Forum >> 145-146
Halesz19-04-2006 16:00:58 // 10408
GTV-re 16-osban tették...
zekedani19-04-2006 15:59:41 // 10407
Ez a felni nekem is nagyon bejön. Ráadásul a GTV-re is tettek ilyet 17"-ben. De csak nagyon sok barkácsolás és barmolás után lehetne átalakítani 4*98-ról 5*98-ra. Már érdeklődtem ezután. Macerás.
Halesz19-04-2006 15:56:13 // 10406
15-ös, sajna :)
Seriff19-04-2006 15:43:37 // 10405
Van egy 155 Q4 (tag is) akinek bal oldalon van- aki nem hülye az funkcióval ruházza fel a kopoltyút;-)
Poló19-04-2006 15:41:35 // 10404
A Merciken is jobb oldalon van, azért tette ő is oda :-DDD
Seriff19-04-2006 15:33:06 // 10403
A turbót hűti a túloldalon;-)
Seriff19-04-2006 15:32:10 // 10402
Épp szólni akartam:-)
Slowfeet19-04-2006 15:26:55 // 10401
Na ebből a felni kéne, ha 16-os :)
Vazzeg, hamár ráteszi a kamú légbeömlő nyílást legalább a légszűrő oldalán legyen!!!!!!!! argh
tom16419-04-2006 15:21:52 // 10400
Szombaton a talin említettem, hogy gyárlátogatást szervezek.
Beszéltem az igazgatóval, lehet jönni gyárlátogatásra!
Most megnézhetsz egy autóalkatrész gyárat! Igaz OFF gépekhez gyártunk cuccokat, de azért érdemes megismerkedni a gyártási folyamatokkal. Valószínüleg a mi kocsijainkat is hasonló módon készítik.
Helyszín: VISTEON Hungary kft. Székesfehérvár Aszalvölgyi út.
Idöpont: 2006. május 08. 16 óra
Program: megnézünk a gyárról és az itt gyártott termékekről egy kisfilmet, utána üzemi séta, a létesítmény-igazgatóval. Kérdezni természetesen lehet, válaszolni fog ö is és én is.
Szabályok: - max. 15 fö jöhet
- elöre le kell adni a személyi igazolvány számokat a gördülékenyebb beléptetés miatt. Külföldi állampolgároknak természetesen útlevélszám kell.
- fényképezni tilos, amiröl képet szeretnétek, azt mi lefotózzuk és a vezetöség jóváhagyása után odaadjuk cd-n.
Ha nagyobb érdeklödés lenne a gyárlátogatásra, késöbb természetesen megismételjük.
Aki jönni akar, az igazolványszámokat küldje nekem mélben.
Ha kiderül kik jönnek és merröl, akkor körbeírom, hol találkozzunk hogy egyszerübb legyen idetalálni.
beeep14619-04-2006 15:18:56 // 10399
Sorry, ennyit magamról... Ek kellene olvasni az előzményt is.. :-))
beeep14619-04-2006 15:17:16 // 10398
Cicamobil? Egy darab piros vas miatt? Ne viccelj...!!!!
Nem mutogatom én a motorteret senkinek, csak magamnak meg a szerelőmnek... :-)))
Egyébként már leírtam, hogy nem meggyőződésből akarom betenni, hanem bízom benne, hogy merevebb lesz tőle a vas... Aztán ha nem jön be, levonom a konzekvenciát, és eladom Ystucnak... :-))))
Ez pont olyan mint Kau-nál a direktszűrő, és még párhuzamot is lehet vonni. Szerintem nem jó a d.szűrő mert hosszú távon az LMM-et tönkrevágja, de másnak más az elgondolása, tapasztalata...
Na, de nehogy egymásnak ugorjunk egy darab vas miatt, irgumburgum... :-)))
Kau19-04-2006 14:58:58 // 10396
Majd olyan Hazárd megye lordjai stílusban ülnél be :))
Seriff19-04-2006 14:57:49 // 10395
Annyira nevetséges... Ha kereskedés, akkor lusta kiállni más kocsikkal, hogy kiszabadítsa a verdát fotózáshoz- nem szeretem az ilyet, de kereskedésből nem is szabad autót venni kis hazánkban:-(
Seriff19-04-2006 14:56:28 // 10394
Akkor ezt majd kipróbálom toronymerevítő nélkül és vele is- lesz különbség?
