Forum >> 145-146

Szabeee30-07-2010 21:43:51 // 110658
kösz szépen!
Azzurro30-07-2010 21:42:43 // 110657
2.0TS-hez 14e volt, tavaj télen.:-))
Axl Trans30-07-2010 21:25:47 // 110655
Kérdezd Erhard242-őt.
Szabeee30-07-2010 21:19:42 // 110654
az nem zavar.... de én amit néztem egy helyen, átszámítva 15 300 Ft
Axl Trans30-07-2010 21:17:39 // 110653
Azt nem tudom, de viszonyításnak jó. Igaz ezt még a forintzuhanás előtt volt.
Szabeee30-07-2010 21:05:35 // 110652
1.4 TS klíma nélkül
Axl Trans30-07-2010 20:55:52 // 110651
Klímás TD-hez 8 e.
Szabeee30-07-2010 20:51:38 // 110650
Hello!

Érdekelne, hogy ti, ha szükség volt rá, mennyiért szereztetek termosztátot?
Azzurro30-07-2010 18:59:26 // 110649
Az nagyon sajnálatos dolog.Szinte hihetetlen!!!Nehéz ilyet elhíni.:-)))
dfg (Tanárúr)30-07-2010 18:51:08 // 110648
nekem pl selenia után kellett motort generálozi...
Ricsi146TI30-07-2010 18:46:57 // 110647
Selenia Racing-ot eszi... nagyon... :S Ezért kipróbálom most ezt. :]
Azzurro30-07-2010 18:42:11 // 110646
Jó kis olaj!!:-)))Mondjuk én nem Alfába használtam.Nekem semmi gondom nem volt vele.Én Alfába nem raknék Castrol, de más fajtát sem, csak kizárólag Seléniá-t.
De én már túl vagyok egy motor generálon.:-(((
Otto30-07-2010 18:38:55 // 110645
Csak jó lehet...
Hívj fel, mondok árat!
Ricsi146TI30-07-2010 18:16:17 // 110644
Srácok, Castrol Edge Sport 10w60... tapasztalatok? :] És ki tud olcsóbban szerezni több db 4literest? :)))
Vikking 31130-07-2010 17:32:49 // 110643
Ábzolúte egyetértek :D

De télleg. Nem rossz egy német vas sem, csak nincs benne semmi élet...
Vikking 31130-07-2010 16:46:30 // 110642
:))) S turbo igaz?! :D Nem csak sima túró :P
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 15:53:03 // 110641
Ebben dizájnügyileg egyetértünk. A Julis műszakilag viszont nagyon top! Egy normális kasztnival kéne :-)
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 15:51:27 // 110640
Részemről inkább Fiat, mint VW. Az olasz vasaknak van valami hangulatuk, érezni rajtuk egy kis mediterrán lazaságot és főleg stílust. Egy német (főleg VW) autón csak a nyers kigondoltságot látod. Még a stíluselemek is olyan stílusoskodó kiszámolt vonalak, csak épp a kótázást nem hagyták benne. Legalábbis nekem ilyen érzésem van, amit marketinggel erősítenek is. És közben semmivel nem találom minőségibbnek a többinél. Érzetet gyártanak profin, mert tudják, hogy ezzel lehet elhitetni a kispénzű átlagpógárral, hogy ők igen, egy precíz, német presztizsautót vettek. Profizmus, de számomra stílustalan és dögunalmas. Egy Grande Punto valahol meg még mindíg megfog, mint ahogy egy Bravo is. A Linea 1.3mjet meg az ideális családos autó volna, ha az emberek valami fura oknál fogva át nem siklanának a puszta létezése fölött. Inkább vesznek táliját meg dévó aveót.
És néha tényleg engem is felb@sz, amikor már 40-50km-t kátyus szar úton rázkódok, kopog szerencsétlen stabszilent, felüt a futómű. Igen, ilyenkor egy Fósvágen baromi jó autónak tűnik, abban érzet van, ilyen nyers hangokat nem engednek eljutni a füledig. Aztán jön a meglepi, amikor autópályán a piroscsíkos orrú Golf GT nem bírja kanyarsebességgel a vén csotrogány dízelalfát, emelkedőn meg "bebőrzik a szeme". No és ilyenkor megsimogatom a műszerfalat, és lesz@rom hogy Tipo utód..:-)
Föckös30-07-2010 15:29:03 // 110639
no azt én sem :-)
de...

