Igazad van, pont a saját értékrendjét adná fel az Alfa, ha "eltömegesedne", viszont ha nem tömegesedik el, akkor nem lesz annyi nyeresége, ördögi kör :)))
Párhuzamként a Subarut és a Land Rovert tudnám hozni, csak ott kicsit fordított a kép: csúnyácska autók, viszont nagyon igényes tartalom ( a japánoknál összkerék, szinte kivétel nélkül turbós boxermotorok, a Landynél meg a legendás terepjáró képesség és nyúzhatóság). Egyszer azt olvastam valahol, hogy mindkét márka vásárlóközönségét két rövid szóval lehet jellemezni: szűk és hűséges. És ugyanez szerintem az Alfáról is elmondható annyi különbséggel, hogy azért mi kicsit nagyobbak vagyunk példányszámban hozzájuk képest. A Subaru és a Land Rover sem fogja hülyére keresni magát és megváltani a világot, de eléldegél hosszú ideje azzal a pár modellel, amije van és ptt sem gyakoriak a modellváltások vagy a forradalmi változások. Azt pedig most hagyjuk figyelmen kívül, hogy kinek milyen a tulajdonosi háttere :)
Forum >> A jövő Alfái
Tommi03-12-2009 12:21:13 // 12092
Putyesz03-12-2009 12:19:39 // 12091
ez mind szép és igaz,DE......egy az alfákért igazán rajongó ember(most magamból is kiindulva) szarik arra hogy hátul szűkösebb a lábtér mint egy E merciben......a tesztekben is ezekkel jönnek hogy kicsi a lábtér hátul,a 3-as bmw-nek 20 literrel nagyobb a csomija,magasra kell emelni a holmikat a bepakolásnál,nehéz hátralátni........ki a szart érdekel???????????
aki alfát vesz az azért veszi mert sportos megjelenésű kívül-belül,ritka,feelinges,közvetlen a kormánya,bugyinedvesítő a hangja,és qurva jó a futóműve........ki nem szarja le hogy az audinak 17,56 literrel nagyobb a csomagtere vagy annyival nagyobb a lábtér!!!!!!!az verje ki a f...t arra!meg ha nagy hely kell ott 166......saját tapasztalatból mondom hogy eddig mindenki dicsérte a kényelmét aki beült az enyémbe és senki nem panaszkodott kis lábtérre meg ilyenek!!!!!!
de szerintem te se azért vetted a 146-ot mert praktikus...:D:D:D
aki alfát vesz az azért veszi mert sportos megjelenésű kívül-belül,ritka,feelinges,közvetlen a kormánya,bugyinedvesítő a hangja,és qurva jó a futóműve........ki nem szarja le hogy az audinak 17,56 literrel nagyobb a csomagtere vagy annyival nagyobb a lábtér!!!!!!!az verje ki a f...t arra!meg ha nagy hely kell ott 166......saját tapasztalatból mondom hogy eddig mindenki dicsérte a kényelmét aki beült az enyémbe és senki nem panaszkodott kis lábtérre meg ilyenek!!!!!!
de szerintem te se azért vetted a 146-ot mert praktikus...:D:D:D
bilon03-12-2009 12:16:05 // 12090
amíg a FIAT egy gpunto/linea, és bravo modellre támaszkodik nem lesz semmi előrelépés...
hol vannak a családi autók (kombi/egyterű)? a SUV-ok? hol a középvezetőknek szánt limo...hol van egy felsőkategóriás autó?
ha a giuliettán függ az alfa jövője, akkor már gyűjtehtünk a papra...mert ez nem lesz sikeres...
hol vannak a családi autók (kombi/egyterű)? a SUV-ok? hol a középvezetőknek szánt limo...hol van egy felsőkategóriás autó?
ha a giuliettán függ az alfa jövője, akkor már gyűjtehtünk a papra...mert ez nem lesz sikeres...
