Forum >> A jövő Alfái
Cselentano03-02-2010 11:24:13 // 13542
Tibe03-02-2010 10:23:29 // 13541
Igen de ez kinek a hibája? A gyáré. Nem ezen kellene spórolni, a régi Alfákba Magnetti volt....
BeeGee03-02-2010 10:22:29 // 13540
BMWs hasonlattal egyetértek, jó meglátás.
többivel is :)
többivel is :)
TarP03-02-2010 10:18:06 // 13539
Sőt, hogy korbácsoljam az indulatokat én a 166-os utódját csináltam volna meg a 159-design-ból és a 156-os utódját a GT design-ból 4 ajtósban.
Meglett volna a világ legszebb 4 ajtósa!
Nincs egy üres vezetői pozíció az Alfánál? Angolul értenek? :)
Meglett volna a világ legszebb 4 ajtósa!
Nincs egy üres vezetői pozíció az Alfánál? Angolul értenek? :)
TarP03-02-2010 10:13:10 // 13538
A GT-re mindmáig jó ránézni. Harmónikus, rendben van a teljes design.
Ebből egy nagyon jó (marketing és gazdasági oldalról is) húzó autót lehetett volna csinálni, ha megmarad az Alfás-sportos kultusza.
Tudom, én nem vagyok diesel párti, de mégis kellett volne bele egy 3.0V6 diesel kb 260 lóval. A mai kor egyik legjobb GranTurismo-ja lett volna :(
A pörgősöknek meg egy 300 ló körüli benzines turbó!
Hidd el, a 316-os BMW-s azért feszít, mert tudja, van 268-306-330-420... lóerős motor is a 3-mas BMW-ben. Lelkileg ő is NAGYnak érzi magát akkor, is ha csak úttorlasz előttem az autópályán :)
Ebből egy nagyon jó (marketing és gazdasági oldalról is) húzó autót lehetett volna csinálni, ha megmarad az Alfás-sportos kultusza.
Tudom, én nem vagyok diesel párti, de mégis kellett volne bele egy 3.0V6 diesel kb 260 lóval. A mai kor egyik legjobb GranTurismo-ja lett volna :(
A pörgősöknek meg egy 300 ló körüli benzines turbó!
Hidd el, a 316-os BMW-s azért feszít, mert tudja, van 268-306-330-420... lóerős motor is a 3-mas BMW-ben. Lelkileg ő is NAGYnak érzi magát akkor, is ha csak úttorlasz előttem az autópályán :)
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 10:10:42 // 13537
ráncfelvarrva,2.5-ös benzinesben túlélne még 4-5 évet pedig..
Vikking 31103-02-2010 10:02:57 // 13536
Valaki egyet vegyen, amit én majd megveszek 12 évesen... :)))
Amúgy teljesen igazad van, a bika motorok hiányoznak a paletta tetejéről...
Még, ha nem is hozná vissza a költségeket, átvitt értelemben biztos nem tenne rosszat a marketingnek egy-egy M3- IS F - C AMG verő Alfa...
Amúgy teljesen igazad van, a bika motorok hiányoznak a paletta tetejéről...
Még, ha nem is hozná vissza a költségeket, átvitt értelemben biztos nem tenne rosszat a marketingnek egy-egy M3- IS F - C AMG verő Alfa...
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 10:00:06 // 13535
ez igaz:-)
' precíz német technika':-DDDDDDDDD
' precíz német technika':-DDDDDDDDD
Kau03-02-2010 09:56:07 // 13534
Persze. Kinek kell 10-12 milláért egy 260 lovas, 2 tonnás autó? Nagyon kevés ember hajlik errefelé.
Ferko03-02-2010 09:55:12 // 13533
Pontosan így látom én is.
BeeGee03-02-2010 09:54:49 // 13532
Nem hazabeszélés, de nekem furcsa, hogy a GT még gyártásban van, és nem is hallottam még róla h leállítanák. Pedig gyengus a motorválaszték, kiöregedett modell már, és mégis tolják. Nem húzó típus, de utolsó infóim alapján a Brerával pariban van db-számra (egy szűk éve még volt, akkor láttam részletes statot)
Kau03-02-2010 09:53:40 // 13531
Sajnos most is az a gond, hogy az Alfa jel alatt "deutsche" technika van. Minden ami elromlik benne, az Bosch!
Persze a bömösöket meg Magneti Marellivel szerelik...
Persze a bömösöket meg Magneti Marellivel szerelik...
