Forum >> 145-146
ystuc29-01-2007 14:39:05 // 28708
George 146-osa lenne a minta, és annak a hátsó lököse nem egyezik a 145-ösével. Úgyhogy kell akkor találnotok egy 145-ös Zendert is.
Halesz29-01-2007 14:29:18 // 28707
Persze ez is addigra jön össze, mikor már nincs meg a 145-ösöm :)
HaNGyA29-01-2007 14:25:58 // 28706
Ja...
Zender!
Most hogy állunk? Csak első lökös van másolható, vagy esetleg egy hátsó is képbe került?
Azért kérdezem, mert azért úgy lenne igazi és szép! :-)))
HaNGyA29-01-2007 14:24:01 // 28705
Szia Mindenki!
Tomy!
Egy gyurmaszerű, olyasmi állagú massza tartja mint a Palmatex!
Valami emberesebb szerszámmal érzéssel elkezded feszegetni, és előbb utóbb engedni fog! De érzéssel, nehogy az üveg vagy a műanyag megadja magát! Nyúlni fog, mint a rétestészta. :-))
Én tapétavágóval szoktam elvágni a rágószerű nyulványokat. :-)))
A 10. alkalommal már nagyon fog menni! :-)))
Ha végeztél a matatással, összenyomod őket, és kész!
Tomy29-01-2007 08:07:44 // 28704
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem 146os alfának a lámpáját hogy lehet szétkapni? Vannak valami acél rögzítő izék azokat lepattintottam de az üveget nem tudom lefeszíteni. Ragasztva van vagy mi?
Robi ( Sztanik )28-01-2007 21:53:13 // 28703
Szerintem kezdjük el számolni a résztvevőket.
Te tudod a cuccost, az 1.
Engem érdekel, az 2.
Robi ( Sztanik )28-01-2007 21:49:36 // 28702
Ezt a hőfokot Én vetettem fel, de én fázom is.
Holnap reggel mikor bemegyek, bemérem egy digitális hőfokmérő pisztollyal.
Mármint a blokk oldalát közvetlenül megmérem több helyen, és összehasonlítom a mutató mérésével. Ha jól mutat, akkor csere.
perdix15528-01-2007 21:33:17 // 28701
Nálam ugyanez a helyzet....temo jó, fűtés ok! Sőt ha sokáig áll a vas alapjáraton akkor még a kisfokozat is bekapcs...de ezt régen mutató szerint 90 fölött tette..most meg alig van a mutató 90 en már bekapcs...ugyhogy valószínűsíthető hogy a mutató a ludas..........
GEORGE28-01-2007 21:31:22 // 28700
Még nem tisztáztunk le semmit se.
Senki sincs lekésve semmiről sem.
Aki szeretne dobjon meg egy mailal, hogy ki tudjuk találni az "árát"
KisP28-01-2007 21:29:08 // 28699
hűha.akkor ez a zender lökös nem lesz egy ritka darab, mindenki ezzel fog szaladgálni!!!:-)))
128-01-2007 21:04:39 // 28698
Szerintem igen! GEORGE a főintéző, csak nála kell konkrétan jelezni, valami lista félével, hogy ki is akar belőle. Aztán gondolom, megmondja a frankót anyagiak ügyében is :-))n
dfg (Tanárúr)28-01-2007 20:54:46 // 28697
minek is tagadnám... engem is ;)
Seriff28-01-2007 20:53:11 // 28696
Ez engem is érdekel!:)
HaNGyA28-01-2007 19:08:37 // 28695
Ja, más...
Cartársak! Mi lett a sztori vége?
Akkor most lesz jogtiszta Zender másolás vagy nem? :-)))
HaNGyA28-01-2007 19:06:42 // 28694
Szia Mindenki!
Ez a motorhőfokmérő nekem is ördöglakat!
Az előző autóm, hosszú évekig mindig beállt 90 fokra, aztán mintha odaszegezték volna a mutatót. Télen-nyáron. Aztán egyszer csak nem ment fel a 90-es vonásig 3/4 uton megállt. Szamosiéknál bemérés. A motor hőfoka megvolt, fűtés rendben, ergo termosztát jó. A mostani gép is elkezdte ezt a nem megy fel 90-re a mutató játékot, de a fűtés teljesen korrekt! Mint kiderült, külön jeladó szolgálja a műszerfal hőmérőjét!
