egyszerűen reklámhordozó és kész!
06-09-2005 12:23:58 // 4401
Jó nem Willi felfedezettje (mielőtt beszólna valaki) de jó pénzt keres MS-el az tuti. :)
joe7506-09-2005 12:23:57 // 4400
A Michlein kinyilatkoztatta hogy lelép az F-1-ből. Ennek ideje kérdéses, de valószínüleg meg fog történni ha marad az egy beszállító. A Bridgestone viszont partner ebben. Így minnél elöbb át akarnak állni ahhoz a beszállítóhoz akikkel hosszabb távon tervezhetnek. A Jacsik nem hülyék. Ha megfelelő információt fognak kapni képesek lesznek akár jövőre normális gumikat adni a csapataiknak. A Toyota meg ráadásul patriota módon japán gumikon futna, ez jót tesz az nemzeti érzésnek.
06-09-2005 12:23:04 // 4399
Hát ha azt Willi a veréb hagyja és nem akar újabb USD milliókat keresni egy saját felfedezetten. MS pedig marad tovább is a Ferrarinál szal csodálkoznék ha veszni hagynának egy potenciális manageri pozíciót és egy saját nevelésű pilótát. Lsd. Todt család és Massa.
joe7506-09-2005 12:20:29 // 4398
szerintem még jövőre ott marad, és ha MS 2007-ben lelép, szvsz ez majdnem biztos, akkor átzúz a Ferrarihoz. A vörösök ki fogják fizetni!
06-09-2005 12:19:50 // 4397
Valljuk be ez azért igen érdekes. Adott egy csapat a Ferrari aki az idén folyamatosan gumi problémákkal küzd. E negatív reklám ellenére +2 csapat is a BG gumik mellett dönt? A Red-Bullt nem számolom mivel ott nyílván való az indok de miért jó ez a Williamsnek és Toyota-nak? Ennyivel olcsóbb a BG gumi?
06-09-2005 12:17:28 // 4396
Nem hiszem, hogy lelép. Piára való megvan neki. De hova is mehetne? Alonso helyére? A Renault-nak is kitaposná a belét.
joe7506-09-2005 12:14:27 // 4395
Williams, és állítólag a Toyota is.
joe7506-09-2005 12:13:47 // 4394
Hát, Kimi, ha jól számba veszi McLarenes éveit, egy csomó más csapattal jobban járt volna. Én nem csodálkoznék ha lennének lelépési tervei. A McLaren évek óta VB esélyes saját maguk szerint, idénre eljutottak odáig hogy megvan a sebességük, de mégis képtelenek VB-t nyerni. Elég unalmas lehet ez már Kiminek.
06-09-2005 12:13:10 // 4393
6? Minardi, Jordan, Ferrari, Red-Bull és még?
06-09-2005 12:12:04 // 4392
GP2-t a német RTL élőben közvetíti vasárnap délelőtt, ott szoktak lenni igazi csaták.
06-09-2005 12:10:44 // 4391
Vagy esetleg Kimit akarja olcsóbban megtartani. :)
SKrisz06-09-2005 12:06:52 // 4390
Szeretni én is sok mindent szeretnék!:)))
joe7506-09-2005 12:02:34 // 4389
Jövőre még nem. Én meg már jövre szeretnék Ferrari VB-t ! :))
SKrisz06-09-2005 12:00:34 // 4388
Fordul nem fordul micselin úgyis kiszáll... Akkor meg nem mind1?:))
joe7506-09-2005 11:48:18 // 4387
Kiváncsi leszek jövőre mi lesz a gumiháború kimenetele. Egyes hírek szerint jövőre 6-4 lesz a csapatok aránya a Bridgestone javára. Vagyis előnyben leszenek a tesztkilóméterek szempontjából....Lehet hogy fordulni fog a kocka?
zolee14506-09-2005 11:17:30 // 4386
onnan hiányzik a sebesség, mármint tv-s szempontból.
SKrisz06-09-2005 11:14:59 // 4385
kicsi pénz, nagy verseny... ezen az alapon akár a gokart is lehetne a nézők óhajainak netovábbja!:)))
zolee14506-09-2005 11:13:30 // 4384
tudom hogy nem fogják közvetíteni mert mégiscsak az F1 a királykategória, de nem hiszem, hogy kisebb nézettsége lenne a GP2-nek. Ahogy hallom ott tényleg vannak VERSENYEK!
SKrisz06-09-2005 11:11:15 // 4383
Erről beszéltem én is. Nem az kell, hogy meccs közben bealudjak, mert azon már nem tudok izgulni, hogy a 3. helyezett csak 1 kört kap a Ferraritól, vagy meglesz a 2. is. Legyen ütőképes, versenyképes, de LEGYEN már az végre vaze!:)))
zolee14506-09-2005 11:06:33 // 4382
a versenyképes Ferrari hiányzik az F1-nek, a mindenkit körökkel elpicsázó Ferrari viszont nem! Nem tudom miért élvez el Palik minden futamon, hiszen most sem történik más mint az elmúlt években csak más színekkel. Mivel nem csípem MS-t így ez nekem a kisebbik rossz, de a lényegen nem változtat. Az egyetlen izgalom manapság az, hogy a Mclaren végig megy-e a futamon. Ha igen akkor a dobogósokat kivéve mindenki kört kap, ha nem akkor Alonsó mutogat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.