Amit az ember meg tud csinálni,azt meg is kel.Ha vmi nem tiszta akkor meg utána lehet nézni.Persze ha konyít vmit a verdákhoz:-D
A reszelők (tisztelet a kivételnek!) nem értenek az Alfákhoz,+ sokszor lehúzó seggfejek is........
	Forum >> 145-146
Youri15-10-2009 22:03:22 // 101166
	
MikeTheDevil15-10-2009 22:01:30 // 101165
	Én ezért nem bizom szerelőre mert mind fikázza az Alfát.Ezt csak akkor látja szerelő,ha zöldkari vagy müszaki kell.
	
MikeTheDevil15-10-2009 21:59:38 // 101164
	Vagy még az lehet hogy nem megfelelő sorrendben van lehúzva a hengerfej.Sajna akkor is előferdülhet.
	
Youri15-10-2009 21:58:53 // 101163
	Reszelők néha(?) mondanak érdekes dolgokat :-D
	
pb_15-10-2009 21:56:46 // 101162
	Hát az Léggé az, azért is csodálkoztam, hogy 1 szerelő ilyet mond.
	
Youri15-10-2009 21:55:00 // 101161
	Ez a normális!!
	
MikeTheDevil15-10-2009 21:54:20 // 101160
	Ha vissza lazul az már akkor nagy gáz mert azt jelenti,hogy nem volt nyomatékkal húzva.Én mióta össze raktam a mocit azóta se vizem se olajam nem fogyott,és nem is csöpög sehol se.Mondjuk én direkt 10Nm-al többel húztam meg.
	
Youri15-10-2009 21:51:08 // 101159
	Erre vannak az ALFÁÁÁÁK!:-D
	
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2009 21:49:34 // 101158
	Ja, és hogy miért is nem adom én semmiért az Alfámat.....Kedden voltunk Nyíregyháza, Bodrogkeresztúr, Eger, Budapest útvonalon. Rettenet nagy szél, gyenge esővel. Repkedtek a faágak, levelek, autók...Apám Focusával mentünk, ami amúgy nem rossz autó azzal a régi dízelmotorral, de ez sok volt neki. 90-nél gyorsabban nem lehetett menni vele, autópályán is szépen toszogatta a szél, pedig akkor már enyhült. Ejj, ha ott lett volna az Alfám :-)) A Focusban kicsit hánykódó hajó érzésem volt, hiányzott az a rákönyökölünk az aszfaltra osz't jöhet bármi érzés....
	
MikeTheDevil15-10-2009 21:49:19 // 101157
	Hát ha jól tudom akkor ez is az,de csak hétvégén tudnám meg pontosan.Van egy haverom ő vágja a Diseleket,de majd csak hétvégén jön haza.A 2.0td az tuti az mert ugyan az mint a Tempra mocija csak a szelepfedél más.
	
pb_15-10-2009 21:46:28 // 101156
	Ha lehűzod nyomatékra, sőt 1 kicsit túl is hűzod, az, hogy lazul vissza? Rről, azért +kérdezném a szerelőt.)
	
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2009 21:36:29 // 101155
	Nekem 185/65r14 van a traktor alatt, a sportcsomagos TS-ekkel van kb egy hasmagasságon. Simán elfér. Használtam /60-ast, de nekem az nagyon döcögős volt, a kisebb kerék minden kátyut felvett, ütött nagyokat. Számít az a kis kerület különbség.
	
András bácsi15-10-2009 21:33:32 // 101154
	Mi az, hogy lazák a hengerfejcsavarok?
	
Nóci15-10-2009 21:30:06 // 101153
	Arra vigyázz, hogy ha lazák a hengerfejcsavarok, ne húzz utána. Szerelő mondta, mert kérdeztem tőle - ha már témába vág.
	
MikeTheDevil15-10-2009 21:29:45 // 101152
	Én azért kérdeztem mert a /80-asat azt ingyen kaptam volna.Hát akkor marad a 185/60R14
	
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2009 20:40:36 // 101151
	A gumis el akarja adni a portékáját, ezt kalkuláld bele. Egy két ajánlás alapján gumit venni szerintem nem szabad. Menj fel az ADAC oldalára és olvasgasd ott a teszteket. Jó kiindulási alap, bár ez sem biztos, hogy elfogulatlan. Nézd meg, hogy melyik gumi mire jó, te mire és hogy használnád. Hóba kell vidéken hegyre, vagy pesti latyakra, vízre? Ha megvan a kiszemelt gumi, kérdezz rá a Gumi, felni, futómű topicban (de akár itt is), hátha használ más is olyat, hogy legyen egy-két user vélemény is.
	