Szakik!
Nem lehet, hogy az a bűnős az ilyen össze-vissza mutatásokért?
Koszos, vízköves, vagy mittomén!
A motor mellet, jobb oldalon van a jeladó csatlakozója.
Jó lenne, ha rájönne valaki mester a megoldásra, mert azért engem is idegesít, hogy most mi van a cuccal!
Seriff28-01-2007 13:38:15 // 28693
Írtam az oldaladra!:)
Vittorio28-01-2007 13:38:11 // 28692
Vittorio28-01-2007 13:34:39 // 28691
Sziasztok! Tipusváltás miatt (lesz sprint + egy 145 is) lehet , hogy eladó lesz külön a lökösöm + a motorháztető, meg az egyéb kiegészítők külön-külön. Ha érdekel valakit keressen meg! A kocsiról infók az oldalamon! Ja az autó egyben is eladó! :-)
Thomacski28-01-2007 13:07:13 // 28690
Koszonom szepen a segitseget.
dfg (Tanárúr)28-01-2007 13:06:10 // 28689
2x annyi szelep, mint gyertya. mint minden hagyományos motorban.... ;)
Thomacski28-01-2007 12:55:50 // 28686
Hali!Hany szelepes a 145 1.6ts?98-as
dfg (Tanárúr)28-01-2007 12:52:09 // 28685
Most az asszony állt rá nagyon a padkára. Namost ő 50 kg, én 110. Este kiszált, én reggel beültem, és nagy lendülettel leálltam. potty. én másr csak farral álok be mindenhová.
GEORGE28-01-2007 12:38:27 // 28684
Uram, magától csak nem esik le :-)))))
Mi jóban akadsz el, hogy enyiszer szereled fel a lököst???
128-01-2007 12:35:29 // 28683
Nekem csak egyszer jött le...de akkor nagyon :-))))
Azóta vigyázok a padkák szélénél :-)
dfg (Tanárúr)28-01-2007 12:34:26 // 28682
Most 150-edjére tettem vissza a lököst. kicsit unom már, hogy folyrton fennakad valamiben.Ráadásul megint letört a tartófül, és most meg sem lett.
Seriff28-01-2007 12:07:27 // 28681
Poló28-01-2007 09:26:34 // 28680
És jobban kopik a motor...
Vendel28-01-2007 09:20:12 // 28679
Nekem kevesebbett fogyaszt most, amikor 60-70 fokos volt, többet fogyasztott, és most hamarabb fel is melegszik.
Robi ( Sztanik )28-01-2007 09:17:33 // 28678
Az igaz, de nem fázol ?
Alfafeeling28-01-2007 09:08:08 // 28677
inkább legyen alacsonyabb hőfok, így nem sütögeti a motort...
Alfafeeling28-01-2007 09:06:04 // 28676
nekem 60 fokon dolgoizik.
Vendel28-01-2007 07:39:45 // 28675
Nem rég cseréltem ki én is, és azóta mindíg marad 90-en. Fél óra, órás munka maximum. 11.000 volt a hegyaljánál.
PiKE28-01-2007 06:07:30 // 28674
:)) ez azért vicces, mert előzőleg egy ESSO kúton tankoltam, és most pedig a Forgách u. ŐMV kúton. Rá 50 km-re jött elő a szaggatás. :)) Most kapott egy intenzív hétvégét, javulni látszott a helyzet. Lehet, h az ESSO-s benzin végére sok dzsuva maradt?!
GEORGE28-01-2007 00:50:41 // 28673
Miért, mi olyan nehéz rajta??
Ha könnyen jónnek a csavarok nics gond, ha a bilicsrögzitőt is kitudod oldani megint nincs gond. :-)))
GEORGE28-01-2007 00:19:58 // 28672
Hát ez cserés, házastól van.
Poló28-01-2007 00:09:53 // 28671
Egy-két bilincs meg pár darab csavar. Meg egy stekker :)
Benőke28-01-2007 00:06:15 // 28670
Ez azért erős kijelentés :D
Benőke28-01-2007 00:05:00 // 28669
A termosztát fura egy állat fajta :)
83 és 90 között van megadva gyártási évtől függően az üzemi hőfoknak.
