Forum >> A jövő Alfái
Halesz29-08-2008 17:24:03 // 8542
na akkor mégis lesz utódja? (remélem nem ilyen orral).... :)
Putyesz29-08-2008 17:17:53 // 8541
ÚÚÚ,de csira!!!!!!
Zool29-08-2008 17:14:49 // 8540
Halesz, ezt neked:
http://www.autoblog.it/post/15390/spazio-ai-lettori-lalfa-gt-ed-il-restyling-che-mai-sara
http://www.autoblog.it/post/15390/spazio-ai-lettori-lalfa-gt-ed-il-restyling-che-mai-sara
Zool29-08-2008 17:03:10 // 8539
A négyajtós "kupé" és kabrió szerintem már kicsit sok a jóból. Olyan erőltetett dolog, mint a négyajtós kupé bigfoot vagy a négykerekes órás egyterű bálna csillaggal az orrán (gyk: R-osztály). Akkor már inkább a családi autó + egy másik kabrió, persze a saját tksvetés szerint (inkáb egy 10 éves mx5, mint egy Colt CZC). Szerintem amiről Halesz ír, arra elég egy rendes üvegtető, lásd Brera vagy ha már család akkor 307SW.
Maga a 4ajtós kupé szerintem egy erőltetett elnevezés. TKP minden mostani trendimarci előtt ott volt a 156 a rejtett hátsó kilinccsel. Az egyetlen ami tényleg kiérdemli a 4ajtós kupé nevet, az az RX8. Amúgy veszélyes ez az egyénieskedés. A Merci lassan egyetlen jó modellje a CLS marad, de nem csak csapott 4 ajtós miatt. Ha valami hasonlót csinána az Alfa a quattroprte alá, az jöhet. De az égre! Csak nehogy olyan szürnyűség szülessen, mint a Passat CC. Élőben még gázabb, mint a képeken.
Maga a 4ajtós kupé szerintem egy erőltetett elnevezés. TKP minden mostani trendimarci előtt ott volt a 156 a rejtett hátsó kilinccsel. Az egyetlen ami tényleg kiérdemli a 4ajtós kupé nevet, az az RX8. Amúgy veszélyes ez az egyénieskedés. A Merci lassan egyetlen jó modellje a CLS marad, de nem csak csapott 4 ajtós miatt. Ha valami hasonlót csinána az Alfa a quattroprte alá, az jöhet. De az égre! Csak nehogy olyan szürnyűség szülessen, mint a Passat CC. Élőben még gázabb, mint a képeken.
Halesz29-08-2008 17:00:41 // 8538
:) a napfénytetős autónak meg lyukas a teteje és csak arra jó, hogy beessen rajta az eső, mi? :)
zolee14529-08-2008 16:52:28 // 8537
Onnan indul a dolog, hogy nálam alapból a kabrió az egy olyan autó amit nem fejeztek be a gyárban. A négyajtós kabrió egy újabb lépés amit egy értelmetlen irányba teszünk meg.:)
Halesz29-08-2008 16:49:00 // 8536
4 ajtós kocsi a családnak kell, akikkel nem hiszem, hogy kabriózni fogok..vagy nem tudom
Hidd el, kabrióznál :) max a gyerekek kérnék, ha nem a feleséged, de szerintem Te is kurvára élveznéd, az esti napsütésben úgy menni az óvodába a gyerekekért, hogy lent van a tető, látod magad felett az eget, a fákat, a felhőket... Kabrióztál már? Szerintem ez már rég nem csak ródszer-érzés :)
Hidd el, kabrióznál :) max a gyerekek kérnék, ha nem a feleséged, de szerintem Te is kurvára élveznéd, az esti napsütésben úgy menni az óvodába a gyerekekért, hogy lent van a tető, látod magad felett az eget, a fákat, a felhőket... Kabrióztál már? Szerintem ez már rég nem csak ródszer-érzés :)
zolee14529-08-2008 16:37:16 // 8535
Egy szavazat a faszságra...
Nem igazán látom értelmét. Eleve a kabriónak sem, de ha már kabrió akkor az eleve sejtet valami olyat, hogy az második autó, vagy egyedülálló emberkének csajozni/pasizni (nem egyszer pasiknak pasizni, de ezt most hagyjuk:D).
