Forum >> 145-146
pb_16-01-2011 12:03:38 // 117008
Vagy épp a kasztnival van baj.
G-Burt16-01-2011 11:29:46 // 117007
havernak 45ből raktuk be.
Vikking 31116-01-2011 10:34:11 // 117006
Értem... És ez a Tipo 3 ajtós oldalablak - 145 rokonság mennyire lehet valós?
Bazsa14516-01-2011 10:25:30 // 117005
Vannak arra utaló jelek, hogy már cserélve volt.Köszi a segítséget esetleg elérhetőséged van az ügyes emberhez ?
Ferke16-01-2011 09:16:24 // 117004
Mer a 45/6-tal csak a padlólemez azonos, a tipo/tempra/155 meg a héjazatot leszámítva szinte 100%-ig ua. A tempra/155 koppra ugyanaz, a tipo csak a c oszlopig, a 45/6 viszont a küszöbtől felfelé már módosult.
Vikking 31116-01-2011 08:29:41 // 117003
Natessék... Ez milyen hülyeség...:) Ha az 55be jó volt, ide ménem?:)))
Ferke16-01-2011 07:40:04 // 117002
Volt már cserélve? Ha igen, akkor azért repedhetett meg, mert szarul rakták be. Ha kell, Budaörsön van egy nagyon ügyes ember, akire rá lehet bízni.
Ferke16-01-2011 07:38:20 // 117001
A 45/6-nak más a szélvédője:(
Ferke16-01-2011 07:37:28 // 117000
Helyes, ez jó hír:))
pb_15-01-2011 23:10:36 // 116999
Jah, én írtam.)
Szabeee15-01-2011 22:42:18 // 116998
mondjuk amit sajnálnék az a motor... most vagyok generál után és úgy néz ki, hogy nagyon jól sikerült... bár még bejáratós és kb 200 km-t ment, de hiba nélkül, jól reagál a gázra, van húzása stb stb....
Szabeee15-01-2011 22:39:20 // 116997
nekem az a lényeg, hogy május 28-ra eljussak épen :D mondjuk vannak technikai nehézségek... az ütéstől elment a kormánymű.... olyan, mintha nem lenne szervóm, a lámpa majdnem többet világít hátra, mint előre, kellene egy új légbeömlő a sofőr ajtajára, mert tavaly apám erősnek érezte magát, új ülés.... mondjuk tzoli155 bontott ti-jéből, kell kormányt, váltógombot bőröztetni, de a legnagyobb probléma: padlólemez foltozás.... a homlokfalam olyan, mint a szita.... abból is kellene új, stb stb stb.... szörnyű problémák... el akarom adni és venni újat... (1.8 TS) a lökhárítóról nem is beszélve :)
Vikking 31115-01-2011 22:30:08 // 116996
:D Ez biztos :D Nekem az egyik úgy hagyta el magát, hogy meg se lett, ehelyett vettem az unixban 1700-ért újat, a másikon gondoltam megnézem, hogy kell kiszedni, erre nem elengedte magát az is ? :D Annak megvan a burája, majd alkalomadtán visszaragasztom...
Szabeee15-01-2011 22:23:27 // 116995
hát, ha valaki fekete indexet akar, nem sokat kell erőlködni a leszedéssel :)))
Vikking 31115-01-2011 22:11:33 // 116994
Őőőő... az olyan :D
Szabeee15-01-2011 22:06:46 // 116993
lehet akkor, amikor valamelyik előző tulaj lezúzta a bal oldalát, akkor törhetett el az is, mert amikor vettem ki az indexet, a búra a kezemben maradt..... úgy néz ki, mintha pillanat-ragasztóval lett volna összefogva....... no comment
Szabeee15-01-2011 22:03:47 // 116992
az bal oldalon billeg.... össze-vissza..... akkor új lámpa? jeahh :)
dfg (Tanárúr)15-01-2011 22:03:03 // 116991
ja igen, amúgy a lámpa hátsó részén van egy tools csavar, azzal lehet állítani..
J-Imi15-01-2011 22:01:10 // 116990
Sajnos valószínű akkor, hogy a magasságállító műanyagok elvannak törve.
dfg (Tanárúr)15-01-2011 22:00:37 // 116989
ha billeg a belseje, akkor már sehogy...
dfg (Tanárúr)15-01-2011 21:58:42 // 116988
dehogyis...
