ystuc12-12-2009 11:33:42 //
12492
Off:
Hehe... Happy Tree Frinds... Beteg, de imádom vicces... :-D
On
ystuc12-12-2009 11:32:42 //
12491
Hát, én több opciót nem olvastam most a VW-n kívül... :-/
Tom1212-12-2009 11:31:55 //
12490
...ha már BMW... Az sem lenne egy főnyeremény, ha pl. a BMW érdeklődne az Alfa iránt, nekik kb ilyen "őszinte" lenne a mosolyuk a szerződés aláírásakor:
:-)
Vinnie12-12-2009 11:27:41 //
12489
Még jó, hogy ne szűnjön meg az Alfa!
De...nehogy már VW!
Miért nem a Lancia-t vágják ki? (Most biztos sokan szörnyűlködnek... :) ) Van két és fél modell, a Puntóra épülő Y, Musa, meg a Bravo-ra épülő Delta. Ennyi.
Vagy kezdjenek el dolgozni a Fiatnál most már az Alfán is, ne csak az amerikai vasakon.
ystuc12-12-2009 11:19:53 //
12488
OK, az csak egy lehetőség volt... :-)
Akkor szűnjön meg létezni az Alfa?
ystuc12-12-2009 11:19:07 //
12487
És lenne több ezer ember, aki meg igen... Sajnos a rajongás nem ment megy egy gyárat...
kando.12-12-2009 11:17:46 //
12486
Én azért erősen vitatkoznék, hogy a legszebbeket tervezte.
Jó, nem csúnya de azért voltak itt más tervező zugcégek, akik szebbet alkottak, mint holmi szilva
:)
Vinnie12-12-2009 11:17:16 //
12485
Szerintem a VW konszern nem fog csak az Alfának kifejleszteni egy hátsókerekes plattformot, hogy lenyomja a bmbét....mert ha nem tévedek, nincs nekik raktáron rwd a középkategóriáig.
Marad az átcimkézés.
Blade12-12-2009 11:15:58 //
12484
Nem minden a pénz , fogd már fel. Én pl. ha VW megvenné az alfát, addig nem vennék újat , amig az övék lesz, az tutti. Mint ahogy lambót sem vennék most...
ystuc12-12-2009 11:10:09 //
12483
Viszont ha a BMW ellen mennének vele, elképzelhető, hogy lehetne újra hátsókerekes Alfa...
Félre értés ne essék, a szívem nem támogatja a VW-hez csatlakozást... De inkább éljen tovább a tradíció (esetleges későbbi visszaszerzési lehetőséggel), mint hogy meghaljon... Vagy inkább ne is legyen többé semmilyen Alfa?
GTPeti12-12-2009 11:05:54 //
12482
Hatalmas előny lenne egy átcimkézett Passat, tényleg.
Somez12-12-2009 11:04:36 //
12481
Inkább te nem látod át a dolog üzleti oldalát és az ebből származó előnyöket.
GTPeti12-12-2009 10:59:27 //
12480
A VW az utolsó márka, amit egy hithű Alfás venne. Ehhez képes ők akarják átvenni szeretett márkánkat. Tényleg nem érzed ennek a súlyát?
GTPeti12-12-2009 10:49:07 //
12479
...legalább valami bosszúság neki is jut az életben. :)
Tom1212-12-2009 09:36:58 //
12478
Indulhat a "forradalom".;-)
Tom1212-12-2009 09:35:42 //
12477
...meg akkor a dubai-i csávó is már a "szarolasz" gépeket szidja...:-DDD
Satti12-12-2009 09:34:09 //
12476
Nem hülye emberek dolgoznak ott felelős posztokon, tudják, hogy az egyéniségét meg kellene örizni, mint az említett márkáknál is, ráadásul a főtervező az Walter De Silva, aki az eddigi legszebb Alfákat is tervezte, nagy baj nem lenne.
koz12-12-2009 09:33:06 //
12475
Montezemolo rakja rendbe az Alfát!!!
-Tom12
-koz
-
Tom1212-12-2009 09:32:52 //
12474
...akkor még van mit fejleszteni...
Tom1212-12-2009 09:31:07 //
12473
Kösz´, hogy összefoglaltad "helyettem", pont így érzek én is az üggyel kapcsolatban.:-))
Szóval a Fiat a "keresztapa" és a kezében a döntés.:-)
Nem lesz egyszerű menet, bárhogy is dönt...
A volt főnököm veje kint dolgozik a lambo gyárban - az Audi által gyártott motorokért felel.
