Forum >> 145-146

Seriff15-06-2007 06:57:51 // 39158
'reggelt!
boyci15-06-2007 06:57:14 // 39157
jóóóóóóóóó reggelt 7alvó bagázs!!!!:))))
Ati_QV ®15-06-2007 06:54:21 // 39156
Jó lenne ha a "kedves" szerelőm fogná azt a szájbalökött telefonját és felhívna,hogy mi a faX van a QV-val! Hétfő reggel óta nemtok róla semmit! :(
Ati_QV ®15-06-2007 06:50:22 // 39155
Reggelt cartársak!
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:42:35 // 39154
okés! hová küldjem aaz ORTT-t? :)))
Tedi14-06-2007 23:39:04 // 39153
Erő ÉS nyomaték :) Meg a Pirelli. Mert mit ér az erő, hanem uralod? :) (megyek, felmarkolom a zsét ezért a szép reklámmondatért :D)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:36:54 // 39152
én mióta ilyen meleg van, ki sem kapcsolom. jó hűvös van a kocsiban mindig.... és büdi....
Ferko14-06-2007 23:31:23 // 39151
Pontosan így van. :)
Ferko14-06-2007 23:30:30 // 39150
:-DDD Ilyenek ezek a nők. Én is ritkábban használom. Mikor van vagy 40 fok, akkor bekapcsolom, de amikor kibírom, akkor elég az ablak lehúzás is! :):) Hosszútávon hasznosabb, én úgy gondolom. Persze ilyenkor jöhet az, hogy többet eszik. De ha az ember lehúzza az ablakot, akkor meg a légellenállás miatt eszik többet.
Ati_QV ®14-06-2007 23:27:21 // 39149
Azt utólag belerakni ...cumi és anyagi csőd!
szasza(SW)14-06-2007 23:27:07 // 39148
én meg kiszedném legsziveseben mert egyáltalán nem használom,de az asszony nem engedi:)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:26:38 // 39147
nem itt konkrétan arról volt szó, hogy a gyorsuláshoz mi kell.
Ferko14-06-2007 23:25:05 // 39146
Ja-ja! Elég húzós! Én szerintem nem is rakatnék bele, ha nem lenne klímám, csak akkor, ha már végképp nem tudnék mit fejlszteni az autón. De ilyen meg nem nagyon fordulhat elő, hiszen minig van új a nap alatt! :):):):)
Tedi14-06-2007 23:25:02 // 39145
egyébbként meg naná, hogy egy pályára épített autó lenyom egy utcait.

Erről van a beszélgetés :)
Ati_QV ®14-06-2007 23:25:02 // 39144
...ezt dobta ki a gúúgle a vti-re! :)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:23:11 // 39143
nomost ha letöltöd a megfelelő videót a totalcarról, akkor látni fogod, hogy ez nem a sima gyorsulásra nem igaz, kipróbálták. és most arról volt szó. egyébbként meg naná, hogy egy pályára épített autó lenyom egy utcait.
Ati_QV ®14-06-2007 23:22:27 // 39142
"Az 1,6-os VTi (Variable Valve Lift and Timing – változó szelepemelés és vezérlés) motor a korábbi 110 LE-s benzinmotort váltja a 207 kínálatában." :DD
szasza(SW)14-06-2007 23:21:57 // 39141
Az unixnál a klima kopreszor kerül 130-210ezer körül és akkor még hol van a többi cuc hütú 30ezer körül stb...Ezért raknak használtat általába be nem újat azok akiknek nincs.
Ati_QV ®14-06-2007 23:20:31 // 39140
Nem Peugeot!! :)
Ferko14-06-2007 23:19:13 // 39139
Hát van még mit tanulnom ! Pfffff :):):):
Tedi14-06-2007 23:19:07 // 39138
Ezt azért megcáfolnám :) A múlt héten indult a Discovery-n az "Engineering the world rally" című sorozat, ahol a Subaru Rally Team 2005-ös szezonsját kísérik végig. Azzal kezdődöt, hogy egy tesztpályán, ami az erdő kellős közepén volt, összehasonlították a WRX STI-t, meg a WRC-t. A wRC 3-4 mp alatt volt százon, a teljes kört pedig (ha jól emlékszem) 6 mp-el gyorsabban teljesítette.
Ferko14-06-2007 23:18:19 // 39137
Szerintem min. 150 ruppó. De hogy hol? Az jó kérdés. :)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:15:40 // 39136
az speciel a toyota VVTI.
Ricso14-06-2007 23:14:31 // 39135
Sziasztok bocs hogy így beszélgetésbe vágok, de 145-be klíma beszerzéssel kapcsolatban kihez fordulhatnék, illetve mekkora anyagi vonzattal járna.
Köszi
Mindenkinek jó éjszakát.
Ati_QV ®14-06-2007 23:14:29 // 39134
Variable Valve Lift and Timing – változó szelepemelés és vezérlés
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:13:50 // 39133
A dugó meg akkor ég át, ha nem jó a keverék, sok benne az oxigén, és kevés a benya.
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:11:28 // 39132
A VTI-nél meg egy egész más verzérlő mechanizmus van, azt hiszem, hogy több fokozatban állítja a vezérlést.