Andy03-12-2009 12:15:04 // 12089
WarbiRunner (Gyuri)03-12-2009 12:13:47 // 12088
Talán mert elég rusnya. SsangYong színvonal...már nem itt tart a világ :-(
Putyesz03-12-2009 12:06:05 // 12087
hát nem épp kiforrott konstrukció...első lámpa grande punto....hátsó lámpa 147....alufelni 156 v. 159......a fotoshop-os sokkal jobban néz ki.......!
WarbiRunner (Gyuri)03-12-2009 11:55:18 // 12086
A rétegmodell szóval megfogtad a lényegét. A BMW arra alapoz, hogy hagyományosas megbízható, sportos hátulhajtós minden jóval felszerelt német autót árul, azelőzőek minden szavában presztízsértékkel. A menő lendületes vállalkozó béjemvére vágyik (vagy Audira, de azt hagyjuk :-)), az elegáns megfontolt Mergára. És ezt nem fogja tudni megváltoztatni az Alfa semmiképp. Egyik baj a presztízshátrány. Hagyományosnak hagyományos márka, és ennyi. Sportos? A Bömös is az mondják a rajongói, sőt, ha megnézzük a súlyeloszlást, akkor egy pont oda. Elöl hajt...mint bármi más kommersz, mondhatja a BMW rajongó (és sok-sok Alfás is), segge alatt egy elektronikákkal útontartott guruló computerrel. Felszereltség? Háát a BMWs kiröhög. Jó az ő autója kétszer annyiba került, de neki ez nem tétel.. Olasz? Háát az mégsem német.
És ha az Alfa fogná magát, és építene egy olyan igazán béjemvés németes "kopaszfejegybenyakaranyláncagyonverlekteee" autót (mert nekem inkább ezt hordozza itt Mo-n a BMW, és ennyi is az összes bajom vele), akkor itt és máshol a rajongók körbehánynák, halomba raknák és izzó vastrónon égetnék el a tervezőjét a gyártósorral együtt.
Tehát igen, van egy szűk réteg, akiknek kicsit spártai, nyers, de végtelenül közvetlen irányítású igazi őszinte autó kell, valami, ami különleges, más mint a többi, figyelemfelkeltő és baromi szép. És ezért cserében lemond némi funkcionalitásról, extrákról, és bizonyos értelemben presztízsről, és benyel egy dürhő nagy értékvesztést.
A kategóriát szűkíti még a többnyire kicsi beltér. Szóval az Alfát bármilyen rossz is ezt írni nem nevezném presztízs, vagy prémium márkának. Valahol félúton elakadt, és megmaradt szimplán különlegesnek. Egy szűk réteg csak erre vágyik, de szélesebb közönséget képtelen megcélozni, mert ha megteszi, kénytelen feladni önmagát. A szűk réteg pedig nem tartja el a márkát, főleg, hogy mindenfelől az elégedetlenség hangjai jönnek.
Részemről is. Mire cserélném a 146-ot? 56-ra már majdnem, de mégsem tettem, többekközt a beltér mérete miatt. MiTo? Kizárt, továbbra sem tetszik, a Punto helyből jobb, nomeg kicsi. Milano/Giulietta? Kizárt, mert továbbra sem tetszik, a Bravo és a Delta is felülmúlja, valószínűleg ár érték arányban a Bravo magasan viszi a kategóriát, felszereltségben pedig a Delta. Ha azonos a platform, akkor helykínálattal is akadnak gondok. 159? Gyönyörű, a TI futómű szívemcsücske, igen kéne 1.8TBi motorral...de. A helykínálat megint nem győz meg, ez se lett nagyobb, csak széltében. És akkor adjak érte 10 millát? Nem vagyok meggyőzve, belül a dizájnt leszámítva 5 milliós kategória.
És egyik sem érintett meg úgy, mint 3 éve a 146, hogy tudtam, hogy ilyen kell nekem. És ha ma gyártanák még, nem gondolkoznék, megvenném újonnan ez egész biztos.
És ha az Alfa fogná magát, és építene egy olyan igazán béjemvés németes "kopaszfejegybenyakaranyláncagyonverlekteee" autót (mert nekem inkább ezt hordozza itt Mo-n a BMW, és ennyi is az összes bajom vele), akkor itt és máshol a rajongók körbehánynák, halomba raknák és izzó vastrónon égetnék el a tervezőjét a gyártósorral együtt.
