Forum >> A jövő Alfái
Selmak04-02-2010 15:16:22 // 13642
Abarth a Grandeból meg a Fiat500 -ból csinál csak tuning modelt, utóbbit aligha lehet a jómunkásember autójának nevezni.
Selmak04-02-2010 15:14:14 // 13641
Tervezők túl sok BSG-t néztek.
Simonsan04-02-2010 14:36:34 // 13640
Grando04-02-2010 14:26:07 // 13639
Alapvető fontosságú! ;)))
Kazes☻04-02-2010 14:20:16 // 13638
És kellene egy kis sport jelenlét is. :)
Grando04-02-2010 14:13:24 // 13637
Pont ez lenne a lényeg, hogy ne átlagos teljesítményű, csak talán szebb fiat-technikákból kelljen tuning modelleket kendácsolni. Ez az elgondolás már most kezd dugába dőlni, ezért megy a sikoltozás és az útkeresés. Jómunkásautónak elég a Fiat. Minek belőle kettő? Most sincs sok értelme. Ha Alfából is, Fiatból is Abarth néven gyártasz sportos modellt, ki a fenének fog kelleni az alap-Alfa (jó drágán a Fiathoz képest)? Nagyon keveseknek. Ahogy ez jelenleg látszik is.
Az Alfát exkluzív modellé kell tenni önmagában. Nem ilyen-olyan csomagokkal buzerálgatni, mint egy Fiatot. Felesleges erőlködni a márka tömegcikké tételével, mert egyszerűen önellentmondás. Lényege ellen való, és a különlegességével együtt a létjogosultsága is elvész. ;))
Az Alfát exkluzív modellé kell tenni önmagában. Nem ilyen-olyan csomagokkal buzerálgatni, mint egy Fiatot. Felesleges erőlködni a márka tömegcikké tételével, mert egyszerűen önellentmondás. Lényege ellen való, és a különlegességével együtt a létjogosultsága is elvész. ;))
Grando04-02-2010 13:55:38 // 13636
Bizony! Ebben lehet fantázia! ;)))
Selmak04-02-2010 13:55:22 // 13635
És akinek nem elég a széria modell, vehetne mellé venni Abarth tuning csomagot is.
TarP04-02-2010 13:50:55 // 13634
Ettől a Maserati+Abarth vonalól én jót várok.
A Maserati az egyik legstílusosabb autógyártó, az Abarth meg egy megszállottan sportos csapat.
Így egy egyedi, vagány és soprtos arculat is lehet az eredmény.
A Maserati az egyik legstílusosabb autógyártó, az Abarth meg egy megszállottan sportos csapat.
Így egy egyedi, vagány és soprtos arculat is lehet az eredmény.
Kazes☻04-02-2010 13:33:09 // 13633
Volt. hsz.13606., de nem baj. :)
ystuc04-02-2010 13:29:55 // 13631
Nem tudom, linkelte-e már valaki?
Cikk a Totalcar-on...
Cikk a Totalcar-on...
Tommi04-02-2010 13:29:50 // 13630
A legutóbbi Alfissimoban volt vele egy interjú, de nem emlékszem pontosan, hogy magától vett Lanciát, vagy jól megfizetik, hogy azzal járjon, de gondolom inkább utóbbi :)))
Kazes☻04-02-2010 13:28:25 // 13629
Most Zséda ajánlásával megy a delta. :(
Kazes☻04-02-2010 11:53:27 // 13628
Most hallottam egy Lancia reklámot a Jazzy-n. Meg is lepődtem, de Alfa reklámot még nem is hallottam, sajna.
Tommi04-02-2010 11:48:38 // 13627
Kíváncsi leszek a múzeumra... 2006-ban voltam Arese-ben, már akkor mondták, hogy készülnek a 100 évre és nagy tervek vannak. Tavaly óta zárva van a múzeum és júniusban fog újra kinyitni, kíváncsi leszek mit hoznak össze :)
Grando04-02-2010 11:42:41 // 13626
De szép is lenne! Egy, a márkához méltó módon kialakított múzeum meglátogatásával egybekötve. ;))
Tommi04-02-2010 11:39:45 // 13625
Reméljük, hogy a gyerekeink/unokáink mennek majd Milánóba a 150. születésnapot ünnepelni :)))))))))
Grando04-02-2010 11:37:34 // 13624
De hát ez az, hogy a Fiat attól még bőven megmarad, hogy az Alfa mint márka megszűnik létezni. A fokozatos leépítés (gyár, sport, marketing), és az önálló műszaki megoldások teljes megszüntetése is azt célozhatja, hogy a lehető legcsekélyebb piacvesztéssel kivonják a márkát a piacról. Ettől fosunk egy páran.
