Forum >> Találkozások
gecsa09-08-2012 21:22:46 // 42483
Ilyenkor sajnos a kicsinyítés a feltöltéskor..
falcokc09-08-2012 19:41:12 // 42481
félmunkát nem végzünk!! :-))
Buksi08-08-2012 00:21:02 // 42480
Nem tudja miről maradt le! :-D
gecsa07-08-2012 21:51:05 // 42479
alantabb vannak még képek...:D
falcokc07-08-2012 21:22:11 // 42478
ezek szerint így is lehet :-)))
Buksi07-08-2012 20:34:17 // 42477
Ilyen szolíd volt? :-D
Inter156 (il mascalzone)07-08-2012 13:53:49 // 42476
Kazes☻07-08-2012 11:13:10 // 42475
Amúgy meg volt olyan gondolatom, hogy ha már úgy is ott járunk Valkonyán, valahogy el kéne tudni oldalazni Teskánd felé, de végül nem lehetett, egész napos progi volt. :)
Kazes☻07-08-2012 11:10:22 // 42474
Na, jól van akko' ...! :)))
Így is már megküldtük a topikot! :)
Így is már megküldtük a topikot! :)
Qtya7507-08-2012 11:02:53 // 42473
Ja, de volt rajt súly!!
Kazes☻07-08-2012 11:02:18 // 42472
Tyű, na ne má'! :D
Kazes☻07-08-2012 11:01:30 // 42471
Ejh, ejh öreg barátom... hát a kamionod is 'hátul' kapart és mégis mentél télen-nyáron, há' nem?! :)))))
Qtya7507-08-2012 10:58:19 // 42470
Hó meg Suzuki vazze!! :-(((
Buksi07-08-2012 10:57:41 // 42469
Még az is előfordulhat! :-D
Kazes☻07-08-2012 10:57:40 // 42468
Mert? Télen mi van? Pajtiiiii... ajajajajajajjjjjjjjjjjj! :)))
Qtya7507-08-2012 10:55:10 // 42467
Feelinget!! :-DDDD
Qtya7507-08-2012 10:54:44 // 42466
Pont azért kell az elölkaparós, hogy télen se kelljen nélkülöznöm az Alfa feeling.!! :-)))))
Kazes☻07-08-2012 10:48:59 // 42465
Nem nagyon, tudod elől kapar! De megnézem, talán egy Q4, de az meg nem hétköznapi. Szaladgálósnak azért jó lenne egy TD is. :))))))))))
Kazes☻07-08-2012 10:45:50 // 42464
Ajjjjjajjj! Csak nehogy őznek nézz! :DDD
Qtya7507-08-2012 10:45:13 // 42463
Ha végre meg tudnék válni az offtól, akkor nem gondolkoznék!! Tegnap láttam is egyet a használtautón, de mára eltűnt onnan!! Apropó, a gumigarázsban nincs 155 elfekvőben?? :-))))))))))))
Kazes☻07-08-2012 10:42:59 // 42462
Most vannak is jók, innen származók. Cseréltesd be, kapsz érte legalább kettőt, az egyiket majd én hajtom, amíg (jó pár évig) nem tudod hová tenni, pajti! Okés?! :)))))
Qtya7507-08-2012 10:42:55 // 42461
Vettem észre!! :-)))
Buksi07-08-2012 10:42:18 // 42460
Ezt azért valahol sejtettem! :-DD
Buksi07-08-2012 10:41:27 // 42459
Készülj a legrosszabbra! :-D
Qtya7507-08-2012 10:40:32 // 42458
Győzködnöd nem nagyon kell!! :-DDDDDDDD
Buksi07-08-2012 10:39:51 // 42457
Halgass rám, tudom, hogy mire van szükséged! :-DDD
Kazes☻07-08-2012 10:39:29 // 42456
Tán Lánglovaggá válsz?! :DDD
Qtya7507-08-2012 10:30:53 // 42454
Lehet,hogy mondasz valamit!! :-)))
Buksi07-08-2012 10:30:34 // 42453
Nem, csak előre figyelmeztettem! :-DD
Buksi07-08-2012 10:29:41 // 42452
Az előző tulaj miatt én is sokat szívtam a géppel, de sikerült meggyógyítani!
Kell neked megint egy 155! ;-)
Kell neked megint egy 155! ;-)
Qtya7507-08-2012 10:28:06 // 42451
Te még ezen meglepődsz?? :-)))
Buksi07-08-2012 10:27:08 // 42450
Teee, ne húzd ki a gyufát! :-DDD
Qtya7507-08-2012 10:21:10 // 42449
Az volt a gond, hogy az előző gazdája csak gázzal hajtotta, és agyonvágott benne egy csomó mindent! Túl sokba került volna helyre hozatni! Tervbe van véve még egy Alfa, ha az offomtól sikerül megszabadulnom. Esélyes lehet még a 155 vagy a 164 is!! :-))))
Kazes☻07-08-2012 10:20:53 // 42448
A bordó nem, de a szép szürke az igen! :)))))
Buksi07-08-2012 10:18:46 // 42447
Nem kellett volna tőle megválni! :)
Qtya7507-08-2012 10:15:07 // 42446
A szürkére gondoltam!! :-)) Bordó nekem volt még 98-99 ben!!