4 ajtós kocsi a családnak kell, akikkel nem hiszem, hogy kabriózni fogok..vagy nem tudom. Szerintem értelmetlen, ráadásul méggyengébb mint a kétajtós, vagyis a plusz erősítések miatt mégnehezebb.
Nem igazán látom értelmét. Eleve a kabriónak sem, de ha már kabrió akkor az eleve sejtet valami olyat, hogy az második autó, vagy egyedülálló emberkének csajozni/pasizni (nem egyszer pasiknak pasizni, de ezt most hagyjuk:D).
4 ajtós kocsi a családnak kell, akikkel nem hiszem, hogy kabriózni fogok..vagy nem tudom. Szerintem értelmetlen, ráadásul méggyengébb mint a kétajtós, vagyis a plusz erősítések miatt mégnehezebb.
ystuc29-08-2008 16:08:22 // 8534
Halesz29-08-2008 15:57:56 // 8533
Mielőtt beírod a site-fejlesztésbe, már most jelzem, hogy Ilyen fejlesztés nem lesz :)
Halesz29-08-2008 15:57:11 // 8532
Ez igazából az offos autókba is illik, de itt a jövőbeli modellek kapcsán érdekes lehet...
Ma Teddyvel azon "veszekedtünk", hogy az új Audi hülyeség-e vagy sem. Csinálnak egy CC-t, ami négyajtós. Szerintem kurvajó ötlet, Teddy viszont maradi, és nem tudja értékelni, ezért faszságnak nevezte :)
http://www.autoblog.com/2008/08/28/rendered-speculation-audi-a7-four-door-hard-top-cabrio/
Én az Alfától továbbra is hiányolok egy rendes négyüléses kabriót, (akár CC, akár vászontetővel), szerintem inkább ezt a trendet kéne meglovagolniuk, nem a hobbiterepjárósat...
Ma Teddyvel azon "veszekedtünk", hogy az új Audi hülyeség-e vagy sem. Csinálnak egy CC-t, ami négyajtós. Szerintem kurvajó ötlet, Teddy viszont maradi, és nem tudja értékelni, ezért faszságnak nevezte :)
http://www.autoblog.com/2008/08/28/rendered-speculation-audi-a7-four-door-hard-top-cabrio/
Én az Alfától továbbra is hiányolok egy rendes négyüléses kabriót, (akár CC, akár vászontetővel), szerintem inkább ezt a trendet kéne meglovagolniuk, nem a hobbiterepjárósat...
mesa29-08-2008 15:53:41 // 8531
Zool: Már ne haragudj, de a te hozzászólásaidat kellene egy "Tovább ugrás a következő hszre" feliratú gombbal kellene ellátni. A tartalmát már úgyis mindenki ismeri :)
zolee: végül is... :))
zolee: végül is... :))
zolee14529-08-2008 15:44:52 // 8530
Hmm...végre egy könnyű kétajtós Alfa! :DDD
Zool29-08-2008 15:39:28 // 8529
Elnézve az elmúlt pár tucat hozzászólásodat, nem lett volna szerencsésebb egy oldtimer klubba jelentkezned? :) (nagy és gonosz vigyorra nem tud valaki egy jó jelet? :)
mesa29-08-2008 15:30:38 // 8528
Így mindig 100% pozitív meglepetésként ér a dolog bármilyen új Alfával kapcsolatban. :) Tudod akit egyszer a kígyó megmar... A 159 megjelenése nekem nagy csalódás volt.
A másik véglet zolee145. Neked egy Trabantot is eladhatnak, ha AR jel van az elején! :))
A másik véglet zolee145. Neked egy Trabantot is eladhatnak, ha AR jel van az elején! :))
zolee14529-08-2008 11:35:57 // 8527
Mesa nem vár a károgással, ő egy türelmetlen ember.:) Ahogy bejelentik egy új Alfa gyártásának a lehetőségét máris fikázni kezdi.:D
mesa29-08-2008 11:24:14 // 8526
... meg 23 db pohártartóval. Mert a mai modern úzságírókknak fixa ideája, hogy mindenki húgyozásig issza magát kocsiban ülve....
Ferko29-08-2008 10:28:28 // 8525
gecijó :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Xixo28-08-2008 22:48:10 // 8524
Ha már van a családban ilyen lehetőség, szerintem élni kéne vele.