De az is lehet, hogy egyszerűen csak totálisan lemásolják a VW-csoport "működési elvét". Na ennek sem sokan ujjonganak sztem. Mert ami megtehető egy seattal, sőt emel a presztízsén, az egy Alfa arculaton pontosan ellenkezőleg hat, és akkor talán nem a közeljövőben, hanem kicsit később - de behal a márka.
Az egyetlen reményünk sztem ez az új koncepció lehet. Ez a Maserati-Abarth vonal. Sőt! Nemhogy remény, hanem sokkal inkább egy pozitív jövőkép! ;))
De az is lehet, hogy egyszerűen csak totálisan lemásolják a VW-csoport "működési elvét". Na ennek sem sokan ujjonganak sztem. Mert ami megtehető egy seattal, sőt emel a presztízsén, az egy Alfa arculaton pontosan ellenkezőleg hat, és akkor talán nem a közeljövőben, hanem kicsit később - de behal a márka.
Az egyetlen reményünk sztem ez az új koncepció lehet. Ez a Maserati-Abarth vonal. Sőt! Nemhogy remény, hanem sokkal inkább egy pozitív jövőkép! ;))
Grando04-02-2010 11:26:32 // 13623
Ez így lehet valóban. Hiszen sokkal korábbra tervezték az utód bevezetését is. De az is csak odázva lett folyton.
Tommi04-02-2010 11:26:30 // 13622
Persze, részben igazad van, de szerintem nem fogják hagyni, ahhoz túl nagy szereplő az olasz gazdasági életben. Nem mellesleg "bizonyos csoportoknak" sem érdeke, hogy tönkremenjen, tudod mire gondolok :)))
Grando04-02-2010 11:24:33 // 13621
Na csak tudod hogy van. Aki folyton farkast kiált...
Előbb-utóbb nem fog segíteni az állam, és csak azt vesszük észre, hogy volt, nincs Alfa Romeo.
Örülök, hogy nem aggódsz a márka tönkremenetelén. Igazad is van, hiszen ez már megtörtént sajnos. A kérdés inkább az, hogy meddig dotálják még, és hogy van-e szándék kirángatni a sárból. Ahogy látszik, egyre kevesebb. (...és ide ismét bemásolhatnám az előző hsz.-emet)
Előbb-utóbb nem fog segíteni az állam, és csak azt vesszük észre, hogy volt, nincs Alfa Romeo.
Örülök, hogy nem aggódsz a márka tönkremenetelén. Igazad is van, hiszen ez már megtörtént sajnos. A kérdés inkább az, hogy meddig dotálják még, és hogy van-e szándék kirángatni a sárból. Ahogy látszik, egyre kevesebb. (...és ide ismét bemásolhatnám az előző hsz.-emet)
Tommi04-02-2010 11:17:15 // 13620
Igen, ezt mondom én is :) :( Szerintem úgy voltak vele, hogy a 147 lassan kiöregszik és már nem fordítanak rá energiát, hogy hozzányúljanak. Bár elég merész elgondolás, mert egy új motort tényleg beledobhattak volna, a ráfordított pénz szerintem megtérült volna az eladásokkal.
Selmak04-02-2010 11:08:38 // 13619
Na de nincs! min 2 éve van Tjet és meg se fordult a fejükben hogy 147be is belepakolják.
Tommi04-02-2010 11:05:41 // 13618
Jobb híján a dízellel... Ha lenne egy normális benzinmotor, sokan vennék azt is, hidd el :)
Selmak04-02-2010 11:00:46 // 13617
147-be bele kellet volna pakolni a Tjet motorokat amíg nincs az új modell, biztos hogy feldobta volna az eladási számokat. Sokan a benzines motort tartják az Alfához méltónak, annak ellenére hogy diesellel fogy jobban.
Kazes☻04-02-2010 10:54:03 // 13616
Lehet direkte ez a terv. Szépen kivonták mindenhonnan az Alfát, se F1, se WTCC, se raly, se semmi, talán úgy gondolják elég volt és elég nekik a többi márka, a Maserati a komoly verda, a Lancia a kényelmes, a Fiat a munka, a családi és készítenek belőle kicsit sportosat és spidert. Akkor minek az Alfa? Csak púp a hátukon. Ha ezt gondolják, gyorsan verjék ki a fejükből, vagy verjük ki mi, rajongók, szerelmesek! :)
Kazes☻04-02-2010 10:48:46 // 13615
Reméljük! De ezt nem most kezdték azért elq...ni. Szvsz.