Axl Trans15-10-2009 20:33:59 // 101150
	Csak egy tisztességes hozzáértő szerelő kell. Ez egy rém egyszerű motor ami A Tipoban a Temprában Lanciában meg egy csomó francia autóban teljesít(tett) szolgálatot. Szerintem nincs felújító aki nem találkozott ilyennel. Ezért is választottam többek között. Az más kérdés, hogy a tisztesség hiánycikk.
	
istvan15-10-2009 19:55:40 // 101149
	az 1.9 sztem nem.
	
atesssz15-10-2009 19:53:10 // 101148
	ezek nem hüvelyes motorok?
	
atesssz15-10-2009 19:51:09 // 101147
	az is sok szerintem, az olajfogyást tekintve. Nekem csak annyi fogy, amennyi kicsöpög a főtengely-szimmering mellől:(. Tudok neked egy jó szerelőt ajánlani, de ahogy látom, elég messze laksz gyöngyöstől. alfa specialista.
szervizbe szerintem ne vidd, én nem tenném.egy az h nagyon drága, másik meg az, hogy vagy jól csinálják meg, vagy nem. nem bíznék bennük.
	
szervizbe szerintem ne vidd, én nem tenném.egy az h nagyon drága, másik meg az, hogy vagy jól csinálják meg, vagy nem. nem bíznék bennük.
istvan15-10-2009 19:38:50 // 101146
	ha nem lesz cr benne akkor annak a motornak búcsút kell mondani vagy négy új dugó négy négy hengernyi gyűrű fúrás és akkor úgy újra összerakni.
	
pb_15-10-2009 19:31:59 // 101145
	Hullámzós gátlókkal bele fog.DD
	
pb_15-10-2009 19:31:27 // 101144
	Brigéciol, hidegzsíroldó, stb. + nagynyomású.
	
Föckös15-10-2009 19:28:41 // 101143
	télim 185/65 R15! nem ér bele!
	
Axl Trans15-10-2009 19:23:55 // 101142
	Az gáz. Az nagyon sok.
	
J-Imi15-10-2009 19:13:12 // 101141
	Gyűrűzés előtt megevett 1000km-en durván 1,5-2 liter olajat, most kb a felső nivótól  az alsóig az olaj vmivel több mint 400km alatt  fogyott el, ez nem tudok mennyit jelenthet. Az indulási hiba az nincs összefüggésbe a hideggel sztem, mert még meleg időben kezdett el szarakodni, az izzítási folyamat se normális. Hétfőn megy kompressziómérésre, az majd elárulja, hol a probléma a füstölést illetően. Ha a gyűrűzés,akkor feladom:) Szervízbe kb mennyiért végezhetnek el egy gyűrűzést, illetve csak szelepszárszimering cserét külön?
	
Bazsa14515-10-2009 19:05:29 // 101140
	Öööööö...Elnézést a nagybetűs írásért....de ma ez volt a legkisebb gond az életemben,hogy erre figylejek...
	
atesssz15-10-2009 18:52:19 // 101139
	pedig ha motor felújítás van, szelepszár szimmeringet is kötelező cserélni. ráadásul pár száz forintos dolog. Ha nehezen indul, akkor ahhoz nemhiszem hogy sok köze van a turbónak. Viszont a menet közben füstöl, kéken, akkor vhol égeti az olajat. Vagy a gyűrűzés lett szar, és átmegy az olaj, vagy a turbó égeti el.
Ha nehezen indul, akkor az általában adagoló előtöltés.
Olajad mennyire fogy? nézted már?
	
Ha nehezen indul, akkor az általában adagoló előtöltés.
Olajad mennyire fogy? nézted már?
atesssz15-10-2009 18:46:33 // 101138
	szedd le a maszkot, ott szokott lenni a duda. Nyomogasd a dudát, ha hallod, hogy kattog a relé, akkor nincs nagy baj. Ha nem kattog, nézd meg a biztit. Nekem sem működött, annyi volt a baja, hogy a saru a dudánál be volt oxidálódva.
	
J-Imi15-10-2009 18:27:24 // 101137
	akkor már értem, köszi:) Hétfő környékén kiderül, bízom benne, hogy a gyűrűzés jól sikerült
	
istvan15-10-2009 18:23:31 // 101136
	cr=compression ratio
	
J-Imi15-10-2009 18:22:38 // 101135
	úgy látszik soha nem lesz vége:( mindenesetre hétfőn átesik egy kompressziómérésen... egyébként a cr hiány mit jelent?:)
	
istvan15-10-2009 18:20:25 // 101134
	ja és ezért indul szarul hidegbe. esetleg kurva szar helyen van az előtöltése az adagolónak de ha kékel akkor cr hiányos a motorod...
	
istvan15-10-2009 18:19:26 // 101133
	szar a motorfelújításod. ha gázra kékel akkor nem lett jó a gyűrűzés. a motorfékre füstölés lenne a szszszimmering
	