És akkor lenne egy szép-luxus-hasznos-terepes- terepjárónk!! :))
Egy szép kasztni nem okozhat problémát, oszt maj csak tele kell rakni bőrrel meg xenonnal meg klímával meg ilyenekkel és már kész is! :))))))
És akkor lenne egy szép-luxus-hasznos-terepes- terepjárónk!! :))
Egy szép kasztni nem okozhat problémát, oszt maj csak tele kell rakni bőrrel meg xenonnal meg klímával meg ilyenekkel és már kész is! :))))))
Zool28-08-2008 22:23:31 // 8523
Ja és 149 már jövő ősszel. Remélem picit jobban megdolgozzák, mint a Deltát a Lanciánál...
Zool28-08-2008 22:21:19 // 8522
Kis nemzetközi kitekintés:
http://www.autoblog.it/post/15380/alfa-romeo-de-meo-parla-dei-programmi-futuri
(olasz)
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_514993_13987.hbs
(Német)
Ezt állítólag De Meo mondja:
Crossover 159 alapon (gonodlom nem a CW, ahhoz nem kellene annyi munka, hogy 2010ig várasson, igaz a 156CW-vel vagy 7 évet vártak)
Mito Cabrio (2010)
Ezen felül együttműködés a bömövel kisautóknál, meg valakivel a 169 miatt.
http://www.autoblog.it/post/15380/alfa-romeo-de-meo-parla-dei-programmi-futuri
(olasz)
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_514993_13987.hbs
(Német)
Ezt állítólag De Meo mondja:
Crossover 159 alapon (gonodlom nem a CW, ahhoz nem kellene annyi munka, hogy 2010ig várasson, igaz a 156CW-vel vagy 7 évet vártak)
Mito Cabrio (2010)
Ezen felül együttműködés a bömövel kisautóknál, meg valakivel a 169 miatt.
Kazes☻28-08-2008 22:03:21 // 8521
Jó ötlet, biztos nem vallana szégyent és nekünk is lenne "öröm és bódottá". :)))
Kazes☻28-08-2008 22:01:37 // 8520
Jó lenne, bárcsak ott tartanék, de csak pick up jöhet és csak munkakocsinak.:))) Levantexnél néztem, de árak még nincsenek, majd csak a szeptemberi off-road bemutatón lehet látni (írják) és semmi egyéb.
Xixo28-08-2008 21:58:17 // 8519
Lehet inkább a Masiff-ot kéne műszaki alapnak venni és ráfaragni egy szép Alfa külső-belsőt. Biztos olcsóbb lenne, mint egy zsír újat fejleszteni és legalább terepen se vallna szégyent....
Xixo28-08-2008 21:56:05 // 8518
Hát vedd meg!! :))
Szerintem nem is vészes az ára, kb 8-8,5mill lehet!!
Szerintem nem is vészes az ára, kb 8-8,5mill lehet!!
Kazes☻28-08-2008 21:07:07 // 8517
Tyűűűűűűűűűűűű, ez nagyon qrva jóóóóóóóó! Nagyon tecccccccccccccik! :)))
A videón is nagyon jó, kibírnék egy ilyet. :)))
A videón is nagyon jó, kibírnék egy ilyet. :)))
GTPeti28-08-2008 17:23:46 // 8516
Nem! Ez kivételesen nem kialált műsor. Nem ugrik be a neve. Tegnap volt 22 körül.
Tedi28-08-2008 17:12:45 // 8515
Ez véletlenül nem a Lenssen & Partner nevű műsor? Régen én is néztem, de csak azért, mert akkor még csak Alfákkal jártak. A "nyomozók" 156 SW-vel, a főnök meg 166-tal. Maga a műsor egyébként egy rakás kaka, megrendezett jelenetekkel :))
GTPeti28-08-2008 16:49:23 // 8514
Kicsit OFF.
Van a SAT1-en egy műsor, amiben két városnak dolgozó ellenőr eseteit mutatják be. Hogyan nyomoznak gyanús szoc. segélyt igénylők után. A legutóbb egy olasz családott vizsgáltak meg. Emiatt elutaztak kutakodni Itáliába is... Bérautó: metálbarna (bocs :) 159SW. Gyönyörű na... A német szolgálati autójuk egy asztra. :P
ON
Van a SAT1-en egy műsor, amiben két városnak dolgozó ellenőr eseteit mutatják be. Hogyan nyomoznak gyanús szoc. segélyt igénylők után. A legutóbb egy olasz családott vizsgáltak meg. Emiatt elutaztak kutakodni Itáliába is... Bérautó: metálbarna (bocs :) 159SW. Gyönyörű na... A német szolgálati autójuk egy asztra. :P
ON
Tedi28-08-2008 16:01:49 // 8513
Az Italiaspeed azt írja, hogy úgy tervezték meg a 149-et, hogy az új pontozási rendszerben is faszacsávó legyen. Meg hát vinni akarják az amikhoz is, ott meg tudtommal mégdurvább a pontozás.