Tehát igen, van egy szűk réteg, akiknek kicsit spártai, nyers, de végtelenül közvetlen irányítású igazi őszinte autó kell, valami, ami különleges, más mint a többi, figyelemfelkeltő és baromi szép. És ezért cserében lemond némi funkcionalitásról, extrákról, és bizonyos értelemben presztízsről, és benyel egy dürhő nagy értékvesztést.
A kategóriát szűkíti még a többnyire kicsi beltér. Szóval az Alfát bármilyen rossz is ezt írni nem nevezném presztízs, vagy prémium márkának. Valahol félúton elakadt, és megmaradt szimplán különlegesnek. Egy szűk réteg csak erre vágyik, de szélesebb közönséget képtelen megcélozni, mert ha megteszi, kénytelen feladni önmagát. A szűk réteg pedig nem tartja el a márkát, főleg, hogy mindenfelől az elégedetlenség hangjai jönnek.
Részemről is. Mire cserélném a 146-ot? 56-ra már majdnem, de mégsem tettem, többekközt a beltér mérete miatt. MiTo? Kizárt, továbbra sem tetszik, a Punto helyből jobb, nomeg kicsi. Milano/Giulietta? Kizárt, mert továbbra sem tetszik, a Bravo és a Delta is felülmúlja, valószínűleg ár érték arányban a Bravo magasan viszi a kategóriát, felszereltségben pedig a Delta. Ha azonos a platform, akkor helykínálattal is akadnak gondok. 159? Gyönyörű, a TI futómű szívemcsücske, igen kéne 1.8TBi motorral...de. A helykínálat megint nem győz meg, ez se lett nagyobb, csak széltében. És akkor adjak érte 10 millát? Nem vagyok meggyőzve, belül a dizájnt leszámítva 5 milliós kategória.
És egyik sem érintett meg úgy, mint 3 éve a 146, hogy tudtam, hogy ilyen kell nekem. És ha ma gyártanák még, nem gondolkoznék, megvenném újonnan ez egész biztos.
Tedi03-12-2009 11:49:44 // 12085
Pedig nem sokban különbözik a Photoshopos képektől, legalábbis fó vonalaiban. De tényleg olyan kis esetlennek tűnik. Konrétan balfasznak :D
Halesz03-12-2009 11:48:56 // 12084
Ami fura, hogy méretre sem tűnik sokkal nagyobbnak egy 159-esnél... olyan mintha egy Puntóra szabták volna az egészet..
mesa03-12-2009 11:48:46 // 12083
Ez olyan rút, hogy nem csodálom nem gondolkoztak el rajta komolyabban :D
Halesz03-12-2009 11:48:04 // 12082
A hátuljában semmi fantázia nincsen, de az eleje kifejezetten tetszik :)
Tommi03-12-2009 11:41:47 // 12081
Hű, nekem elsőre kicsit otrombának és olyan "egy tömbből faragottnak" tűnik... :) De a hír már önmagában is nagyon jó :)))
Tedi03-12-2009 11:36:20 // 12080
Na erre tessenek gombot varrni:
Volt ugye egy kamalunk, amit díszAlfaként kidobtak Genfbe 2003-ban. Egy műanyag modell volt, nem mozdítható.
Szeptember végén a pomiglianói üzem mellett csinálták ezeket a képeket:
Igen, ezek egy Kamalról készültek, bár van némi különbség ezek között, meg a fotók között. Az első lámpa egy Grande Puntóból van talán, és a hátsót is kicsit átszabták. És akkor én itt vesztettem el a fonalat, hogy miért is csinálták ezt meg :)
Volt ugye egy kamalunk, amit díszAlfaként kidobtak Genfbe 2003-ban. Egy műanyag modell volt, nem mozdítható.
