Forum >> 145-146

Seriff10-04-2007 12:41:57 // 34508
Az király lehet:)) Süvítő orkán:D
Seriff10-04-2007 12:40:54 // 34507
Azt hallottam, hogy baromi nagy átb@szás a dolog:-/
Stee14610-04-2007 12:33:00 // 34506
Na szóval most csak a 4. fokozat működik. :)
Stee14610-04-2007 12:28:56 // 34505
Érdemes cserélni a polleneszűrőt. Ugyanis a szerelőm szerint azért ment tönkre a benti levegőfújó ventilátorom első 3 fokzata, mert a koszos pollenszűrő miatt nem volt elég légáramlás és túlmelegedtek az előtétellenállások. Így most csak a 4 fokozat működik (direktben, ellenállás nélkül). :)
Stee14610-04-2007 12:25:18 // 34504
Emlékszik valaki AlfaCity-ben a fogyasztáscsökkentő kapszula témára? Asszem egy piros 156-os csomagtartójából árulta egy srác. Tudom, hogy rengeteg ilyen átkúrás van "fogyasztáscsökketés" cuccokból. Azért érdeklődnék próbálta-e valaki. Pillanatnyilag marhaságnak tartom, de hátha van pozitív tapasztalat.
Seriff10-04-2007 12:06:45 // 34503
Jobb:)
Halesz10-04-2007 11:55:37 // 34502
Meg tudod oldani, kívülről az ablaktörlők alatt lévő műanyag mögött van. Viszont az most így nem jut már eszembe, hogy bal, vagy jobb oldalt:)
Bálesz10-04-2007 11:50:55 // 34501
Sziasztok! Miután nem sikerült a könyvben egyből kiszurnom, hogy hol is leledzik pontosan a pollenszűrő a járgányomban (146 1.6 Ts), ezért úgy döntöttem megkérdezlek benneteket! Hol találom a pollenszűrőt, mert ki kellene cserélnem? Szükséges-e szerelőhöz fordulnom vagy meg tudo oldani magam is? Előre is kösz a segítséget!
Bazsa7210-04-2007 08:18:38 // 34500
Köszi mester a segítséget:) Majd az eredményt közlöm:)
GEORGE10-04-2007 01:29:48 // 34499
mond hogy gátlót akarsz méretni, és tudni fogják a dolgukat. Mifelénk olyan 500-1000Ft közt szokták megmérni
GEORGE10-04-2007 01:29:02 // 34498
Bármelyik szervízben ahol van ilyen pad bemérik neked!
GEORGE10-04-2007 01:28:26 // 34497
Ez egyértelműen gátló hiba! Cserélni kell!! Nyisd fel a csomagtartót. hintáztasd meg a gépet ha sokat leng gátlócsere, Amikor elengeded és egy lengésből meg áll akkor viszont jó!
Bazsa7210-04-2007 00:46:42 // 34496
Vki ócsó de hozzáértő segítő kezet/szerelőt tudtok nekem mondani itt pesten, aki első nekifutásból megnézné/bemérné, hogy konkrétan mi lehet a gond?
Bazsa7210-04-2007 00:43:40 // 34495
Szeva mester! Ha az ív alatt azt érted, hogy kanyarodáskor elpattog e az úton, akkor igen. Az ívről a feneke el-el ugrik, nagyobb sebességnél kicsit már félelmeteset dob a fenekén. Milyen gátlóról is beszélünk?:) Üdv: egy an"Alfa"béta
GEORGE09-04-2007 23:21:38 // 34494
Az ívről nem "pattog" el? Én a gátlóidra gyanakszom!
Capsed09-04-2007 23:18:40 // 34493
Erre és az ilyen esetekre szereztem be 1 MÁV IC kártyát! Ingyen van és hasznos lehet :)
Capsed09-04-2007 23:17:30 // 34492
Roszabb útakon nem szokott pattogni a hátsó része az autónak? Olyan érzés mintha nem lenne az úton! Ha van hasonló jelenséged akkor lengéscsillapító lehet!
