Forum >> 145-146

131-07-2007 20:15:24 // 43708
De bunkó vagyok! :-(


Üdv Mindenkinek!!! :-)
131-07-2007 20:14:03 // 43707
Nekem is angol a 9-es, de elég jó elboldogulok vele, igaz van hozzá könyvem :-)
szasza(SW)31-07-2007 20:07:48 // 43706
Kerestem a 6-ot de nem volt:( így maradt a 12:)Lehet,hogy nem jutok vele semire de legalább meg lesz:)Most irom neroval remélem ez már müködni is fog nem úgy mint a tryál mert az meg se nyikant.
Kau31-07-2007 19:26:22 // 43705
Kérdezd meg csocsit. Neki nemrég volt szíjszakadása. Ha jól tudom 270-ből megállt...
Robi ( Sztanik )31-07-2007 19:25:45 // 43704
Persze Én feltételeztem, hogy Seriff kolléga ezt nem szeretné átélni.
Persze egy 8 000 Ft-os szíjjal kispórolható az élmény.
Robi ( Sztanik )31-07-2007 19:18:52 // 43703
Nem-e ? 1 hónapja a Pirinél elsőre nem pont a jelre állította a srác a főtengelyt.
Akarták körbeforgatni, hát összeakadt. Ennyit a bemarásról.
Egy Nissan Sunny 1.7-es dízellel már Én ezt megjártam.

A károm.
1. Komplett szelepsor csere + szimering 14 000 Ft.
Ugyanis 3 szelep eltört, amin nem segít a szimering. : - ))

2. 1 dugó beszakadt, 1 pedig behorpadt. 42 000 Ft

3. Hengerfej síkolás, ezt megúsztam 2 000 Ft-ból.

A munkadíjért nem kellett fizetnem, mert haver a szerelő.
Viszont az egyik dugattyú ami túlélte a balhét, annak valószínűleg nagyon picit meggörbülhetett a hajtó karja, mert kb a feljavítás után 15 000 Km-el meghalt a moci.
A dugattyú szép lassan másik furatot készített magának, és elment a kompresszió.
A károm 570 000 Ft. Ugyanis ennyivel olcsóbban adtam el mint vettem. : - (

Viszont 1 év autó nélküliség után lett egy szép Alfám. : - ))
Japán autóktól elment a kedvem. 1 vízpumpa már 8 évvel ezelőtt is 30 000 Ft volt egy 10 éves szarba. Az izzító gyertya meg talán még a TS motor gyertya árán is túltett.
Ha viszont meg utángyártott gyertyát tettem bele, akkor meg 1 hónaponként szétégett.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 19:12:20 // 43701
az exe.file-al:-))

hőlégballon formájú az ikonja:-)

Nemsemmi mindjárt a 12-el kezdesz:-))
Magyarnyelvű legalább?
én ma telepítettem a 9-eset,de angol...
dfg (Tanárúr)31-07-2007 19:12:08 // 43700
vagy írd ki neroval, mint cd képet, és utánna lesz egy corel cd-d
dfg (Tanárúr)31-07-2007 19:11:17 // 43699
ne fürgyééé le!
Tedi31-07-2007 19:10:46 // 43698
Pl Daemon Tools-zal, vagy Alcohollal, de bármilyen cd kép olvasó progi megteszi.
szasza(SW)31-07-2007 19:06:23 // 43697
Sziasztok!!
Kis helpet kérnék!!Torrentröl leszedtem a corel draw12-őt iso ban van azt mivel tudom megnyitni??
dfg (Tanárúr)31-07-2007 18:59:49 // 43696
és mi az, ami olyan qrva nagy bajt tud csinálni? elméletileg a dugóba nem érnek bele azelepek, mert bee vannak marva. éa ha beleér? nabumm. elnyom vagy 3-at, és síkolással, szelepszárszimeringezéssel, és szelepcserével 25. mást meg szerintem nem bánt. de van köztünk valaki, akinek alfán volt már ilyen gond, és opel asztmával éltem át.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:59:14 // 43695
Király vagy!:-))
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:57:23 // 43694
Posta csütörtökön.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 18:57:06 // 43693
bocsi kollega. be is írtam a aneved a nagykönyvbe csupa nagybetűvel, Nemecsek neve mellé. :))))
de ha megfigyelted, soha nem használok hozzászólásban nagybetűket. túl kényelmes vagyok.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:50:20 // 43692
Bona Serra CarTárS!:-)
Dolgozol 1000-el?:-))
Posta a 7-en?:-))
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:49:22 // 43691
Ciao!
Cserélj mindent:-))
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:41:34 // 43690
Hali !
Rég jártál erre.

