Forum >> Forma-1
joe7506-09-2005 12:29:41 // 4408
A Bridgestone fizet a Ferrarinak állítólag évi 6 millió dollárt hogy az Ő gumiaikkal versenyezzenek.
Az egy gumis szabály egyik indoka a költség takarékosság volt mivel a kisebb csapatokat az is jelentősen megterheli.
joe7506-09-2005 12:28:10 // 4406
MS azt csinál amit akar. Akkor lép le amikor akar. Webber pedig kinyalhatja neki. Majd menedzsel mást, pl. az öcsikét.
Ha jövőre MS megnyeri a VB-t akkor VB-ként száll ki a buliból, ha a 2006-os év is olyan lesz mint ez, akkor meg tele lesz a töke az egésszel és azért. Szerintem 2007-ben 38 évesen már nem fog versenyezni. Viszont az biztos hogy nem tűnik el az F-1-ből. Még az is lehet hogy Ő lesz a Ferrari új csapatvezetője a Todt éra után. Ugyanis 2006-ban Todt szerződése is lejár, meg Ross B. szerződési is.
Ha jövőre tényleg lelépne a Michelin akkor világos a forgatóköny de erről még semmi konkrétumot sem hallani igaz arról sem, hogy a Williams és a Toyota is BG-el menne jövőre. Én örülnék neki ha többen mennének BG-el az okokat is most nem részletezném. :)
SKrisz06-09-2005 12:26:42 // 4404
Azért a 2 nem ugyanaz, ezt te is tudod...
Erre azért nem esküdnék meg de lehetséges. Persze ez alapján motort is ingyen kaphatnának hiszen a márka még a csapatok nevében is benne van, néhol.
SKrisz06-09-2005 12:24:26 // 4402
Szerintem a Forma1-ben egyik csapat sem fizet egy vasat sem ténylegesen a gumikért. Egyszerűen reklámhordozó és kész!
Jó nem Willi felfedezettje (mielőtt beszólna valaki) de jó pénzt keres MS-el az tuti. :)
joe7506-09-2005 12:23:57 // 4400
A Michlein kinyilatkoztatta hogy lelép az F-1-ből. Ennek ideje kérdéses, de valószínüleg meg fog történni ha marad az egy beszállító. A Bridgestone viszont partner ebben. Így minnél elöbb át akarnak állni ahhoz a beszállítóhoz akikkel hosszabb távon tervezhetnek. A Jacsik nem hülyék. Ha megfelelő információt fognak kapni képesek lesznek akár jövőre normális gumikat adni a csapataiknak.
A Toyota meg ráadásul patriota módon japán gumikon futna, ez jót tesz az nemzeti érzésnek.
Hát ha azt Willi a veréb hagyja és nem akar újabb USD milliókat keresni egy saját felfedezetten. MS pedig marad tovább is a Ferrarinál szal csodálkoznék ha veszni hagynának egy potenciális manageri pozíciót és egy saját nevelésű pilótát. Lsd. Todt család és Massa.
joe7506-09-2005 12:20:29 // 4398
szerintem még jövőre ott marad, és ha MS 2007-ben lelép, szvsz ez majdnem biztos, akkor átzúz a Ferrarihoz. A vörösök ki fogják fizetni!
Valljuk be ez azért igen érdekes. Adott egy csapat a Ferrari aki az idén folyamatosan gumi problémákkal küzd. E negatív reklám ellenére +2 csapat is a BG gumik mellett dönt? A Red-Bullt nem számolom mivel ott nyílván való az indok de miért jó ez a Williamsnek és Toyota-nak? Ennyivel olcsóbb a BG gumi?
Nem hiszem, hogy lelép. Piára való megvan neki.
De hova is mehetne? Alonso helyére? A Renault-nak is kitaposná a belét.
joe7506-09-2005 12:14:27 // 4395
Williams, és állítólag a Toyota is.
joe7506-09-2005 12:13:47 // 4394
Hát, Kimi, ha jól számba veszi McLarenes éveit, egy csomó más csapattal jobban járt volna. Én nem csodálkoznék ha lennének lelépési tervei. A McLaren évek óta VB esélyes saját maguk szerint, idénre eljutottak odáig hogy megvan a sebességük, de mégis képtelenek VB-t nyerni. Elég unalmas lehet ez már Kiminek.
6? Minardi, Jordan, Ferrari, Red-Bull és még?
GP2-t a német RTL élőben közvetíti vasárnap délelőtt, ott szoktak lenni igazi csaták.
