Forum >> 145-146
Benőke24-02-2007 14:56:23 // 31708
50k után azt az autót meg is lehetett nézni gondolom :D (Az ilyen autót hívják széthajtottnak minden típusból.)
Hidegen leforgatod 7k ig annak minden autó ugyan úgy örül. Azaz szarrá megy :)
10k Km után minden autóban korom fekete az olaj. Az hogy rámodják jó az 20.000km után is cserélni azzal az autó életratamát rontják jelentősen. Elmenni a mostani autód is elmegy egy olajcserével 20.000 km -t De akkor nincs min csodálkozni 200.000 km nél hogy erőtlen az autó :)
Pláne ha így forgatod 7k ig hidegen. A kopás minden autónál ugyan úgy jelentkezik, ez fizika :)
A km órát úgy is viszatekerik a kereskedők. Ha veszel egy lógó kárpitos autót 140.000 km -el abban simán vana duplája is.
Atesz198724-02-2007 14:54:44 // 31707
Uhh, erről jobb lenne többet tudni, mert nagyon feküdne :(
KisP24-02-2007 14:53:55 // 31706
ok,meg lehet.de ezeknek a mulasztásoknak következménye sokszor később mutatkozik,akkor,mikor már eladta az illető a verdát.nem tudod véletlenül mi van a hondáddal?:)
KisP24-02-2007 14:50:13 // 31705
hehe baromság sztem is.
dfg (Tanárúr)24-02-2007 14:49:56 // 31704
Azért ezzel vitatkoznék. Lehet, hogy szerzek 1-2 ellenséget, de az előző gépemet folyamatosan, hidegen-melegen hajtottam, mindig kiforgattam a 7000-et, csak 20000 km-ként cseréltem olajat, és így mentem el vele majd 50000 km-t. Volt, hogy az olajba nem ért bele a nívópálca. Ezzel szemben most 10000-ként olajat cserélek, hetente ellenőrzöm, beindítás után 5 percig járatom, utánna is csak akkor emelem a fordulatot 4000 fölé, ha teljesen meleg a motor. Mondjuk ez jelenti azt, hogy törődni kell vele. Valjuk be őszintén, ez nem egy beülök, és megyek autó.
Capsed24-02-2007 14:48:51 // 31703
Annyit tudok, hogy Dombóvár és Tamási között valami faluban van alfás szerviz! Nem hinném, hogy nagyon drága lehet, mert nagyon vidéken van! Szerintem jóval olcsóbban +úszod, mint 1 nagyvárosi olasz szervizben!
Egyébként hozzászólva a témához, a váltóval nekem is gondjaim vannak visszakapcsolásnál. Főleg 2-be. A fék viszont piszok jó, kellett 1 hónap mire megszoktam a seat toledo után, hogy gyorsan is meg lehet állni
dfg (Tanárúr)24-02-2007 14:43:27 // 31701
Hát a kézifékes kanyarokhoz tényleg picit xar helyen van, és kicsit magasan is. De lássuk be, hogy ez csak megszokás kérdése.