Szerintem cseréld le a szíjat gondolkodás nélkül.
Kétféleképp mennek tönkre ezek a szíjak.
Az egyik a fogak berepedezése, majd letörése.
A másik a szíj belsejében levő textílszövet elszakadása. Nos az erőátvitelt ez az erős textílszövet biztosítja, és szemmel nem látható kivűlről, hogy mennyire megviselt állapotban van. Ha benne van az 58 E Km, akkor cseréltesd.

A melóm révén már cseréltem mindenféle fajta szíjat kompresszorokon, és az élettartama nem meghatározható. Csak egy viszonyítási alap, de nem azt jelenti, hogy tudni is fogja a 120 000 Km-t. Én azt mondanám az ilyen szíjakra, hogy valahol
50 000 - 150 000 Km között fog elszakadni, vagy kitöredezni.
Nem éri meg rizikózni. A motor belseje nagyon csúnyán összetud törni egy 7-8 ezer forintos spórolás miatt.
Ez ránézésre nem mindig megállapítha
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:19:50 // 43689
A Sztanik a nevem. És éppen ezért nagy betűvel írják. : - )
Tedi31-07-2007 18:17:57 // 43688
Nem örülök, hogy gáz van a vassal :P :) De most már Te semlógsz ki :))

Amikr megvettem Alfonsót, akkor Te mondtad nekem, hogy akármilyen állapotban vana szíj, cseréltessem. Piriék szerint jó, ha 30K lehetett benne, még a felirat sem kopott le róla. De kicseréltem. Most én is ezt mondom Neked. CSERE.
Seriff31-07-2007 18:02:37 // 43687
Én is 80ezernél szabnám meg a határt, de ha megvozslatáskor bármi nem fasza, akkor rögtön cserés, ez "jó befektetés":)
Seriff31-07-2007 18:01:25 // 43686
Dízeles a verda ha bemelegedett:((
Kau31-07-2007 17:39:41 // 43685
A vez szíjj ra ránéz a szerelő és megmondja. Ha már vannak rajta apró repedések főleg a fogaknál, akkor cserés.
Egyébként nekem 45-öt futott a szíj, mikor megnézték és jónak tűnt. Később 55-nél már azt mondták, hogy ideje cserélni. Nem hiszem, hogy 80-nál tovább érdemes lenne vele járni. Legalábbis én ennyit tudok csere határnak. Neked meg mindjárt eléri. Nem olyan drága, mint amekkora hibát tud okozni, ha rossz.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 17:39:02 // 43684
szia
ketyeg már a vezmódosítód?
Kau31-07-2007 17:35:03 // 43683
Ööö. Azt hittem másik topikban vagyok :)))
Seriff31-07-2007 17:15:03 // 43682
Szervusz kedvenc topicom, s persze sziasztok topiclakók!

Bő hónapja nem voltam netközelben (néha 5percre), így nem követtem az itteni eseményeket sem, majd próbálok visszaolvasni többszáz oldalnyit:D

Mértem vegyes fogyit többször- minden eredmény kísértetiesen hasonló volt 7.3 és 7.4 liter/100km értéket mutatva, egész meg voltam lepődve, mivel a direktszűrőm eszméletlen hanghatásának gyakori kiélvezése (3-4ezer/perc fordulat fölé pörgetés) magasabb értékhez segíthet hozzá, de egész jó ez így.

Ez non-klíma fogyasztás. Ez az egyik bánatom. No nem a fogyi, hanem, hogy non-klíma. Valami megadta magát, lehet, hogy csak a relé vagy biztosíték, lehet, hogy a klímacső, klímahűtő traktuson van valami gebasz, nem tudom, nem volt kedvem és időm utánanézni, majd itthon, viszont Teddy! Örülhetsz! Valami elromlott a kocsimon:PP Mondjuk így 4 és fél év után már riasztó volt a zéró-meghibásodás gondolata:))

A másik dolog a vezérlés-módosító, ennek már ideje volt elcs.sződnie- nálam cirka 58.000 km-t futott a kocsi, ezalatt nem volt a vezérléssel gond, 58ezerrel ezelőtt cseréltünk vezérműszíjat, görgőket, de vezmódot akkor se, szóval nem tudom hány kilométerrel ezelőtt lett vezmód cserélve a kocsiban- csak olyanról találtam feljegyzést, hogy 38ezer km-nél volt csere, de kizárt, hogy 100ezer km-nél többet elmenjen egy vezmóddal a kocsi.

