nekem is hasonló problémám van közbe-közbe a váltóval;
azt a tipp kaptam hogy váltókulissza müanyag bolygóműve lehet a ludas :(
Nekem az 1-es & R nehéz, de olajcsere nem segített, pedig gyárit kapott. De ártani nem árt! :-)
tapasztalt már valaki olyat hogy az 1-es nehezen veszi a váltó? néha hibátlan,náha nem... általában ha lehuzom kettesbe aztán ujra egyes akkor már veszi. egyébként hibátlan,és hangtalan a váltó! olajcserére gondoltam hátha segít.
valaki cserélt már központizárat 145be?
mennyire macerás + költséges?
mit/milyet ajánlotok?
Candy8305-04-2014 09:57:13 //
134353
sziasztok. Apósom 145-séhez,'99es, benzin, keresek bontott alapjárati motort. Ha tud vki irjon. Köszönöm
Én a múltkor lehúztam és megpucoltam, mert nekem is kivillan néha a befecskendező piktogram és a gép ott jelzett hibát. De továbbra is felvillant néha a piktogram.
Atttis04-04-2014 23:05:08 //
134351
Üdv! Próbálta már valaki hogy mi történik akkor ha szét van húzva a sebességjeladó csatija? Legfőképp a befecskendező piktogramos lámpa működésére lennék kíváncsi. 145 1.6 Boxer GM-es cucc. Vagy kipróbálná valaki?
nem vészes a csere! lököst 4 csavar fogja. a ventilátort is könnyedén le lehet venni szoval ha vannak alapvető szerszámaid,gond nélkül menni fog! a kilímahűtő 4 csavarral van a vízhűtőhöz csavarozva,kicsavarod és ki is jön a hűtő klímát nem kell leereszteni!
Szia! Nem úszod meg,zárhíd és lökhárító leszerelése szükséges! :S
Ha nem lenne klímás, akkor egyszerűbb lenne.De mivel a klímahűtő rá van csavarozva a vízhűtőre ezáltal le kell venni a lökhárítót. Ez van,de nem vészes dolog.
Én Boxernál csináltam,de szerintem ugyan az a TS-nél is.
Szia
Első embléma, illetve ajtó kárpitokra lenne szükségem.
Zoli
Nem láttam, hogy világított volna a kontroll lámpa, de ettől még lehet elvileg. Majd megmondom a tulajnak, hogy azt is méresse be. Köszi
Ferke03-04-2014 20:29:45 //
134346
Generátor tölt rendesen? Szerintem ott lehet egy bibi pl.
Sziasztok!Egy barátom 146-os,99-es 1.4 TS alfájánál a következő probléma lépett fel.Miután beindul a ventillator meleg motornál,leáll az autó és nem indul azonnal,csak néha indul ezt követően.Majd hullámzik az alapjárat és vagy leáll,vagy nem.Lehúzott lmm-el is ezt csinálja.Van -e ötlet esetleg?Előre is köszi.
Üdv
Hát igen a fiam egy vad motoros :D
Jól szét van.. úgy látom elgázolta egy kék motor? :-) Remélem senki nem sérült meg :-)
ervin03-04-2014 11:23:41 //
134342
Sziasztok!
Klímás 145 TS-ben cserélt már vízhűtőt valaki? Mennyire bonyolult? A zárhíd és a lökhárító levétele nélkül megoldható?
Köszönöm
jancsi02-04-2014 18:20:04 //
134340
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tapasztalt már hasonlót...
A 146-omnak az ABS-e szarakodik. Indítás után hibátlan (gyújtást adok és a visszajelző lámpa ki is alszik), működik ahogy működnie kell (kipróbáltam, nem blokkolnak a kerekek), de amint kimegyek országútra (90-110-es tempó), kb. 10 perc és kigyullad az abs hibajelző (és természetesen ilyenkor nem működik, kipróbáltam, blokkolásig lehet fékezni a kerekeket). Városban városi tempóval el kocsikázhatok egész nap, sose jön elő a hiba, de a fent leírt nagy tempónál 10 perc és már nem működik. Ötletem sincs hogy mi lehet a gond.
