Forum >> 145-146

Laurent28-04-2006 12:12:53 // 11258
Ívhegesztés... ha elektródával nyomja akkor ott a salak, ha AWI akkor Argon kell, meg van fedőporos fogyóelektródás hegesztés ha kell lemegyek lefényképezem :) Van még sok hegesztés de enyire telt most gyorsan IQ-ból Igazából a védőgáz meg a salak a varratnak kell, hogy ne hüljön ki olyan gyorsan illetve a levegőben lévő anyagokkal az olvadék ne tudjon "keveredni". Minden esetben kell védőgáz. De ha pontosabb leírás kell lemegyek a hegesztési osztályra és meginterjúvolom a hegesztőmérnököt!
zee28-04-2006 12:11:54 // 11257
Akkor megint OFF-olok kicsit, póló ügyben mi a helyzet? Elküldtem a címem. Én sajna délután melóban vagyok. :(
kando.28-04-2006 12:09:42 // 11256
Meloban vagyok, itt nincs msn :( 14 h utan tudok jonni :)
zee28-04-2006 12:09:00 // 11255
Bocs azz OFF-ért, Kando nem tudnál msn-re jönni?
kando.28-04-2006 12:06:30 // 11254
Igen, szerintem itt is ez lenne a jo, de a srac sem tud hegeszteni... Bar lehet, hogy emiatt nekiugrik, vesz hozza cuccot :) Tegnap errol vitaztam kicsit vele, csovet ivhegesztessel vedogazzal kell vagy nem szukseges vedoga ? Ha nem vizvezeteket es hasonlot hegesztek, hanem ilyen vazat vagy toronymerevitot...
Laurent28-04-2006 12:04:29 // 11253
Van a haveri körben olyan aki csinált már ilyet de mindent ők csináltak meg tehát full saját feleősség.
kando.28-04-2006 12:03:17 // 11252
Mondjuk azt nem tudom, az ilyen gokartoknal ez hogy van, de ha Vega vegre ideteved es beleolvas, majd elmondja, mit akar :) Persze, nyilvan valami komolyabb muhely kell az ilyenehz, akik raktak mar ossze parat...
Laurent28-04-2006 12:01:34 // 11251
Hát igen, csak elég veszélyes dolog ilyet csinálni, szerintem nem is tudjuk megcsinálni mert ha valami gáz van, (pl. baleset) akkor gyorsan előveszik az embert. Egy toronymerevítő nem gáz de egy komplett jármű váz mer felelőség. A cső berogyhat, megtörhet stb.. nem egyszerű. Ha gáz van akkor meg csüccs.
kando.28-04-2006 11:57:25 // 11250
Akkor ide inkabb rugalmas acelcso kell, vagy legalabbis, ami birja a dinamikus terhelest, meg a csavarodast-nyulast.
Laurent28-04-2006 11:55:54 // 11249
Igen most ugrottam neki a dolognak és azt mondták a súly miatt kár lenne saváló csőből csinálni mert ugyan olyan nehéz.
kando.28-04-2006 11:54:41 // 11248
Segitsetek Veganak osszehegszteni egy gokart-vazat :) Speci csobol es speci varratokkal, hogy sok ev mulva is meglegyen a keret ;-)
Laurent28-04-2006 11:54:40 // 11247
Jaaa mint Mr.Bean! Mekkora király a srác! :))
