Forum >> 145-146

Merill14617-04-2007 18:22:46 // 34958
Kérdés mi a véleményetek direktszürő 146-ba? Igen Nem miiért?
Kristyon17-04-2007 17:44:04 // 34957
Hát az a helyzet, hogy nekem már boltban meg mondták, hogy ezek a mintexek gyengébb minőségűek :(
Merill14617-04-2007 17:40:44 // 34956
Üdv mindenkinek!
Föckös17-04-2007 17:40:00 // 34955
nekem lockhead volt, ami angol, kb nagggyon kemény! sípolt is nálam aztán amikor Ateeka megvette az autót, utánna pár hónappal lecserélte... most még jobban sííípol pfff de fog az bizti:-))) emléxem, h amikor én megvettem a paripát akkor hogy fogott... na egyet megállapíthatunk uraim: nem mindegy, h felrő le vagy leerő fe!:-)) ócsó nem egyenlő szr drága nem egyenlő jó ennyi amit én levontam! na tiplizek, mert elkéstem angolról(és ez ki is fog derülni, mert a főnököm az angoltanárnőm pasija...)
Kristyon17-04-2007 17:12:16 // 34954
Nekem először adtak TEXTAR betéteket, amiket vissza kellett vinnem... közben megkerestem a számlát és azon rajta van a mostani betét márka: MINTEX, Mondjuk ugyan ahhoz a fékhatáshoz most jobban kell nyomnom a pedált, de fog rendesen, és most legalább nagyobb fékezésnél sem rázza be a kocsit (160->50-re), viszont nem tudom, hogy mennyire melegedhet, mert még kissebb út után is kissebb fékezések után is elég jól feltüzesedik a tárcsa, pedig menet közben biztos, hogy nem fog, mert elég könnyen gurul... Ezt a pasztázást, viszont ki fogom próbálni, és remélem nálam sem fog visítani :)
szasza(SW)17-04-2007 17:12:03 // 34953
Csak rendszám tartott kellett cserélni ,meg egyenesitgetni a rendszámot.Úgy kezdődött este jött sógornőm kezében a rendszám aszt mondja a kocsi elött hevert megállt bennem az ütő.
ystuc17-04-2007 17:07:45 // 34952
Hát, részvét... Történt valami a kocsival?
szasza(SW)17-04-2007 17:06:43 // 34951
Sziasztok! Meg lett a tettes aki elgázolta az autóm tegnap most mit mondjak,Ystuc most már valami jóban is kéne utánozzalak Bicajós volt:((
BenGa17-04-2007 16:46:37 // 34950
1-2 óra alatt simán be lehet tenni
BenGa17-04-2007 16:45:20 // 34949
passz de asszem Angol. De kemény. MEg egyébként sokan ajánlják. A ferdonak is van sima meg prémium betétje.

itt egy kép hogy mit kell megáppolni:

zekedani17-04-2007 16:45:06 // 34948
Akkor lesz majd nagy öröm és bódottá! :-))) Egyébként én vettem DCS-től xenont. Ők 8000 Ft-ért szerelték volna be, egy autóvillamosságis emberke 6000-et mondott. Nem olcsó.
zekedani17-04-2007 16:42:59 // 34947
A Ferodo betét az milyen gyártmány? Kik gyártják? Nekem olyat kapott a kocsi, mikor legutóbb cserélték. Még néztem is, hogy milyen jól néz ki az írás a betéten, ahogy kikandikál a fékpofán egy kis része.
beeep14617-04-2007 16:41:52 // 34946
Üdv!! Röviden? Sehogy... :-))) 3 hét múlva igába hajtom a fejem, és most minden anyagi és időbeni kapacitásom oda megy, az most sokkal fontosabb... De ha 1 hónap múlva rákérdezel megint, akkor már remélem igennel válaszolok mindkettőre... Vagy a xenon helyett valami jó kis bőrre válaszolok igennel... :-)
BenGa17-04-2007 16:36:43 // 34945
mondjuk nekem abszolult nem visít csak ráz. nekem TEXTAR betét van hozzá. Elileg roszs párosítás:D de hát ez az amikor megvezse d alegdrágábbat mert azt hiszed jó lesz. Hát most nem jött be. alapszabály: a német fek tárcsa/betét kemény, az olasz puha. jelen esetben üti egymás mert a Brembo puha a textar meg kemény. nekem ezért kopik inkább a tárcsa. akinek meg a betét kopik, annak meg lehet puha a betétje. de az egyébként meg jó. a puha cuccok jól tapadnak, csak kopnak. egyébként meg kenjétek meg kerémiabázisú fékpasztával a belétet. Általában az segít. Vagy ha nincs normális szintetikus fékpaszta kéznél a szervízben akkor jó a rézpaszta is csak az nem tartós meg korróziót is okozhat. nekem mikr betettem akkor megkentem. sose csikorgott.
