De bunkó vagyok! :-(
Üdv Mindenkinek!!! :-)
Forum >> 145-146
131-07-2007 20:15:24 // 43708
131-07-2007 20:14:03 // 43707
Nekem is angol a 9-es, de elég jó elboldogulok vele, igaz van hozzá könyvem :-)
szasza(SW)31-07-2007 20:07:48 // 43706
Kerestem a 6-ot de nem volt:( így maradt a 12:)Lehet,hogy nem jutok vele semire de legalább meg lesz:)Most irom neroval remélem ez már müködni is fog nem úgy mint a tryál mert az meg se nyikant.
Kau31-07-2007 19:26:22 // 43705
Kérdezd meg csocsit. Neki nemrég volt szíjszakadása. Ha jól tudom 270-ből megállt...
Robi ( Sztanik )31-07-2007 19:25:45 // 43704
Persze Én feltételeztem, hogy Seriff kolléga ezt nem szeretné átélni.
Persze egy 8 000 Ft-os szíjjal kispórolható az élmény.
Persze egy 8 000 Ft-os szíjjal kispórolható az élmény.
Robi ( Sztanik )31-07-2007 19:18:52 // 43703
Nem-e ? 1 hónapja a Pirinél elsőre nem pont a jelre állította a srác a főtengelyt.
Akarták körbeforgatni, hát összeakadt. Ennyit a bemarásról.
Egy Nissan Sunny 1.7-es dízellel már Én ezt megjártam.
A károm.
1. Komplett szelepsor csere + szimering 14 000 Ft.
Ugyanis 3 szelep eltört, amin nem segít a szimering. : - ))
2. 1 dugó beszakadt, 1 pedig behorpadt. 42 000 Ft
3. Hengerfej síkolás, ezt megúsztam 2 000 Ft-ból.
A munkadíjért nem kellett fizetnem, mert haver a szerelő.
Viszont az egyik dugattyú ami túlélte a balhét, annak valószínűleg nagyon picit meggörbülhetett a hajtó karja, mert kb a feljavítás után 15 000 Km-el meghalt a moci.
A dugattyú szép lassan másik furatot készített magának, és elment a kompresszió.
A károm 570 000 Ft. Ugyanis ennyivel olcsóbban adtam el mint vettem. : - (
Viszont 1 év autó nélküliség után lett egy szép Alfám. : - ))
Japán autóktól elment a kedvem. 1 vízpumpa már 8 évvel ezelőtt is 30 000 Ft volt egy 10 éves szarba. Az izzító gyertya meg talán még a TS motor gyertya árán is túltett.
Ha viszont meg utángyártott gyertyát tettem bele, akkor meg 1 hónaponként szétégett.
Akarták körbeforgatni, hát összeakadt. Ennyit a bemarásról.
Egy Nissan Sunny 1.7-es dízellel már Én ezt megjártam.
A károm.
1. Komplett szelepsor csere + szimering 14 000 Ft.
Ugyanis 3 szelep eltört, amin nem segít a szimering. : - ))
2. 1 dugó beszakadt, 1 pedig behorpadt. 42 000 Ft
3. Hengerfej síkolás, ezt megúsztam 2 000 Ft-ból.
A munkadíjért nem kellett fizetnem, mert haver a szerelő.
Viszont az egyik dugattyú ami túlélte a balhét, annak valószínűleg nagyon picit meggörbülhetett a hajtó karja, mert kb a feljavítás után 15 000 Km-el meghalt a moci.
A dugattyú szép lassan másik furatot készített magának, és elment a kompresszió.
A károm 570 000 Ft. Ugyanis ennyivel olcsóbban adtam el mint vettem. : - (
Viszont 1 év autó nélküliség után lett egy szép Alfám. : - ))
Japán autóktól elment a kedvem. 1 vízpumpa már 8 évvel ezelőtt is 30 000 Ft volt egy 10 éves szarba. Az izzító gyertya meg talán még a TS motor gyertya árán is túltett.