Nemrégen küldtek vissza egy murcit, mert beállt a motorja, amikor a dubaji turbános nagyon meghajtotta. A kocsi csak 0,5 éves volt...
A hiba oka: van olyan része a motornak, amelyet a forgácsolás után semmivel nem tudtak teljesen kitisztítani. Oda került be a finomszemcsés homok és megült, majd beleolvadt...
Tom1212-12-2009 09:22:34 //
12471
bocs´, nem elszavalhatnánk, hanem elszavalhatnák, ők, hogy jól a szürkeállományba véssék.:-)
Tom1212-12-2009 09:20:16 //
12470
Szerintem a "helyrepofozást"
RÁ bízhatnák, benne valahogy bízok...;-))
Pár dolgot kiemelnék a cikkből:
Ma a Ferrari név magas színvonalat és kiváló minőséget jelent. Montezemolo volt az, aki elérte, hogy eltűnjön az az általánossá vált negatív jelző a Ferrarival kapcsolatban, ami még akkor lebegte körül a céget, amikor átvette a vezetését. Az 1990-es években feltámasztotta az utcai autók iránti keresletet és a részleg profitot kezdett el termelni. Hamar felismerte, hogy a megváltozott világba kicsit más típusú autókat kell gyártani. Szerinte „egy Ferrarinak különlegesnek kell lennie. Emellett szükséges az extrém külső, a sebesség és fontos a gyorsulás, a könnyű kezelhetőség, a fékek minősége és a kis tömeg. És persze legyen lenyűgöző és csodálatos.”
Ebből sok minden az Alfával kapcsolatban is "aplikálható" lenne...:-)
...vagy:
"A személyessé váló kapcsolat egy autó és a tulajdonosa közt nem normális. Mint egy ló akit szeretsz, egy festmény a szobád falán; valami egészen egyedülálló. Egy szenvedély.”
Ehhez meg nincs mit hozzáfűzni...
...ha a VW igazán érdeklődik, ezt minden reggel elszavalhatnák ...;-)))
+ visszacsábíthatnák a "csapatba" da Silvát... ...vagy túl sokat akarok...? ;-D
Tom1212-12-2009 09:02:09 //
12469
Itt a városban is pont fejlődésben van pár 15 - 20 cm mély kátyu, amit kb. egy rikító narancssárga színű festékkel be fogok jelölni, ha már az illetékesek "nem veszik észre", ha egy hasonlót talált el párszor, akkor az nem a Lambo, de még az Audi hibája sem...:-)
Tom1212-12-2009 08:56:52 //
12468
Valahogy én is így érzem, elkel a "vérfrissítés" a VW-nél is. Mondjuk, nem kimondottan örülök, hogy pont ők érdeklődtek, de még mindig jobb, mintha pl. a SsssangYongg "tenné rá a kezét".:-))
Tom1212-12-2009 08:53:00 //
12467
Az
IS sem maga a tökély, de, Lexusok nekem is tetszenek...:-)
Tedi12-12-2009 08:16:00 //
12466
Ezt én sem értem, de hogy tovább menjek, a VW konszernehz közel álló tanácsadók sem. Valamiért most nagyon vásárlási lázban van a VW: Suzuki, Ducati, most meg az Alfa...nem ketten vannak, akik nem értenek ezzel egyet.
Hogy a VW-t, pontosabban Piech-et miért érdekelheti arról gőzöm sincs. Nyilván nem hülyék, látják, hogy hogyan teljesített eddig. Lehet, hogy vannak konkrét elképzeléseik arról, hogy a meglévő technológiát hogyan adják el Alfaként és úgy gondolják, sikeresebb lehet, mint a Seat, aminek egy deka tradíciója sincs, mégis dupla annyit vesznek belőle, mint Alfából.
A Fiatot meg lehet azért nem érdekli nagyon a dolog, mert 23 év alatt azrt kiismerték az Alfát, tudják, hogy milyen potenciál van benne és mennyi zsetont kéne beletolni. De ez csak tipp.
Xixo12-12-2009 02:37:11 //
12465
Én csak azt nem értem, hogy ha a fócvágen megvenné, akkor ugyi lát benne fantáziát=pénzt! A Fiatnak miért nem éri meg kiaknázni ezeket a lehetőségeket? Mert, hogy a jürgenek nem a 100 éves tradíciót akarják megmenteni, az hótziher!
Vagy hogyezvanez???