zolee14528-04-2006 11:53:28 // 11246
így megy ez! Eleinte magadban énekelsz az autódban, majd magadnak válaszolgatsz a fórumon, majd magadban kezdesz beszélni az utcán, végül már az ünnepekre magadnak adsz fel üdvözlőlapokat... :)))
Laurent28-04-2006 11:45:40 // 11245
De jót elbeszélgetek itt magammal! :) Lassan orvoshoz fordulok!
Laurent28-04-2006 11:39:51 // 11244
Na egy kis üzemlátogatás az oldalamon!
Laurent28-04-2006 11:09:53 // 11243
Fotózás megtörtént hamarosan közzéteszem a képeket!
Simonsan28-04-2006 10:40:39 // 11242
Világos, minden amit leírtál... :D
Laurent28-04-2006 10:19:56 // 11241
A célom az lenne hogy mindezt titánból megcsinálni, de egyenlőre még álom... :) de közel van! Majd lemegyek az üzembe és fotózok nektek! Az a baj, hogy a titánt csak teljes argon gázfedésbe lehet hegeszteni, mert ha a laevegő oxygénjéből kap akkor az bediffundál és hibás lesz a varrat.
Laurent28-04-2006 10:15:54 // 11240
Csak jó lenne ha valaki rákontrázna nehogy itt a saját kis eszmefuttatásom nagy marhaság legyen.
Laurent28-04-2006 10:14:57 // 11239
Igen kűggy mee a méleket összegyűtöm és akkor tudok mindenkinek válaszolni. Az ár kezd kialakulni, előre láthatólag max 12eHUF-ban megáll majd.
128-04-2006 10:06:40 // 11238
Akkor most kűggyek külön mailt is?????
128-04-2006 10:06:13 // 11237
Ne fogd vissza magad :-)))) Isszuk szavaidat :-)
Laurent28-04-2006 10:04:35 // 11236
Na jó lesz mostmár lassítani mert látom nagyon hiperaktív vagyok! (vagy csak unatkozok)
Laurent28-04-2006 10:03:41 // 11235
Eddigi rövid tapasztalatok: kicsit jobban érezhetők az úthibák(kormányon is), fekvőrendőrön szebben megy át, nem imbolyog, nem lökdös (van olyan fekvőrendőr amire nem merőlegesen megyek és akkor az eddig behimbálta az autót), ha előzésbe kivágok és gyorsítok akkor sem dől akkorát nem lóbálja magát. Szerintem lengéscsillapító és rugó csere lenne esedékes. Azt mondták 5-6eHUF/db-ért felújítják a lengéscsillapítót olyanra amilyenre akarom (sportos, lágy) és 1 év garit vállal rá. Ebben még bizonytalan vagyok. Tehát eddig ezeket tapasztaltam, na de nem kell egy vasdarabtól csodát várni! :)
Laurent28-04-2006 09:49:44 // 11234
Kb 4-nél tartok már és ha Fiat bravo-hoz is jó akkor már 6 van érdeklődésben. Még nem láttam Bravo motorteret.
Laurent28-04-2006 09:44:29 // 11233
Amint írtam ha összejön 10 rendelés akkor csinálunk sablont. Akit érdekel az írjon mailt! Természetesen ez nem jelent semmit csak az érdeklődést. Ha összejön annyi és az ár is megfelelő az illetőnek akkor csinálunk!