Vagy esetleg Kimit akarja olcsóbban megtartani. :)
SKrisz06-09-2005 12:06:52 // 4390
Szeretni én is sok mindent szeretnék!:)))
joe7506-09-2005 12:02:34 // 4389
Jövőre még nem. Én meg már jövre szeretnék Ferrari VB-t ! :))
SKrisz06-09-2005 12:00:34 // 4388
Fordul nem fordul micselin úgyis kiszáll... Akkor meg nem mind1?:))
joe7506-09-2005 11:48:18 // 4387
Kiváncsi leszek jövőre mi lesz a gumiháború kimenetele. Egyes hírek szerint jövőre 6-4 lesz a csapatok aránya a Bridgestone javára. Vagyis előnyben leszenek a tesztkilóméterek szempontjából....Lehet hogy fordulni fog a kocka?
zolee14506-09-2005 11:17:30 // 4386
onnan hiányzik a sebesség, mármint tv-s szempontból.
SKrisz06-09-2005 11:14:59 // 4385
kicsi pénz, nagy verseny... ezen az alapon akár a gokart is lehetne a nézők óhajainak netovábbja!:)))
zolee14506-09-2005 11:13:30 // 4384
tudom hogy nem fogják közvetíteni mert mégiscsak az F1 a királykategória, de nem hiszem, hogy kisebb nézettsége lenne a GP2-nek. Ahogy hallom ott tényleg vannak VERSENYEK!
SKrisz06-09-2005 11:11:15 // 4383
Erről beszéltem én is. Nem az kell, hogy meccs közben bealudjak, mert azon már nem tudok izgulni, hogy a 3. helyezett csak 1 kört kap a Ferraritól, vagy meglesz a 2. is. Legyen ütőképes, versenyképes, de LEGYEN már az végre vaze!:)))
zolee14506-09-2005 11:06:33 // 4382
a versenyképes Ferrari hiányzik az F1-nek, a mindenkit körökkel elpicsázó Ferrari viszont nem! Nem tudom miért élvez el Palik minden futamon, hiszen most sem történik más mint az elmúlt években csak más színekkel. Mivel nem csípem MS-t így ez nekem a kisebbik rossz, de a lényegen nem változtat. Az egyetlen izgalom manapság az, hogy a Mclaren végig megy-e a futamon. Ha igen akkor a dobogósokat kivéve mindenki kört kap, ha nem akkor Alonsó mutogat.
joe7506-09-2005 10:36:53 // 4381
Ron Dennis méltetja Alonso teljesítményét.
Most akkor az van, hogy nem bírjuk legyőzni akkor magasztaljuk , ezálltal saját teljesítményünk is felértékelődik, vagy...
Szeretnénk ráadni ezüst szinű overált? :)
joe7506-09-2005 10:02:53 // 4380
Vannak még így pár millióan .:))
SKrisz06-09-2005 09:52:16 // 4379
Nem tudom mennyi az igaz és mennyi nem, de szeretnék végre egy versenyképes Ferrarit látni a futamokon...
Akkor amikor "jól" ment az idén a többiek voltak gyengébbek. Asszem a Pirelli szlogen az idei évre jellemző, The power is nothing without control ! :)
joe7506-09-2005 09:46:28 // 4377
Ennyire hullámzó teljesítményük nem volt sosem. Az idén volt jópár dobogó, voltak győzelmi esélyek is, de most épp a végigmegyünk pont nélkül időszak van. Hiába no, a teljesítményt át kell vinni az aszfaltra. Ez nem megy mostanság.....
Felefele az biztos. Nekem az a fura, hogy miért töltenek el ilyen sok időt a gödör alján.
Nos, abban az esetben IC és zolee145 kezdhet gondolkodni a miérteken. :)
joe7506-09-2005 09:31:47 // 4373
Ennél nagyobb görörbe nem kerülhet a csapat szvsz. Ennél még a 90-es évek eleje is jobb volt. Szóval innen csak fölfele vezethet az út.
Jól lehet. Az utolsó három futamon villant a Ferrari ezzel megalapozzák a jövő évi VB hármas Ferrari-Renault-Mclaren küzdelmét.
Majd meglátjuk a vak is ezt mondta. Lesz belőle jó nagy égés ha nem jön össze.
Mike.06-09-2005 09:26:52 // 4369
A pásik pletyka szerint Montezemolo megígérte Schuminak, hogy az utolsó 3 futamra versenyképes autót kap! Ha ez így lesz beigazolódik, hogy kérésre fogták vissza a Ferrarit !
joe7506-09-2005 09:24:06 // 4368
Schumacher legalább egyszer győztes autót akar
A Ferrari "szuper" Bridgestone-okat kap A5
Leköszönő világbajnokként Michael Schumacher azt az egyet kérte a Ferraritól, hogy idén legalább egyszer a győzelemre alkalmas autót kapjon tőlük; a maranellói istálló pedig esküdözik, hogy erre vonatkozóan bírja a Bridgestone ígéretét.
Győzelmet kér vigaszdíjul - nagyíthatóMichael Schumacher vasárnap matematikailag is elvesztette a világbajnoki címet, így az év hátralévő részében csak a futamgyőzelemben reménykedhet - és azt szeretné, ha legalább egyszer erre alkalmas autót kapna a Ferraritól.