Még egy érdekesség: amikor jelzi a hibát, csak lekapcsolom a gyújtást, majd vissza, és a hibajelző már nem is világít (működik megint az abs). Természetesen csak kb. 10 percig tart a történet, mert utána megint jelez.
Persze egy szerelő azt mondaná, hogy "jeladók cseréje", vagy "vezérlő cseréje", vagy hasonlók, de szerintem valami filléres hibáról lehet szó (megtört kábel, érintkezéshiba). Hátha másnál is jelentkezett a hiba, mint pl a másik tipikus 146-os betegség, a bal első ablakemelő...
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm! :-)
Oh, ezt én is nézegetem egy ideje. Csak kéne egy jó indok. Csak ha vennék még egy autót, amit úgy féltek majd, mint a mostanit és annyit is foglalkozom vele, asszony kivág. :-)
De ezen az áron még egy ideig úgy sem fogják eladni szerintem.
Drusza! Gyárira gondolsz!? Ha nem, minden más embléma kivitelezésre ott van GT- cartárs ,
Üdv
Első emblémára lenne szükségem.
Tudna valaki segíteni?
papp.zoli77@gmail.com
Mintex MDB 1240 fékbetét Alfa Romeo 145 autóhoz lett véve, de nem lett felhasználva. Vadonat új.
Kaposváron és Pécsen személyesen átvehető.
Postázom.
Csere érdekel, Alfa Romeo 145 első embléma.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358565t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358566t.jpg)
Hakuna31-03-2014 19:21:30 //
134335
Hja és még annyi, hogy 1 és 8-nál aktuális. (plusz még jut a 2 vagy 7-be, de ezt még nem láttam saját szememmel.)
Hakuna31-03-2014 19:19:29 //
134334
Ez nem hit kérdése részemről, felőlem kicserélhették volna.
De ők mondták, hogy nem szükséges, ezért gondoltam, hogy megkérdezem a rutinosabb cartársakat. (Én még olyan autószerelőt, aki elutasít egy egyszerű munkát ok nélkül, sosem láttam. Tehát minimum hiszik, hogy tényleg más a a hiba.) Ugyanakkor további tény, amiről ők nem is tudnak: az előző tömítéscsere előtt és után is jelent meg olaj, tehát vagy gyári rossz tömítést kapott, vagy más okozza.
Hakuna31-03-2014 19:12:28 //
134333
Bár sz lenne! Nem eszi az olajat, a szervizben tölcsérrel töltik, és olajtöltések között is kialakult már többször. Nem sok jön, épp csak annyi, hogy ellepje a gyertyát részben.
Hakuna31-03-2014 19:10:22 //
134332
Tudtommal a gyertyát nem nagyon kell megtépni. De egyébként igen szerelőnél járt. De ha nem lennénem, sem lehetne ott olaj érzésem szerint.
Hát a Te autód pont egy olyan amiben meg lehet találni azt a fura régi és mégis új érzést. :-) Nekem a TD adta be. Szaga az nincs gyári, de valahogy minden apró hibája ellenére olyan újszerűnek érződik, nem egy leharcolt romnak.
És most ha harmadik autó kéne vagy bármiféle ürügyem, de legalább egy garázsom lenne, nagyon kísértene hogy megvegyem
EZT
Na ezzel nagyon egyetértek. :-) Én is igyekszem gyárinak meghagyni, max még egy kicsit lejjebb ültetem. Ezek lassan már youngtimer-ek és egyre kevesebb a szép gyári állapotú köztük.
A maximalizmusod meg csak becsülni tudom. :-)
Dehogy :-) Csak igyekszem szépen összehozni. Ami u.gy. géptető volt rajta, az extra gagyin állt, nem volt méretpontos. Plusz szétrohadt belülről. Most gyári van rajta, ez már belefér a gyári "tűrésbe" is, ezzel semmi gondom. Nyáron majd azért szétszedem és elosztom a hézagokat egyenletesre. Ha már csinálom akkor rendesen nem? :-)
Nem túlizgulás ez, inkább azt mondanám hogy ez a 146-ozás végképp hobby szintre emelkedett nálam. Az optikai tuning nem az én asztalom, inkább az újszerűvé varázsolás fogott meg. Erről is a TD tehet...ez már a veteránozás előszobája :-D
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358519t.jpg)
Szerintem mindegyiken eláll egy kicsit. Te izgulod túl ezt a dolgot. :-)
sugár31-03-2014 14:07:48 //
134327
Ciao!Keresel 98-as 145 ös első lökhárítót.Jó lenne bordó színben.Sürgős!!