az én szememben sem a Mito, sem a másik nem Alfa...
Selmak30-07-2010 15:19:53 // 110638
Na mert a Jürgen fog? Átmatricázott golfot, polot, passatot köszönöm nem kérek.
Föckös30-07-2010 15:15:45 // 110637
Nem jó hozzáállás, ha eladják jürgennek, akkor van sansz az Alfás formára, a német precizitással.
Ha nem adják el jürgennek, akkor marad ami most.
azaz el van adva a Fiatnak, és kb 15 éve nem sikerül olyan Alfát gyártani, amire azt mondanák, óóóó ez egy Alfa!
Tudod, mint régen...

Úgyhogy ha eladják jürgennek akkor sem Alfa, meg ha nem adják el akkor sem.

meg is lehet kövezni:-))
Sajna az én autóm is csak egy ráncfelvarrott Tipo...
Selmak30-07-2010 14:59:32 // 110636
Ha eladják a Jürgennek akkor az alfa se lesz az.
Föckös30-07-2010 14:08:58 // 110635
de aaaaz nemAlfa:-)
Föckös30-07-2010 14:08:40 // 110634
és neked van igazad
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 14:07:49 // 110633
Coupe Turbo...nem farigcsálnám sehova azt a motort, ha ott van készen a tökéletes élményautó..:-)
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 14:06:22 // 110632
Szóval vén vagyok mint az országút mi? :-) Nem nem..csak türelmes...és gyüjtögetek... és egyszercsak veszek valami olyat, amire senki nem számít...addig meg ijesztegetem a népeket a kistraktorral :-)
Föckös30-07-2010 14:05:32 // 110631
nekem is egyébként az álom beteljesülése lenne, egy 2000 évj 145ös kaszni, egy 20VT motorral, na azt nem nagyon akarnám eladni.
az álmok meg azért vannak, h megvalósítsák őket:-)
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 14:03:57 // 110630
Igen én is kibírnék egy kettőfeles Forester turbot :-) Nálam ott indul a bokszermotor a köbcenti és a benzinüzem... :-P
Föckös30-07-2010 14:03:40 // 110629
nem megbántásból, de egyértelműen látszik, hogy ez az érett, családos férfi és az ifjú titán beszélgetése:-)
Vikking 31130-07-2010 13:57:35 // 110628
:D Igen: "Boxermotor, 1.5 szörös szorzó, 1.8-as vagy 2.0-ás hengerűrtartalom kétszeres szorzó, benzinüzem ötszörös szorzó. Fogyasztás 0-val szorozva."

Ki lehet hozni a győztest könnyedén :D
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 13:55:42 // 110627
Nem is akarlak én semmiről meggyőzni, kinek mi. Nálam sem csak a spórolás volt szempont. Ha az általam sokat emlegetett 5 hengeres 2 literes motor lett volna 146-ban, akkor csak az és semmi más.
De javaslom, hogy tisztázd magadban az elvárásaidat, mert csak azért venni és fenntartani egy lerobbant régi dízelautót pluszban mert kicsit fogyasz, nem hangzik logikusan. Egy plusz autó fenntartása van annyi, mint amit a fogyasztáson nyersz és igazából egyik sem lesz kihasználva. És még utálni is fogod amivel közlekedsz, aminek végképp nincs sok értelme. Én csak ezért javasoltam a dízel Alfát.
Boxert sem vezettem, TD90-et sem, úgyhogy ezügyben nem vagyok kompetens.
Egy autócsere semmiképp nem számít költséglefaragásnak, az elején mindenképp ráköltős. Attól is függ, mennyit mész évente. Ki kell okosan, elfogulatlanul számolni :-D
Vikking 31130-07-2010 13:15:05 // 110626
(Zárójel kinyitva, ha valaki mutat egy leszedett keréknél készült fényképet, megmutatom, de én nem találok :D )
Vikking 31130-07-2010 13:11:44 // 110625
Hát ez meg a másik... Hogy a spórolás sem mindenható...
Nézegettem a TD 146-osokat, de a boxer nagyon más érzés, összehasonlíthatatlan...