Szerintem várjunk még a károgással :)
Szerintem várjunk még a károgással :)
TarP28-08-2008 15:55:49 // 8512
Te, egy jó babakocsi a GTV-be is befér.
Akkor egy ilyen disznókergetőbe 6-nak is be kék menni!
Akkor egy ilyen disznókergetőbe 6-nak is be kék menni!
mesa28-08-2008 15:23:28 // 8511
Az új Lancia Delta *****-ra tört az NCAP-n.
De mivel januártól szigorítják a pontok osztását, nagy bajba kerülhet a 149-es...
Most még menő lenne az öt csillag, de gyanítom ez a padlólemez család jövőre megint csak 3 csillagot fog kapni , és ott leszünk mint a 147 esetében. Fikázni fogják. Ez az ára a késének.
De mivel januártól szigorítják a pontok osztását, nagy bajba kerülhet a 149-es...
Most még menő lenne az öt csillag, de gyanítom ez a padlólemez család jövőre megint csak 3 csillagot fog kapni , és ott leszünk mint a 147 esetében. Fikázni fogják. Ez az ára a késének.
mesa28-08-2008 15:02:17 // 8510
Szerintem előbb kérj kölcsön egy babakocsit, próbáld meg behelyezni az X3-as csomagtartójába! Ha mégis sikerült, akkor egy kölcsön gyereket a magas gyerekülésbe a magas küszöb mellől tartsál be!
Ha ez is gond nélkül megvolt, akkor tényleggecijó családi autó :))
Ha ez is gond nélkül megvolt, akkor tényleg
Zool28-08-2008 13:00:21 // 8509
Elvileg egyet értek, trend azonban negatív. Az Alfa és a Lancia egylőre Fiat tömegtechnológiával próbál túlélni, és lefelé bővít (Mito-Gpunto, ill 149 és Delta Bravo alapon). A 169nek semmi nyoma, mivel nincs mászaki alap. A Jag XF jó lenne de szerintem ahhoz kevés Tata bácsi érdekeltsége a Fiatban. Pedig az XF nagyon jó autó, ez személyes tapasztalatom. A Pug V6 dízel egy nagyon jó autómatéval, hangulatos belső.állat külső. Nem normlisak a Fordnál hogy eladták ezt a márkát. Így viszont előbb utóbb kell egy új V6 dízel, ami meg ott porosodik a Fiat Powertrain polcán valahol... Reménykedjünk...
Grando28-08-2008 12:52:26 // 8508
Erre ott van a Lancia és az Alfa. A fennmaradó pici rést meg majd betölti a 169 - nevezzék bárminek. Azon sem lepődnék meg, ha az amerikai piacon találkoznánk majd 159 America-val is esetleg... ;)))
Zool28-08-2008 12:41:36 // 8507
Az a hely sajna foglalt a konszernen belül, ott már a Maserati csücsül, egész sikeresen. Ha a konszernt nézzük, a Fiat és a Maserati között viszont szép nagy űr tátong, ami sajna egyre nagyobb...
iAntenna28-08-2008 12:38:42 // 8506
Ferrari más osztály. A lufikról meg itthon beszélek. Külföldön, és főleg USAban inkább a presztízs kérdés a nagy autó.
Az Alfa igazán pozícionálhatná magát a ferrari és a mindenki számára "elérhető" autók közé. Tehát egy 8C nem limitálva, olcsóbban... befutó lenne. Szerintem.
Az Alfa igazán pozícionálhatná magát a ferrari és a mindenki számára "elérhető" autók közé. Tehát egy 8C nem limitálva, olcsóbban... befutó lenne. Szerintem.