Kristyon17-04-2007 15:46:07 // 34944
Üdv mindenkinek! Látom a fékekről van szó, én a mult héten cseréltettem a tárcsákat, nekem is Brembo max, először nem oda való betéteket kaptam, aztán meg amit adtak le kellett belőlük szedni 2.5mm, hogy fel lehessen rakni, és most nekem is az a tapasztalatom, hogy viosít mint állat, már néha legszivesebben lehúznám magam a szélvédő alá annyira... Én mondjuk arra gyanakszom, hogy nagyon kemények ezek a betétek, de azt mondták, hogy ezekhez a tárcsákhoz jó lesz... márkát azt sajna nem tok írni, de azt tudom, hogy fele annyiba került, mint amit először adtak, csak sajna más minőségűvel nem is tudtak szolgálni, még erre is várnom kellett még egy napot...
Föckös17-04-2007 15:31:21 // 34943
az oké, h a bordák miatt jobban eszi, de elvileg azok pont arra vannak, h leszedjék az üveges réteget, és így mindig jó fékhatás legyen, nem? de ha nem üveges, akkor mi sííípol?????
Scold17-04-2007 15:15:05 // 34942
Igazából most lett a tárcsa felszabályozva így a fékekre is rávizuáltak... elvben gond nem igen lehet.. de majd referál a szerelő :) Aggódok mert az az abs lámpa folyamatos égése hiányzott mint lepratelepre a váltóláz. :)
zekedani17-04-2007 15:12:34 // 34941
beeep146! hogy áll a vas? Bekerült az ültetés? És a xenon? Rendeltél végül DCS-től? Az benne van már?
Pedr017-04-2007 14:47:11 // 34940
Hey! Olyan emberké(ke)t keresek, aki szerelt már át manuálisan állítható első lámpákat elektromosan állíthatóra. Egyáltalán van erre valami költséghatékony megoldás? Küzdött itt már valaki ilyen démonnal?
BenGa17-04-2007 14:37:50 // 34939
nekem már van benne majdnem 20ezer. de nem sokat fogyott a betét. inkább a tárcsáról fogyott le a borda. mondjuk az tény, hogy rohadtúl tapaszt:D a minőségrőlannyit, hogy brembo normáélis szettje (2 tárcsa+4betét) 93 ezerbruttó. szóval ennenkarányában ez annyira nem is rossz talán. a brodák miatt valószínűleg jobban eszi a betétet.
beeep14617-04-2007 14:14:03 // 34938
De, sokat ér a nagy márja. Csak lehet a kisebb átlag gépekbe árult féktárcsákban nem az az anyag van, mint a komolyabb sportgépekében... Mert attól nem fog jobban fogni, hogy rá van írva Brembo..., ha az anyag nem tartós-megfelelő... :-)
beeep14617-04-2007 14:10:24 // 34937
Nem valószínű, mert arra, hogy a kerékagycsapágy hibáját kiszűrje az ember, vannak módszerek... Azoknál nem morog. Csak fékezésker morog, és akkor is csak akkor amikor éppen még megállás előtt, ráteszed a lábad egy picit a fékre, hogy ne koccold meg az előtted állót a lámpánál.. :-)
zekedani17-04-2007 13:28:15 // 34936
Tehát a nagy híres márka szartsem ér. Pedig jól néz ki nagyon.
Föckös17-04-2007 13:25:28 // 34935
mióta brembo max van a boxi alatt, azóta iszonyatosan síípol, és nagggyon fogy a betét... Ateeka 4000 után kellett, h betétet cseréljen...
BenGa17-04-2007 12:34:00 // 34934
hi nekem 1 éva benne van BREMBO Bmax... azóta sz*r is. illetve morog..meg néha ráz is.
zekedani17-04-2007 12:26:03 // 34933
Nem lehet, hogy a kerékagycsapágy a hibás? Azért morog?
beeep14617-04-2007 12:23:33 // 34932
"...A morgás az megvetemedett féktárcsa okozza, illetve a fékbetéted is a végét járhatja..." GEORGE! Ez mennyire tuti, mert az enyém is morog... Mondjuk, ha ez a helyzet, akkor megb@xhatja a Brembo, hogy az 3/4 éves tárcsa el van vetemedve...
