Arra a tetűre aki nem hajlandó kimenni a kapaszkodó sávban a puttonyossal.
Igaz türelmes voltam csak villogtam és feltünően rámentem, de nem zavarta :((((
Forum >> Ti kire dudáltok? (autós szégyentábla :)
csocsi04-06-2008 11:17:19 // 2466
Zsifi01-06-2008 22:58:35 // 2465
Vaze! A 7vége az a szórakozás akkor ráérek sz@rakodni.)))
Akkor én határozom meg az indulásiidőt.:)))
Szombaton ott leszek időben!:)))
Akkor én határozom meg az indulásiidőt.:)))
Szombaton ott leszek időben!:)))
Whiteskull01-06-2008 22:55:17 // 2464
Jó, szombaton megértem. :DDDD
Zsifi01-06-2008 22:54:05 // 2463
Nem vagyok negatív csak általában sokat vezetek és nekem sem mindegy, h mennyi időm megy el a közlekedéssel. Vannak ennél fontosabb teendőim is.:(((
Whiteskull01-06-2008 22:52:11 // 2462
Ez látod dicséretes tulajdonság. :))))
Whiteskull01-06-2008 22:51:37 // 2461
Látom ma nagyon negatív vagy. :)))))
Csak egy hetet bírjál ki, aztán majd valamit segítünk ezen. :DDD
Csak egy hetet bírjál ki, aztán majd valamit segítünk ezen. :DDD
Liquid01-06-2008 22:50:21 // 2460
vezetés közben nem szoktam magyar közlönyt nyálazni :)
Zsifi01-06-2008 22:48:33 // 2459
Az a baj, h az önkéntesek arra hagyatkoznak.:(((
Ezt nem teszi meg mindenki.:(((
Ezt nem teszi meg mindenki.:(((
Whiteskull01-06-2008 22:48:15 // 2458
Na ja. Bár gondolom a 26§. 1(bek.) a. pontja meg éppen elkerülte a figyelmed. :DDDD
Liquid01-06-2008 22:46:50 // 2457
az kizárt :))
"...folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza..."
engem kib-tul akadályoztak :)
"...folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza..."
engem kib-tul akadályoztak :)
Whiteskull01-06-2008 22:46:29 // 2456
Nem azt írtam, hogy az órája ennyit mutat. :DDDD
Ja, én mindig elengedem a gyorsabbat, mivel utálom, hogy ha hátulról túl közel vannak hozzám. :))))
Pedig még sitten sem voltam. :DDDDDD
Ja, én mindig elengedem a gyorsabbat, mivel utálom, hogy ha hátulról túl közel vannak hozzám. :))))
Pedig még sitten sem voltam. :DDDDDD
csocsi01-06-2008 22:46:26 // 2455
Ha egyszer a vérében van :)))
Whiteskull01-06-2008 22:44:36 // 2454
Vagy egyszerűen csak szabályosan közlekednek. :DDD
Zsifi01-06-2008 22:44:04 // 2453
És közben csal az órája!:(((
130-at mutat de csak 115-tel haladnak.:(((
Ne légy már ennyire önkéntes rendőr!:))) (nyugdíjas)
130-at mutat de csak 115-tel haladnak.:(((
Ne légy már ennyire önkéntes rendőr!:))) (nyugdíjas)
Liquid01-06-2008 22:42:38 // 2452
na igen, önjelölt rendfenntartó kis-agyagedények :)
Tackry01-06-2008 22:41:13 // 2451
Szerintem azt a hszt. akkor olvasd el újból. Először is nem szoktam, egy kezemen megszámolom az eddigi dudálásaimat. Másrészről pedig ott a teherautós mint önjelölt igazságosztó fogta magát, kijött a külső sávból, elfoglalt mindkét sávot, és így araszolta végig a sort, szándékosan azzal a célzattal, hogy aki a belsőben haladni akarna, az ne tehesse. Nos, ezt a teherautót dudáltuk le, jóval később, már az elkerülőn utolérve...