Zool28-08-2008 12:36:47 // 8505
Az X sorozat egyetlen komolyabb hibája, hogy elég nehezek. Persze ezt valahogy a német sajtó elfelejti emgemlíteni. Mőltkor megnéztem közelről egy X6ost, de továbbra sem lrtem a koncepciót. Egy big foottá alakított kupé, aránytalan ormótlan. Ha bármi sikert ér el a piacon, meglepődnék...
Szerintem az Alfa egy 159 alapú SUVnál a Q5öshöz hasonlóan építkezhetne. Legalább kihasználnának valami a 159 platform techológiai lehetőségeibel. Úgysem fogja senki terepralira vinni ezeket, ellenben 99%ban személyautóként (kombiként) használják. A lényeg a látszat, úgy teszek mintha kellene a terep, ez a trend. A Kuga pl elsőkerekesként is kapható, a Polo és Golf terepes díszítésben meg egyenesen röhej.
Egyetlen gond a SUV szegenssel,hogy most mindenki fegyverkezeik. X60, Q5 és GLK. Ezek nem csak egymást, de a nagy tesóikat is irtani fogják rendesen. Mindegyik picit más, de igyekeztek mindent beleadni. Tény, hogy az Aláfnak nehezebb dolga lenne mint valaha...
Szerintem az Alfa egy 159 alapú SUVnál a Q5öshöz hasonlóan építkezhetne. Legalább kihasználnának valami a 159 platform techológiai lehetőségeibel. Úgysem fogja senki terepralira vinni ezeket, ellenben 99%ban személyautóként (kombiként) használják. A lényeg a látszat, úgy teszek mintha kellene a terep, ez a trend. A Kuga pl elsőkerekesként is kapható, a Polo és Golf terepes díszítésben meg egyenesen röhej.
Egyetlen gond a SUV szegenssel,hogy most mindenki fegyverkezeik. X60, Q5 és GLK. Ezek nem csak egymást, de a nagy tesóikat is irtani fogják rendesen. Mindegyik picit más, de igyekeztek mindent beleadni. Tény, hogy az Aláfnak nehezebb dolga lenne mint valaha...
Satti28-08-2008 12:26:54 // 8504
Nekem az X6 nagyon teccik.
Satti28-08-2008 12:26:16 // 8503
Az X5 férfias, az X3 háziasszony bevásárlógyereketiskolábaszállító autó! :-))
Halesz28-08-2008 12:22:40 // 8502
X3 egy gecijó autó, ha ilyen nagy, utazós, pakolós, egyterű, családi, gyerekeket suliba szállító, mindenes vas kéne, szóba jönne nálam is. X5 felesleges már, de méretre az X3 tökéletes. Emiatt az összes alfás barátom "utál", hogy ezt gondolom, de akkor is így van :)
Zool28-08-2008 12:07:01 // 8501
Ahogy elnézem, az Iveco nagyjából az olasz közbeszerzésekre lépettbiztos most érett meg a katonai modellpark a cserére a digóknál, ők meg lereagálták.
De ennek semmi köze a SUVokhoz. Személyes véleményem, hogy kicsit túl sokat viccelődnek a SUV-ok terepkéepsségein anélkül, hogy kicsiit elgondolkáznának, miért is fut ez a szegmens. Lehet hogy egy X3 nem az a fullos terepjáró, de egy Defender uyganúgy alkalmatlan "autónak". Az egy traktor. Lehet, hoyg egy UAZ bármikor elveri a SUVokat terepen, de ilyen erővel alapvető autós feladatokban (aszfalt, kifinomultság, zajszietelés) egy wartburg kombi is bármikor elveri mondjuk a defendert. A SUVok nem arra készültek. Ellenben olvastam már olyat itt a fórumon, hogy márkát váltott valaki az Alfáról, mert nem volt a márkának megfelelő modellje. Szeritnem legalább egy rendes 159 Crosswagonnal bepróbálkozhatnának, mégha a 156 CW bukta is volt (mondjuk az Allroad-ból sem látok annyit mint pl X3ból). A volvónak meg volt olyan éve, hogy az XC90 volt a legnépszerűbb modellje, ami nagyon durva, mivel az egyben a legnagyobb modellje is. Szerintem ezt pedig mind az Amicsknak köszözhette, mivel európában én még nem láttom sehol olyan vároasképet, ahol több XC90 volt, mint monjuk S40/V50. El tudnátok képzelni, hogy az Alfa mondjuk több 166ost adjon el, mint 147est? Pedig ez valami hasonló, ennyire releváns az alcsi piac...