Xixo12-12-2009 02:29:37 //
12464
Pont erre ment ki a játék! Mivel nem volt egy tradícionális sport márkájuk, vettek egyet és abba rakták bele a maguk szarát. A sok birka meg meg is veszi, mint az olasz sportautót... :((
Xixo12-12-2009 02:25:42 //
12463
Sajnos így van. Nekik csak név meg a köntös kellett.
És ez a sors várna az Alfára is. Lehet szép lenne, de a technika már biztos egy az egybe jönne a fócvágentől. :(
Akkor meg lehetne visszasírni a szép régi Fiatos időket...
Tommi12-12-2009 00:22:55 //
12462
Érdekes a cikk és ellentétes gondolatokat szült bennem :)
Jó lenne, mert:
- lenne pénz, biztos háttér, nem térdelne le az Alfa
Rossz lenne, mert:
- nem az lenne, ami régen volt és elgermanizálódna (említette valaki a közös platformot meg hasonlókat)
- az olaszok tutira nehezen adnák be a derekukat
Viszont: nézzétek meg, hogy az elmúlt időszakban amibe "belekeveredett" a VW, az általában egész jól sült el. Életet leheltek a Seatba, a Skoda él és virágzik, a Lambo sikeresebb, mint valaha, stb... Jó, elismerem, az pl elég frusztráló, hogy pl egy RS6 Avantot (ami sportos családi kombi lenne vagy mifene) ugyanaz a V10 hajtja, mint a Gallardot :)
Egyetértek és hasonlóan érzek, hogy az olaszok egyik nemzeti büszkesége veszne oda és soha többé nem lenne az Alfa az, ami az elmúlt 100 évben volt. A Fiat zseniálisan csinálta, hogy összeszedte az olasz autómárkákat és egy kézben van az egész. Az elgondolás jó volt, csak a megvalósítás sikerült olaszosra... :)
Az, hogy a németek kezébe kerülne, nem feltétlenül jelenti azt, hogy elvesztené minden identitását a márka. Csak az olasz tőke (ami nem nagyon van mostanában) helyébe német lépne, de ettől nem hiszem, hogy végünk lenne. Biztosan sokmindenbe beleszólnának, de ha van egy kis eszük, nagy fokú önállóságot hagynának.
Ez az Audinak egyedül kell megközdeni a Mercivel meg a BMW-vel dolog kicsit sántít... Azért a két másik márka "viszonylag" kisebb és függetlenebb, illetve nem áll mögöttük olyan konszern háttér, mint az Audi mögött a VW.
A németek a Seatot szánták sportos márkának a családon belül, de nem jött össze. Oké, hogy a dízel Seatok jól mennek a WTCC-ben, de szerintem erre nem nagyon lehet sportos presztízst építeni :))) És a VW-nek sokkal egyszerűbb lenne készen venni egy tradicionális és sportos márkát, mint évtizedek alatt kiépíteni a Seat arculatát (ami valljuk be, igen szerény történelemmel büszkélkedhet hozzánk képest). Azt sem zárom ki a távoli jövőben, hogy megveszik az Alfát és eladják a Seatot, mert hosszabb távon lehet, hogy jobban járnának az Alfával.
Ez mind feltételezés és sok a kérdőjel meg a "ha", de nem tudom... Ha szívvel gondolkozom, akkor azt mondom, soha ne kerüljön germán aljanép kezébe szeretett márkánk. De ha ésszel, akkor azt mondom, hogy talán ez lehet a túlélés kulcsa - a Lambo is kibírta és köszöni jól van.
13711-12-2009 23:29:20 //
12461
Alfa most se nagyon van. Ezzel nem leszek népszerű, de ha a valóságot nézzük, az utolsó Alfa a kifutóban lévő 159/Brera. A Giulietta egy az egyben újruhás Fiat Bravo, a Mito meg Gpunto. Még Giulietta még csak annyira sem különbözik egy Bravotól, mint egy A6 a Passattól. Olyan érzésem van a Giulietta kapcsán, mint a 10 évvel ezelőtti VW konszernes autóknál, ahol a Golf IV-Jetta-Octavia-A4 műszakilag ugyanaz az autó volt, de még a formai, és műszerfalemek nagy része is hasonló volt.
Sajnos az Alfa jelenlegi formájában nem maradhat. Prémiumnak nem prémium, sportosnak nem sportos, presztízse a VW-nek is több van. A motorok pl. hol vannak a BMW-hez képest? Néhány éve még pariban voltunk, most ezt nem mondanám. De sorolhatnám. Rendesen le vagyunk csúszva.
mesa11-12-2009 23:26:52 //
12460
Örök igazság: a használtautót is akkor kell eladni, amikor még van aki meg venné!
