Forum >> 145-146

Vikking 31108-06-2011 12:36:15 // 122008
Persze, egy ideig. Na de azért szép is lenne ha nem oldanánk meg a felmerülő problémát az első adandó alkalommal ... :)
Időlegesen segít a dolgon, aztán már nem. Ezért nem járok a vassal perpill :)
pb_08-06-2011 12:33:02 // 122007
"semmiképp sem előnyös a dolog, igen, de ameddig nem világít a pilács, menthető..."
Ne hidd azt.)
1 ideig használ6ó a fűtés trükk, aztán már az sem fog segíteni. SZétszakadt kipuffal is ugyanúgy fog melegedni.
Vikking 31108-06-2011 12:20:25 // 122006
fúbazz, na az a szopás:D remélem, hogy nekem nem az a gond, mert felkötöm magam:D
Ferke08-06-2011 12:17:21 // 122005
A 2.legfontosabbat kihagytad: fűtőradiátor iszaposodása:))
Ferke08-06-2011 12:15:33 // 122004
Gondolom átlagolnak:) Azért írnak 93-at, mert volt 92-es és 94-es gomba (azért írtam zárólejbe a 94-et:) )
Vikking 31108-06-2011 12:05:58 // 122003
semmiképp sem előnyös a dolog, igen, de ameddig nem világít a pilács, menthető...

Pl rá kell tolni a fűtést, ahogy én teszem ameddig nem cserélek vízpumpát... (szép is a rendőrségi csekkre spórolni, addig is edződök a bringán:D) Szinte azonnal lehúzza 95 fokról 85 körülre, ahol zárna vissza a termo... Bár ha klímáznál egyébként, akkor ez nem annyira kifizetődő, én sem rajongtam érte az elmúlt 3 pesti utam alkalmával...:D

Másik megoldás: kipuff katalizátortól leflexel, minnyá nem lesz melege a vasnak, ez még téli tapasztalat, új termosztáttal alig maradt 75 fok körül azon a fagyos estén jászberény és szolnok között... (ugye Dfg?)
de mondjuk valamivel hangosabb lesz a vas :D

na ezek a 0 ftos megoldások. Ezeket így ha lehet, ne alkalmazd:D

Amik drágábbak ennél: vízpumpacsere (vszleg megoldja a gondodat amúgy), hűtőtisztítás / csere, ha nagyon hullanak a lamellák, rendszer áttakarítása, termosztát ellenőrzése, hogy nyit e rendesen...

A hsz 2. fele nyilván nem neked szól pb! Csak telefonról így is hosszú megírni...
Vikking 31108-06-2011 11:53:32 // 122002
mindazonáltal a manual szerint 93mon kapcsol a venti a klímátlanokban elvileg!
(bár Istváné klímás... Az meg 2fokozatú)
pb_08-06-2011 11:52:29 // 122001
Sokat nem érthettek hozzá, mert +int jó utón halasz afelé, hogy az legyen.
Ferke08-06-2011 11:39:05 // 122000
86 fokon nyit a boxer termosztátja, úgyhogy eleve csak e fölött lehet az üzemi:))
A boxer üzemi hőmérséklete 86-92(94) fok.
Babu08-06-2011 11:31:49 // 121999
Köszönöm szépen!
Peti 14608-06-2011 11:22:36 // 121998
valóban a led nehezebben ég ki..
ha működött korábban, akkor biztosan jó
Axl Trans08-06-2011 11:15:16 // 121997
De biztos van, de sajnos csak ezt találtam a "fiókban". Hívd föl őket!
István00208-06-2011 10:56:24 // 121996
Világított már, mikor hengerfejes lett szegényke, megcsinálták, lehet azóta már kiégett az a lámpa, de az led, hogy tud kiégni?
Peti 14608-06-2011 10:33:09 // 121995
üzemi hőfok: 80-as osztás fölött picivel (kb. 85°C)
de könnyem melegszik, ha nem 100%-os a hűtőrendszer
városban, meleg időben nekem is felmegy egyből, de amíg kapcsol a ventilátor, addig jó

a piros a 100-as osztás fölött picivel világít, csak nehogy úgy járj, hogy ki van égve és azért nem világít...
István00208-06-2011 10:25:54 // 121994
Boxernél mennyinek kéne lenni az üzemi hőmérsékletnek? Nekem stabilan 100°C klímával, dugóban, nem megy feljebb. Viszont mikor leállítom a motort ilyen sziszegő hangot ad, mintha a túlnyomás kiegyenlítő szelep (van ilyen, csak gondolok rá? :D ) eresztené le a túlnyomást. De nem világít a piros lámpa, semmi, csak 100°C. Van benne hűtővíz is.