Szeptember végén a pomiglianói üzem mellett csinálták ezeket a képeket:
Igen, ezek egy Kamalról készültek, bár van némi különbség ezek között, meg a fotók között. Az első lámpa egy Grande Puntóból van talán, és a hátsót is kicsit átszabták. És akkor én itt vesztettem el a fonalat, hogy miért is csinálták ezt meg :)
Ferko03-12-2009 11:34:32 // 12079
Áhh, nekem pont nem. Az 5 ajtós Stilo maga a stílustalanság; ronda.
Nap mind nap látom a Bravot és szerintem tős kis dög.
NA de hát izlések és pofonok ugebár.:-)
Nap mind nap látom a Bravot és szerintem tős kis dög.
NA de hát izlések és pofonok ugebár.:-)
Tommi03-12-2009 11:12:47 // 12078
Remélem jövőre a 100. születésnap, az új modell és némi ügyes kommunikáció segít elindulni felfelé... :)
Tedi03-12-2009 11:11:17 // 12077
Hagyomány van, de használható technológia nincs. Ami van, ami be van vetve, de ennyi.
Új volt a bömösnek is, de volt pénz. Itt meg nincs, ellenben van milliárdos éves veszteség.
Új volt a bömösnek is, de volt pénz. Itt meg nincs, ellenben van milliárdos éves veszteség.
Tommi03-12-2009 11:04:39 // 12076
A múlthoz és a hagyományhoz még annyit, hogy régebben megjelent itt az Amorén egy egy cikkem a Mille Migliáról, aminek a végére odaírtam, hogy az Alfa nem nagyon töri magát, hogy az ott megalapozott hírnevet kihasználja (messze az Alfa volt a legsikeresebb márka a verseny történetében). Ellentétben más márkákkal, akik ennél "kisebb" dolgokból is igyekeznek egy-egy jó marketingfogást összekalapálni.
Ez a cikk így meg is jelent itt, majd nemrég az Alfissimoba is bekerült. Ott viszont már ez az ominózus utolsó bekezdés el lett tüntetve, mert valaki az importőrnél úgy gondolta, hogy ez degradáló az Alfára nézve és ilyet hogy merek leírni, így egyszerűen kihúzatta.
Ez a cikk így meg is jelent itt, majd nemrég az Alfissimoba is bekerült. Ott viszont már ez az ominózus utolsó bekezdés el lett tüntetve, mert valaki az importőrnél úgy gondolta, hogy ez degradáló az Alfára nézve és ilyet hogy merek leírni, így egyszerűen kihúzatta.
Tommi03-12-2009 10:58:17 // 12075
Oké, hogy sok modell megvolt alapból, de pl kupé/kabrió fronton azért nekünk is van hagyományunk, nem is akármilyen. A terepjáró-szegmens a bömösnek is új volt, mellette rengeteg más gyártó is kihozta a saját SUV-ját, crossoverét, akármilyét, a Fiat konszernnek a mai napig nincs ilyenje egyik márkánál sem.
Azt értem, hogy a Chryslerrel próbálunk Amerikába menni, de nem tudom mennyire volt jó ötlet, ilyen úgymond közvetett módon próbálkozni.
Azt értem, hogy a Chryslerrel próbálunk Amerikába menni, de nem tudom mennyire volt jó ötlet, ilyen úgymond közvetett módon próbálkozni.
Tedi03-12-2009 10:51:16 // 12074
A BMW-nek megvolt nagyon sok modellje alapból, nem kellett minden újat kifejleszteni. Kupék, kabriók, ezekből az Alfának semmije nem volt, de még a Fiatnak sem. Az amcsi piacból származó bevétel ezek szerint a bimbinek elég volt, hogy az európai bevétel mellett bele tudta ölni a modell- és motorfejlesztésbe a pénzt, amit az megkívánt. Ja és nem volt közben egy alóla majdnem kidőlő Fiat-konszern.
Alapjaiban el van baszva az egész és a Fiatnak szerintem nincs annyi pénze és mostanság nem is lesz - ha csak nem jön be nekik nagyon durván jól a Chrysler biznisz -, hogy az Alfába annyi pénzt pumpáljon, hogy legalább egy-két rétegmodellel előálljon. Sajna.