Ákimáki17-04-2007 12:11:12 // 34931
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. A 146-omhoz szükségem lenne a lökhárítóba (a rendszám alatti) való rácsra. Kicsit hiányos a verda és báncsajaszemem. Vajon hol tudnék ilyet beszerezni és miféle piaci árfolyamon? Segítségeteket előre is köszönöm. :-)
Scold17-04-2007 09:38:08 // 34930
Reggel ott landolt...
GEORGE17-04-2007 00:41:17 // 34929
A morgás az megvetemedett féktárcsa okozza, illetve a fékbetéted is a végét járhatja. ABS- nél van valami hiba. Szálszakadás vagy érzékelő hiba. Vidd szervízbe rá kell csatlakozni az ABS egységre, kiírja mi a baja.
Scold17-04-2007 00:22:32 // 34928
Van valakinek ötlete, hogy fékezéskor mitől moroghat a kocsi...További aggasztó tünet hogy az abs folyamatosan ég..... :(
GEORGE16-04-2007 22:58:18 // 34927
És kibírtad, hogy ne "biluxolj" egyet balra?? :-)) :-DD
szasza(SW)16-04-2007 22:56:47 // 34926
Én se szoktam erőlködni, ha túl nagy a kaszni akkor a motor is azokat inkább kihagyom:)
Seriff16-04-2007 22:51:46 // 34925
Jöhet- holnaphoz 1hónap, úgyhogy kezdhetsz spórolni- mindig is akartam kis lábbalhajtós kocsit- majd Tibyvel átszabatom Brerára or sg:))
Seriff16-04-2007 22:50:12 // 34924
Engem úgy előzött ma meg egy új M5ös az Istenhegyin, hogy öröm volt nézni- 80nal robogtam felfelé, az meg mintha álló autót előzne:DD 510ló az 510ló;)
szasza(SW)16-04-2007 22:01:06 // 34923
Reggel melóból haza lámpa után engem is le akart tolni egy bömös,mellém is ért de háromba 4500nél már nem birta inkább besorolt mögém:) Nem tudom mekkora motor volt benne,olyan 3 méretű volt.
Seriff16-04-2007 21:56:25 // 34922
Sziasztok!
sty16-04-2007 21:55:58 // 34921
gyerekek,szégyen nem szégyen ma csunyán elvert egy sima 2.0 8v calibra
LuckyMan16-04-2007 21:05:51 // 34920
Thx.Megprószálom.
szasza(SW)16-04-2007 21:00:55 // 34919
A DCS topikban biztos tudnak segíteni turbó ügyben!%
LuckyMan16-04-2007 20:57:06 // 34918
Jaaaaaaa.Bocsi.Azttaaaat hiiiitem hogy ö izé.
GEORGE16-04-2007 20:56:18 // 34917
Oda se neki!! .-)
GEORGE16-04-2007 20:55:58 // 34916
Na akkor még1szer!! Nekem sose volt turbóm!! .-) Már mint Alfán!!! Csak egy Angol Supertúrás dugószett és veztengely .-)))))
LuckyMan16-04-2007 20:51:44 // 34915
Mennyinél határoltátok a turbónyomást?Volt cooler?
szasza(SW)16-04-2007 20:51:41 // 34914
Jól van akkor rosszul emlékszem:)) Sok az adat és öregszik a memóriám:)
LuckyMan16-04-2007 20:50:18 // 34913
Mit szeretnél tudni? A 2.0 motorja alkalmas lehet mert a dugók alulról hűtöttek.Kicsit pöckölök az olajnyomáson,új leömlőt legyártjuk,merci turbó,olajzás a gomba elágaztatásával,kifolyás a karterbe új levezetés,a többi kialakul.:-)
GEORGE16-04-2007 20:46:50 // 34912
Erre rosszul emlékszel! :-) Nekem egy Angol supertúrás dugószett, és vezérműtengelyek lettek berakva. Sajnos a járatás ídeje alatt egyszerűen szétmálott a hengerfej tömítés és összetört a 2-es és a 3-as dugó :-(
dfg (Tanárúr)16-04-2007 20:45:54 // 34911
Akkor különösképp érdekelnének a tapasztalataid.
LuckyMan16-04-2007 20:45:19 // 34910
Ez a szakmám.OFF merciket javítok,egy Fosch szervízben.:-)
dfg (Tanárúr)16-04-2007 20:44:47 // 34909
Azt mondták, hogy ha jót akarsz, akkor 400.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.