Atesz198724-02-2007 14:41:45 // 31700
Csak néhány meglepő kijelentést emelnék ki: "...a 133-ast leváltó 145-ös...", "...ennek négyajtós változata, a 146-os...", "A tárhelyek hiányát a műszerfalnál is tapasztalhattuk, hiszen az utas előtt szokatlanul távollevő kesztyűtartót és légzsákot tartalmazó elem rövid teteje miatt nem lehet rá pakolni. " (érdekes megközelítése az anyós ülés előtti hatalmas helynek, dehát ki mit lát benne...), "Miután elhelyezkedtünk minden kézre esik, ez utóbbi alól csak a kézifék a kivétel" (hát Én próbálgattam, de nem tudom hova lehetne még rakni, hogy jobban kézre essen) "A nem csak rögzítésre szolgáló kar az utas mellé eltolva helyezkedik el, így kicsit messzebb nyúlva elérhető." (Miért, még mire lehet használni?) "Sajnos ezek után rögtön feltűnik a felhasznált műanyagok nem éppen szemet gyönyörködtető látványa és gyenge minősége. Főleg a középkonzol fekete egybefüggő elemének keménysége zavaró. " (Hát nem tudom mibe ült eddig, de nem sok helyen láttam olyan műszerfalat, mint az Alfába... a középkonzol szándékosan olyan, amilyen sztem... Dehát... na mind1...) "...az ablaktörlővel, vagy a kulccsal kell felnyitni, míg alá nem tudunk nyúlni..." (Az enyémnél van egy kb 50 centi hosszú "mélyedés", ahova mindig alá tudok nyúlni...) "Ez saras időben magával vonja a kezünk összekoszolását. " (Azért megnézném, ott hogyan sározza össze... Meg egyáltalán ettől miért lenne sárosabb?) "Finoman elindulva gyengécske a kocsi, és ez kb. 3000-es fordulatig nem is változik. Ez utóbbi miatt nem is javasolt az 1.6-ossal ötödikben 50-nel cammogni, mert nem tud róla gyorsulni." (Most erre mit lehet mondani? Ez hülye...) "A karosszéria dőlése nem túlzott, inkább a tapadásukat hamar elvesztő gumik nehezítik a vezető dolgát." (Ehhez mi köze van az autónak? Rajtad múlik milyen gumit használsz, nem?) "Ezért is nagyon hiányzik az ABS, mivel a gumik nagyon hamar blokkolnak. " (Hát nem tudom miben ült, de tudtommal ez nagyon alapfelszereltség...) "Ráadásul még furcsa hangok is jöttek a fékek felöl, ami a 145-ösben nem volt éppen szimpatikus." (Ez nem inkább adott autóra vonatkozik? Én még nem hallottam furcsa hangot) " Nyugdíjas tempóban ugyan könnyed a váltás, de gyors váltásoknál előfordulhat, hogy nem akar bemenni a helyére. Ilyen tekintetben még lehetne mit tanulhatni a japánoktól. " (Ezzel csak 1-ből 2-be váltásnál értek egyet, dehát az melyik autóban nem. Amúgy, nem lehet, hogy kicsit elfogultak vagyunk a japcsik felé?) "A tulajdonos véleménye szerint kb. 10 liter lehet az átlagos benzinadag 100 kilométerre, ami a sportos képességeket figyelembe véve nem mondható rossznak." (Alattam 8 lityi, pedig nincs tojás a lábam alatt... Amúgy, ez egy átlagos érték 1.6ok körében) "de ekkor a 8 darab speciális gyújtóegység komplett cseréje akár a hatjegyű álomhatárt is elérheti. " (most erre megint mit lehet mondani? Egyszerűen hazugság...) "Aki csak vánszorgásra használná, annak nem ajánlanánk az alsó tartományokban gyenge motorja miatt." (Nem tudott egy kedves summát írni... Meg egyáltalán? Most ez mi? De egy baromság ez...)
KisP24-02-2007 14:34:25 // 31699
elolvastam,hát... no comment:)
KisP24-02-2007 14:31:32 // 31698
"Miután elhelyezkedtünk minden kézre esik, ez utóbbi alól csak a kézifék a kivétel. A nem csak rögzítésre szolgáló kar az utas mellé eltolva helyezkedik el, így kicsit messzebb nyúlva elérhető"
Több kérdés:
1. Miaz hogy nem csak rögzítésre szolgáló kar? Lehet még mást is csinálni vele?:)
2.Miaz hogy messzebb nyúlva elérhető?Én kis ember vagyok és még is tökéletesen elérem:)
Kész vicc az egész:)
szasza(SW)24-02-2007 14:30:14 // 31697
A selenia jó olaj ha ragazkodsz a gyárihoz ha nem válasz másikat én valvolinet használok kimondotan 100e kilométert már túl futot autókhoz van egy olajuk nekem semmi gond nem volt vele kb 1 ezresei olcsobb a seleniánál,de szakik szerint a csereperiodus fontosabb az olaj márkájánál ha azt betartod nem lesz baj a motoral ,ha nem mindegy mi van benne.Adalékot nem használok abban nem tudok mit irni olvasni olvastam már olyant is hogy jó ,meg hogy nincs külömbség hát ezt pászolom:)
Atesz198724-02-2007 14:26:40 // 31696
Kellemes, és utálkozó olvasgatást: Alfa 145 1.6 TS az A5 oldalán...