Tedi11-12-2009 23:01:26 //
12459
A Fiatnál sem csak azzal van a baj, hogy nincs pénz. Pénz az van, főleg most, hogy a Fiat nagyon jó eladásokat produkál, a kérdés inkább az, hogy a konszern betoljon-e további eurószázmilliókat az Alfába csak azért, hogy életben tartsák és ugyanúgy veszítsen évi 4-600 millió eurót.
GTPeti11-12-2009 22:06:23 //
12458
"De egy VW konszernen belül nehéz megőrízni az egyediséget. Mondjuk a Porschénak és a Bugattinak sikerült."
A Porschénak? Várj 3 évet...
Mint tudjuk Bentley=Phaeton... (Ettől még lehet jó, de...)
A németek nem arról híresek, hogy ne áldozzanak fel MINDENT a racionalitás oltárán (minimális számú plattform). A külsőségek kivételével persze + erős marketinggépezet.
Junior11-12-2009 21:57:30 //
12457
Ez tényleg szentségtörés és mély szívfájdalom, hogy még agyanú is felmerülhet. Onnantól vége lenne a tradíciónak, egyediségnek és mindennek amiért az Alfa az Alfa.
De az is lehet, hogy jobb lenne, mert több lóvé jönne fejlesztésekre, új modellekre, stb.
De egy VW konszernen belül nehéz megőrízni az egyediséget. Mondjuk a Porschénak és a Bugattinak sikerült.
GTPeti11-12-2009 21:45:46 //
12456
Van egy olyan weboldal, ahol a műszaki hibából eredő baleseteket gyűjti össze egy csalódott ex-Lambo tulaj. (Nála az egyik kerék tört ki a helyéről.) Hogy propaganda, vagy tényleg igaz, nem tudom...
imi15611-12-2009 21:36:04 //
12455
Tibe11-12-2009 20:51:43 //
12454
Persze világos hogy kurvajógép, nem is mondtam hogy szar, csak azt hogy nem olasz, hanem német.
Vinnie11-12-2009 20:22:58 //
12453
Nekem egyik lehetőség sem.
Tedi11-12-2009 20:20:26 //
12452
Ezeket a képeket két hete linkeltem ide a fórumba, úgy néz ki ennyi idő, amíg elér Olaszországból ide :)))
GTPeti11-12-2009 20:18:18 //
12451
És az jobb??
Jah, Én a totalcaros cikket linkeltem :)
Vinnie11-12-2009 20:15:28 //
12449
Bocsi. De én nagyon azt érzem, hogy az Alfa technikát adnák VW meg Seat jellel...Esetleg még megkockáztatom az Audi jelet is... :D
GTPeti11-12-2009 20:12:39 //
12448
Te milyen higgadtan viselnéd ezt a szentségtörést!!!
Ez nem kapcsolódás lenne, hanem mint a VW konszern összes márkájánál összeolvadás. Vagy ha úgy tetszik, rebadge. Én legalábbis erősen kétlem, hogy az a legfőbb vágyuk, hogy RWD-t tegyenek bele meg 3.0-ás motorokat, hogy a BMW-vel konkurrálhassanak. Inkább golf és passat technikát adnának Alfa jellel.
Az előbb linkeltem be. :) Egyébként, ez csak egy tesztautó.
Satti11-12-2009 20:09:51 //
12446
Ez nem tudom, volt-e már?
Rejtélyes kémfotón egy Alfa Romeo terepjáró
klikk
Azt meg kell hagyni, az oldalnézeti képen elég ronda szegény.
Satti11-12-2009 20:02:37 //
12445
A mai globalizált világban már bármi lehetséges, szinte minden márka kapcsolódott már vmelyik nagyobbhoz, még olyan összefonódások is vannak, amikre korábban még csak nem is gondolt volna senki.
Vinnie11-12-2009 19:56:42 //
12444
A Lexus-nál az Is-re gondoltam, nem hibridre. Az Alfa helyett.
GTPeti11-12-2009 19:56:30 //
12443
Ha a VW megveszi az Alfát akkor magam küldök lófejet Marchionénak...
(Bár lehet, hogy eladás előtt kéne. :)
Ez a hír botrányosan abszurd. A Giulietta alapon golf padlólemezen?!?! A Giulia meg passat alkatrészekkel????? Rémálom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.