Még szerencse, hogy menet közben nem emelkedik meg a balelső kerekem, különben 100as tempónál pl. nem tudnám kinyitni az ajtót;-)
Kau19-04-2006 14:56:05 // 10393
Szerintem egy kereskedésben fotózták. De tényleg megtanulhatá használni a gépet, pláne, ha több autót árul.
Seriff19-04-2006 14:54:45 // 10392
Ha cicamobilt akarsz, tegyél, ha nem akarsz cicamobilt, ne tegyél:-)
Seriff19-04-2006 14:53:16 // 10391
Annyira utálom azokat a hirdetéseket, amiben a tulaj egyszerűen nem képes arra, hogy egészalakos képet csináljon az autóról!! Hogy néznek ki ezek a képek?! Idióta:(
Saughassy19-04-2006 14:22:39 // 10389
Egy kollegam szeretne venni egy 145 QV t. Tudtok eladot esetleg?
Kau19-04-2006 14:08:36 // 10388
Ez így van. Jobban érzem az úthibákat, mint a korábbi kocsijaimnál.
Pont ezért nem merem bepróbálni még ezt is. Nem körversenyre készülök, hogy jelentősége legyen, ennek a beszerelésében. Nekem simán befekszi így is a kanyarokat, ettől jobban meg minek? Ettől gyorsabban, már úgyse mennék.
De félreértések elkerülése miatt. Én nem mondom, hogy nem jó. Aki akarja, tegyen bele. De hozzáteszem, hogy ezt tapasztalta ismerős és ezt szerettem volna megosztani veletek. Csak mert ez itt sehol nem vetődött fel.
Ha bekerülnek az első darabok, cáfoljatok meg. Én örülök, ha jó lesz.
Stee14619-04-2006 14:05:35 // 10387
Az tényleg tökéletesen megfelel!
:)
Hétvégén megyek haza, majd írok ha már előre tudom mennyire leszek leterhelve családilag.:)))
beeep14619-04-2006 13:57:47 // 10385
Alapvetően igazad lehet, 1 dolgot jegyeznék meg:
- neked is 146-od van, ráadásul sportcsomagos. tedd a szívedre a kezed, ez nem az a futómű az amit azzal csúfolnék, hogy komfortos.... Sőt elég ügyetlen a futómű az uthibákra, bordákra vonatkozóan. Nálad ha jól tudom /50-es gumi van, még ez is csökkenti a komfortérzetet... Nálam most /45.. :-)) Én azt gondolom amennyit a kasznin merevít, annyit nem ront majd a komforton.
A versenyautókkal meg nem kell egy első-felső merevítőt párhuzamba vonni, mert ott bukókeretről-térvázról van szó, vagy ha nem akkor elől és hátul is van merevítés, alul és felül is.
Kau19-04-2006 13:57:34 // 10384
Sajnos már szinte mindenhol tesztpálya lesz :(
Laurent19-04-2006 13:54:08 // 10383
A mi főutcánk úgyis alkalmas a tesztelésre! :)
Laurent19-04-2006 13:53:29 // 10382
Ha megvan szólok majd kipróbálod!
Stee14619-04-2006 13:52:27 // 10381
Kiváncsi leszek én is!
Laurent19-04-2006 13:49:07 // 10380
Remélem hamarosan beszámolhatok róla!
Kau19-04-2006 13:47:18 // 10379
De, ha valaki beteszi 145/146-ba, az cáfoljon meg, ha tévednék.
Írja le az ŐSZINTE véleményét.
Kau19-04-2006 13:45:47 // 10378
Huhuhú. Mi van itt toronymerevítő témában.
Na szóval. Az igaz, hogy a kanyarokban jobb lesz az úttartás. De, hogy nem fog csörögni belül, azt kétlem.
Ugyanis ha rámész egy úthibára, kőre, stb pl, a jobb oldallal, azt felveszi a bal is! Tehát csökkenni fog a komfortérzés. Minden úthibát jobban észreveszel majd vele. És ezt olyantól tudom, akinek van a kocsijában. Ne ugorjuk át a negatív részleteket sem.
Ja. Hogy versenyautókba szerelik, ezért lenne jó a közútra is? Hát ezt mindenki döntse el.