Akinek gáz a kombi, de divatos "sport" limuzonok levélbedobónyílásnál valami többre van szüksége, Európában egy X3 méretű "teper"járóval simán boldogul. Többségük nem nagyobb, mint egy 159, csak magasabb. Szeritnem a 159 alapjára teljesen korrekt kis SUVot lehetne építeni, műszakilag minde adott, q4, redes mocik. Az amcsi piacra lépésig lenne idő egy helyes kis kasztni és belső kialakítására, az amcsi piacra elengedhetetlen, de európában is fogyna, feltéve ha elég jól néz ki...
De ennek semmi köze a SUVokhoz. Személyes véleményem, hogy kicsit túl sokat viccelődnek a SUV-ok terepkéepsségein anélkül, hogy kicsiit elgondolkáznának, miért is fut ez a szegmens. Lehet hogy egy X3 nem az a fullos terepjáró, de egy Defender uyganúgy alkalmatlan "autónak". Az egy traktor. Lehet, hoyg egy UAZ bármikor elveri a SUVokat terepen, de ilyen erővel alapvető autós feladatokban (aszfalt, kifinomultság, zajszietelés) egy wartburg kombi is bármikor elveri mondjuk a defendert. A SUVok nem arra készültek. Ellenben olvastam már olyat itt a fórumon, hogy márkát váltott valaki az Alfáról, mert nem volt a márkának megfelelő modellje. Szeritnem legalább egy rendes 159 Crosswagonnal bepróbálkozhatnának, mégha a 156 CW bukta is volt (mondjuk az Allroad-ból sem látok annyit mint pl X3ból). A volvónak meg volt olyan éve, hogy az XC90 volt a legnépszerűbb modellje, ami nagyon durva, mivel az egyben a legnagyobb modellje is. Szerintem ezt pedig mind az Amicsknak köszözhette, mivel európában én még nem láttom sehol olyan vároasképet, ahol több XC90 volt, mint monjuk S40/V50. El tudnátok képzelni, hogy az Alfa mondjuk több 166ost adjon el, mint 147est? Pedig ez valami hasonló, ennyire releváns az alcsi piac...
Akinek gáz a kombi, de divatos "sport" limuzonok levélbedobónyílásnál valami többre van szüksége, Európában egy X3 méretű "teper"járóval simán boldogul. Többségük nem nagyobb, mint egy 159, csak magasabb. Szeritnem a 159 alapjára teljesen korrekt kis SUVot lehetne építeni, műszakilag minde adott, q4, redes mocik. Az amcsi piacra lépésig lenne idő egy helyes kis kasztni és belső kialakítására, az amcsi piacra elengedhetetlen, de európában is fogyna, feltéve ha elég jól néz ki...
Zool28-08-2008 11:50:23 // 8500
Szerintem ez a "lecsengés" relatív, mint ahogy a horribilis benzinárak, amelyek még mindig töredékét jelentik az európainak. A SUV láz odaát szerintem két okra vezethető vissza: 1. (és legfontosabb) az amcsiknak egyszerűen nem volt hova menekülni a japán invázió elől. Hatalmas otromba alacsony műszaki szinvonalú teherautóalapú járgányok, a japánok nem hitték, hogy az amcsik ebbe belemennek és ezért késve követték, így az amcsik pár évre egérutat kaptak. Aztán jött a személyautók színavonalán lévő Lexus RX, ami tarolt. És jöttek a németek, később már az európai piacra is alkalmas modellekkel (Allroad, X3). (2) A másik érv a keresleti oldalon, hogy a vásárlók egyszerűen megtehetik. A benzin és az autó még mindig olcsóbb, mint nálunk, tér van, minden az autózást segíti elő, és egy Full SIze SUV sen foglal töb helyet az aszfalton, mint egy 80-as évek cirkálója vagy a 90es évek nagy trendje a Minvan (hol vannak már, emlékszik valaki a Get Shorty "Cadillacjére"?).
Grando28-08-2008 10:54:15 // 8499
Más dimenzió, de a Ferrarikra pl. elkezdtek ráharapni az überkőgazdagok. Tavaly a racing days-en 18-at(!) rendeltek a 430-ból - pletyka szerint... Szóval vannak, akiket a hűdebrutál bimmerek sem elégítenek ki már. Aztán jön egy bazi nagy szakadék, és megérkezünk az egyre csoszicsabb alsó középréteghez, aki jó, ha egy 5millás autót bevállal 100 éves részletre.