"Csökkenti a torony korrodálását is, amely a csavarodásból adódóan a festék és alapozó réteg megrepedezésénél ilyen esetekben gyakran kijön! Baleseteknél sok sérülés elkerülhető vele. Általában elöl kerül beszerelésre, de bizonyos típusokban hátul is igény van rá..."


Munkafolyamatok:
128-04-2006 09:38:02 // 11232
Én is beneveznék egy db-ra!
Laurent28-04-2006 09:33:26 // 11231
Ezt találtam róla! Anyagminőség jele: A35 Werkstoffnummer: 1.0308 Ország: HUN Szabvány: !MSZ2898/2-80 Szabványcím, acélcsoport: Varrat nélküli hidegen alakított cső Varrat nélküli szavatolt minőségű, sima végű cső Alak, alkalmazási példák: Varrat nélküli cső Vegyi összetétel: C %=0-0.17 Si %=0.-0.6 Mn %=0.-2 P %=0-0.05 S %=0-0.05 Cr %=0.-0.3 Mo %=0.-0.15 Ni %=0.-0.4 V %=0.-0.1 Al %=0.-0.1 Cu %=0.-0.3 W %=0.-0.1 Ti %=0.-0.05 Co %=0.-0.1 Pb %=0.-0.15 Hegeszthetőség: Vonalenergia, max kJ/mm: nincs korlátozva Előmelegítés °C: 250 Utóhőkezelés °C: csak külön előírásra Mechanikai tulajdonságok szobahőmérsékleten: Állapot: fényesre húzott, kemény Állapot: 0.5 - 10 mm Folyáshatár min: 350 MPa Szakítószil.: 440 - MPa Nyúlás H min: 6 % Állapot: revementesen lágyított Állapot: 0.5 - 10 mm Folyáshatár min: 155 MPa Szakítószil.: 310 - MPa Nyúlás H min: 28 % Állapot: revementesen normalizált Állapot: 0.5 - 10 mm Folyáshatár min: 240 MPa Szakítószil.: 340 - 440 MPa Nyúlás H min: 25 % Megjegyzés: 0-3mm [d=220 Állapot: fényesre húzott, lágy Állapot: 0.5 - 10 mm Folyáshatár min: 260 MPa Szakítószil.: 370 - MPa Nyúlás H min: 10 %
Laurent28-04-2006 09:32:16 // 11230
Na nem is annyiért fogom adni, véleményem szerint jóval olcsóbban!
Stee14628-04-2006 08:59:54 // 11229
Oké, ha normális áron összejön akkor engem érdekelhet. A gyári 20körül van asszem, nekem annyit nem ér.
128-04-2006 08:11:39 // 11228
kollága=kolléga :-)
128-04-2006 08:11:17 // 11227
Nagyon sirály lett kollága!!! Még festés nélkül is az!!
Laurent28-04-2006 07:17:14 // 11226
Hát igen....idő van tömítés olcsó munkadíj nincs de nembiztos, hogy az a baj és azért nem akarok nekifogni.
Laurent28-04-2006 07:16:11 // 11225
Tudod: Nagymama miért ilyen piros a szemed? Vazzeg mert egész este a sz@ros biciklidet hegesztettem! Na kb.... :) Ha minden összeál 2 óra alatt megvan 1db ha sikerül összeszedni megrendelésbe 10 db-ot akkor csinálunk sablont és nyomjuk. Most egyenlőre az árkalkuláció folyik. Ma utánna kérdezek mennyi a gyári és az alá megyünk, hogy mindenki jóljárjon (Piroska is meg a Nagymama is meg a bicikli is)
maxx28-04-2006 07:10:19 // 11224
Ezen a pici olajfelverődésen kár rágnod magad, az enyémen is volt - nincs jelentősége, ahhoz képest amennyiből ki lehetne küszöbölni [az idő és pénz hányadosra gondolok itt]
Stee14628-04-2006 07:09:57 // 11223
Ez nagyon tuti! Ezt éjszaka csináltad? Remélem azért aludtál valamennyit! :))))
Laurent28-04-2006 07:09:27 // 11222
Munkaidő 6.45-től van! Hidd el aludnék!
maxx28-04-2006 07:07:08 // 11221
Vazze! Te nem tudsz aludni? ;)
Laurent28-04-2006 07:06:16 // 11220
Kész a cucc! Már csak csinosítani kell meg rendesen beszerelni, futóműállítás. De az majd később.

Kérdés! Miért van olajkiverődés a motor bal szélén? Tömítések már ki lettek cserélve, olajfogyásom nincs!

Laurent28-04-2006 06:59:52 // 11219
Tegnap utánna jártam a felni javításnak, ez úgy megy, hogy elkezdik formálni, fainul eltörik, nem tudom miért de azt mondták mind eltörik (elég csúnyán pont láttam egy ilyet) megcsiszolják mert speckó festés van mindegyiken, utánna meghegesztik, utánna tovább formálják, megint elreped, meghegesztik, csiszolás festés és kész. Kb így javítják. Tegnap láttam.
Laurent28-04-2006 06:56:54 // 11218
Nem nem voltam még soha de szeretnék egyszer eljutni lubickolni egyet a fűtőelemek között, kell néha egy kis feltöltődés! :)
Laurent28-04-2006 06:56:01 // 11217
Oxy átbeszéljük a témát! Igazából én a titán csövet javasolnám neked, baromi könnyű nagyon kemény és rohadt drága :)
Slowfeet27-04-2006 20:49:58 // 11216
Gyerekek, mi az a kipufogó rezonátor cső????????? Állítólag a motor rugalmassága javul vele.....
Simonsan27-04-2006 20:11:25 // 11215
Én itt javíttatam az egyik kerekemet: http://www.felniklinika.hu/1024_768/index.html
Stee14627-04-2006 19:58:44 // 11214
Köszi! Sajnos egyelőre csak a gondolkodás marad. :)))
GEORGE27-04-2006 19:11:55 // 11213
Most lenne egy vadi új blokk, olyan mint az enyém!
Seriff27-04-2006 19:08:24 // 11212
Mi lesz helyette?;-)
GEORGE27-04-2006 19:03:00 // 11211
Ha most gondolkodnál rajta tudnék egy jó blokkot! :-))
Stee14627-04-2006 18:53:46 // 11210
Gőzöm sincs, nem értek hozzá. :))) Vennék bontóban. :)
Stee14627-04-2006 18:52:51 // 11209
Na ezen lehet hogy elgondolkodom. Persze zseton most nincs rá... :((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.