Ha viszont meg utángyártott gyertyát tettem bele, akkor meg 1 hónaponként szétégett.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 19:13:26 // 43702
pontosan:-)
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 19:12:20 // 43701
az exe.file-al:-))
hőlégballon formájú az ikonja:-)
Nemsemmi mindjárt a 12-el kezdesz:-))
Magyarnyelvű legalább?
én ma telepítettem a 9-eset,de angol...
hőlégballon formájú az ikonja:-)
Nemsemmi mindjárt a 12-el kezdesz:-))
Magyarnyelvű legalább?
én ma telepítettem a 9-eset,de angol...
dfg (Tanárúr)31-07-2007 19:12:08 // 43700
vagy írd ki neroval, mint cd képet, és utánna lesz egy corel cd-d
dfg (Tanárúr)31-07-2007 19:11:17 // 43699
Tedi31-07-2007 19:10:46 // 43698
Pl Daemon Tools-zal, vagy Alcohollal, de bármilyen cd kép olvasó progi megteszi.
szasza(SW)31-07-2007 19:06:23 // 43697
Sziasztok!!
Kis helpet kérnék!!Torrentröl leszedtem a corel draw12-őt iso ban van azt mivel tudom megnyitni??
Kis helpet kérnék!!Torrentröl leszedtem a corel draw12-őt iso ban van azt mivel tudom megnyitni??
dfg (Tanárúr)31-07-2007 18:59:49 // 43696
és mi az, ami olyan qrva nagy bajt tud csinálni? elméletileg a dugóba nem érnek bele azelepek, mert bee vannak marva. éa ha beleér? nabumm. elnyom vagy 3-at, és síkolással, szelepszárszimeringezéssel, és szelepcserével 25. mást meg szerintem nem bánt. de van köztünk valaki, akinek alfán volt már ilyen gond, és opel asztmával éltem át.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:59:14 // 43695
Király vagy!:-))
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:57:23 // 43694
Posta csütörtökön.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 18:57:06 // 43693
bocsi kollega. be is írtam a aneved a nagykönyvbe csupa nagybetűvel, Nemecsek neve mellé. :))))
de ha megfigyelted, soha nem használok hozzászólásban nagybetűket. túl kényelmes vagyok.
de ha megfigyelted, soha nem használok hozzászólásban nagybetűket. túl kényelmes vagyok.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:50:20 // 43692
Bona Serra CarTárS!:-)
Dolgozol 1000-el?:-))
Posta a 7-en?:-))
Dolgozol 1000-el?:-))
Posta a 7-en?:-))
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 18:49:22 // 43691
Ciao!
Cserélj mindent:-))
Cserélj mindent:-))
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:41:34 // 43690
Hali !
Rég jártál erre.
Szerintem cseréld le a szíjat gondolkodás nélkül.
Kétféleképp mennek tönkre ezek a szíjak.
Az egyik a fogak berepedezése, majd letörése.
A másik a szíj belsejében levő textílszövet elszakadása. Nos az erőátvitelt ez az erős textílszövet biztosítja, és szemmel nem látható kivűlről, hogy mennyire megviselt állapotban van. Ha benne van az 58 E Km, akkor cseréltesd.
A melóm révén már cseréltem mindenféle fajta szíjat kompresszorokon, és az élettartama nem meghatározható. Csak egy viszonyítási alap, de nem azt jelenti, hogy tudni is fogja a 120 000 Km-t. Én azt mondanám az ilyen szíjakra, hogy valahol
50 000 - 150 000 Km között fog elszakadni, vagy kitöredezni.
Nem éri meg rizikózni. A motor belseje nagyon csúnyán összetud törni egy 7-8 ezer forintos spórolás miatt.
Ez ránézésre nem mindig megállapítha
Rég jártál erre.
Szerintem cseréld le a szíjat gondolkodás nélkül.
Kétféleképp mennek tönkre ezek a szíjak.
Az egyik a fogak berepedezése, majd letörése.