Whiteskull01-06-2008 22:40:20 // 2450
Amennyiben a maximális megengedett sebességgel mennek, akkor ..... :))))))))))
Liquid01-06-2008 22:36:04 // 2449
tényleg sok a birka akik állnak km-eket egy sávban és anyázzák az a pár szemfülest akik igen is merik használni a másik sávot. De azért mindig akad valaki aki beenged, és én is be szoktam engedni azt aki nem bunkó módon tolaxik.
Sajna a jogosítvánnyal rendelkezők fele teljesen alkalmatlan mindenre. Pl. 1000x előfordul, hogy 2 okostojás, azonos sebességgel megy egymás mellett a 2 sávban és ha esetleg levillogom a belsőt, akkor én vagyok a köcsög.
Sajna a jogosítvánnyal rendelkezők fele teljesen alkalmatlan mindenre. Pl. 1000x előfordul, hogy 2 okostojás, azonos sebességgel megy egymás mellett a 2 sávban és ha esetleg levillogom a belsőt, akkor én vagyok a köcsög.
ystuc01-06-2008 22:32:17 // 2448
Engem nem zavarnak a többiek. Megoldom a dolgot. ;-)
De egyet értek, felesleges ezt a témát tovább csavarni.
De egyet értek, felesleges ezt a témát tovább csavarni.
Zsifi01-06-2008 21:22:16 // 2447
Látom itt mindenki "én" központú. Akit zavar a közlekedés többi résztvevője miért nem bérel magának A-tól B-ig egy útszakaszt? A semmin vitatkoztok már oldalak óta!:(((
Hakuna01-06-2008 20:05:05 // 2446
Csak rossz helyen lehet lenni, mert pesten csak az van. A tempót hamar felveszem, most is, mivel korábban több évet közlekedtem fővárosunkban. Csakhogy ez egyáltalán nem kellemes közérzet, és a sok baromra fokozottan figyelni sem felemelő érzés.
Ha van lehetőséged menni menj, én is így teszek. Csak általában nem várom el, hogy a lehetőséget más biztosítsa számomra, amikor ez nem feladata.
Ha van lehetőséged menni menj, én is így teszek. Csak általában nem várom el, hogy a lehetőséget más biztosítsa számomra, amikor ez nem feladata.
ystuc01-06-2008 19:46:54 // 2445
Jó, persze vannak dugók is. Nem is kicsik. :-)
Rosszkor voltál rossz helyen. ;-)
Rosszkor voltál rossz helyen. ;-)
Piritu - 1.000.00001-06-2008 19:43:34 // 2444
"Aki nincs benne naponta ebben a nyüzsiben, az nem tudja felvenni a tempót."
Ez teccik.... a múlt héten két napot voltam ott 56-60 km körül mentem, átlagsebesség: 12 km/ó. Tessék mondani milyen tempót kell felvenni? :-)))
Ez teccik.... a múlt héten két napot voltam ott 56-60 km körül mentem, átlagsebesség: 12 km/ó. Tessék mondani milyen tempót kell felvenni? :-)))
ystuc01-06-2008 19:37:08 // 2443
"...ahogy a pestiek szemkontaktus nélkül..."
Nem szeretem az általánosítást... Én pesti vagyok, és tudom, hogy sok vidéki fél vezetni Pesten. Aki nincs benne naponta ebben a nyüzsiben, az nem tudja felvenni a tempót. Igen, sok a tahó és agresszív vezető errefelé. Én ezt megtanultam kezelni, jó pár éve vezetek, és nem 2 km-eket naponta.
Másrészről: Melyik az az ország kis hazánkon kívül, ahol ha valakit beengedsz magad elé, megköszöni? Mert én egyről sem tudok. Ez máshol természetes. Nem versenyként fogják fel a dolgot, míg nálunk ha valaki véletlenül elméretez egy előzést, még akkor is próbálják megszorongatni, senki nem fékez, és ebből nagy puffanás szokott lenni. Nagyon sok baleset elkerülhető lenne, ha az emberek jobban odafigyelnének a másikra. De hiába bólogatnak erre itt is sokan, tudom, hogy holnapra elfelejtik. Nem személyeskedek, ezt senkinek nem célzásként írom, de ez van.