Alapjaiban el van baszva az egész és a Fiatnak szerintem nincs annyi pénze és mostanság nem is lesz - ha csak nem jön be nekik nagyon durván jól a Chrysler biznisz -, hogy az Alfába annyi pénzt pumpáljon, hogy legalább egy-két rétegmodellel előálljon. Sajna.
Tedi03-12-2009 10:41:55 // 12073
Én ha döntéshozó lennék figyelembe venném a fanatikus rajongókat. Szeritnem figyelembe is fogják. Ők sem hülyék, tudják, hogy közöttük nagyon sok olyan van, aki újra és újra Alfát vesz. De nyilván fontos a gyárnak az is, hogy olyanokat győzzön meg, akik még nem Alfások. És ők nyilván többen vannak.
A Lanciáról most nincsenek ilyen hírek, ott kb. egy évvel ezelőtt volt ugyanilyen blama, csak ott nagyobb volt a rizikó. Most szó sincs arról, hogy bezárnák az Alfát, csak a jövőt tervezgetik. A Lanciánál az volt a kiindulási pont, hogy eladják, bezárják, vagy megtartsák-e. Végül megtartották, kihozták a Deltát és azóta jobb eladásaik vannak 2 modellel, mint az Alfának hattal.
A Lanciáról most nincsenek ilyen hírek, ott kb. egy évvel ezelőtt volt ugyanilyen blama, csak ott nagyobb volt a rizikó. Most szó sincs arról, hogy bezárnák az Alfát, csak a jövőt tervezgetik. A Lanciánál az volt a kiindulási pont, hogy eladják, bezárják, vagy megtartsák-e. Végül megtartották, kihozták a Deltát és azóta jobb eladásaik vannak 2 modellel, mint az Alfának hattal.
Grando03-12-2009 10:36:03 // 12072
Így van. Hatalmas adu van a kezükben a végtelenül gazdag Alfa-történelemmel - amit sajnos lassan teljesen kezd belepni és eltakarni a por. Illetve nem elhanyagolható a fanatikus rajongótábor sem, amiről más márkák legfeljebb csak álmodni mernek.
De ilyen átlagos modellpalettával valóban csak a sírgödör felé terelik a márkát.
A Lanciáról is vannak egyébként ilyen hírek? Ha nem, akkor vki mesélje már el, hogy miért?
De ilyen átlagos modellpalettával valóban csak a sírgödör felé terelik a márkát.
A Lanciáról is vannak egyébként ilyen hírek? Ha nem, akkor vki mesélje már el, hogy miért?
Xixo03-12-2009 10:31:26 // 12071
Szép a Bravó, csak ha oldalról nézed, akkor pont olyan mint az 5 ajtós stilo... (szerintem) :)
Tommi03-12-2009 10:15:19 // 12070
Osztom a véleményt, ellentmond egymásnak a kettő...
Az Alfának hihetetlen gazdag történelme és hagyományai vannak, nem értem miért nem használják ki. A BMW például hasonlóan prémiummárka, de nem tudni miért, ott valamiért megy a szekér, rengetegféle modelljük van a kicsi 1-estől kezdve a családi 5-ös Touringon keresztül az X5-ös terepjáróig és a 7-es bálnáig.
Nem hiszem el, hogy az Alfa ne tudna egy hasonló palettát felépíteni, még ha csak feleakkorát is, már az is elég lenne :) Tény, hogy nagyon hiányzik az amcsi piac, a németeknek ott hagyományosan erős pozícióik vannak, valamiért a nagy vízen túl kelendőek az európai autók. Ha a digók okosat találnak ki és jól vezetnék be (vissza) az Alfát odaát, annak óriási pénzügyi és presztízs sikere lenne.
Kicsit az az érzésem, hogy tipikus olaszosan vezetik a gyárat, csinálunk valamit, aztán majd lesz valahogy, maximum nem jön össze. Ahogy Teddy szokta mondani, nincs megkoncepcionálva a dolog :) Pl ez is, hogy az utolsó pillanatban átnevezzük az új autónkat, átrajzoljuk a műszerfalat, stb... miközben állítólag már a prospektusok ki voltak nyomtatva, most kezdhetik elölről...