Ati_QV ®14-06-2007 23:10:54 // 39131
Lehet! Én azt hallottam Pirinél volt a vas.
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:09:44 // 39130
hát ez az! a gyorsuláshoz erő kell, és nem nyomaték! és a wrc autókban azért játszanak a nyomatékkal, mert nem lehet az erővel! egy utcai wrx sti qrvára odaver a wrc-nek gyorsulásban! és miért? mert erősebb 60-80 LE-vel, bár nincs benne annyi nyonaték.
Ati_QV ®14-06-2007 23:09:38 // 39129
A VTI-nél meg a 2.vez .tengely kb. 5000rpm-nél kapcsol ,az a komoly!
Tedi14-06-2007 23:08:12 // 39128
Hmm..akkor ott valami más gebasz is lehetett, ettől szerintem csak úgy nem olvad el egy dugó.
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:06:49 // 39127
A lényeg az a szívómotoroknál, hogy több levegő kell a motorba, és akkor több benyát lehet elégetni. namost nagy fordulaton a sűrítési ütem elején a levegő a tehetlenségénél fogva még mindig áramlik be a hengerbe, il. áramlana, ha nyitva lenne a szelep, de azt a vezérlés bezárja az ütem elején. az elfokolással azt lehet elérni, hogy tovább nyitva legyen a szelep. viszont ilyenkor alacsony fordulaton valamennyi benyát, és levegőt kinyom vissza a szívósorba a dugó. erre találták ki a vezmódosítót a japánok (V-TECH). ez a technika van a mi ts motorjainkban is. ezt lehet még tovább finomítani az elfokolással. pl a ladákhoz komoly elfokoló kerekeket lehet kapni.
Ati_QV ®14-06-2007 23:05:59 // 39126
Ezzel az okossággal itt asszem vkinek elolvadt egy dugója,egy EU-s kirándulás alkalmával!!!!
Ferko14-06-2007 23:04:19 // 39125
Én arra gondoltam, hogy jobban gyorsuljon! :):) A km óra szerinti 190-nel így is megy. Arra a nagyobb gumi miatt még rájon 3%, szóval ott vagyok, hogy 200. Nekem meg az bőven elég.
Ati_QV ®14-06-2007 23:04:08 // 39124
JA-ja!!!! Az "OFF" VTI-kben is csak (gyári) 150 nm nyomaték van !!!A túrós gépekben ,meg a dieselekben van sok.
Tedi14-06-2007 23:03:47 // 39123
Háát azért...nézd meg mondjuk a WRC vasakat. Papíron mindegyik 300 lóerő között van, mert annyit írnak elő, ott a nyomatékkal próbálnak okoskodni szvsz. Nem is huzatják ki őket annyira, mint mondjuk egy A-s, vagy N-es autót.
Janika régi 307 WRC-vel pl egy gyorsot végig negyedikben nyomta, csak a hajtűkanyarokban váltott vissza hármasba. És nem azért, mert szar volt a váltó.
Ferko14-06-2007 23:01:24 // 39122
Ő autószerelő. Ezt nem íram oda az előbb, bocse! :):):) De ő is csak akkor nyúl hozzá, ha biztos a dolgában. Szerencsére nem az a típus, aki összebarmol mindent!. :):):)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 23:00:49 // 39121
ahoz nem nyomaték kell, hanem teljesítmény! mindenkit meghülyítettek a diesel propagandákkal?
Tedi14-06-2007 22:59:38 // 39120
Szakemberhez fordulnék a helyedben, bár nem ismerem a haverodat :)
Ferko14-06-2007 22:58:55 // 39119
Na majd felvetem a havernak, hátha meg tudja csinálni! :):)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 22:57:57 // 39118
a lustaság fél egészség, de én egész télen prüszköltem! amgy is xar kocsi volt. 1.3-as motorral 14-et evett benzinből, és 16-ot gázból. ráadfásul nem is ment
és 21 éves volt!
Ferko14-06-2007 22:57:57 // 39117
Hát hogy mennyen mint állat! :):):):)
Tedi14-06-2007 22:56:54 // 39116
Annyit, hogy a szívó oldali vezérműtengelyt elállítják egy bizonyos fokig, hogy Piri mester szavaival élve, optimálisabb legyen a motor működése :))
Ferko14-06-2007 22:56:45 // 39115
Jöhet! :):)
Már úgyis kezdek hozzászokni, hogy 5 órákat alszok! :):):):)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 22:56:11 // 39114
minek kell nyomaték? teherautód van?
Ferko14-06-2007 22:56:06 // 39113
Igen, láttam ám!:):):)
dfg (Tanárúr)14-06-2007 22:54:36 // 39112
az elfokolás elég kemény dolog, és nem is egyszerű. elmagyarázhatom, ha van ráérő 2-3 órátok
Ati_QV ®14-06-2007 22:53:54 // 39111
Abban a táblázatban az is ott van!!!
Ferko14-06-2007 22:53:11 // 39110
És az mit is takar pontosan? :):)
Ferko14-06-2007 22:52:26 // 39109
Azt nem csodálom! Én is mondtam volna a magamét. :):)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.