KisP24-02-2007 14:24:31 // 31695
belinkelnéd ezt a cikket,nem olvastam még,hadd röhögjek:))
KisP24-02-2007 14:24:05 // 31694
érdeklődj a boxer topikban,ott biztos tudnak segíteni. Selenia megéri nagyon,érdemes megvenni.De csak a "20K for Alfa Romeo" változatot. A metabondről nem tudok nyilatkozni,ez ilyen "hiszemhalátom" csodaszer számomra.
Atesz198724-02-2007 14:08:28 // 31693
Akkor olvasd el a5-n a cikket... Rossz helyen van a kézifék, meg 5.-ben nem indul meg 50-ről, meg ilyenek... Szánalom a köbön.
szasza(SW)24-02-2007 14:07:19 // 31692
Motorikuan természetesen ember függő minden motort szét lehet hajani olyat még nem csináltak amit nem sportban is cserélik rendszeresen akkor mit akarunk egy utcai autotól,ha úgy vezedet ahogy egy utcait kell azt ki fogja birni ha nem akkor te vagy a hibás nem az autó szerintem:)
Atesz198724-02-2007 14:06:13 // 31691
Olvasgatok itt erre-arra, és egyre inkább érik bennem a gondolat, hogy Alfa szakértőre kellene bíznom a kicsikémet. Most cseréltünk feszítőgörgőt, meg szíjat, meg olajat, de hidegen még nagyon reszel (az új, az fém). Gondolom még bekopás alatt van, ezért nem panaszkodom. Viszont, mikor megemlítem, hogy oda kellene rá figyelni, meg ilyesmi, akkor mindig azt mondja, hogy ezzel ne lesz gond, meg ilyenek... szeretném azért, ha átnézné valaki igazán Alfa spercialista, de nekem nincs pénzem szakszervízre, meg szalonszervízre, vagy netán lehúzós, "meggazdakszunk a hülyegyereken" gurura... Nem vagyok hülyegyerek, de aki jobban ért hozzá, át tud baszni... Nem tudtok valakit itt Dombóvár, Kaposvár környékén, aki ért hozzá, és barátileg kezelne?
Vasarelly24-02-2007 14:02:18 // 31690
Sziasztok!
146 boxer-em van. Biztosan van valakinek tapasztalata az oljakkal kapcsolatban. Milyet tegyek bele a selenia megéri e az árát , és mi a helyzet a metabond adlékokkal?
Előre is köszi!
Seriff24-02-2007 13:50:16 // 31689
Én a motorikus hibákra írtam:)
szasza(SW)24-02-2007 13:48:47 // 31688
A legtöbb hiba a magyar utak miatt van szét rázák az autót ezek nem traktorok ,hogy birják a szántást.Én ha nincs autóm mert szervizben van mutyukival járok a cégnél két éves korára az ignisnek és az altónak is szétment a futomüve pedig magasabak és nem is feszesek ez nem márka függő.Ysti sokat jár Holand forumokra ,az ő utjaik gondolom sokal jóbbak mint nálunk kiváncsi lennék náluk milyen hibák jelentkeznek nem lepodnék meg ha ott kevesebb hiba lenne :(
Seriff24-02-2007 13:25:33 // 31687
A legtöbb hiba forrása szerintem a motor kapcsán, hogy hajtják mint a "hüjjegyerek"- hajtják leszabályozásig folyton, hajtják hidegen, hajtják akár olaj nélkül is...
Seriff24-02-2007 13:23:59 // 31686
A baj az, hogy vele többet nem hiteti el senki, hogy nincs igaza az olasz autókat illetően:(
Arról nem is beszélve, hogy sokan ezt olvassák, és ez alapján döntenek.
Egyébként én azóta tudom igazán értékelni az Alfát, amióta sok más autót is vezettem- ami az Alfában magától értetődőnek tűnt, mint pl. a feszes futómű, az máshol kevésbé ismert pl. És rengeteg ilyen dolog van- motorhang, dinamika, kényelem stb.
Ami meglepett, hogy rengeteg autónak sokkal jobb a váltója, mint az Alfáknak:( De hát valaminek lennie kell a másik oldalon is. Talán még a fék sem erőssége az olaszoknak.