Kint persze más a helyzet, de a presztízsautókat ott nem feltétlenül zsírnyakú kopaszok veszik. Ott télleg lehetne piac egy igazi vaddisznó Alfának is. USA-ban meg főleg. Ott exotikum.
Tegnap linkelt vki egy amcsi oldalt, ahol a (tevvezett) faceliftes 159-hez írtak kommenteket. Vmelyik okos benyögte, hogy egy Alfa drágább, mint egy bimmer, és a szervizelése is horribilis. :DDDD Most vagy genyózni akart, vagy télleg ilyen kép él a fejében.
Kint persze más a helyzet, de a presztízsautókat ott nem feltétlenül zsírnyakú kopaszok veszik. Ott télleg lehetne piac egy igazi vaddisznó Alfának is. USA-ban meg főleg. Ott exotikum.
Tegnap linkelt vki egy amcsi oldalt, ahol a (tevvezett) faceliftes 159-hez írtak kommenteket. Vmelyik okos benyögte, hogy egy Alfa drágább, mint egy bimmer, és a szervizelése is horribilis. :DDDD Most vagy genyózni akart, vagy télleg ilyen kép él a fejében.
iAntenna28-08-2008 10:21:54 // 8498
szerintem lenne rá igény... USAban mindig is kedvelték az európai autókat. Az elit rétegnek "haveto" legalább egy eu autó. Sport autó, sportos terepjáró, luxus autó... stb. Szóval ott szerintem lenne rá igény. A Vén Európában nem tudom mennyire lenne kelendő. Ha lenne hozzá marketing, ergo a disznyó kergető lufi tahók előtt hogy van ilyen is, akkor el lehetne lőni néhányat belőle. Nagy tömegeket nem fog megmozgatni szerintem.
Xixo27-08-2008 23:35:50 // 8497
Ja, így már értem!! :)) Mondjuk azért egy GMC-t bármikor bevállalnék!! :)))
De továbbra sem hiszem, hogy ez a vevőkör majd ugrana az Alfára.......
De továbbra sem hiszem, hogy ez a vevőkör majd ugrana az Alfára.......
iAntenna27-08-2008 20:36:34 // 8496
Ez egy lecsengőben lévő amerikai divat. Vagyis USAban lecsengőben lévő. Az ottani böhöm hobby terepjáró gyártók is rájöttek hogy a felelőtlen pazarlást sugalló, "mert én megtehetem hogy 40 litert fogyaszt a kocsim 100m-en" viselkedés már nem ok. Nem tudnak annyi SUVot eladni mint régen. Nem véletlen hogy pl van piaca ott is a primusnak meg a SUV hibridnek. Európa még ebben a lázban ég. Régen a merdzsó volt a menő. Aztán a bmw, VW, Audi... most mivel az utak tele vannak ezekkel, nem vagy májer ha beülsz egy snassz bmwbe. Most akkor vagy király és lufi agyú ha SUVod van. Ez egy olyan hóbort mint hogy sokan mai napig az öreg veteránokat kesztyűvel sállal és sapkában vezetik. :)
Xixo27-08-2008 12:24:24 // 8495
Az is igaz!! :)))
Csak én még mindig nem tudom felfogni ennek a hobby terepjáró dolognak az értelmét. Mi a fsznak? Azé mer nagy oszt aakó menő?? Vegyen ifát az ilyen paréj!! :)))
Csak én még mindig nem tudom felfogni ennek a hobby terepjáró dolognak az értelmét. Mi a fsznak? Azé mer nagy oszt aakó menő?? Vegyen ifát az ilyen paréj!! :)))
GTPeti27-08-2008 10:12:25 // 8494
Amúgy szerettem volna reagálni, az "Alfák 7 évesen szétesnek" tartalmú hozzászólásra, de sehol sem találtam regisztráció gombot...
GTPeti27-08-2008 10:11:34 // 8493
Az első részében meg azt ecseteli, hogy nagyon bejön neki. V8 pedig úgyis lesz akkorra. (USA piac nincs V8-as nélkül és ezt még Giovanniék is tudják.)
Az, hogy fotosop, az nem kérdés. Nekem mondjuk bejön.
Az, hogy fotosop, az nem kérdés. Nekem mondjuk bejön.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?