Tedi09-04-2007 18:05:59 // 34491
Akkor én is arra tippelek. Ha nincs a hátsó kereken nagy súly, akkor a szar lengéscsillapító miatt szerintem simán elkezdhet szitálni.
Bazsa7209-04-2007 17:45:38 // 34490
Szevasz Teddy, én még soha, hogy mikor volt, azt meg nem tudom:) De abból gondolom, hogy a hátsó lengéscsillapító(k) a ludasok, hogy csak hátul remeg az említett esetekben, valamint függőlegesen meghintástattam, és háát kettőt rugózik, nem fogja meg:(
Tedi09-04-2007 17:37:06 // 34489
Mikor cserélted a lengéscsillapítókat?
Bazsa7209-04-2007 16:58:24 // 34488
Szép napot! Kérdésem lenne: Kanyarodáskor, valamint erős fékezéskor beremeg a kicsike hátsója, mi lehet a problem? A kerekek rendben vannak, csavarok rendesen meghúzva, gummák jó állapotúak. Én a lengéscsillapításra gondolok, de nem igazán értek hozzá. Valakinek tippje, vagy hasonló esete? Köszi előre is.
Bazsa7209-04-2007 16:07:41 // 34487
Szép napot! Kérdésem lenne: Kanyarodáskor, valamint erős fékezéskor beremeg a kicsike hátsója, mi lehet a problem? A kerekek rendben vannak, csavarok rendesen meghúzva, gummák jó állapotúak. Én a lengéscsillapításra gondolok, de nem igazán értek hozzá. Valakinek tippje, vagy hasonló esete? Köszi előre is.
Stee14609-04-2007 15:53:53 // 34486
A kopogásról jut eszembe. Csütörtök este megtankoltam, vettem matricát, aztán kicsit meghúzattam a gépet pár lámpa hosszon. Már épp menten volna haza abban a reményben, hogy minden ok a géppel, (készülvén először egy Bp.-Kkfháza útra, aztán onnan Nagymaros) de elkezdett kopogni valami a gépben. Csak menet közben csinálta , gázadáskor abbamaradt. Felhívtam Robi-t, elmentünk hozzá, kiderült hogy a kihajtás a váltónál lötyög (valami csapágy). Szóval másnap vonattal kkfháza. este hívott robi, hogy a lötyögés nem vészes, de a csavarok lazák voltak ezért kopogott. A nagy hibát megúsztam, de azért megszívatott a kocsi egy vonatozás erejéig. :)
GEORGE09-04-2007 15:30:26 // 34485
Valaki keresett 145/146 manualt! IME IDE KLIKK
Seriff09-04-2007 13:49:01 // 34484
1000 Ft-os avagy 4eurós akciók:) A fent említett összegért vihető: 1. GEORGE mester által 146os alfába készített 19mm-es MDF lapokból álló mélyláda- üres doboz- 25cm-es sugárzó befogadására alkalmas tátongó űrrel 2. Jobb-első műanyag doblemez 145-146os Alfához- enyhán sérült sarokkal. 3. Hátsó lökhárító 145öshöz (fekete, sérült, javítható) von 1998 4. gyári csomagtartó kárpit 145ös Alfához 5. műbőr lóphasz csomagtartó feletti elhúzható "kalaptartó" 145ös Alfához
Seriff09-04-2007 10:32:22 // 34482
Szerintem minden indulás előtt ellenőrizd az üzemanyagrendszert:)) Lehet, valaki merényletet tervez ellened;)
Ati_QV ®09-04-2007 10:30:37 // 34481
Hát 1x jártam már így az 1ik Escortommal de ott 16 literes fogyasztás után jöttem rá ,hogy spriccel a benya!!! :S Nem éreztem mert télen volt! :D Ott is mákom volt! :)
Seriff09-04-2007 10:27:42 // 34480
Íjjj... Nem lett volna vidám, ha 1hét birtoklás után leég az autód:S :( De nem lett semmi baj, hál'istennek :))
Seriff09-04-2007 10:26:49 // 34479
Nekem cseréltek bakokat, de nem volt vagyon emlékeim szerint- nem tudom pontosan mennyibe fájt. Mekknéztem- 4 és 8ezer között vannak, amiket találtam. Mértem fogyit megint: 8.27liter lett. Zömében város + 1 db Tatabánya oda-vissza (cruising) és 1 db Egom oda-vissza (haladósabb). Szerintem nem rossz, elégedett vagyok:)
GEORGE09-04-2007 10:18:50 // 34478
Neked szerencséd volt, mert bizony akár ki is gyuladhatott volna a gép.....