BeeGee03-02-2010 09:49:38 // 13530
Szerintem az olaszok nem az autókat bakják el, hanem a hátterüket. Gyenge marketing, állandó csúszások a gyártásban, látszik, hogy nincsenek vezetve. Igaz, csak a felszínt kapirgáljuk, de elképzelhetőnek tartom, hogy egy új tulaj az olaszos munkaszervezéssel, gyártással, beszállítók sorával kezdené a rendberakást.
Emlékszel, mikor Baloccoban voltunk, az esti rendezvényen bemutatkoztak a menedzserek. Nekem megdöbbentő volt az az "ál-amcsi-kulti" ami dívott a stílusukban. Nekem nagy csalódás volt az, irtó messze áll az olasz mentalitástól, ha ezt tolják a székházban. Ez is benne lehet a veszteségben, ha nem is közvetlenül.
Emlékszel, mikor Baloccoban voltunk, az esti rendezvényen bemutatkoztak a menedzserek. Nekem megdöbbentő volt az az "ál-amcsi-kulti" ami dívott a stílusukban. Nekem nagy csalódás volt az, irtó messze áll az olasz mentalitástól, ha ezt tolják a székházban. Ez is benne lehet a veszteségben, ha nem is közvetlenül.
TarP03-02-2010 09:47:36 // 13529
Abból sajnos nem fog eladni az Alfa sokezer darabot.
De pl az Alfa GT mérsékelt sikerét én annak tudom be, hogy nem került bele egy-két jó benzines turbómotor.
A 159 is más megvilágításba került volna egy 300 ló fölötti, stílusos, fölényes, vagány sportszedánként. A NAGY tesó láttán a kisebb motoros verziók is jobban fogynának. Meg a GTA feliratok :)
De pl az Alfa GT mérsékelt sikerét én annak tudom be, hogy nem került bele egy-két jó benzines turbómotor.
A 159 is más megvilágításba került volna egy 300 ló fölötti, stílusos, fölényes, vagány sportszedánként. A NAGY tesó láttán a kisebb motoros verziók is jobban fogynának. Meg a GTA feliratok :)
Vikking 31103-02-2010 09:34:08 // 13528
Vagy egy Porsche boxermotor mondjuk egy icipici roadsterbe, pl az Alfa Divába ? :))))
Ferko03-02-2010 09:23:46 // 13527
Oké, hogy mindenhol vannak belharcok, de nehogy már ne legyen valaki, aki ráncba tudná szedni a bandát.:-D
Benőke03-02-2010 09:14:09 // 13526
Biztos h van ember, csak ugye mint minden cégnél mennek a belharcok, csak ez az Alfa esetében nem morzsákért zajlik, hanem a túlélésért... Bár a Fiat most engedte el a gyeplőt... Hátha befejezik a MiTo GTA -t :)
Benőke03-02-2010 09:12:02 // 13525
Mindenesetre nem szivesen látnék TFSI vagy FSI vagy hasonló jelzést Alfán.
Ferko03-02-2010 09:11:35 // 13524
Ezért kellene fejleszteni és egy olyan tökös urat vagy hölgyet odatenni az élére, aki végre ki tudja húzni a kátyúból a céget. Nem hiszem el, hogy nincs ilyen ember. Oké oké van, csak persze más cégnél. De ha végre összeszedné amgát a banda, akkor lehtne itt fejleszteni újabb modelleket és újabb motorokat.
Ferko03-02-2010 09:06:34 // 13523
NEm lehet, hogy némi iróniával van fűszerezve az a hsz?:-DDDD
TarP03-02-2010 09:05:42 // 13522
Én egyedül az együttműködésben látnám a VW előnyét.
Pl adunk nekik MJET-et, ők meg adnak a 2.5TFSI motorjukból, ami a 340 lóerejével akár még egy GTA-ba is hasznos lehetne.
Már a 2.0TFSI R sem égő a 272 lóerővel. Sajnos ezen a "már_elég_erős" motorpaletta téren az Alfa jelenleg nem áll túl jól.
Pl adunk nekik MJET-et, ők meg adnak a 2.5TFSI motorjukból, ami a 340 lóerejével akár még egy GTA-ba is hasznos lehetne.
Már a 2.0TFSI R sem égő a 272 lóerővel. Sajnos ezen a "már_elég_erős" motorpaletta téren az Alfa jelenleg nem áll túl jól.
pettinke03-02-2010 08:50:41 // 13521
te milyen precíz német technikáról beszélsz???? volt neked VW-d??? marhára nem megbízható... tele van rejtett konstrukciós hibával... még csak nem is német, mert a tótok rakják össze Pozsonyban...