Szabeee15-01-2011 21:49:48 // 116987
Hello!
Hogyan lehet magasabbra állítani a lámpákat? mert próbáltuk.... nézegettük, de valahogy semmit nem sikerült... konkrétan este nem merek vele menni, mert nem látok semmit! tudtok segíteni?
Hogyan lehet magasabbra állítani a lámpákat? mert próbáltuk.... nézegettük, de valahogy semmit nem sikerült... konkrétan este nem merek vele menni, mert nem látok semmit! tudtok segíteni?
mreni15-01-2011 20:48:09 // 116986
Annyiból egy nagyon komoly motorgenerál kijönne már:D
Meg nekem amúgy sem olyan gázos ez a motorcsere:)
Meg nekem amúgy sem olyan gázos ez a motorcsere:)
J-Imi15-01-2011 20:42:35 // 116985
akkor érhető, hogy hagyod a fenébe:)
mreni15-01-2011 20:33:13 // 116984
vagy 1,5 év alatt és kb 8-900ezer Forintért talán sikerülne.:)
J-Imi15-01-2011 20:31:16 // 116983
egyébként van arra lehetőség kicsiny kis hazánkban, hogy legalizáljunk egy ilyen átalakítást? Vagy esély nélkül több év utánajárás?:)
mreni15-01-2011 20:22:46 // 116982
relatíve igen:D,csak nem épp szabályos,de ma ebben az országban már mi az?:D
J-Imi15-01-2011 20:17:41 // 116981
Nekem EGR ki van iktatva illetve a katalizátor is csak a látszat kedvéért van fent, bele már nincs meg:) Utána meg már csak egy sportdob van. Ugyan nem nevezhető sportrendszernek, valamelyest biztosan könnyebben áramlik a kipufogógáz, de semmi érezhető változás :)
Jorjie15-01-2011 20:16:24 // 116980
Nekem gyári minden. Azt mondják minimális tuningot minden motor elbír, mert gyárilag "van benne hagyva". Bár én, ha már belenyúlok, akkor mindenképpen szem előtt tartanám az üzemképességet, az tuti. De a relatíve legegyszerűbb tuning mrenié :-)))
mreni15-01-2011 20:16:13 // 116979
Fizetett végül?
dfg (Tanárúr)15-01-2011 20:13:09 // 116978
Én értettem pejoratívan. :D tényleg jó, mint szerelő, de mint ember egy gerinctelen féreg.
Axl Trans15-01-2011 19:12:16 // 116977
Ha te mondod..
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2011 18:27:35 // 116976
Esetleg olyan mint EGR és katalizátor offolás javítana a helyzeten? Esetleg van valakinek sportrendszer az autó alatt? Tapasztalatok?:)
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2011 18:21:13 // 116975
Neked/nektek meg van emelve a nyomásotok vagy gyári beállításokkal mentek? Ez a pici megnövelés ez pontosan mit jelent? 1,1-1,2 bar? Adagolóelemek gyáriak? Porlasztók is gyáriak? Turbo bírja a nagyobb nyomást? A hengerfej nem lesz hajlamosabb a repedésre?(mert ugye hengerfeje az szeret repedni)
pb_15-01-2011 17:41:41 // 116974
Ha jo a hutesrendszer minden Leme, akkor teljesen mind1, hogy oreg vagy fiatal, nem forr fel a viz.
Ferke15-01-2011 14:13:33 // 116973
A jó szerelőt nem pejoratívan értettem. A jó szerelő az, a szokásos "jó szerelő" tulajdonságokkal rendelkezik, és emellett nem ég le az autód. :))
Axl Trans15-01-2011 12:49:04 // 116972
Még talán annyit, hogy főleg dugóban, fél szemed a vízhőfokmérőn legyen, ha baj van, meg tudj állni, mert ha a lámpa kigyullad már késő. Öreg autóknál a hűtés amúgy is neuralgikus pont. És értelemszerűen a vezérlés, de az minden típusnál fontos. Ha teszitek vissza a nfejet azt is cseréljétek sztem.