"Egy ilyen furcsa és gyötrelmes szezon végén szeretnék legalább egyszer olyan Ferrarit vezetni, amely lehetővé teszi számomra, hogy harcba szálljak a győzelemért" - mondta a hétszeres világbajnok Schumacher a Gazzetta dello Sport című olasz sportnapilapnak.
"Ez az egyetlen, amit 2005-től szeretnék; vajon túl sokat kérek?"
Schumacher ugyan megnyerte a júniusi USA Nagydíjat, a sikerét azonban megkeserítette, hogy azon a versenyen legfőbb vetélytársai nem álltak rajthoz a Michelin gumikkal kapcsolatos biztonsági problémák miatt.
Áprilisban, San Marinóban pedig pályafutása egyik legszebb bravúrját mutatta be, amikor a 14. rajtkockából felverekedte magát a 2. helyre - ez azonban egyszeri lehetőségnek bizonyult. Miután a hétvégi Olasz Nagydíjon nem szerzett pontot, Schumacher most 55 ponttal az összetett 3. helyén áll, a McLarent kormányzó Juan-Pablo Montoya azonban csak 5 pontra van tőle.
"Nem reális azt hinni, hogy megtarthatom a 3. helyet, de ez nem is fontos" - állította a címvédő. - "Csak azt szeretném, hogy legalább egyszer olyan Ferrarim legyen, amely képes a győzelemre."
"Spában ez még elképzelhetetlen: túl korai, csodák nincsenek. Azután viszont szeretném, ha sikerülne, ez az egyetlen, amit ettől a szörnyű 2005-től kérek."
Schumacher számára még az 1996-os szezon sem volt ennyire megpróbáltatásokkal teli, amikor megérkezett a Ferrarihoz, mert még abban az évben is három futamgyőzelmet aratott. Ráadásul már pályafutása legelső teljes idényében, 1992-ben is a 3. lett az összetettben, s azóta csak egyszer, egy évvel később végzett ennél hátrébb, amikor 4. lett.
A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo azonban azt ígérte, a Ferrari még idén visszatér a csúcsra.
"Még ebben a szezonban nyerni fogunk" - jelentette ki. - "Gratulálunk a Renault-nak és a McLarennek, de újra le fogjuk győzni őket. Itt (Monzában) alapos megnyugtatást kaptam a Bridgestone felső vezetésétől. "
"Monza már elment, Spa pedig túl közel van, de utána megkapjuk a szuper gumikat: Tokióban különleges erőfeszítésre készülnek. Az utolsó három nagydíjon benne leszünk a képben."
Ilyet már hallottunk az idén egy párszor. Szupergumi mi?:)) Majd hiszem ha látom!
Mike.06-09-2005 09:22:41 // 4367
A Michelin bejelentette, jövőre kevesebb csapatot lát el gumival. A pletykák szerint a Williams, a Toyota és a Red Bull lehet még Bridgestonos.
Inner Circle05-09-2005 16:59:44 // 4366
Ron Dennis vetít:
"We obviously had some delamination trouble with both cars and we worked out with the data that Kimi could have been second without his problems."
Értitek: Kimi második lehetett volna. Első semmiképpen, hiszen Montoya az első, nálunk nincsen tímorder, mi lenni sportszerű british. Néha talán ő maga is elhiszi :-)
Tommi05-09-2005 16:17:35 // 4365
Az ember szvsz félig alakítható a managerek által, de félig születik. Na mindegy :) Menjünk át a modell topicba, beszámolok ott :)
SKrisz05-09-2005 16:06:10 // 4364
Ezek adologkat, meg úgysem a pilóták határozzák meg, hanem a manager, meg a marketinges... Ez van... A hősök korszaka leáldozott... :)
/Alfa 1:18 nem volt semmi?:))/
Tommi05-09-2005 16:03:00 // 4363
Skrisz!
Sennánál nem a vezetési stílusára gondoltam, hanem arra, ahogy a pályán kívül viselkedett. És a többiek kapcsán is erre gondoltam. Nem önálló egyéniségek :)))
Ja, jut eszembe: ma muszáj volt elmennem a Victor Hugo utcai autó modell boltba, beszereztem egy Ducati 916 Senna motor modellt :))) Régóta vadásztam rá és most végre találtam :) Ment a nyálcsorgatás ezerrel, kapásból százezres nagyságrendű pénzt ott tudnék hagyni :)
SKrisz05-09-2005 13:53:31 // 4362
7végén megyünk!:))
joe7505-09-2005 13:52:05 // 4361
Akkor irány Zamárdi.:)
SKrisz05-09-2005 13:50:41 // 4360
Nem megyek én sehova... siesta idő van!:))))
joe7505-09-2005 13:47:23 // 4359
Lehet hogy át kéne mennünk az együnk igyunk topicba?:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?