Buksi07-08-2012 10:08:05 // 42445
A bordó nem, de a szép szürke az igen! :-)))
Qtya7507-08-2012 10:03:43 // 42444
Tényleg az!! Csak nem a Tied?? :-DDDDDDDD
Buksi07-08-2012 10:00:45 // 42443
Hűű, de szép az a 155! :))
Edyboy07-08-2012 08:12:32 // 42442
Liquid06-08-2012 22:09:12 // 42441
Kazes☻06-08-2012 16:01:00 // 42439
A régi Iveco 35-10-ben is csippantottuk haverral a ZF váltót, nagyon jó volt. Nem tudom a mostaniakban milyen van, de aaaz ...! :)
pettinke06-08-2012 15:50:25 // 42438
a Sei-ben ugyanez a ZF-váltó van :-) de rakták ezt mindenbe ... Opelbe, Fordba, BMW-be, Volvoba, Lotusba, Ivecoba, Pinzgauerbe (van lehetőség felső váltórúd kivezetésre, kormányváltóra, vagy akár segédhajtóműre), de én szívesebben emlegetem a Maserati Biturbot, a Fiat 130-at, Fiat Dinot :-)
a kiosztásban az a jó, hogy pl. szerpentinen a 2-3-at simán előre-hátra pöckölve tudod váltogatni, mert egy egyenesbe esnek.
a kiosztásban az a jó, hogy pl. szerpentinen a 2-3-at simán előre-hátra pöckölve tudod váltogatni, mert egy egyenesbe esnek.
Kazes☻06-08-2012 15:33:48 // 42437
A váltó az király, szvsz! Ilyen a 6-ban is, szerintem jobb,mint a normál, én legalábbis nagyon bírom. A puklikra meg szinte minden öregebbel vigyázni kell. De ez már OT topic téma. :)
pettinke06-08-2012 15:17:46 // 42436
végülis van hozzá minden, csak keresni kell - a típusspecifikus cuccok természetesen aranyárban (de kis szerencsével meg lehet ezt is úszni). csomó minden azonban a 105-ös széria (Giulia, Spider Duetto) darabjaiból van, az szinte terem minden bokorban.
hogy a szombati esetnél maradjunk, ha kicsit odébb helyezkedek, akkor minusz egy hátsólámpa, az pl. a horror kategória. bár lelkes olaszok ahhoz is elkezdték utángyártani a színes lencséket :-)
hogy a szombati esetnél maradjunk, ha kicsit odébb helyezkedek, akkor minusz egy hátsólámpa, az pl. a horror kategória. bár lelkes olaszok ahhoz is elkezdték utángyártani a színes lencséket :-)
gecsa06-08-2012 15:05:42 // 42435
lényeg,hogy a veteránnak nem lett baja...a montihoz azért kicsit nehezebb alkatrészt találni gondolom...:D
pettinke06-08-2012 14:28:11 // 42434
ez lehetett a másik huba, hogy a "hétköznapi" autóm nekem is pittyeg, ha tolatok ... megszoktam.
szerintem különösebben nem nehéz a vezetés de tény, hogy:
- kormányszervó az ugye nincs. amikor már gurulsz, OK, de álló helyzetben az autó orrára nehezedő V8 miatt elég izmos tekerni a kormányt :-)
- a váltó kiosztása ún. "kutyaláb": az 1-es van balra lent, és a 2..5 fokozatok szép H-alakban. ez eleinte furcsa, de meg lehet szokni :-)
- hölgyeknek biztos nem fog tetszeni a kuplung, mert kemény, de a 159-ben is ilyen.
- a puklikra kell még ügyelni, mert középütt lépten-nyomon leér a kipuff első dobja.
más nehézséget nem tudnék felhozni ... fék van rendesen, elöl-hátul hűtött tárcsa.
generálisan igaz: a Monti nem kanyarvadásznak készült, hanem granturismo-nak.
szerintem különösebben nem nehéz a vezetés de tény, hogy:
- kormányszervó az ugye nincs. amikor már gurulsz, OK, de álló helyzetben az autó orrára nehezedő V8 miatt elég izmos tekerni a kormányt :-)
- a váltó kiosztása ún. "kutyaláb": az 1-es van balra lent, és a 2..5 fokozatok szép H-alakban. ez eleinte furcsa, de meg lehet szokni :-)
- hölgyeknek biztos nem fog tetszeni a kuplung, mert kemény, de a 159-ben is ilyen.
- a puklikra kell még ügyelni, mert középütt lépten-nyomon leér a kipuff első dobja.
más nehézséget nem tudnék felhozni ... fék van rendesen, elöl-hátul hűtött tárcsa.
generálisan igaz: a Monti nem kanyarvadásznak készült, hanem granturismo-nak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?