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 08:39:58 // 13520
Érdeklődni lehet,ha nem eladó:-))))
Ferko03-02-2010 08:15:50 // 13519
Hazudtam, mert a 156-nál a futómű hidegben nyekergett, de belül semmi.
Ezt nekem is csinálja.:-)))) A 146 meg csörgött zörgött, de imádtam.:-DDDDD
Ezt nekem is csinálja.:-)))) A 146 meg csörgött zörgött, de imádtam.:-DDDDD
Ferko03-02-2010 08:14:36 // 13518
Igen igen igen!!!!!!!:-))
Ferko03-02-2010 08:12:09 // 13517
Na igen, a design meg a másik. :-/ Lásd MiTo. Marha kiváncsi vagyok az új jövevényre élőben.
Hát szerintem elhaladni látszanak. Oké, hogy van Multiair meg T-jet, de hol vannak a nagy köbcentis motorok?
Hát szerintem elhaladni látszanak. Oké, hogy van Multiair meg T-jet, de hol vannak a nagy köbcentis motorok?
Balázs156SW03-02-2010 06:27:00 // 13516
Nem igazán értem, hogy miért általánosítasz, hogy ami olasz az csörög-zörög. Négy Fiatom volt, második Alfám gyűröm, de nem jellemző, hogy bármelyik csörög-zörög. Előtte azonban volt Seat Alteám ami meg több helyen nyiszogott.
Hazudtam, mert a 156-nál a futómű hidegben nyekergett, de belül semmi.
Hazudtam, mert a 156-nál a futómű hidegben nyekergett, de belül semmi.
mesa03-02-2010 00:12:31 // 13515
Nem is minket kell meggyőzni :)
Tedi02-02-2010 23:54:16 // 13514
Akkor az Alfa megszűnne annak lenni, amiért szeretjük. Bocsi, de én leszarom, hogy csörögzörög, hogy olaszos minden egyes porcikája. Én nem egy német autót akarok, hanem egy olaszt. És szerintem elég sokan így gonolják.
mesa02-02-2010 23:46:15 // 13513
Azért lenne egy hatalmas előnye ennek a frigynek:
a pénzükkel, de inkább a fejlett marketingeszközeikkel pillanatok alatt elhitetnék az emberekkel, hogy precíz német technika gyönyörű olasz testtel, mindennapi használatra, elérhető áron készen áll, hogy megcibálja a bajor fenegyereket végre! :)
a pénzükkel, de inkább a fejlett marketingeszközeikkel pillanatok alatt elhitetnék az emberekkel, hogy precíz német technika gyönyörű olasz testtel, mindennapi használatra, elérhető áron készen áll, hogy megcibálja a bajor fenegyereket végre! :)
Tedi02-02-2010 22:50:46 // 13511
Ezt most elképzeltem. Lidérces álmaim lesznek :D
Tibe02-02-2010 22:19:23 // 13510
Úgy hogy Alfa jel alatt árulnák a deutsche technikát! :) Vinnék mint a cukrot hidd el.
Tedi02-02-2010 22:12:05 // 13509
Én inkább azt nem értem, hogy a többiek hogyan reformálnák meg úgy az Alfát, hogy ne veszítsen évi 2-400 millió ajrót. Ez a kulcsa az egésznek.
zolee14502-02-2010 22:05:47 // 13508
Szerintem meg kellene. Inkább azt nem értem, hogy nekik miért kell... Elvileg a Seatból akartak csinálni spanyol-Alfát.
Valaki kell, mert pénz nélkül nincs fejlesztés, fejlesztés nélkül meg nincs pénz. A FIAT meg nem tud/akar pénzt tenni az Alfába, ez azért elég tisztán látszik.
Valaki kell, mert pénz nélkül nincs fejlesztés, fejlesztés nélkül meg nincs pénz. A FIAT meg nem tud/akar pénzt tenni az Alfába, ez azért elég tisztán látszik.
GTPeti02-02-2010 21:52:00 // 13507
Amúgy ez teljesen igaz. Ha a 159 GTA-ra presztízsokokból hatalmas szükség lett volna.
GTPeti02-02-2010 21:50:13 // 13506
"Ha a GM-nek van egy kis esze"
De mint tudjuk nincs. Egy hangyányi sem. Nemrég volt hír, hogy a nagy V8-as dögjeiket újítják fel. Amúgy a leginkompetensebb és üzleti szempontból legpiszkosabb társaság... (Lásd Opel-hitegetés, Saab-hitegetés, totálcsőd-közeli helyzet orvosolva egy jó kis államosítással, stb.)