Kicsit leragadtál ennél az egy szitunál. Nem ismerlek, nem tudom hogyan viselkedsz a kormány mögött ülve, így véleményt nem mondok. De hogy ha van lehetőségem menni, én semmi esetben nem fogok beállni mások mögé. Megyek. Ha vége a sávnak, én nem leszek agresszív, senkire nem fogom ráhúzni a kormányt. De ha lesz helyem, tuti befogok menni. Nem akadályozok senkit, még csak nem is zavarok. És nem azért, mert versenyezek, hanem mert haladok... És ha ezzel valakinek szúrom a szemét, azzal nem tudok mit kezdeni.
Nem szeretem az általánosítást... Én pesti vagyok, és tudom, hogy sok vidéki fél vezetni Pesten. Aki nincs benne naponta ebben a nyüzsiben, az nem tudja felvenni a tempót. Igen, sok a tahó és agresszív vezető errefelé. Én ezt megtanultam kezelni, jó pár éve vezetek, és nem 2 km-eket naponta.
Másrészről: Melyik az az ország kis hazánkon kívül, ahol ha valakit beengedsz magad elé, megköszöni? Mert én egyről sem tudok. Ez máshol természetes. Nem versenyként fogják fel a dolgot, míg nálunk ha valaki véletlenül elméretez egy előzést, még akkor is próbálják megszorongatni, senki nem fékez, és ebből nagy puffanás szokott lenni. Nagyon sok baleset elkerülhető lenne, ha az emberek jobban odafigyelnének a másikra. De hiába bólogatnak erre itt is sokan, tudom, hogy holnapra elfelejtik. Nem személyeskedek, ezt senkinek nem célzásként írom, de ez van.
Kicsit leragadtál ennél az egy szitunál. Nem ismerlek, nem tudom hogyan viselkedsz a kormány mögött ülve, így véleményt nem mondok. De hogy ha van lehetőségem menni, én semmi esetben nem fogok beállni mások mögé. Megyek. Ha vége a sávnak, én nem leszek agresszív, senkire nem fogom ráhúzni a kormányt. De ha lesz helyem, tuti befogok menni. Nem akadályozok senkit, még csak nem is zavarok. És nem azért, mert versenyezek, hanem mert haladok... És ha ezzel valakinek szúrom a szemét, azzal nem tudok mit kezdeni.
Hakuna01-06-2008 19:03:20 // 2442
Nagyon semmit nem segítene, ebben biztos vagyok. A dinamikus közlekedésen ez nem segít semmit. És elvitatták! Nem pont te mondtad hogy dudálni szoktál?:)
csocsi01-06-2008 19:00:50 // 2441
Pedig a "falusiakkal" ez könnyen előfordul ha ismeretlen terepre kerülnek egy nagyvárosban.
Tackry01-06-2008 18:58:48 // 2440
Kamionnak semmi keresnivalója ez esetben a belső sávban.
És nem tévedés a belső sávban haladni addig, amíg az el nem fogy.
És nem tévedés a belső sávban haladni addig, amíg az el nem fogy.
Tackry01-06-2008 18:55:43 // 2439
Senki sem vitatta el a fehérvári két sávnál a jobb oldalon állók elsőbbségét. Igen, nekik van elsőbbségük, mert nem az ő sávjuk szűnik meg. De mit érsz az elsőbbségeddel, ha az elsőbbségedre várva 20 percet araszolsz a körforgóig, ahelyett, hogy mind a két sávban dinamikusan haladna a forgalom, és a körforgó bejáratánál képesek lennének az emberek kulturáltan alkalmazni a cipzár elvet... (Még akkor is, ha az egyik sávnak van elsőbbsége, saját magán segítene a tömeg, ha ezt felismerné...)