A másik a szíj belsejében levő textílszövet elszakadása. Nos az erőátvitelt ez az erős textílszövet biztosítja, és szemmel nem látható kivűlről, hogy mennyire megviselt állapotban van. Ha benne van az 58 E Km, akkor cseréltesd.
A melóm révén már cseréltem mindenféle fajta szíjat kompresszorokon, és az élettartama nem meghatározható. Csak egy viszonyítási alap, de nem azt jelenti, hogy tudni is fogja a 120 000 Km-t. Én azt mondanám az ilyen szíjakra, hogy valahol
50 000 - 150 000 Km között fog elszakadni, vagy kitöredezni.
Nem éri meg rizikózni. A motor belseje nagyon csúnyán összetud törni egy 7-8 ezer forintos spórolás miatt.
Ez ránézésre nem mindig megállapítha
Robi ( Sztanik )31-07-2007 18:19:50 // 43689
A Sztanik a nevem. És éppen ezért nagy betűvel írják. : - )
Tedi31-07-2007 18:17:57 // 43688
Nem örülök, hogy gáz van a vassal :P :) De most már Te semlógsz ki :))
Amikr megvettem Alfonsót, akkor Te mondtad nekem, hogy akármilyen állapotban vana szíj, cseréltessem. Piriék szerint jó, ha 30K lehetett benne, még a felirat sem kopott le róla. De kicseréltem. Most én is ezt mondom Neked. CSERE.
Amikr megvettem Alfonsót, akkor Te mondtad nekem, hogy akármilyen állapotban vana szíj, cseréltessem. Piriék szerint jó, ha 30K lehetett benne, még a felirat sem kopott le róla. De kicseréltem. Most én is ezt mondom Neked. CSERE.
Seriff31-07-2007 18:02:37 // 43687
Én is 80ezernél szabnám meg a határt, de ha megvozslatáskor bármi nem fasza, akkor rögtön cserés, ez "jó befektetés":)
Seriff31-07-2007 18:01:25 // 43686
Dízeles a verda ha bemelegedett:((
Kau31-07-2007 17:39:41 // 43685
A vez szíjj ra ránéz a szerelő és megmondja. Ha már vannak rajta apró repedések főleg a fogaknál, akkor cserés.
Egyébként nekem 45-öt futott a szíj, mikor megnézték és jónak tűnt. Később 55-nél már azt mondták, hogy ideje cserélni. Nem hiszem, hogy 80-nál tovább érdemes lenne vele járni. Legalábbis én ennyit tudok csere határnak. Neked meg mindjárt eléri. Nem olyan drága, mint amekkora hibát tud okozni, ha rossz.
Egyébként nekem 45-öt futott a szíj, mikor megnézték és jónak tűnt. Később 55-nél már azt mondták, hogy ideje cserélni. Nem hiszem, hogy 80-nál tovább érdemes lenne vele járni. Legalábbis én ennyit tudok csere határnak. Neked meg mindjárt eléri. Nem olyan drága, mint amekkora hibát tud okozni, ha rossz.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 17:39:02 // 43684
szia
ketyeg már a vezmódosítód?
ketyeg már a vezmódosítód?
Kau31-07-2007 17:35:03 // 43683
Ööö. Azt hittem másik topikban vagyok :)))
Seriff31-07-2007 17:15:03 // 43682
Szervusz kedvenc topicom, s persze sziasztok topiclakók!
Bő hónapja nem voltam netközelben (néha 5percre), így nem követtem az itteni eseményeket sem, majd próbálok visszaolvasni többszáz oldalnyit:D
Mértem vegyes fogyit többször- minden eredmény kísértetiesen hasonló volt 7.3 és 7.4 liter/100km értéket mutatva, egész meg voltam lepődve, mivel a direktszűrőm eszméletlen hanghatásának gyakori kiélvezése (3-4ezer/perc fordulat fölé pörgetés) magasabb értékhez segíthet hozzá, de egész jó ez így.