De mint tudjuk nincs. Egy hangyányi sem. Nemrég volt hír, hogy a nagy V8-as dögjeiket újítják fel. Amúgy a leginkompetensebb és üzleti szempontból legpiszkosabb társaság... (Lásd Opel-hitegetés, Saab-hitegetés, totálcsőd-közeli helyzet orvosolva egy jó kis államosítással, stb.)
Tibe02-02-2010 21:06:07 // 13505
Fújj fújj nem kell a népautó konszern! :))
Tedi02-02-2010 17:55:02 // 13504
Ha a GM-nek van egy kis esze, akkor nem kezd ki megint a Fiattal :) Legutóbb súlyos erómilliárdokba került nekik a biznisz, remélhetőleg eléggé fájt az a pár milliárdocska nekik ahhoz, hogy tanuljanak belőle.
Szerintem így, hogyx a Chryslerrel szövetkeztek, értelmetlenné válik a GM-nek is és a Fiatnak is kooperáció felélesztése. Aztán ki tudja...
Szerintem így, hogyx a Chryslerrel szövetkeztek, értelmetlenné válik a GM-nek is és a Fiatnak is kooperáció felélesztése. Aztán ki tudja...
WarbiRunner (Gyuri)02-02-2010 17:52:11 // 13503
Most nincs, de még lehet...
Andy02-02-2010 17:52:07 // 13502
Nem szeretem pletyka ez! :))
Tedi02-02-2010 17:49:13 // 13501
Tedi02-02-2010 13:42:24 // 13500
Ez egy oltári nagy butaság. A GM-nek már semmi köze nincs a Fiathoz, semmi alapja nincs annak, amit írsz.
Selmak02-02-2010 12:37:08 // 13499
GM szvsz kiszállt a PWT-ből. Chrysler kap majd multiairt, a Fiat meg majd Pentastar V6-kat.
WarbiRunner (Gyuri)02-02-2010 10:55:59 // 13498
A design-ról is híres volt. Most meg? :-(
El még nem haladtak talán a többiek, végülis csak van T-Jet, sőt Mulitiair, még lehet belőle valami. Nagy csodát azért nem várok, legfeljebb fizet a GM majd a Multiair-ért, és fasza kis Opeleket szerelnek vele...
El még nem haladtak talán a többiek, végülis csak van T-Jet, sőt Mulitiair, még lehet belőle valami. Nagy csodát azért nem várok, legfeljebb fizet a GM majd a Multiair-ért, és fasza kis Opeleket szerelnek vele...
Ferko02-02-2010 08:37:05 // 13497
Elég nagy baj ez. Rendesen elhaladt mellettünk mindenki.:-(
Az Alfa arról is híres volt, hogy miylen erős pörgős motorokat kíbál. Most meg........:-(
Az Alfa arról is híres volt, hogy miylen erős pörgős motorokat kíbál. Most meg........:-(
GT Ɨ|ѯ02-02-2010 08:03:03 // 13496
A Fiat vezér monnyonle:-)
Buksi01-02-2010 17:41:50 // 13495
Rajznak mondjuk nem rossz! :-)
Tedi01-02-2010 12:32:39 // 13494
Bertone is bemutatta Alfa-tanulmányát
Túl sok mondjuk nem látszik belőle :) Majd Genfben kiderül.
És ha már Genf, március 2-án indul a kiállítás a sajtónappal, erről - ahogy tavaly, úgy idén is - az Alfa Amore is tudósít a helyszínről. Lesznek friss infók és rengeteg kép.
Aki kedvet kap, március 4-étől személyesen is kimehet, a közönség számára akkor nyit a kiállítás és 14-ig lehet látogatni.
Túl sok mondjuk nem látszik belőle :) Majd Genfben kiderül.
És ha már Genf, március 2-án indul a kiállítás a sajtónappal, erről - ahogy tavaly, úgy idén is - az Alfa Amore is tudósít a helyszínről. Lesznek friss infók és rengeteg kép.
Aki kedvet kap, március 4-étől személyesen is kimehet, a közönség számára akkor nyit a kiállítás és 14-ig lehet látogatni.
Kazes☻01-02-2010 10:44:10 // 13493
És mint tudjuk, az opelsosekopel ezért lehet, hogy többen választanák. A balgák! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
508
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?