Laurent19-04-2006 13:45:19 // 10377
Poló19-04-2006 13:16:44 // 10376
Én nem fogok túlhúzni semmit, mert nincs min :-)))))
kando.19-04-2006 13:13:40 // 10374
Tudtommal a tekerővel kell beállítani szintbe a feszítőt..
Múltkor Hangya leírta, mire is kell figyeln, nem szabad túlhúzni sem...
Poló19-04-2006 13:13:04 // 10373
Én nem rég vettem egy 156-ba valót. Az teljesen fix.
Laurent19-04-2006 13:12:04 // 10372
Igazából nem tudom de így jobban néz ki és szerintem én úgysem birom eltalálni a pontos méretet. Így kapok némi hosszméret szabadságot.
Poló19-04-2006 13:10:09 // 10371
Az a tekerő az nem csak az univerzálisokon van?
Laurent19-04-2006 13:09:22 // 10370
Ja és rohadtul nem értek a forumba való beírkáláshoz! :) Bocsi
Laurent19-04-2006 13:08:39 // 10369
Értem, akkor a gyári teljesen össze van csavarva és úgy passzol a csavarokhoz és miután felteszed kintebb csavarod és azzal ráfeszíted, ha leengeded az autót akkor meg nem engedi bebukni a tornyot.
Szerintem ezt csak olyan emelővel lehet ami legalább az elejét de mind a két oldalt egyformán emeli. De az enyém 4 csápos emelővel fog a fellegekbe szállni.
Eddig itt tartok a tervezésével rajzolásával.
Szerintem ezt csak olyan emelővel lehet ami legalább az elejét de mind a két oldalt egyformán emeli. De az enyém 4 csápos emelővel fog a fellegekbe szállni.
Eddig itt tartok a tervezésével rajzolásával.
zekedani19-04-2006 13:03:02 // 10368
Ezzel most megfogtál, de mikor még nem volt beszerelve a merevítő, akkor nézegettem és úgy láttam, hogy csak kifele lehetett csavarni. Tehát szétfeszíteni.
beeep14619-04-2006 13:02:28 // 10367
Azért kérdezem, mert 3 hete állítattam be a futóművet, és szerintem most simán be lehetne rakni mindenféle utólagos korrigálás nélkül. Állítható a cucc, úgyhogy akkor emelni is kell... Elég ha a sima otthoni emelővel megemeljük?
Laurent19-04-2006 12:59:41 // 10366
Tehát! Ha fel van emelve akkor szétfele bukik a torony teteje és én a merevítőt szétfele tekerem amíg be nem feszül és utánna engedem le, vagy a szétbukott tornyokat összehúzatom és utánna engedem le. (igaz nekem az első az ésszerű de azért megkérdezem)
zekedani19-04-2006 12:55:44 // 10365
Nem állíttattam előtte futóművet.
pb_19-04-2006 12:55:43 // 10364
Azt inkább utána kellene, bár ha eddig nem volt baj vale, akkor sztem nem is kell. Az emelés pedig akkor lényeges, ha állítható a cucc.
beeep14619-04-2006 12:53:17 // 10363
Jó bizony, nem teszek rá semmit.. Legszívesebben a maradék fémet is eltávolítanám (rendszám), de annak sokan nem örülnének... :-)
beeep14619-04-2006 12:52:05 // 10362
1. kérdés:
Te állítattál előtte futóművet?
Tehát csak kicsavarom, merevítő felrak, visszacsavarom és megemelve megfeszítem. Ok... Köszi! :-))
Poló19-04-2006 12:51:45 // 10361
Az se. Jó ez így nélküle :-)
Ha meg mégis tennél rá, akkor bal hátsó lámpa alá tedd.
beeep14619-04-2006 12:50:37 // 10360
Várjál, mert én nem matricára gondoltam, hanem ilyen fém izére... :-))
zekedani19-04-2006 12:40:57 // 10359
Szerelési tanácsok: bár nekem a szerelő csinálta, de azt mondta, hogy annyi az egész, hogy a gyári csavarokat kicsavarod és rá a merevítő, csavarok vissza. Illetve, akitől vettem a merevítőt az azt mondta, hogy legyen megemelve az autó és úgy feszítsd meg a merevítőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?