Ez non-klíma fogyasztás. Ez az egyik bánatom. No nem a fogyi, hanem, hogy non-klíma. Valami megadta magát, lehet, hogy csak a relé vagy biztosíték, lehet, hogy a klímacső, klímahűtő traktuson van valami gebasz, nem tudom, nem volt kedvem és időm utánanézni, majd itthon, viszont Teddy! Örülhetsz! Valami elromlott a kocsimon:PP Mondjuk így 4 és fél év után már riasztó volt a zéró-meghibásodás gondolata:))
A másik dolog a vezérlés-módosító, ennek már ideje volt elcs.sződnie- nálam cirka 58.000 km-t futott a kocsi, ezalatt nem volt a vezérléssel gond, 58ezerrel ezelőtt cseréltünk vezérműszíjat, görgőket, de vezmódot akkor se, szóval nem tudom hány kilométerrel ezelőtt lett vezmód cserélve a kocsiban- csak olyanról találtam feljegyzést, hogy 38ezer km-nél volt csere, de kizárt, hogy 100ezer km-nél többet elmenjen egy vezmóddal a kocsi.
Gondolkodom azon, hogy ha már vezmód csere lesz, legyen-e vezérműszíj csere- majd 60ezer km-t futott a szíjjal a kocsi...
Tudom, hogy 120ezret írnak intervallumra, de nem tudom megéri-e kockáztatni.
Időtartamra mit bírnak ezek a szíjak? Azt hiszem GATES lett betéve, 4 és fél éve. Ezzel kapcsolatban vároma tippeket, ötleteket, tanácsokat:)
Rengeteg Alfával és Alfással találkoztam az utakon az elmúlt hónapban, sokan visszaintettek, sokan nem. Furcsa, hogy csomó külföldi intett előre is- jól esik az ilyesmi:)
Üdv:)
Bő hónapja nem voltam netközelben (néha 5percre), így nem követtem az itteni eseményeket sem, majd próbálok visszaolvasni többszáz oldalnyit:D
Mértem vegyes fogyit többször- minden eredmény kísértetiesen hasonló volt 7.3 és 7.4 liter/100km értéket mutatva, egész meg voltam lepődve, mivel a direktszűrőm eszméletlen hanghatásának gyakori kiélvezése (3-4ezer/perc fordulat fölé pörgetés) magasabb értékhez segíthet hozzá, de egész jó ez így.
Ez non-klíma fogyasztás. Ez az egyik bánatom. No nem a fogyi, hanem, hogy non-klíma. Valami megadta magát, lehet, hogy csak a relé vagy biztosíték, lehet, hogy a klímacső, klímahűtő traktuson van valami gebasz, nem tudom, nem volt kedvem és időm utánanézni, majd itthon, viszont Teddy! Örülhetsz! Valami elromlott a kocsimon:PP Mondjuk így 4 és fél év után már riasztó volt a zéró-meghibásodás gondolata:))
A másik dolog a vezérlés-módosító, ennek már ideje volt elcs.sződnie- nálam cirka 58.000 km-t futott a kocsi, ezalatt nem volt a vezérléssel gond, 58ezerrel ezelőtt cseréltünk vezérműszíjat, görgőket, de vezmódot akkor se, szóval nem tudom hány kilométerrel ezelőtt lett vezmód cserélve a kocsiban- csak olyanról találtam feljegyzést, hogy 38ezer km-nél volt csere, de kizárt, hogy 100ezer km-nél többet elmenjen egy vezmóddal a kocsi.
Gondolkodom azon, hogy ha már vezmód csere lesz, legyen-e vezérműszíj csere- majd 60ezer km-t futott a szíjjal a kocsi...
Tudom, hogy 120ezret írnak intervallumra, de nem tudom megéri-e kockáztatni.
Időtartamra mit bírnak ezek a szíjak? Azt hiszem GATES lett betéve, 4 és fél éve. Ezzel kapcsolatban vároma tippeket, ötleteket, tanácsokat:)
Rengeteg Alfával és Alfással találkoztam az utakon az elmúlt hónapban, sokan visszaintettek, sokan nem. Furcsa, hogy csomó külföldi intett előre is- jól esik az ilyesmi:)
Üdv:)
dfg (Tanárúr)31-07-2007 17:14:58 // 43681
ahogy mondod.