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2011 11:31:34 // 116971
Köszönöm szépen a tanácsokat:) Hát igen hétköznapi használatra kell,mert a tanulói fizetéssel nem engedhetem meg magamnak egy erősebb benzines fenntartását:)
Jorjie15-01-2011 09:18:27 // 116970
Csatlakozom J-Imi hez, ez a motor nagyon egyszerű konstrukció, cserébe kevés a hibalehetőség. Alapdolgok betartása esetén (amit J-Imi is írt plusz, hogy taposás után nem állítjuk le egyből, hanem kicsit visszahűtjük a turbót) tényleg kimegy a világból. Nem a legerősebb motor, nem is a legcsendesebb, de hétköznapi használatra tökéletes. Fogyi nálam 6 és 7 között bármi :-))
Tuning: ennek már én is utánaérdeklődtem. Van egy lájtosabb verzió ami némi turbónyomásemelés (ha nem bírja akkor csere nagyobbra vagy VGT-re) és az adagoló beállítása a turbónyomáshoz. Vagy a hardcore verzió: hatalmas turbó, kovácsoltvas dugók, hatalmas adagoló, hatalmas összeg, soksoksok nyomaték :-D
Tuning: ennek már én is utánaérdeklődtem. Van egy lájtosabb verzió ami némi turbónyomásemelés (ha nem bírja akkor csere nagyobbra vagy VGT-re) és az adagoló beállítása a turbónyomáshoz. Vagy a hardcore verzió: hatalmas turbó, kovácsoltvas dugók, hatalmas adagoló, hatalmas összeg, soksoksok nyomaték :-D
J-Imi15-01-2011 08:49:10 // 116969
Üdv!
Az a motor egyszerű mint a faék, víz meg olaj legyen benne, hidegen ne pörgesd és kimegy a világból...:)
Az a motor egyszerű mint a faék, víz meg olaj legyen benne, hidegen ne pörgesd és kimegy a világból...:)
Vikking 31115-01-2011 08:41:14 // 116968
Mintha az rémlene, hogy az olcsóbb valamivel...
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2011 00:58:19 // 116967
Sziasztok!
2010 decemberében sikerült beújítanom egy 145TD-t,1.9-es Tipo motoros.Van valami amit mindenféleképpen tudni kell róla? Gyenge pont?Mire kell nagyon figyelnem?És ha egy picit szeretném megpiszkálni hogy jobban menjen mit érdemes vele csinálni hogy ne menjen nagy mértékben az élettartam rovására?
Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: 145Td
2010 decemberében sikerült beújítanom egy 145TD-t,1.9-es Tipo motoros.Van valami amit mindenféleképpen tudni kell róla? Gyenge pont?Mire kell nagyon figyelnem?És ha egy picit szeretném megpiszkálni hogy jobban menjen mit érdemes vele csinálni hogy ne menjen nagy mértékben az élettartam rovására?
Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: 145Td
G-Burt15-01-2011 00:32:30 // 116966
100%ig jó nekünk, sőt a 3 ajtós tipo ajtóüvege is ugyanaz mint a 45-é
Azzurro14-01-2011 22:28:53 // 116965
Úgy néz ki, meg van aki csinálja!!:-)))Már csak az időpontot kell lebeszélni.:-)))Ja, és remélem utána jó lesz a vas.
Azzurro14-01-2011 22:26:04 // 116964
Nekem tavaly volt a szélvédőcsere 33db ezredesbe.:-((Az üveg 15.000Ft + a munkadíj.Ennyire lehet most kb számolni.:-))
dfg (Tanárúr)14-01-2011 21:49:59 // 116963
Én találtam egy jó szerelőt, most nézd meg hogy néz ki a ti-m...
Vikking 31114-01-2011 19:57:42 // 116962
(A 155ökben ugyanaz a szélvédő, mint a tipokban, az talán kevésbé fájna, HA az is jó nekünk, de ezt nem tudom biztosan. Utána kell mérni...)
Bazsa14514-01-2011 18:13:41 // 116961
De nem fogom megúszni mert idén műszakira kell vinni majd a vasat és már az első repedés miatt is jobban fájt a műszaki :)
Bazsa14514-01-2011 18:08:00 // 116959
Van egy olyan érzésem, hogy fájni fog :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
261
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?