KisP24-02-2007 13:23:21 // 31685
ha már itt vagyunk olvasok egy másik népítéletet:
"Részemről egyetlen hibája a duda nehezebben elérhető elhelyezése,..."
????
nálam a kormányon van a duda,azt nehéz elérni?
KisP24-02-2007 13:20:18 // 31684
Erről annyi a véleményem,hogy nem kell általánosítani.Sok embernek ez nagy hibája hogy általánosít minden téren:Ha ezaz alfa szar,akkor a többi is az."
Én azt mondom,excartárs belenyúlt a lecsóba,vmi összefoltozott 145-öst vehetett,amire csak költeni kell.Írja,hogy sportos autót akart, valszeg hajtotta a belét rendesen.Bírnia kéne,de ugyan mutasson már egy olyan autót amit ugyanúgy hajt mint pl. az alfát és nem esik szét.Valszeg a mutyukit nem zúzza mert abba nincs semmi élvezet.Azt mondja a hátulja terpeszt,akkor valszeg vontattak is vele jó sokat.Szal azt hitte a jó emberünk,hogy olcsóé vadiúj alig használt 145-öst vesz.Balek az ilyen...
Atesz198724-02-2007 13:13:11 // 31683
Azt hiszem ezt a népítéletet olvasva ítéltem el magamban azokat, akik azt hiszik, hogy 400 ezerért egy jó állapotú, megbízható, divatos 130 lovas gépet tudnak venni... Az ilyen vessen magára, de ne az alfát szídja... Azért megnézném a versenytársakat, mennyit érnek 400-ért... Gyökér...
Seriff24-02-2007 13:05:35 // 31682
Így van, teljes fotósorozatot kérünk:))
szasza(SW)24-02-2007 13:04:06 // 31681
A bura szétkapását örökitsed meg az a leg gázossabb szerintem a festés nem gond gondolom:)
Capsed24-02-2007 11:29:29 // 31679
Kis segítség kellene! 146-os Ts-hez milyen váltóolajat javasoltok? Előre is közsi a segítséget!
Halesz24-02-2007 11:26:54 // 31678
Jól látom, hogy sima imbusz kulccsal is le tudod szedni?
Seriff24-02-2007 11:25:51 // 31677
Blacky24-02-2007 11:05:15 // 31675
nekem egy 147 is adtak hozzá, de biztos olcsóbb a gumisnál:)
nem tudom
Blacky24-02-2007 11:04:18 // 31674
Seriff24-02-2007 10:58:49 // 31673
Ahaaaa. Nem rossz, határozottan nem rossz.
Mibe fáj egy gárnitúra?
Blacky24-02-2007 10:58:22 // 31672
jó szar kép, csinálok másikat
Blacky24-02-2007 10:57:38 // 31671
Seriff24-02-2007 10:55:50 // 31670
Viszont!!!!!!!!!!!!!!!
Capsed24-02-2007 10:54:13 // 31669
Kellemes hétvégét mindedenkinek!!!!!!!!!!!
Seriff24-02-2007 10:54:11 // 31668
Ha jó lesz vállaltok pénzért festést?:DD
Seriff24-02-2007 10:52:37 // 31667
Ezt hogy szedem le a kútnál?
GEORGE24-02-2007 10:49:15 // 31666
Bocsánat Riti gépe nem Blackyé .-)
KisP24-02-2007 10:48:02 // 31665
várjuk!
jó reggelt amúgy!:)
ystuc24-02-2007 10:43:56 // 31664
Na, Zottyával most fogunk nekiállni a lámpafeketítési projectnek. Dokumentálok mindent, képek lesznek. :-)
GEORGE24-02-2007 10:41:54 // 31663
ystuc24-02-2007 10:40:58 // 31662
Seriff24-02-2007 10:38:57 // 31661
Értem én miről beszélsz, bár még nem láttam olyat!
Seriff24-02-2007 10:38:26 // 31660
Minuszos ET:DD
Egyébként megnéztem az ET-jét, mert az elmúlt időben elég sok szó esett róla: ET38, viszont nem 7.5, hanem 7coll széles.
GEORGE24-02-2007 10:37:57 // 31659
Az a szelep amiről én beszélek az síkban van a felnivel vagy kiáll 1 vagy 2mm-t.
Holnaprta szerzek fotót róla.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
618
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?