Tackry01-06-2008 18:51:32 // 2438
Nem érted... Itt mindkettő balfasz volt, és egyiknek sincsen semmi köze a témához. A külsőben meg azért áll annyi autó, mert ennyi birka van. Kész, pont. Én nem tudom, honnan veszed, hogy kötelező lenne kisorolni a külső sávba, ha látom, hogy ott már áll a sor, és nem mehetek előre a belső sávban addig, ameddig lehet. Arról én nem tehetek, hogy az emberek többsége képtelen a dinamikus közlekedésre, és ezért inkább arra haragszik, aki meg nem áll be birkának a többi közé.
csocsi01-06-2008 15:23:00 // 2437
Na ez az amit még sosem tapasztaltam, max pár autó esetében aztán a többiek már nem így csinálták.
Hakuna01-06-2008 15:14:33 // 2436
Én valahogy személyes támadásnak veszem, ha rám sem nézve betolja az orrát. És azt is, ahogy a pestiek szemkontaktus nélkül megköszönik a "kedvességem" hogy nem kívánom apróra törni a terepjárójukkal a kocsim.
Biztos nálam a hiba. Itt _nagyon_ nem kellene a cippzár elvnek érvényelsülnie, mert ki lehet várni a sort két helyen. Benne, vagy a szomszéd sávban. Csak utóbbinál nem garantált, hogy van vége, az elsőbbség pedig sosem érkezik meg.
Az nem szemfülesség, hogy veszélyzetetem, vagy jobb esetben csak akadályozom a védett járművet a haladásban. És EZEN a mentalitáson előbb kellene változtatni. Aztán jöhet szép sorjában az udvariasság.
Biztos nálam a hiba. Itt _nagyon_ nem kellene a cippzár elvnek érvényelsülnie, mert ki lehet várni a sort két helyen. Benne, vagy a szomszéd sávban. Csak utóbbinál nem garantált, hogy van vége, az elsőbbség pedig sosem érkezik meg.
Az nem szemfülesség, hogy veszélyzetetem, vagy jobb esetben csak akadályozom a védett járművet a haladásban. És EZEN a mentalitáson előbb kellene változtatni. Aztán jöhet szép sorjában az udvariasság.
Hakuna01-06-2008 15:08:52 // 2435
De nem ám! Mert érdekes módon (hiba az általánosítás) de folyton bömbik, audik, tehervagányok, és törött autók érkeznek onnan. Namost az ilyen nézhet boci szemmekkel. (akkor sem garantált nálam a siker) De ne dudáljon, és főleg ne legyen felháborodva. Alfásoktól meg aztán pláne mást vártam, mint még hangoztatni is. De biztos naív vagyok.
ystuc01-06-2008 15:00:33 // 2434
Azt hiszem, hogy cipzár elvnek kéne érvényesülnie. Az, hogy valaki bunkó módon tolaxik, egy történet, az agresszív vezetőkkel nem sokat lehet kezdeni... Megszűnő sávban addig lehet haladni, amíg van. Ezt egyszerűen semmi nem tiltja. Nyílván azért van a sáv. Másik dolog, hogy ha valaki személyes támadásnak éli meg az őt megelőző "szemfülességét".
Úgy gondolom, hogy a mentalitáson nagyon sokat kéne még változtatni, és a közlekedést .
Úgy gondolom, hogy a mentalitáson nagyon sokat kéne még változtatni, és a közlekedést .
griff01-06-2008 14:59:24 // 2433
Ez így teljesen rendben van, csak nekem "az jött le" az írásaidból, hogy már az is baj ha az elfogyó sávot használjuk közlekedésre! :))
Egyébként meg, persze nem vagy köteles beengedni senkit az elfogyóból, de nem jobb a lelkednek, ha egy azaz egy darab autót mégis beengedsz? :))
Egyébként meg, persze nem vagy köteles beengedni senkit az elfogyóból, de nem jobb a lelkednek, ha egy azaz egy darab autót mégis beengedsz? :))
Hakuna01-06-2008 14:45:38 // 2432
Bár az elsőbbséget adják, nem nyújtják :), mer az az elsősegély, amiben majd őt kell részesíteni ha megteszi...