Mondjuk, hogy : Gyerünk, megcsináljuk! :)))
Mondjuk, hogy : Gyerünk, megcsináljuk! :)))
Tommi04-02-2010 10:42:43 // 13614
Nem eszik az olyan forrón... Az köztudott, hogy a Fiat-birodalom Olaszország nemzeti büszkesége, az autógyártás mellett rengeteg más dologgal is foglalkoznak (bank, ingatlan, befektetések, gépgyártás, építőipar, stb...) és sokezer embernek adnak munkát országszerte. Volt már nehéz időszakuk korábban is, de ha másként nem ment, akkor az állam is besegített, csak hogy talpon maradjanak. Nem fogják hagyni, hogy a cégcsoport bármelyik része is letérdeljen és tönkremenjen, mert abból kb kisebb forradalom lenne. Én annyira nem aggódom, hogy tönkremegy az Alfa.
Kazes☻04-02-2010 10:40:17 // 13613
Kicsit (régi) bat mobilos. :)))
Kazes☻04-02-2010 10:38:55 // 13611
Ez így jó is, bár kicsit shogunarcú. :)
13704-02-2010 10:36:08 // 13609
A3, BMW1 mind a Giulietta után frissül, jön az új Lexus, és ezek alatt mind feljettebb a technika, és amint nézem, az Astra sem rossz, plusz házon belül is ott a Delta. Hibrid nincs, halo-product sincs (amiről itt már sokan beszélnek), nincsenek versenyeredmények sem, amire a marketinget lehetne építeni. A konkurenciához képest nagyteljesítményű motorok sincsenek, és a futómű is MacPherson-csatolt lengőkar elsőkerékhajtással. A formatervvel sem az van már, mint 10 éve, hogy az Alfa kategóriákkal szebb, mint a többiek. Sőt. Akkor mit várnak, mégis mitől lesz ez sikeres?
Grando04-02-2010 10:14:12 // 13608
Ha ezen a Marchionnén múlna, már nem lenne Alfa. Ráadásul a hír szerint a Giulietta-tól várják a csodát...
Nagyon remélem, hogy a Maserati-Abarth szekcióba való áthelyezés meghozza az eredményt, és az Alfa kikerül a "jómunkásemberek" kezei közül - már amennyire ez lehetséges. Különben kezdhetjük lezsírozni az autóinkat, ha a jövőben is Alfások akarunk maradni. Viszlát a veterántalikon! :(((
Nagyon remélem, hogy a Maserati-Abarth szekcióba való áthelyezés meghozza az eredményt, és az Alfa kikerül a "jómunkásemberek" kezei közül - már amennyire ez lehetséges. Különben kezdhetjük lezsírozni az autóinkat, ha a jövőben is Alfások akarunk maradni. Viszlát a veterántalikon! :(((
vipex04-02-2010 09:58:47 // 13607
Ha ez igy megvalosulna mar most kezdenek sporolni :-)
Georgee04-02-2010 09:05:26 // 13606
Ezt szomorúan olvasom:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/02/04/megsemmisul_vagy_megujul_az_alfa_romeo/
A végén tényleg sikerül a "német ejtőernyősöknek "kiiktatni az Alfát .
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/02/04/megsemmisul_vagy_megujul_az_alfa_romeo/
A végén tényleg sikerül a "német ejtőernyősöknek "kiiktatni az Alfát .
GT Ɨ|ѯ04-02-2010 05:52:14 // 13605
Bele lehet magyarázni..:-)
Halesz04-02-2010 01:41:59 // 13604
Csak jelezném csendben, hogy ez a hír+kép nálunk már 1-én kint volt :)
KGBMAN04-02-2010 00:25:02 // 13603
Ez a gép viszont gyönyörű, talán még szívesebben elfogadnám mint a 8C-t :)
KGBMAN04-02-2010 00:22:45 // 13602
kissé wiesmann és morgan, ill. tvr beütése ban, nem?
KGBMAN04-02-2010 00:21:22 // 13601
Ez egy ferrari-corvette turmix alfa emblémával. És szerintem kifejezetten nem szép. Egy alfa ne legyen lepényhal forma, egy alfa legyen SZEXI és olyan, ami nem a neve, hanem a külseje miatt vonzza a tekintetet. Akkor is ha nem havonta egyet, hanem óránként kettőt látok belőle.
Kazes☻03-02-2010 20:26:22 // 13600
Nekem az annyira nem bejövős, de más színben okés. :)))
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 18:25:25 // 13599
Feketében,pl:-)
Kazes☻03-02-2010 18:11:47 // 13598
De jól ám! :) Bár ez nekem mindig jól jönne és menne is! :)))
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 17:49:09 // 13597
De én szívesen látnám az utakon:-)
Tommi03-02-2010 17:41:38 // 13596
Az orr erősen emlékeztet a Duettora, nekem bejön ez a "csónakforma" orr :)
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 17:40:26 // 13595
Cryslerfüggő a téma..:-)
Tommi03-02-2010 17:40:17 // 13594
Inkább F430 (bár ugye a California is abból a "vérvonalból" született).
Ferke03-02-2010 17:36:49 // 13593
Ebből most akkor lesz valami, vagy nem? Mi van ezzel a kamal-cuccal?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
330
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?