Gondolkodom azon, hogy ha már vezmód csere lesz, legyen-e vezérműszíj csere- majd 60ezer km-t futott a szíjjal a kocsi...
Tudom, hogy 120ezret írnak intervallumra, de nem tudom megéri-e kockáztatni.
Időtartamra mit bírnak ezek a szíjak? Azt hiszem GATES lett betéve, 4 és fél éve. Ezzel kapcsolatban vároma tippeket, ötleteket, tanácsokat:)

Rengeteg Alfával és Alfással találkoztam az utakon az elmúlt hónapban, sokan visszaintettek, sokan nem. Furcsa, hogy csomó külföldi intett előre is- jól esik az ilyesmi:)

Üdv:)
dfg (Tanárúr)31-07-2007 17:14:58 // 43681
ahogy mondod.
Tackry31-07-2007 17:12:06 // 43680
Csak nézőpont kérdése, hogy hol van a luk...:P
boyci31-07-2007 15:41:44 // 43678
miért? könnyebben aláfekszik egy férfi? ...szerelni?
dfg (Tanárúr)31-07-2007 15:40:01 // 43677
pedig az ember elvárná egy női autótól, hogy alul legyen A luk. :)))))))))))
dfg (Tanárúr)31-07-2007 15:39:08 // 43676
akkor vegye le, és foltozza be. semmi extra nincs a dologban, amit egy hegesztő ne tudna megcsinálni. Ha van kéznél valamilyen védőgázas hegesztője, illetve lángja.
Tackry31-07-2007 15:12:28 // 43675
Nem, oldalt van rajta.:)
Tackry31-07-2007 15:11:45 // 43674
Meg.:))))

Simán meghegeszti, vagy valami speciális anyaggal csinálja? :)
dfg (Tanárúr)31-07-2007 14:55:33 // 43673
talán azt, hogy fogjon egy darab lemezt, és foltozza be a lukat. ha alul van, akkor le se vegye.
Kau31-07-2007 14:54:33 // 43672
Nna. És akkor ezt még megmerted itt kérdezni? :))
Tackry31-07-2007 14:52:30 // 43671
Édesapám hegesztő, mit mondjak neki, hogy csinálja meg? :))
Kau31-07-2007 14:51:23 // 43670
Hát, amúgy az a 15 fok, amit említett a meteorológia, az itt van :))
sty31-07-2007 14:29:48 // 43669
felétek ilyen jó idö van hogy füteni kell?küldhetnél egy kis hideget erre is
dfg (Tanárúr)31-07-2007 14:24:53 // 43668
nekem a hondán 3 évig volt egy ilyen dob. csak meg kell rendesen csinálni. pl ha inoxal burkolod be, akkor az életben nem rohad el.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 14:08:24 // 43667
fél évig megoldás....:-((
Aztán csere lesz!:-)
Bálesz31-07-2007 13:54:54 // 43666
Szégyen és gyalázat talán, de a gépemen a hátsó kipufogó dobank a felső két réteg fém részét egy az egyben megemésztette a rozsda... Amióta nálam van azóta cserélem a dobot. Az autó ettől még megy és néha-néha változik a hangja jó irányba. ;)) Most vezérműszíj csere van soron így a kipufogó nem mozgat, de az autót sem zavarja. (különben hegesztés melett teszem le a voksom, foltozva volt már ez is)
Illetve vannak kipufogósok akik tesznek rá egy külső fém burkolatot az egész dobra. Csak keress rá a googlibe.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 13:42:44 // 43665
mondjuk 1500 -ért egy autóreszelő meghegeszti, ha nem túl nagy a baj. de ha van egy ügyes kezű ismerősöd, ő is megcsinálhatja.
Tackry31-07-2007 13:34:20 // 43664
A költségek mellett mi szól még az ellen, hogy újat vegyek bele? Mármint miért inkább hegeszteni? És az mennyiért?
Kau31-07-2007 13:32:52 // 43663
Így van, be kell heggesztetni.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 13:30:54 // 43662
be kell stoppolni.
Tackry31-07-2007 13:24:45 // 43661
Nekem egy középső kipuf. dob kellene... Már ki van lyukadva. Ötletek?
Kau31-07-2007 13:21:21 // 43660
Viszont van egy jó állapotú szerkezetem eladó :)))
Tackry31-07-2007 13:02:07 // 43659
Azért kemény mennyiséget összedumáltatok tegnap óta.:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.