szasza(SW)09-04-2007 09:52:13 // 34477
Szia! Mázlid volt!:)
Ati_QV ®09-04-2007 09:50:01 // 34476
Jó reggelt ,sziasztok! Valamelyik nap nehezen indúlt az autóm és benzinszagot éreztem. Nagy nehezen beindúlt és elindultam vele . Néha-néha megcsapdosott még a benzinszag, ami rohadtúl zavart. Nem tudtam mi a fa...z lehet,hát megnéztem. A benzincső ,ami a szívósorba csatlakozik a vége nedvesedett,ill. benzinesedett! Ha gázt adtam ekkor spriccelt a benya a motortérbe!! Gyorsan szétszedtem és levágtam egy kb fél centis darabot. El volt repedve és gyengén volt meghúzva a szorító gyűrű. Most ok minden ........remélem nagyobb baja nem lesz! Húúúúú bakker ......ki is gyulladhatott volna!!!??? :(
Robi ( Sztanik )08-04-2007 23:50:56 // 34475
Nekem egyszer a lengőkarhoz bepattant egy kavics. Van rajta egy mélyedés, amiben meg tud szorulni. Nagyon csunya kopogó hangok jöttek ki onnan miatta. Kicsi az esélye, de azért nézd meg.
Thomika08-04-2007 23:39:26 // 34474
Sziasztok! Van 4db 145/46-ra való 14es dísztárcsám! Ha valakinek pont ilyenre van szüksége, keressen meg! :)
BenGa08-04-2007 23:29:27 // 34473
Sziasztok! Nem csak Jorjie társunknak tragikus ez a hét. Én ma már majdnem feladtam, hogy valaha is nomális autó lesz a kicsimből. Először is 1 éve szenvedek hogy az első lámpa valamilyen szinten normálisan világítson. Hát ezt teljkesen feladnom. Mondjuk ezt ti is írtátok, hogy lehetetlen nirmélisan beállítain. Másodszor ma észrevettem hogy hiányik a hűtővízből és a motorolajból is. Hűtővízből néh a néha tünk el , de most 1 cmel a minium alatt lett. Azolaj szintén. eddig sose tünt el olaj. Mondjuk 10E km van benne. De akor is. 1 hétig lambda nélkül jártam vele, és a foygasztáson semmit se változtatott, tehát jó a lamabda. Ez mondjuk így jó hír, csak jobban örültem volna egy 25ezres lambda cserének és 10 liternél kevesebb fogyasztásnak. A legtragikusabb pedig a kopogás a kocsi elejében. Egyszerűen nem tudommilehet. A gólyaláb kivételével minden új, gyári az első futóműben. És kopog. de már midnen finom mozzanásra. Valószínűsítem a motorbakokat. De azok cserélje is egy vagyon. Eléggé lehangolt ez a mai nap.... viszont vissza lett fóliázva végre az eleje (ablak) sé megjöttek a ablaklégterelelők. Nekem nagyon teccik azzal. Majd teszek fel képet. Amúgy a motor fg. bakok kb. hány km-t bírnak átlagban? Cserélt/cseréltetett már valaki? Üdv, Gábor
dfg (Tanárúr)08-04-2007 22:56:21 // 34472
nekem az a magánvéleményem, hogy az általuk adott relét tedd a kompresszorral minél közelebb az akksihoz. és vezetékelj be neki egy új kapcsolót, ill nyomógombot. ha pedig mindenáron az eredeti helyén szeretnéd hogy legyen a gomb, akkor s hagydd meg az eredeti relét, és azzal húzasdd be az újjat. de mindenképp tegyél neki az akksira egy biztosítékot.