Tényleg, kéne szerezni Milano sajtóanyagokat, tutira nagy kincs lenne belőle :P
Az Alfának hihetetlen gazdag történelme és hagyományai vannak, nem értem miért nem használják ki. A BMW például hasonlóan prémiummárka, de nem tudni miért, ott valamiért megy a szekér, rengetegféle modelljük van a kicsi 1-estől kezdve a családi 5-ös Touringon keresztül az X5-ös terepjáróig és a 7-es bálnáig.
Nem hiszem el, hogy az Alfa ne tudna egy hasonló palettát felépíteni, még ha csak feleakkorát is, már az is elég lenne :) Tény, hogy nagyon hiányzik az amcsi piac, a németeknek ott hagyományosan erős pozícióik vannak, valamiért a nagy vízen túl kelendőek az európai autók. Ha a digók okosat találnak ki és jól vezetnék be (vissza) az Alfát odaát, annak óriási pénzügyi és presztízs sikere lenne.
Kicsit az az érzésem, hogy tipikus olaszosan vezetik a gyárat, csinálunk valamit, aztán majd lesz valahogy, maximum nem jön össze. Ahogy Teddy szokta mondani, nincs megkoncepcionálva a dolog :) Pl ez is, hogy az utolsó pillanatban átnevezzük az új autónkat, átrajzoljuk a műszerfalat, stb... miközben állítólag már a prospektusok ki voltak nyomtatva, most kezdhetik elölről...
Tényleg, kéne szerezni Milano sajtóanyagokat, tutira nagy kincs lenne belőle :P
Grando03-12-2009 10:07:32 // 12069
Aúúú!
Pont erről kezdtem el Tomminak írni tegnap a Saab esetleges megszűnése kapcsán. De aztán nem küldtem el a hsz-t, hogy ne károgjak. Errefel... :((((
Hát igen. Az utóbbi időben nem nagyon látszik az Alfa szerepe a hármas egységben (Fiat-Alfa-Lancia). Milánóban már csak a lepukkant, elhanyagolt múzeum marad. Bianco barátomnak is ezt fejtegettem a jómúltkor, hogy nem úgy tűnik, mintha az Alfával bármilyen célja is lenne a konszernnek.
Ennek ellentmondani látszik ez a klubokat összetrombitálós marketinges észbekapás. Dehát önmagában ez sokat nem ér, ha maga a márka meg elsorvad a nagy marketing alól.
Ajjjajaj... :((
Pont erről kezdtem el Tomminak írni tegnap a Saab esetleges megszűnése kapcsán. De aztán nem küldtem el a hsz-t, hogy ne károgjak. Errefel... :((((
Hát igen. Az utóbbi időben nem nagyon látszik az Alfa szerepe a hármas egységben (Fiat-Alfa-Lancia). Milánóban már csak a lepukkant, elhanyagolt múzeum marad. Bianco barátomnak is ezt fejtegettem a jómúltkor, hogy nem úgy tűnik, mintha az Alfával bármilyen célja is lenne a konszernnek.
Ennek ellentmondani látszik ez a klubokat összetrombitálós marketinges észbekapás. Dehát önmagában ez sokat nem ér, ha maga a márka meg elsorvad a nagy marketing alól.
Ajjjajaj... :((
Tommi03-12-2009 09:59:42 // 12068
Ez nem hangzik túl jól... :(
Tommi03-12-2009 09:57:58 // 12067
Elmarad a december? :)))
Tedi03-12-2009 09:54:25 // 12066
Úgy döntöttem, hogy a december elmarad, ezért minden cikknek 00-ás dátuma lesz. Szóltam már webM-nek, valami gebasz van, hamarosan javítjuk.
A nuovolát meg elírtam, javítottam.
Tettem ki egy másik cikket is, egy kicsit hosszú, de érdemes elolvasni. A Fiat leállíthatja az összes Alfa-fejlesztést.
A nuovolát meg elírtam, javítottam.