Szóval még nem tudom hogy lesz, de a költségekből most muszáj leszek lefaragni egy kicsit..... Sokezígy.
Vikking 31130-07-2010 13:10:00 // 110624
(Nem, még nekem sincs benne felső lengőkar :DDDD)
Vikking 31130-07-2010 13:09:41 // 110623
Tudod ami a csillapító - rugó mellett van, nemtom mijaneve... :D Ilyen kis gumi szar... Ottan fönt :D
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 13:09:13 // 110622
Nagyon szutyok autót venni mi értelme? Én már rájöttem, hogy csak a hangja miatt benzinest tartani hétvégi autónak több mint luxus. A dízel Alfa meg egy tökéletes kompromisszum. Csendes, nyomatékos, alig eszik, és túl sok baja nincs. Mindezek mellett Alfa, tehát kegyetlen kemény futómű, precíz kormány, harapós fékek. A kanyarban teljesen jóindulatúan viselkedik, nem igazán érzem az orrnehéz dízel effektust.
Én nagyon megszerettem az biztos. Ha meg majd én is ott járok, hogy nem kell kompromisszumokat kötni, akkor más felé fogok gondolkodni....:-)
Föckös30-07-2010 13:07:36 // 110621
felső???
mivan?
Föckös30-07-2010 13:06:33 // 110620
hámondtam h nagyobb lökethosszal!
:-)
Vikking 31130-07-2010 13:03:39 // 110619
No akkor majd valami ilyesmit kitalálunk, hasznos lenne ha ezzel sem lenne gond... :)
Vikking 31130-07-2010 13:02:56 // 110618
:DDDDD Ezt kikérem magamnak :D

Én látens milliomos vagyok! :DDDDDDDD

Nagy nyomaték, sok lóerő, nagy fogyasztás! :D Az igazi ez lenne :DD

De ha sok a lóerő, már nyomaték sem kell! :P

(Amúgy mostanában elég komolyan gondolkozom valami nagyon olcsó nagyon keveset fogyasztó nagyon szutyok autó megvételén... Uno 1.3 D vagy ilyesmi... )
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 12:59:46 // 110617
Te látens dízeles vagy amúgy, csak nem akarod belátni. Nagy nyomaték kell, kicsi fogyasztással...:-))) Kazettán beteszed egy Impreza hangját,oszt' le van rendezve a bokszerhang :-P
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 12:51:21 // 110616
Lehet, nekem így volt cserélve 110e km-nél(?) Valahol vétel után nem sokkal. Most kezd már terpesztős lenni a futómű, de még nem kopog, nem nyekereg (185e km).
A titkot elárulata a szerelőm. Úgy kell visszapréselni a szilenteket, ahogy a gyári állapotban állt. Kb keréken álló autónál legyen csavarodásmentes. Ha a mostani jól van rajta, meg kell jegyezni, hogy hogy áll. Állítólag ennyi a hosszú élettartam titka, nomeg nem ütni vágni :-)
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2010 12:46:01 // 110615
Én még mindíg a2l-es 5 hengeres Fiat blokkot fájlalom. Turbo nélkül, vagy turboval, ez már részletkérdés :-)
dfg (Tanárúr)30-07-2010 12:09:48 // 110614
és ne felejtsük el, hogy több ccm-el... sokkal többel. :D
szasza(SW)30-07-2010 11:41:32 // 110613
Boldogat neked!!!!!:)Csak miattad van!:))))
Vikking 31130-07-2010 11:40:40 // 110612
Hát ja, meg enne mellé sztem vagy 13-15 litert :)))
Föckös30-07-2010 11:34:56 // 110611
boxer kéne 16 szeleppel, nagyobb lökethosszal, meg mindkét oldali vezmóddal (húhh 4db vezmód?)
sztem elég szépen muzsikálna, 150+pacival és elég komoly nyomatékkal:-)


külön infó:
nagyon kedvesek a fijjúk, hogy végre kultúráltan kommunikálnak egymással, nem tudom, h békítőshow volt-e, vagy csak ez tőlük a 30. szülinapi ajándékom, de nagyon köszi, sztem ez nem csak nekem tetszik:-)

(akinek nem inge...)
Vikking 31130-07-2010 10:58:16 // 110610
A 8V-ben sosem romlik el a vezmód :)
Kepasz30-07-2010 09:40:16 // 110609
Üdv!

Tudja valaki hogyan lehet kibányászni 146-ból a kuplung adóhengert?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.