Másik.

Bal oldali hátsó helyzetjelzőim nem akarnak világítani, az izzók jók, biztosíték jó. A féklámpa világít. Tegnap már előrelépés volt, mert a féklámpás izzóban már világított a helyzetjelző.....reggel, este már nem. Műszerem éppen nem volt, de sejtem, hogy valahol el van törve az a kábel.
De alig van különbség a helyzetjelző és a féklámpa fénye között, inkább átalakítom a sima helyzetjelzőt féklámpává. Feltűnőbb, ha egy teljesen új lámpa világít, mintha valami esősebben pislákol.
Igen az én autómban még nincs 3. féklámpa.
Peti 14608-06-2011 10:15:09 // 121993
sajnos nekem nincsen diagnosztikai gépem...
pc-re nincs valami átalakító szerinted
Axl Trans08-06-2011 09:37:47 // 121992
Itt nézelődj!
Peti 14608-06-2011 08:28:58 // 121991
engem is érdekel a kábel...
Ferke08-06-2011 08:18:38 // 121990
Na, akkor lehet, hogy a lambda is parás, de szerintem a lév.hőm.jeladó tutira! Kíváncsi vagyok, mit ír majd vissza.
Gondolom a hidegen szarakodás a törlés után is megmaradt...
Axl Trans08-06-2011 05:49:34 // 121989
Olaj-, vezérléscsere mindenképp. Márkát nem írok, erről megoszlanak a vélemények. Erhard 242 cartárs boltjában megtalálsz mindent, övé az első hirdetés az Adok-veszekben.
G-Burt07-06-2011 22:45:38 // 121988
Ezt kb egy délelőtt javítani, ha nem kell fényezni. Én pénteken törtem, sárvédő, lámpa, löki, zárhíd elment, ezeket ha kicserélem, akkor egy nap alatt megvagyok az enyémmel. A tiéd, ha magad csinálod és bontott cuccokból, kb 30-40 ezerből megvan:)
G-Burt07-06-2011 22:39:58 // 121987
kötelező dolgok, azt megnézni, h nem-e folyik valahol a gázolaj, porlasztócsúcsoknál, adagolónál, meg még ahol folyhat, turbo rendben van-e, azt elég húzós javítani, amúgy semmi extra szerintem:)
Babu07-06-2011 22:24:21 // 121986
Erről tudtok nekem véleményt mondani??
Azt szeretném még kérdezni, hogy ha vennék egy TD 145öst, akkor mi lenne a kezdő költség a motorjára, hogy ne hagyjon cserben?? (az előző tulajt tekintve)
Babu07-06-2011 22:22:27 // 121985
Sziasztok!
Peti 14607-06-2011 21:48:41 // 121984
nem ment el a kaszni. de kapott kis karcot mindkét sárvédő is. ja meg a felnik is :((((((
Alien407-06-2011 19:08:45 // 121983
és kábelt mennyiért tudok szerezni? valami ECU-usb csatisat esetleg...? megenné?
PeterW (wares)07-06-2011 19:04:46 // 121982
A Tiedhez jo a fiatos cucc. Nekem az volt a bajom, hogy a fiat software nem tamogatta a regi computereket. (Magnetti Marelli)
Alien407-06-2011 18:44:35 // 121981
kasztni elment? 2 ajtó az offos, nem?
mert akkor 2 ajtó meg fény neki az úgy 15/elem
H@nß07-06-2011 18:32:14 // 121980
Sajnos/szerencsére nem vagyok járatos ezekben az ügyekben.