J-Imi15-10-2009 18:18:09 // 101132
	úgy vettem észre hogy gázra füstöl, illetve olyan puffogás szerű jelenség is van, szóval mintha nem folyamatosan füstölne. Gyanakodtunk a turbóra, de azt mondták ha a turbó rossz, akkor a kocsi mögött semmit nem lehet látni:) 
Most úgy sikerül indítani, hogy ahogy elalszik az izzításjelző (kb 3-5mp) , mégegyszer ráizzítok és ezt ha 3x megismétlem akkor beindul:)
	
Most úgy sikerül indítani, hogy ahogy elalszik az izzításjelző (kb 3-5mp) , mégegyszer ráizzítok és ezt ha 3x megismétlem akkor beindul:)
Axl Trans15-10-2009 18:11:04 // 101131
	Próbáld meg a dupla izzítást. Nekem nem volt ilyen bajom, úgyhogy nem tudom milyen kéne bele. Amikor cseréltük, Erhardnál vettem, benne vakon bízom.
	
istvan15-10-2009 18:08:31 // 101130
	gázra vagy motorfékre füstöl?
	
J-Imi15-10-2009 18:02:00 // 101129
	Huhh, ez egy másik történet, nemrég volt gyűrűzés, csaj sajnos a szelepszárszimering nem lett cserélve, ezért eléggé füstöl kéken:) de semmi más szokatlan nem látható indításkor. Akkor lettek cserélve a gyertyák is, esetleg megpróbálom azt hogy visszateszem a régieket hogy azzal mit csinál
	
Axl Trans15-10-2009 17:19:10 // 101128
	Sanszos az izzítógyertya, de figyelni kéne beindulás után mi jön ki hátul.
	
J-Imi15-10-2009 17:15:57 // 101127
	Üdv!!
A dieseles cartársakhoz lenne egy kérdésem, egy ideje nem akar vmi könnyen beindulni a verda, nagyon hamar leveszi az izzítást, kb 3-5mp-et jelent. Kaptam egy tippet hogy az izzítógyertya gyatra minősége miatt elképzelhető, hogy ilyet csinál. Bízom benne, hogy nem az elektronika mondta fel a szolgálatot. Vkinek volt hasonló tapasztalata? Milyen gyertyát érdemes venni? Igaz nem rég lett cserélve, most vmi Monark van benne:S
	
A dieseles cartársakhoz lenne egy kérdésem, egy ideje nem akar vmi könnyen beindulni a verda, nagyon hamar leveszi az izzítást, kb 3-5mp-et jelent. Kaptam egy tippet hogy az izzítógyertya gyatra minősége miatt elképzelhető, hogy ilyet csinál. Bízom benne, hogy nem az elektronika mondta fel a szolgálatot. Vkinek volt hasonló tapasztalata? Milyen gyertyát érdemes venni? Igaz nem rég lett cserélve, most vmi Monark van benne:S
Axl Trans15-10-2009 17:13:10 // 101126
	Nekem a légszűrőház alatt, de az enyém TD. De szerintem a többiben is ott kell lennie a jobb kerékjárat müa. betétje mögött. Én kiszedtem a jobb első lámpát, meg a légszűrőházat, akkor könnyen szerelhető.
	
WIK_14615-10-2009 17:04:48 // 101125
	köszi, és maga a duda hol van? :D
	
Axl Trans15-10-2009 16:47:31 // 101124
	Általában halott. Van egy reléje a műszerfal mögött, a kormánytól balra. Ha hallod, hogy kattog amikor nyomod, akkor vlszeg halott. Lehet még érintkezési hiba mert sz@r helyen van, könnyen oxidálódik. Kivesz, megpucol, megpróbál. Ha nem jó, venni kell. Én a Vaterán vettem egy párat 2500-ért.
	
Mulder15-10-2009 16:46:00 // 101123
	Ha kap kraftot, akkor assszem van rajta egy csavarka, azt próbáld meg állítgatni.
	
WIK_14615-10-2009 16:39:48 // 101122
	dejó hogy szóba jött a duda. valakinek valami ötlet hogyha nem működik a duda? :D vagy lehet hogy nincs is benne? mikor megvettem már akkor sem szólt
	
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)15-10-2009 16:37:59 // 101121
	Sziasztok Émbörök keresek dudát a 146osomba nem a stekkeres vátozatot hanem a két rádugos pöcköset ha tud valaki akkor szoljon már nekem    Előre is köszi!!!!!!!!!
	
Axl Trans15-10-2009 16:35:23 // 101120
	Nekem 3 cm-t ül az autóm  és 186/60R14-esek a téli gummák. De elfér a /65 is.
	
Axl Trans15-10-2009 16:29:53 // 101118
	Öööööööööööö, a nagybetűs írás, üvöltésnek számít....
	
Bagee15-10-2009 16:24:56 // 101117
	szia! :)
nem lehetne kis betűvel írkálni? :) köff :)
	
nem lehetne kis betűvel írkálni? :) köff :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
3
		Guests3
377
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?