Forum >> Kaposújlaki találkozók
Kócosw15-10-2015 07:21:17 // 11013
es mar lezsibbadt a keze a helyeröl 20 perc lengetes utan? :D
Buksi15-10-2015 00:04:32 // 11012
Igen, nem is szívesen beszélek róla. :-DDD
Dévid14-10-2015 21:48:59 // 11011
Valami kócos kölyöknek tűnik...
Forró14-10-2015 20:54:24 // 11010
Már minden világos akkor. :D
'''''14-10-2015 19:36:58 // 11009
Ki lehet az a fess csávó aki a vidin legtöbbször indított? :-)
Buksi14-10-2015 12:53:00 // 11008
Frankó lett a videó, és a zene is nagyon jó. :-)
Buksi14-10-2015 12:48:03 // 11007
Hát... látod. :-DDDD
Kócosw14-10-2015 11:24:19 // 11006
na tessek, kellett neked nö ? :DD
Halesz14-10-2015 11:06:44 // 11005
Buksi14-10-2015 10:28:41 // 11004
Nagyon régen gyorsultam már, de nagyon jól esett. Vigyorogtam én is rendesen. Mondjuk akartam volna még menni párat, de a zasszony azt mondta, hogy mégsem akarok. :-DDDD
Forró14-10-2015 00:20:47 // 11003
Pontosan. Nekem már ez is elég volt a széles mosolyhoz, helyezéstől függetlenül, és ez így van jól. :)
Buksi13-10-2015 23:52:13 // 11002
Igazad van, nem kell belebonyolódni. Mentünk párat, jó volt... ennyi. :-)))))
Jövőre megint megyünk. :-DD
Jövőre megint megyünk. :-DD
Cacho13-10-2015 22:09:33 // 11001
Úgy értettem, aznap volt a 2. rajtom :)
Cacho13-10-2015 22:05:47 // 11000
Én a csajom 135 lovas MiTo-ját lemértem, 1190 kg volt, gondolom a QV is van akkor 1200. De akkor is pehelysúlyú :)
SanyiJTD13-10-2015 20:18:47 // 10999
Ja, a rajtprogramosra gondolsz, már vágom :)
G-MANN🍀13-10-2015 19:55:10 // 10998
Mito 155+5Le volt 😊 nagyon jól indult 😊
G-MANN🍀13-10-2015 19:54:09 // 10997
Az egyik videón a tct. 😊 a fordulatszám mérő 5000-ig volt skálázva 😊
SanyiJTD13-10-2015 19:33:29 // 10996
És a MiTo-ban milyen motor volt ,nem tudod?
SanyiJTD13-10-2015 19:32:12 // 10995
Melyik dízel? :o
G-MANN🍀13-10-2015 19:22:33 // 10994
Szuper képek !!😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:42:15 // 10993
Rajt automatika nélkül, simán kormányról váltogatva az igazi 😊 ez itt Kiderült. Nekem nagyon tetszett úgy a tct. Automatika sajnos nem az igazi, vagy mi nem tudjuk kezelni 😊 sajnos ez us benne van. Túl sokat ültünk az irodában...😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:31:20 // 10992
Mito a legjobb 120-130 ig!!! Durván jól ment! 😊 Utána tct mint a gép..... 😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:28:16 // 10991
Perszeee😊 2.rajt meg próbálgattam 😊..... Én egyszerűen csak nem tudok rajtolni, de nem lehetünk mindenben jók 😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:24:20 // 10990
Szürke qv Autóház Budaörs autója. Cégvezető használja. Infó Rohodi Misinél. 😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:20:09 // 10989
3.ban lép óriásit, 160-nál a pálya végén pariban van, ott marad a távolság....😊 nem a rajt és gumikoptatás a lényeg szerintem, hanem a rugalmasság, az meg 80-120, 100-200 nagyon durva. Ki kéne próbálni mindenkinek 😊
G-MANN🍀13-10-2015 18:15:49 // 10988
De ez dízel Giu tct 😊
Forró13-10-2015 13:03:01 // 10987
Attól függ mit nézünk. :P
.......................13-10-2015 12:52:25 // 10986
Elvileg lengéscsillapító mérésen is megmérik a tömeget,bár az lehet nem pontos
SanyiJTD13-10-2015 11:44:53 // 10985
Vigyél leadni pár kg vasat, és lemérik :D
Giuntini13-10-2015 11:29:27 // 10984
Erre én is kivi lennék,hol lehetne leméretni. Az enyém elvileg 1710 kiló.
Buksi13-10-2015 10:50:36 // 10983
Mármint 3-0? :-DDDD
.......................13-10-2015 10:48:07 // 10982
meg 1150 kg a mito QV
Golyszi13-10-2015 10:25:22 // 10981
'''''13-10-2015 09:54:38 // 10980
1680kg negyed tankkal,vezető nélkül széria kivitelben.Most csak nehezebb lehet,nagyobb a cooler és a turbó. :-)
'''''13-10-2015 09:53:26 // 10979
Én a szürke Giu-ról írtam. :-)A mitóval nem mentem egyszer sem.
Cacho13-10-2015 09:33:26 // 10978
Miért? MiTo QV csak 170 ló.
Cacho13-10-2015 09:31:55 // 10977
Nekem a 159 sw teletankkal 1800 kg...
Forró12-10-2015 22:51:48 // 10976
Bár nem nyugtat de így akkor 1-1 :D
.......................12-10-2015 22:42:57 // 10975
Nem mindegy hogy vezetővel vagy anélül méred
Erhardnál ez még rátesz egy mázsát :)
Erhardnál ez még rátesz egy mázsát :)
Liquid12-10-2015 22:07:40 // 10974
én is készülök egy mérésre, kíváncsi vagyok valós-e az 1640kg
SanyiJTD12-10-2015 21:48:37 // 10973
De melyik verzióban,mikor még teljesen széria volt?
'''''12-10-2015 21:40:25 // 10972
Az én 2.4-em 1680kg.Lemérettem. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2015 21:35:20 // 10971
ahhoz képest amilyen egész jól gyorsul gyári mivoltában
SanyiJTD12-10-2015 21:21:58 // 10970
De még mindig kb 200-al könnyebb,mint egy 2.4-es dízel belőle. Azért is csodálkoztam,mert a dízelt azt igen csak távol szoktam látni a tükrömben, a tied gyorsabb azoknál. Arra is gondoltam,hogy Q4. De megvan a rejtély :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2015 21:18:51 // 10969
biztos több, mint 1,5t
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2015 21:18:04 // 10968
1450kg papíron a valóságban majd lemértem :D
Piritu - 1.000.00012-10-2015 21:16:44 // 10967
klatty, de 159 berkekben a gyári súlyadatokat nem kell komolyan venni :-)
SanyiJTD12-10-2015 21:13:14 // 10966
Milyen nehéz a TBi 59'?
Piritu - 1.000.00012-10-2015 21:11:24 // 10965
A jutubos videód és a gyári állapotú többi videója alapján nem csoda. Keress egy 0-200 Giu gyorsulást és hasonlítsd össze a tiedével :-)
Piritu - 1.000.00012-10-2015 21:07:02 // 10964
Mint egy igazi nemesnek, szép hosszú név:
Alfa Romeo Cento e cinquantanove Novitec Tibi
:-DD
Alfa Romeo Cento e cinquantanove Novitec Tibi
:-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?