kimentem megnézni az előbb rómeót hogy miújság vele. mondom rápróbálok egy indításra! hátha NEM indul... :D na nem is indult ... meleg még a motor
motorháztető kinyit, nézelődtem, és egy csatlakozó szét volt csúszva ... ott a baloldali tornycsapágyon valan valami izé ... na azt összedugtam, de még minidg nem indult. LEcsaptam motorháztetőt, aztán meg beindiult... furcsa kis jószág :)
Forum >> 145-146
cortx19-09-2009 22:19:47 // 99858
cortx19-09-2009 21:33:24 // 99857
picit :$ ... előzni kicsit óvatosabban kell... de hamar meg lehet szokni!
szasza(SW)19-09-2009 21:29:02 // 99856
Nem rossz a rossz oldalon ülni?:)))
cortx19-09-2009 21:28:09 // 99855
thx az infót
szasza(SW)19-09-2009 21:27:22 // 99854
Azt tudsz itt az amorén olcsó pénzér venni.Otto vagy ell kartárstól akár:)
cortx19-09-2009 21:24:27 // 99853
az antennám viszont letört a géppi autómosóban :( nem tudtam leszednmi így csak lehajtottam teljesen de eltört a tövében sajna
szasza(SW)19-09-2009 21:23:15 // 99852
Hát igen egy márkaszervizbe nem szerelnek meg semmit,csak cserélnek:)))
cortx19-09-2009 21:14:32 // 99851
Már kaptam is tanácsot! meg is látogatom. Na nekem már 2-300.000ezrekről beszéltek a fiat szalonban közbemeg 8ezer forintért egy megszakadt áramkört javított meg a szerelő...
szasza(SW)19-09-2009 21:10:56 // 99850
inkább egy elismert alfához értő szakit keres.Olcsóbb is általában mint a márkaszerviz.Kérdez meg pár alfást a környéketeken kihez érdemes vinni.A légzsák nekem három éve világit:)))
Mulder19-09-2009 21:05:43 // 99849
Ha lehet, messziről kerüld el őket:)
cortx19-09-2009 21:00:26 // 99848
Rendicsek. Köszi a tanácsot!!! (amúgy világit a légzsák ikon is a műszerfalon, de az kevésbé zavar egyelőre).
De ugye nem muszáj a FIAT szalonba vinnem hogy kiolvassák?, mert ott nagyon csalódtam az ott dolgozókban.
De ugye nem muszáj a FIAT szalonba vinnem hogy kiolvassák?, mert ott nagyon csalódtam az ott dolgozókban.
szasza(SW)19-09-2009 20:54:19 // 99847
Érdemes!Főleg,ha most vetted legalább az elektromos cuccokat le tudod ellenőrizni,hogy jól működnek-e.:)
Mulder19-09-2009 20:54:04 // 99846
Egyszer nekem is eljátszotta, hogy nem indult be(nem világított semmi). Négyszer próbáltam, majd kinyitottam a motorháztetőt és beindult.........azóta nem csinált hasonlót:)
Csatlakozom Szaszához. Told, vagy vezesd el a legközelebbi alfa szakihoz aki ki tudja olvasni.
Csatlakozom Szaszához. Told, vagy vezesd el a legközelebbi alfa szakihoz aki ki tudja olvasni.
cortx19-09-2009 20:50:01 // 99845
értem... akkor elvitetem kiolvasni a computert. És nekemis így van, hogy meleg motornál nem indul elsőre... csak vagy 5-6odikra
szasza(SW)19-09-2009 20:43:49 // 99844
Nekem kinyomott kuplungnál guruláskor állt le.Meleg motornál nem indult elsőre.Egy pár perc a kiolvasás és abból legalább tudod minden ok-e akkor érdemes mindent végignézni.
cortx19-09-2009 20:40:19 // 99843
Miért, neked is volt ugyanilyen problémád???
Más: mentem lemosni az alfát, és jött szemben egy fekete alfa romeo és villogott meg intett is ... annyira jól esett!