Hakuna01-06-2008 14:43:19 // 2431
Tulajdonképpen csak a kifejezéstárunk más :)
Nem az ott haladásra mondtam hogy taplóság, hanem elvárni, ráadásul indexelésen kívül bármivel jelezni, hogy engedjen be. Ide kifejezetten tartozik a kamion orrának benyomása a másfél méter követési távolságba, de szerintem a dudaszó is határos ezzel. Ha valakiről feltételezem, hogy "falusi" tehát nincs helyismerete, és nem kézzel lábbal akar bejönni, hanem belátja, hogy tévedett csendben indxelve, főleg ha nem a torkában a körnek, magam is be szoktam engedni. De ez az én megítélésem kérdése, és nem az ő jogaié. Minél közelebb vagyunk a tethelyhez annál jobban csökken az ipse esélye erre. A torkában pedig jöjjön Ő belém, mulassza el az elsőbbségnyújtást, és majd max engem is anyáznak vele, hogy bedugult a kocc miatt.
Nem az ott haladásra mondtam hogy taplóság, hanem elvárni, ráadásul indexelésen kívül bármivel jelezni, hogy engedjen be. Ide kifejezetten tartozik a kamion orrának benyomása a másfél méter követési távolságba, de szerintem a dudaszó is határos ezzel. Ha valakiről feltételezem, hogy "falusi" tehát nincs helyismerete, és nem kézzel lábbal akar bejönni, hanem belátja, hogy tévedett csendben indxelve, főleg ha nem a torkában a körnek, magam is be szoktam engedni. De ez az én megítélésem kérdése, és nem az ő jogaié. Minél közelebb vagyunk a tethelyhez annál jobban csökken az ipse esélye erre. A torkában pedig jöjjön Ő belém, mulassza el az elsőbbségnyújtást, és majd max engem is anyáznak vele, hogy bedugult a kocc miatt.
Hakuna01-06-2008 14:36:44 // 2430
Ennek épésszel automatikus következménye, hogy ott rohadsz meg a belső sávban. Ezek pedig nem azzal jöttek, hogy ott lehetnek, hanem felháborodtak, hogy nem engedik be őket,dudaszóval. Elég nagy különbség.
Piritu - 1.000.00001-06-2008 14:36:27 // 2429
Látod ebben igazad van, ha nem engednek maradok. Amit idéztél pont erről szól, nincs elsőbbségem...
Piritu - 1.000.00001-06-2008 14:29:40 // 2428
Bocsi, de ez elsőbbségről beszél, arról, hogy ki mehet először. Azt nem mondja, hogy a megszűnő sávban nem mehetsz...
griff01-06-2008 14:29:02 // 2427
Érdekes felfogás! Mindazok melett, hogy a jogszabály szerint igenis elsőbbségük van azon útfélen jövő autósoknak akiknél nem fogy el a sáv, és igenis nincs elsőbbségük az elfogyó sávban érkezőknek, de ettől függetlenül az a sáv még ugyanígy használható. Nem véletlen találták ki, hogy egy darabon legyen kettő sáv, ha már adott akkor meg igenis lehet használni. Az hogy nincs elsőbbségem az természetes, ezért indexelek az elfogyó sáv végén és valaki biztosan van olyan rendes hogy beengedjen, úgy ahogyan én is beszoktam engedni magam elé egy autót. A cipzár nincs sehol se törvénybe írva, egyszerűen csak lojalitás, előzékenység és közlekedési morál kérdése. Én is e szerint vezetek. Ha lehet haladni az elfogyósávban akkor ott megyek, mert tudom hogy lesz aki beenged, ha viszont a másikban kocsikázom, akkor biztosan beengedek egy autót magam elé. Részemről ennyi, s ez szerintem nem taplóság. :) ( Az már más kérdés, hogy igen, tök jogosan rohadhatnék ott, ha senki nem engedne be )
Hakuna01-06-2008 14:15:16 // 2426
Mint ahogy tök jogosan megy be oda bárki, és teljesen jogosan rohad meg ott ahol van, ha nem engedik be. Aki pedig itt a belső sávból dudál, az dupla szabálysértést követ el. Ha csak nem megy 90-el, mert akkor triplát.