Télen nekem is csak álló helyzetben éri el ezt a szintet, egyéb esetben olyan 70 körül mocorog. Nyáron felmegy 80 -ra is. A fűtésem ettől függetlenül okés, de a hőfokmérő is okés, meg elvileg a termosztát is, de akkor valami még is rossz, csak senki nem tudja mi :D
Ez azért lett ilyen mert egy valóban rosszat kicseréltem :D
Nekem azt monták a nagy okosok, hogy lehet ez valami olyan termosztát ami melegebb éghajlatra készült és sosem záródik be teljesen.
Egy valamit tudok biztosan, hogy tökre bizonytalan vagyok az ügyben :)
Egyébként én is valami 12-14k körüli ár ról tudok.
Poló27-01-2007 23:55:16 // 28668
Egyszerű kicserélni.
Robi ( Sztanik )27-01-2007 23:54:46 // 28667
Köszi, hétfőn megrendelem.
Gondolom nem olyan nagy szám kicserélni ?
Poló27-01-2007 23:51:04 // 28666
Házzal együtt. 10-12 ezer Ft.
Robi ( Sztanik )27-01-2007 23:47:19 // 28665
Nekem a 40 és 80 közti vonal ( szerintem az a 60 ) felett 2-3 mm-el nyit ki a termosztát, és azt tartja. Előtte nem érzékelem, hogy engedne meleget a hűtőbe. Persze nyáron néha 80 felett is van.
Lehet, hogy úgy ment tönkre, hogy egy picit, nyitva van, de nem érezhető ?
Ilyen időben fázom a fülkében. Na mindegy csere lessz.
Nem tudod betétes, vagy komplett házastól cserés. Még nem néztem.
Restellem, de így közlekedek vele 3 éve.
GEORGE27-01-2007 23:39:16 // 28664
Hellyel közzel a döntő többségnek 90'C szokott lenni
86-90 közt jó bármi.
Robi ( Sztanik )27-01-2007 23:36:50 // 28663
Csatlakozom.
De ha már Kau kolléga említette a motor hőfokot, akkor kérdezném
minden 146-ostól. Mennyi az üzemi hőfok ?
Nekem gyanúsan alacsony. Olyan, mint ha a termosztát műküdne, de alacsonyabb tartományban.
GEORGE27-01-2007 23:32:14 // 28662
Isten ments, hogy vitázzunk!
Kau27-01-2007 23:30:20 // 28661
Nem szállnék be a vitátokba, csak mondom, hogy nem mindegy, hogy azok az 1000 kilométerek nagyobb része városban történik-e, a másik 1000 km nagyobb része, pedig inkább utakon.
Ezenkívül ennyi 1000km alatt változik az időjárás is. Nyáron hamarabb melegszik a motor, de, ha valaki klímázik, az megint másképp befolyásolja a fogyasztást. Télen rövid távokon többet eszik.......
Robi ( Sztanik )27-01-2007 23:18:30 // 28660
Na akkor hosszabban.
Megvettem a kocsit 2003-ban.
Mikor fullra kifogyott, tettem bele 80 liter-t. ( nem egyszerre )
Nem lett elég 1000 Km-re. Tettem bele 85 litert, ez szinte 1000 Km-re lett elég. Innen a 8,5-ös fogyasztás.
Jó párszor megjátszottam a 85 L / 1000 -Km-t, mikor a kutas haverom rádumált a 100-asra. ( Oktatásokra is járnak, tehát képben van )
Tettem bele 70 litert, több mint 1100 km-re lett elég.
Tettem bele 60 Litert, Vitte az 1000 Km-t szüken.
Közben rendesen felemelkedtek a benzinárak ( 360Ft volt a 100-as ).
Visszaálltam 95-ösre. Észrevettem , hogy most már 70-75 literből megvan
az 1000 Km.
Hozzáteszem ! Nekem minden 1000 Km le van mérve.
Azóta 5000 Km-enként 20-30 liter 100-ast elhasználok.
Kau27-01-2007 23:15:16 // 28659
Nekem a kocsin 2 éve Szamosiéknál, csak egy kúpos csapágyat cseréltek a jobb hátsó keréknél. Ehhez már levették a tankot is. Mondjuk az megvolt 3 perc alatt... Az össz munka meg fél nap alatt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
661
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?