Más: mentem lemosni az alfát, és jött szemben egy fekete alfa romeo és villogott meg intett is ... annyira jól esett!
szasza(SW)19-09-2009 20:38:01 // 99842
Főtengely,vagy vezérmű tengely jeladótól is lehet.Nekem a másodiktól volt.Villamoságisnak elvileg kell lenni-e computerének amivel kitudja olvasni az autó computerét.Tárol minden hibát és törölni is célszerű ha megszünteted.
cortx19-09-2009 20:30:09 // 99841
NE haragudjatok, de nem igazán vagyok még otthon ebben a témában. Szóval hol/hogyan tudom kiolvasni/olvastatni a computert? (comp=ECU?)
Másik: a főtengely fordulatszám jeladó miatt lenne az hogy néha nem indul be? valamilyen védekezési mechanizmus? THX
Másik: a főtengely fordulatszám jeladó miatt lenne az hogy néha nem indul be? valamilyen védekezési mechanizmus? THX
szasza(SW)19-09-2009 20:22:13 // 99840
Csatlakozom Wargihoz szerintem is valamelyik tengely jeladóra tippelnék!
szasza(SW)19-09-2009 20:15:04 // 99839
olvastasd ki a compot!!Vagy játszhatod ezt végtelenségig:(
cortx19-09-2009 20:08:09 // 99838
na szuper!! :( megint leállt az alfa du. mint régen. hosszabb autókázások után hazajövök, leparkolok, fél óra múlva belülnék és nem indul(világít a piros injektor ikon) ... vagy 7-8szor próbálkoztam meg pumpáltam is a pedált mire beindult ... nemtudom mi lehet ez... de legalább már VAN AMIKOR BEINDUL!!! valaki segítsen!!! Thx
GT Ɨ|ѯ19-09-2009 19:17:44 // 99837
nem,de már el is kelt:-)
Axl Trans19-09-2009 18:04:49 // 99836
A lényeg, hogy jó és nem volt horror áron!
cortx19-09-2009 17:36:36 // 99835
egyébként gyárilag fekete vagy le van fújva?
cortx19-09-2009 17:35:34 // 99834
Úristen! ... valami áramkör megszakadt az elektronikában, és az blokkolt mindent... 8ezer forint volt ... :D de legalább végre hajthataom a picikét :)))már ki is takarítottam, le is mostam!!!!
Jata19-09-2009 17:31:17 // 99833
Nem jössz kaposra?
GT Ɨ|ѯ19-09-2009 17:30:13 // 99832
postával 3pénz:-)
no Kapos
no Kapos
Jata19-09-2009 17:27:16 // 99831
2e be elhozhatnád Kaposra! Áll az alku? :)
GT Ɨ|ѯ19-09-2009 17:24:14 // 99830
Axl Trans19-09-2009 16:41:38 // 99829
Kíváncsi vok.
cortx19-09-2009 14:48:50 // 99828
a téma TÁRGYTALAN!!!!!!!!!!! KÉSZEN VAN AZ AUTÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :'( :'( most megyünk érte!!!!! írom majd a jelentést!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! köszönöm a segítséget mindenkinek
WarbiRunner (Gyuri)19-09-2009 14:47:03 // 99827
A Code lámpa továbbra is világít, és úgy nem indul be? Vagy csak az injektor lámpa?
Axl Trans19-09-2009 14:12:47 // 99826
Átforrósodik a láb és ilyen színű lesz. Azért merem mondani, mert nekem volt gondom a venti II.-es fokozatának reléjével, ugyanilyen színű volt. Az végül egy testelési probléma volt.
cortx19-09-2009 14:07:06 // 99825
Ez inkább ilyen oxidáció jellegű lerakódás volt rajta. kék színű!