Tackry31-07-2007 17:12:06 // 43680
Csak nézőpont kérdése, hogy hol van a luk...:P
boyci31-07-2007 15:41:44 // 43678
miért? könnyebben aláfekszik egy férfi? ...szerelni?
dfg (Tanárúr)31-07-2007 15:40:01 // 43677
pedig az ember elvárná egy női autótól, hogy alul legyen A luk. :)))))))))))
dfg (Tanárúr)31-07-2007 15:39:08 // 43676
akkor vegye le, és foltozza be. semmi extra nincs a dologban, amit egy hegesztő ne tudna megcsinálni. Ha van kéznél valamilyen védőgázas hegesztője, illetve lángja.
Tackry31-07-2007 15:12:28 // 43675
Nem, oldalt van rajta.:)
Tackry31-07-2007 15:11:45 // 43674
Meg.:))))
Simán meghegeszti, vagy valami speciális anyaggal csinálja? :)
Simán meghegeszti, vagy valami speciális anyaggal csinálja? :)
dfg (Tanárúr)31-07-2007 14:55:33 // 43673
talán azt, hogy fogjon egy darab lemezt, és foltozza be a lukat. ha alul van, akkor le se vegye.
Kau31-07-2007 14:54:33 // 43672
Nna. És akkor ezt még megmerted itt kérdezni? :))
Tackry31-07-2007 14:52:30 // 43671
Édesapám hegesztő, mit mondjak neki, hogy csinálja meg? :))
Kau31-07-2007 14:51:23 // 43670
Hát, amúgy az a 15 fok, amit említett a meteorológia, az itt van :))
sty31-07-2007 14:29:48 // 43669
felétek ilyen jó idö van hogy füteni kell?küldhetnél egy kis hideget erre is
dfg (Tanárúr)31-07-2007 14:24:53 // 43668
nekem a hondán 3 évig volt egy ilyen dob. csak meg kell rendesen csinálni. pl ha inoxal burkolod be, akkor az életben nem rohad el.
GT Ɨ|ѯ31-07-2007 14:08:24 // 43667
fél évig megoldás....:-((
Aztán csere lesz!:-)
Aztán csere lesz!:-)
Bálesz31-07-2007 13:54:54 // 43666
Szégyen és gyalázat talán, de a gépemen a hátsó kipufogó dobank a felső két réteg fém részét egy az egyben megemésztette a rozsda... Amióta nálam van azóta cserélem a dobot. Az autó ettől még megy és néha-néha változik a hangja jó irányba. ;)) Most vezérműszíj csere van soron így a kipufogó nem mozgat, de az autót sem zavarja. (különben hegesztés melett teszem le a voksom, foltozva volt már ez is)
Illetve vannak kipufogósok akik tesznek rá egy külső fém burkolatot az egész dobra. Csak keress rá a googlibe.
Illetve vannak kipufogósok akik tesznek rá egy külső fém burkolatot az egész dobra. Csak keress rá a googlibe.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 13:42:44 // 43665
mondjuk 1500 -ért egy autóreszelő meghegeszti, ha nem túl nagy a baj. de ha van egy ügyes kezű ismerősöd, ő is megcsinálhatja.
Tackry31-07-2007 13:34:20 // 43664
A költségek mellett mi szól még az ellen, hogy újat vegyek bele? Mármint miért inkább hegeszteni? És az mennyiért?
Kau31-07-2007 13:32:52 // 43663
Így van, be kell heggesztetni.
dfg (Tanárúr)31-07-2007 13:30:54 // 43662
be kell stoppolni.
Tackry31-07-2007 13:24:45 // 43661
Nekem egy középső kipuf. dob kellene... Már ki van lyukadva. Ötletek?
Kau31-07-2007 13:21:21 // 43660
Viszont van egy jó állapotú szerkezetem eladó :)))
Tackry31-07-2007 13:02:07 // 43659
Azért kemény mennyiséget összedumáltatok tegnap óta.:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?