Tettem ki egy másik cikket is, egy kicsit hosszú, de érdemes elolvasni. A Fiat leállíthatja az összes Alfa-fejlesztést.
mesa03-12-2009 09:21:12 // 12065
a jelek szerint kicsit megkalapálták azóta az éleket.
Maradjunk annyiban, hogy csak a Photoshop szekció dolgozta meg. :( Élőben nem lesz ilyen látványos.
Remélem a beltérrel együtt az elejét is átszabják! :D
Maradjunk annyiban, hogy csak a Photoshop szekció dolgozta meg. :( Élőben nem lesz ilyen látványos.
Remélem a beltérrel együtt az elejét is átszabják! :D
Tommi03-12-2009 09:10:12 // 12064
Ismételten nem kötekedés jelleggel :)))
- a színes autós cikkben is 00 van :)
- a felhőszín nem nuvola, hanem nuovola :)
- a színes autós cikkben is 00 van :)
- a felhőszín nem nuvola, hanem nuovola :)
Ferko03-12-2009 08:53:42 // 12063
Ifj Csákk Norisz.:-DDDD
Ferko03-12-2009 08:51:14 // 12062
Szvsz a Bravo úgy ahoy van ütős.:-DDDD
Amúgy durva, hogy amennyire tetszik hátulról, annyira nem tetszik előről. :))
Az F1 topic után nem gondoltam volna, hogy valamiben még egyet fogunk érteni!.-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Amúgy durva, hogy amennyire tetszik hátulról, annyira nem tetszik előről. :))
Az F1 topic után nem gondoltam volna, hogy valamiben még egyet fogunk érteni!.-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tedi03-12-2009 07:30:09 // 12061
Nem tudom, hogy mennyiben változtatnak a műszerfalon. Annyit tudok, hogy a Marchionne egyes kezelőszerveket, a rádió környékét tervezteti át, meg nem tetszett neki egyes felhasznált anyagok minősége.
Tedi03-12-2009 07:22:48 // 12060
LOL :D
Gőzöm sincs, megnézem mi a gáz. Köszi.
Gőzöm sincs, megnézem mi a gáz. Köszi.
Buksi03-12-2009 03:49:29 // 12059
Teddy bármit megtehet! Az ő kezében van az idő is! :-DDD
Tommi03-12-2009 00:08:54 // 12058
Teddy!
Csak egy apró megjegyzés (semmilyen kötekező szándék nincs mögötte):
A hír dátumában 2009-12-00 van, ez hogy sikerült? :)))
Csak egy apró megjegyzés (semmilyen kötekező szándék nincs mögötte):
A hír dátumában 2009-12-00 van, ez hogy sikerült? :)))
Tommi03-12-2009 00:07:03 // 12057
Eladod a házat, szólsz Pidap kollégának, hátha ad valami kedvezményt a Warm Up listaáraiból :PPP
Somez03-12-2009 00:01:04 // 12056
Teddy: én nem kérdeztem semmit. Komolytalant meg főleg nem :D
Somez02-12-2009 23:59:01 // 12055
A LED-del mi a gond? Szerintem remek cucc. Dizájnos és alacsony az energiaigénye. Attól, hogy az Audi használta először még nem kell utálni. Az Audikon nekem túlzottan nőies a LED-sor, de a Giulián bejön. Hátulról nagyon durva a verda, szemből pedig maximum azok fanyalognak, akik annak idején behugyoztak a 159 orrától :-)
GTPeti02-12-2009 23:38:42 // 12054
Somez, rátapintottál a lényegre. Egy csomóan fanyalogtunk, köztük én is. Bár volt egy hátulról készült fotosopos kép, amire én is bólogattam. Akkor pont le lettem hurrogva, hogy az fotosop. És tessék... gyakorlatilag ugyanaz lett a végleges is. :)
Majd előkeresem azt a képet is, ahol egymás mellé tettük aMilano-t Giuliettát, egy Kiát, meg még nemtommiket... OK, annyi igaz, hogy a jelek szerint kicsit megkalapálták azóta az éleket. Talán rájöttek, hogy egyébként ugyanúgy nézne ki az autó, mint az összes többi OFF.