Hakuna01-06-2008 14:13:53 // 2425
Amúgy természetesen csak ha így cselekszel, de nem lehetett kihagyni. :) Ettől még alfával beengedlek, csak nem biztos, hogy mindig szerencséje van az ilyen delikvensnek.
Hakuna01-06-2008 14:12:11 // 2424
"(7) Ahol valamelyik forgalmi sáv megszűnik, annak a járműnek van elsőbbsége, amelyik terelővonal átlépése nélkül haladhat tovább. Ha a forgalmi sávok útburkolati jellel jelölve nincsenek, annak a járműnek van elsőbbsége, amelyik irányváltoztatás nélkül tud továbbhaladni; ha pedig mindkét jármű csak irányváltoztatással tud továbbhaladni, annak a járműnek van elsőbbsége, amelyik addig a jobbra eső forgalmi sávban haladt."
forrás: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM&kif=k%F6zleked%E9s#xcel
Tapló vagy, és mindenki más is aki így cselekszik!
forrás: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM&kif=k%F6zleked%E9s#xcel
Tapló vagy, és mindenki más is aki így cselekszik!
Piritu - 1.000.00001-06-2008 13:36:08 // 2423
Mindenki azért áll, amiért akar, ott veszt időt ahol akar.
A német autópályán tucatszor fordul elő, hogy a teherautó sáv beáll (mondjuk egy emelkedő miatt), ekkor álljon meg mindenki mögöttük? Nem, a bal sávban megy mindenki tovább.
Mutass egy mondatot a KRESZ-ben amely szerint nem lehet megtenni! Akkor nevezhetsz taplónak és bárminek is. Én idéztem párat,ami szerint lehet...
A német autópályán tucatszor fordul elő, hogy a teherautó sáv beáll (mondjuk egy emelkedő miatt), ekkor álljon meg mindenki mögöttük? Nem, a bal sávban megy mindenki tovább.
Mutass egy mondatot a KRESZ-ben amely szerint nem lehet megtenni! Akkor nevezhetsz taplónak és bárminek is. Én idéztem párat,ami szerint lehet...
Hakuna01-06-2008 13:29:26 // 2422
Itt nem a falusiakról beszélünk, hanem olyanokról, akik pontosan tudják, hogy ilyenkor mi van ott, és így nyernek időt, más rovására. És ha ott ál a sor Palotánál, akkor felesleges is.
"3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó" ezekszerint szabálytalankodik, a többi csak tapló.
"kis távolságon belül ismételten változtatni" tényleg nem kell nekik, mert kilóméteres sort előznek. Álló sort! Akik nem azért állnak ott, mert jó ülés esik a kocsiban, hanem mert a forgalmi helyzet megkívánja. Egyébként pedig (érthetetlenül) mindig a jobb sávnak van elsőbbsége emlékeim szerint, tehát míg a másiknál valóban kötelessége beengedi, ennél éppen fordított a helyzet. A közlekedésben pedig ezúttal szerintem az "álló" járművek vesznek részt. úgyhogy ne zavarják őket.
"3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó" ezekszerint szabálytalankodik, a többi csak tapló.
"kis távolságon belül ismételten változtatni" tényleg nem kell nekik, mert kilóméteres sort előznek. Álló sort! Akik nem azért állnak ott, mert jó ülés esik a kocsiban, hanem mert a forgalmi helyzet megkívánja. Egyébként pedig (érthetetlenül) mindig a jobb sávnak van elsőbbsége emlékeim szerint, tehát míg a másiknál valóban kötelessége beengedi, ennél éppen fordított a helyzet. A közlekedésben pedig ezúttal szerintem az "álló" járművek vesznek részt. úgyhogy ne zavarják őket.