Itt 1 kép h törött autót is újra lehet építeni ha szereted :)
Még nincs kész, de alakul.
Alien407-06-2011 18:30:14 // 121979
más...hirtelen keresésre: FiatEcuScan 2.6?
torrentben fent van... ha kell valakinek szóljon és megoldjuk
tyúkbél kellene akkor már csak tulajdonképpen?!
Alien407-06-2011 18:26:24 // 121978
ha az én 145ösömhöz is segítenél pár infóval akkor azt megköszönném
csak h ne offoljunk retekké mindent, így legyen a falamon a buli...aztán majd max bezavarunk ide egy review-t
köszönöm
/nem fogok leállni széthekkelni a kocsit, de azért megnézném h mit lehet megtudni belőle :D/
Peti 14607-06-2011 18:20:37 // 121977
csak nem tudom, hogy melyiket válasszam...
vajon a tk. esetében mennyit adnak? kérdeztem a biztosítót... holnap kell érdeklődnöm...
H@nß07-06-2011 18:12:27 // 121976
Képek alapján nem szép, de azért annyira nem is tűnik vészesnek.
Peti 14607-06-2011 18:09:14 // 121975
no ez a fickó nekem kivétel volt szerencsére...
egyébként ez az egyezségi összeg lenne, de választhatom a totálkáros verziót is.
még nem döntöttem...
H@nß07-06-2011 18:02:18 // 121974
Öcsém 4es golfjába januárban csattantak bele hátulról.
Hátsó lökös KO, bal hátsó elem rácsúszott az ajtóra,festék lepattogzott róla, kipufogó rendszer elmászott (eltört).
Csomagtér ajtót nem lehetett zárni (hátulját húzatni kellett kicsit)
Bal hátsó lámpa tarófülei is megadták magukat.

Erre kapott 92e szal 156e nem is rocc (sztem)
--------------------------------------------------------------------
Ott voltam mikor a kárfelmérő mondta a tételeket.
Azt mondja:
- kipufogóra írok 1h javitíási költséget
mondom "mi???"
- már rozsdás volt a cső, előbb-utóbb eltört volna
- jaaaaa...... ha a szuvas fogadba beleb@aszok 1et akkor az is kiesik, amúgy lehet h bírná még 3 évig >:| :D

szemétláda banda (tiszt. a kiv., ha van)
Peti 14607-06-2011 17:42:23 // 121973
156 ezret akar adni a biztosító erre
érdekes összeg... de jobb mint a 146ezer :)
pb_07-06-2011 16:15:36 // 121972
Ejj, ejj.)))
PeterW (wares)07-06-2011 16:08:38 // 121971
Eddig nem irta vissza, de nem is baj ha visszairja, mert hulye fejjel nem irtam fel a hibakodokat:)
pb_07-06-2011 16:02:31 // 121970
Sajnos vissza fogja írni.
PeterW (wares)07-06-2011 16:01:38 // 121969
A motordiagnosztika?:)
PeterW (wares)07-06-2011 16:01:18 // 121968
ja, 3 hibakod volt benne.
Az egyik lambda, a masik szerintem levegokeverek, a harmadik meg nem tudom;)
Kitoroltem az osszeset, majd ha visszairja megnezem pontosan:)
Ferke07-06-2011 15:59:44 // 121967
Na, és dobott valamit erre a hidegindításkori parára???
Barni14707-06-2011 15:06:58 // 121966
Ezt így nem vágom. Mire is jó ez?
Barni14707-06-2011 14:07:24 // 121965
ja. de ott van mögötte a diag csati is.
PeterW (wares)07-06-2011 13:59:08 // 121964
Ciao Cartarsak,

talan most az egyszer en tudok masokon segiteni.
Sikerult talalnom egy software-t, amit egy lengyel srac irt Magnetti Marelli ECU-ra, es teszteltem az enyemen.

MUKODIK:)

http://iaw-scan.sourceforge.net/users.html

A cucc ingyenes, csak 2 kabel kell hozza. (a weboldalon leirja a srac, hogy milyenek)

Az en computerem tipusa:

IAW 8F.6B-090D-AD

Sok sikert!
Föckös07-06-2011 12:41:46 // 121963
nálam ez a jobb oldali lufi csatija volt
Elike07-06-2011 12:13:31 // 121962
Köszönöm szépen a válaszokat, keresem.

:)
Vikking 31107-06-2011 11:20:29 // 121961
Igény az vóna rá... :DDD
J-Imi07-06-2011 11:11:01 // 121959
Közben találtam képet róla, bekarikáztam a csatlakozót...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.