Szerintem nem rossz, de nagyobbat is dobhattak volna, ha már ennyire megvárattak minket... Továbbra is hiányolom az agresszivitást az elejéből. A hátulja meg Seat, LEDcsigával... (Ezt sem értem, hogy egy Alfának miért kell ilyen, szinte már vásári megoldásokhoz folyamodni.)
Teddy, a belső újratervezése azt is jelentheti, hogy mégsem lesz visszahajló a műszerfal?
Majd előkeresem azt a képet is, ahol egymás mellé tettük a
Szerintem nem rossz, de nagyobbat is dobhattak volna, ha már ennyire megvárattak minket... Továbbra is hiányolom az agresszivitást az elejéből. A hátulja meg Seat, LEDcsigával... (Ezt sem értem, hogy egy Alfának miért kell ilyen, szinte már vásári megoldásokhoz folyamodni.)
Teddy, a belső újratervezése azt is jelentheti, hogy mégsem lesz visszahajló a műszerfal?
Xixo02-12-2009 23:14:27 // 12053
Mi lenne, ha csak egy darabot raknának be, mint anno a sima helyzetjelzőből? :)
Xixo02-12-2009 23:09:53 // 12052
Így van! A kilincset el kellett rejteni, legalább nem lett olyan bárgyú, mint a Bravo oldalról...
Amúgy durva, hogy amennyire tetszik hátulról, annyira nem tetszik előről. :))
Amúgy durva, hogy amennyire tetszik hátulról, annyira nem tetszik előről. :))
Tedi02-12-2009 23:06:56 // 12051
Hát, ha tudsz jobb megoldást...:D
Xixo02-12-2009 23:04:50 // 12050
Az is előírás, hogy sorba kell rakni? :))
Cselentano02-12-2009 22:53:01 // 12049
ja a bevezetést, aztán az elején nem lesz automata váltó, stb.
de amúgy max. márc-ápr.
legkésőbb akkor kell vennünk valamit a corsa helyett.
de ahogy sejtem addigra ebből nem lesz autó.
és akkor bukta, nem tudom hogyan tudom tovább húzni.
ha nem cserélünk időben akkor bukunk 4misit ...
de amúgy max. márc-ápr.
legkésőbb akkor kell vennünk valamit a corsa helyett.
de ahogy sejtem addigra ebből nem lesz autó.
és akkor bukta, nem tudom hogyan tudom tovább húzni.
ha nem cserélünk időben akkor bukunk 4misit ...
Tedi02-12-2009 22:47:04 // 12048
Meddig tudsz várni? Genf (március eleje) után kezdik a piaci bevezetést.
Tedi02-12-2009 22:46:22 // 12047
Ugye, hogy ugye? Nekem már akkor is a hátsója jött be a legjobban. Az eleje meg más karakterű volt, nem fekete betétes volt a lámpa. meg hát abban a germán ezüstben minden sokkal rondább :D
Cselentano02-12-2009 22:46:00 // 12046
én meg már 2 éve várok erre ....
meg vártam mondjuk egy camalra is ....
ezt a modellt megint lehet, hogy bebukom ha tovább csigáznak ....
meg vártam mondjuk egy camalra is ....
ezt a modellt megint lehet, hogy bebukom ha tovább csigáznak ....
Tedi02-12-2009 22:45:28 // 12045
Tőlem is. Tetszik a dolog
Cselentano02-12-2009 22:44:18 // 12044
valaki divatozik itt :-)
1 év múlva mit csinálsz ,ha kiment a divatból, átkened rózsaszínre? :-)
1 év múlva mit csinálsz ,ha kiment a divatból, átkened rózsaszínre? :-)
Cselentano02-12-2009 22:42:30 // 12043
LESZ
szépen fokozatosan vezetik be.
bár tőlem már holnaptól kötelezővé tehetnék.
szépen fokozatosan vezetik be.
bár tőlem már holnaptól kötelezővé tehetnék.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?