Ez de jó..:-) Nem mondom hogy nagyon szép, de izgalmas. Kéne :-)
Egyben ez a kép megnyugatató bizonyíték, hogy a motorháztetőm illesztése már gyárinak számít...sőt így autentikus :-D
Sziasztok! Van valakinek eladó első rácsa?
Valami olyasmi...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358511t.jpg)
Jorjie31-03-2014 07:35:34 //
134323
145 Crosswagon? :-)
Jó reggelt! :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00358/00358510t.jpg)
HaNGyA30-03-2014 22:30:26 //
134321
Szia Mindenki!
Hakuna!
Ami olajutánöntésnél mellécsurran, az pont befolyik az 1-es henger gyertyájához.
Nem lehet ez az olajos gyertya rejtéjének megoldása? :-)
Kau30-03-2014 14:46:05 //
134320
Megvannak húzva a gyertyák rendesen?
Erre én is kiváncsi lennék! Nekem tankoláskor sziszeg amikor leveszem a tanksapkát,de hogy vákuum,vagy túlnyomás van benne azt nem tudom.
mreni30-03-2014 12:11:29 //
134318
ha hiszed ha nem biztos hogy a tömítés okozza ezt a jelenséget,cseréld ki.
Hakuna30-03-2014 11:26:23 //
134317
A tömítést megnézték és rendben van. Azt mondták teljesen felesleges kicserélni.
(Ezt alátámasztja az is, hogy még nincs két éve, hogy cseréltettem.)
betmen30-03-2014 10:39:34 //
134316
145-nek van külön üzemanyagtank szellőzője, vagy csak a tanksapkán keresztül lélegzik?
Attól tartok, hogy ki fogja nyírni a benzinszivattyút, ha nem kap rendesen levegőt a tank.
Ha a régi offos lambda szondát ujra cserélem szügséges egy hibakód törlés,hogy ujra figyelembe vegye az ecu a lambda jelét,elvileg vészüzemódba kapcsolt mert le is húztam a csatit próbaképp. Be raktam az uj lamdát,aksit lekötöttem egy éjszakára utánna jó volt nem rángatott,kb 3 hónapja tökéletes,de tegnap lámpától elindulva berángatott,még nem volt üzem meleg 60 fok felett volt a mutató. Utánna jó volt... A lambda gyári bosh.
Szelepfedél tömítés miatt kerül oda olaj. Érdemes cserélni,nem drága,és nem is nagy dolog. A hengerből biztosan nem kerül oda olaj,ha mégis akkor már nagy gondok lennének. Azért érdemes megnézni a gyertyákat is,nem sérültek e...
Hakuna27-03-2014 21:41:55 //
134313
Üdvözletem!
Van valakinek ötlete, hogy a gyertyákhoz (1, 8) hogyan juthat olaj, ha a szelepfedél-tömítés a szakik szerint tökéletesen tömít? Okozhat ilyesmit gyertya-elhasználódás (vetemedés)? (furcsállnám, hiszen ott robbanó-, és nem olajtér van elvileg.) De ilyesmit gyanítanak.
Meg van minden alkatrész hozzá szerencsére :)
Természetesen be lehet csak egy hozzá értő ember,és az alkatrészek kellenek.
Szevasztok!
Szerintetek be lehet építeni a az 1.4 TS ABS-ét az 1.6 TS-be mind a kettő 145
Válaszokat elóre is köszi.
Szevasztok!
Szerintetek be lehet építeni a az 1.4 TS ABS-ét az 1.6 TS-be mind a kettő 145
Válaszokat elóre is köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.