GEORGE08-04-2007 22:19:53 // 34471
Így igaz, ha a motor beinditása után is világit akkor szervíz, és kiolvasni, hogy mi a gondja!
Jorjie08-04-2007 22:14:34 // 34470
Akkor okés. Ha majd sikerül beindítani csak ránézek hogy világít-e a hibajelző avagy nem.
GEORGE08-04-2007 22:11:41 // 34469
Nem feltétlenül! Úgyan is ha hibát vagy egyébb zavaró tényezőt észlel az ABS akkor kikapcsolja magát! mondván fő a biztonság, ezt jelzi is neked a műszerfalon, hogy Ő most pihizik! De a következő gyújtásra adáskor újból tart önkontrolt és ha minden rendben akkor működni fog újból addig, míg megint nem lép fel a hiba ( mondjuk egy vezték érintkezés ) vagy megint nem kap olyan jnfókat amiket nem tud feldolgozni. pl ilyen lehet a sártól eltömödő fogazás amitől nem látja, hogy forog-e a kerék vagy áll, vagy hó stb stb, de lemosod vagy leolvad a következő gyújtás le-fel után újból okés lesz!
Capsed08-04-2007 22:05:35 // 34468
Tudtok olyan magyar webcímeket ahol optikai tuningról, és 146-os kiegészítők vannak? +köszönném!
Jorjie08-04-2007 21:50:33 // 34467
Valami hasonlót mondott az egyik helyszinelő ismerősöm is. Viszont ha kikapcsolt, akkor mindenképpen rá kell csatlakozni dignosztikára, nem?
GEORGE08-04-2007 21:46:47 // 34466
Arra gondoltam, hogy a "felnin" haladó keréknél nem tudta megoldani, hogy kellően mérsékelje a féknyomást akár mennyit is mérsékelt az olajnyomáson az csak nem forgott, és ezért hibát észlet és kikapcsolt inkább, aztán már a többi 3-is húzta a csíkot. De ez csak egy elmélet........
Jorjie08-04-2007 21:34:53 // 34465
Kedden dobok fel képeket az oldalamra.
Jorjie08-04-2007 21:27:06 // 34464
A kerék oldalán van egy 10-12 centis rés. Egyszerűen széthasadt.
GEORGE08-04-2007 21:19:10 // 34463
Esetleg ha járóképes lesz rá kell tenni a kompjuterre az ABS-t és megnézni mi a gondja. Mennyire volt defektes? Értem ez alatt, hogy lapos volt, vagy felnin ment már???????
Jorjie08-04-2007 21:17:35 // 34462
Lehet hogy nem is szűnt meg? De akkor miért nem kanyarodtam bé, és akkor miért van féknyom? Reflexből fékeztem az tuti. Aztán már csak puff:(
GEORGE08-04-2007 21:09:36 // 34461
Szerintem a defekt miatt nem kéne, hogy megszünjön az ABS. Hisz az agyon van az érzékelő!
Krisz14508-04-2007 21:08:31 // 34460
Ja és biztit nem is adtak hozzá:-))
Krisz14508-04-2007 21:06:44 // 34459
Hát én is erre gondoltam csak 2 kürtöm van eredetileg és a vezetékezést még nem bontottam szét. gondoltam rajzon meg tudom nézni a vezetékezést. Amit kaptam relét azt mindenképpen beépítem csak a biztitáblán ki kéne cserélnem az eredeti 5-ágú relét a kapott relére ami 4-ágú vagy beteszem a kürt elé és így 2 relém lesz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.