Axl Trans19-09-2009 13:59:25 // 99824
Ahogy leírtad a kiszedett relé lábainak színét, az nagyon olyan mintha baromira túlmelegedett volna. Erre utal az is, hogy a másik kettő aljzata beletört. Valószínű, hogy elporladtak a melegtől. Nem tudom ez a három relé miért felelős, de az az érzésem, ott valamiért nagy volt a forróság.
cortx19-09-2009 13:10:24 // 99823
A relét már helyreállították. Beröffenés meg sajna nem fog menni... valamitől képtelen beindulni.... pedig forgatja a motort amikor próbálom! Csak már mindig cserélgetni kell az akksit mert leszívja a sok próbálgatás. Meg gondolom nem is igazán tesz jót neki. :(
WarbiRunner (Gyuri)19-09-2009 12:57:56 // 99822
Hali! Csak egy tipp, nem biztos, hogy összefügg a CODE és az injektor ikonocska felvillanása. Elsőre jó volna helyreállítani azt a relét, amit megbolygattál (ha még nem történt meg), de gyanítom, hogy a leállásnak nincs köze az immobilizerhez. Az inkább főtengely fordulatszám jeladó lesz. Legjobb lenne persze ha beröffenne és ki tudnátok olvasni a computert, hogy az mit mond.
cortx19-09-2009 12:13:15 // 99821
Van egy kis gáz az autómmal! Kint vettem Angliában használtan. Egyetlen kulcsot kaptam hozzá. Megvettük és másnap próbáltam volna indítani a kocsit, nem sikerült... injektor lámpa és a CODE lámpa világított a műszerfalon. Rá kb. egy óra múlva megpróbáltam megint, és akkor beindult! aztán mindig indult a kocsi mindaddig míg mentem az autópályán és egyszer csak leállt a motor (az injektor lámpa folyamatosan világított a műszerfalon) :D ... vicces de leállt ... lehúzódtam a megállósávra. próbáltam indítani az autót, de ismét nem akart(injektor lámpa nem távozott a műszerfalról). aztán 20 percig próbálgattam kb 3-4 percenként mire egyszer csak eltűnt a műszerfalról a piros injektor ikon és beindult!!!Ekkor a sárga CODE lámpa nem világított, csak akkor amikor legelőször csinálta ezt. Ez még ott volt kint Angliában. aztán rá napokkal megrizikóztuk és elindultunk vele haza. Végig Angliában nagyon szépen ment, semmi baj nem volt, aztán egy benzinkúton tankoltam Belgiumban és a tankolás végeztével indítottam volna az autót, de ISMÉT nem indult(ismét piros injektor visszajelző a műszerfalon, CODE felirat NEM!). Na félretoltuk a parkolóba, vártunk 20 percet aztán pöcc röff.. simán indult. onnantól kezdve egész Miskolcig semmi baja nem volt, pedig többször is tankoltunk vagy megálltunk útközben. Hazaértünk és itthon is csinálta hogy néha-néha nem indult(szintén csak az injektor lámpa világított, aztán mikor eltűnt akkor beindult az autó) ... aztán a szokásos várakozás és indulás... már nagyon aggasztott a dolog, így elkezdtem neten kutakodni, angol fórumra írtam és azt mondták hogy valószínűleg a relédobozban a motortérben van a gáz. Hát megnéztem a 3 piros relé közül a jobb szélsőt, azt javasolták hogy nézzem meg nem korrodálódott-e. Hát teljesen piszkos volt, ilyen kék színű vízkőszerű galvános lerakódás volt a relé villáin. Éppen egy ilyen nem indulós sztoriban voltam mikor kiszedtem a relét. megreszelgettem, megtakarítgattam, visszatettem és rögtön beindult az autó. Nem tudom hogy amiatt hogy megreszeltem, vagy egyébként is indult volna. Aztán mondom megtakarítom a másik két relét is! Rossz döntés volt. húztam ki a középső relét és kiszakadt vele együtt az aljzat is hová