Hakuna01-06-2008 13:23:59 // 2421
Hát ez az, hogy dísznek van. Mert az emberek hülyék, és nem tudnak körforgalomban sem közlekedni, gondolom sok volt a baleset, hát inkább lezárták. ettől még ugye nem gondoljátok komolyan, hogy a sor azért áll, ott, mert senki nem akar ott haladni!
Piritu - 1.000.00001-06-2008 13:21:11 // 2420
mint él = mint én
Poló01-06-2008 13:20:58 // 2419
Okés, mindjárt megnézem a navit :)
Múltkor már asszem nyomkodtam rajta a kerülőút gombot, de mintha akkor már túl közel lettem volna a körforgóhoz.
Múltkor már asszem nyomkodtam rajta a kerülőút gombot, de mintha akkor már túl közel lettem volna a körforgóhoz.
Hakuna01-06-2008 13:20:25 // 2418
Dupla záró van! Ettől függetlenül örülök a tanításnak. És nem a 80-al önmagában van bajom, hanem a külsőben álló kocsisorral. Azt nem lehet nem észrevenni!
Egyébként nem értettem, mert annyira látszott a kamionos hülyesége, hogy 100-as tempóról is meg lehetett volna állni szerintem. De a citrony fékezés helyett ki akarta kerülni intenzív fékezés nélkül.
Tévedsz, ez közel sincs a magyar mentalitáshoz. Ez inkább angol, ahol a "queue jumpers" mentalitásúakat még baleset is éri.
Az nem tolerancia, hogy beengedem azt, akinek meg sem fordul a fejében alkalmazkodni a közlekedési helyzethez, a többi "hülye" elé, akik toleránsan kivárják a sorukat. Ez mazsola üzemmód szerintem. No persze, nem egyszerű egy pótos kamionnal szemben cselekedni, meg nem is biztos hogy ésszerű. De ez szerintem akkor is visszaélés.
Egyébként nem értettem, mert annyira látszott a kamionos hülyesége, hogy 100-as tempóról is meg lehetett volna állni szerintem. De a citrony fékezés helyett ki akarta kerülni intenzív fékezés nélkül.
Tévedsz, ez közel sincs a magyar mentalitáshoz. Ez inkább angol, ahol a "queue jumpers" mentalitásúakat még baleset is éri.
Az nem tolerancia, hogy beengedem azt, akinek meg sem fordul a fejében alkalmazkodni a közlekedési helyzethez, a többi "hülye" elé, akik toleránsan kivárják a sorukat. Ez mazsola üzemmód szerintem. No persze, nem egyszerű egy pótos kamionnal szemben cselekedni, meg nem is biztos hogy ésszerű. De ez szerintem akkor is visszaélés.
Piritu - 1.000.00001-06-2008 13:20:01 // 2417
Egy apró kérdés, egy "falusi" (mint él) honnan tudja x km-el előre, hogy megszűnik a sáv? Ennyi erővel már a legelején - valahol Várpalota után lesz 2x2 - felesleges bemenni a belsőbe mert megszűnik.
Most néztem meg a KRESZ-ben a két sávot arra találtá ki, hogy menni lehessen rajta.
"(3) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára kettőnél több forgalmi sáv van, a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell értelemszerűen alkalmazni. Az ilyen úttesten azonban a második forgalmi sávban - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezések megtartásával - bármely járművel szabad közlekedni; a harmadik és további (belső) forgalmi sávokra - a balra bekanyarodás esetét kivéve - ráhajtani csak személygépkocsival szabad.
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."
Most néztem meg a KRESZ-ben a két sávot arra találtá ki, hogy menni lehessen rajta.
"(3) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára kettőnél több forgalmi sáv van, a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell értelemszerűen alkalmazni. Az ilyen úttesten azonban a második forgalmi sávban - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezések megtartásával - bármely járművel szabad közlekedni; a harmadik és további (belső) forgalmi sávokra - a balra bekanyarodás esetét kivéve - ráhajtani csak személygépkocsival szabad.
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?