be kell dugni. a baloldalinál úgyszintén. Na innentől kezdve már a CODE lámpa is világított a műszerfalon az injektor lámpa mellett és azóta (1hónapja kb) nem indul be az autó. Több helyre is elvontattuk mindenhol azt mondták, hogy MESTERKULCS nélkül nem lehet vele mit kezdeni. Na mondom ez jó, nekemolyanom NINCSEN! A fiat szalonban már 2-300.000-es nagyságrendekről beszéltek hogy kell új motorvezérlő, új immobiliser egység, meg új kulcsok. Hát gondoltam annyit nem ér az egész. Aztán keresgéltem neten és találtam egy angol srácot, aki a sárga immo doboz alapján tud készíteni mesterkulcsot. Egyeztettem vele, ígyhát kiküldtem a motorvezérlőt, az immobiliser dobozkát (az a sárga) és az egyetlen kulcsomat. El is készült le is tesztelte összehangolta a rendszert (azért volt szükség a motorvezérlőre) , visszaküldte, van már mesterkulcsom és két sima kulcsom is. Visszatették az alkatrészeket az autóba, és elvileg indulnia kellett volna. Vagy reagálnia a mesterkulcsra. DE SAJNOS NEM!. nem tudok tanítani a mesterkulcsról, mert még mindig fennáll az, hogy a sárga CODE és a piros injektort ábrázoló visszajelzők világítanak a műszerfalon és nem alszanak el. A mesterkulcsra sem reagál! Ezekszerint nem a mesterkulcs hiánya okozta a problémát, hanem valami más elektronikai. Most az autót elvontattuk egy autóvillamosságiba és átnézik a vezetékeket, az áramköröket. Most éppen várok. Várok-várok. Óvatosan tessenek bánni a motortérben a relékkel! Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet az autómmal? :( pedig úgy megszeretem a 2000km alatt, nem szeretném ha a bontóban végezné.
cortx19-09-2009 10:24:42 // 99820
köszönöm a sok üdvözlő üzenetet!!!
DöSö19-09-2009 08:16:28 // 99819
TSáoooo! Jó talit nektek!!
Youri19-09-2009 08:14:12 // 99818
:-D
További szép napot,én indulok lassan fogadni a jóóóóónéééépet!!:-D
TSáóóóóóó
További szép napot,én indulok lassan fogadni a jóóóóónéééépet!!:-D
TSáóóóóóó
DöSö19-09-2009 08:11:45 // 99817
Ha nem tudtok mesélni,akkor tuti volt a buli!:-DDDD
Youri19-09-2009 08:09:37 // 99816
Ennyi!!:-D
Erről meg majd mesélünk.Ha tudunk:-D
Erről meg majd mesélünk.Ha tudunk:-D
DöSö19-09-2009 08:07:12 // 99815
A következöt tuti nem hagyom ki!!
Youri19-09-2009 08:05:58 // 99814
Köszönjük!!! TE meg majd jössz legközelebb!!!!!!!!!!!!!!!:-D
DöSö19-09-2009 08:05:17 // 99813
Üdv!
A Szolnoki tali résztvevöinek jo szorakozást a mai napra!
A Szolnoki tali résztvevöinek jo szorakozást a mai napra!
Youri19-09-2009 08:00:23 // 99812
Még bárki meggondolhatja magát,és elindulhat SZOLNOK felé..... :-D
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2009 23:35:47 // 99811
Egy rakás imbuszcsavar rögzíti. A műszerfal kárpit panelokat is ki kell pattintani, mert alatta is vannak. Semmiképp ne erőltesd, inkább keress még csavart, nehogy valami törjön. Lanciát szedtünk szét így látatlanban nemrég (fűtőradiátor csere :-S), elsőre lassan megy, másodjára félóra alatt az egész műszerfal lenn volt (merthogy egy csatit nem dugtunk be rendesen..persze legeslegbelül) :-))
Mulder18-09-2009 23:31:13 // 99810
Ciaó
Sok türelemmel:)
Sok türelemmel:)
oroszone18-09-2009 20:22:41 // 99809
szevasztok hogy lehet leszedni a közép konzolt,,?utastér
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
844
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?