Forum >> 145-146

J-Imi15-12-2009 12:38:23 // 104068
nagyon szívesen, de helyesbítek:) bal alsó relé:) nem jobb, egy ilyen nagy relé alatt van ha jól emlékszem:)
Bakelyt15-12-2009 12:30:30 // 104067
most megnyugodtam hogy nem en vagyok az egyetlen aki nem tudta, edig ugy nem is figyeltem fel ra, de mostmar megnezem
koszi mindenkinek
J-Imi15-12-2009 12:29:21 // 104066
nekem is kellett egy kis idő hozzá...:)
Bakelyt15-12-2009 12:27:09 // 104065
baszus nem is tudtam hogy van tukorfutesem :-), szegyen :-(
de koszi mindenkeppen meg fogom nezni
J-Imi15-12-2009 12:20:41 // 104064
Hali!!
Ablakfűtésproblémám nekem is volt nem olyan rég, a relé nem kapcsolt rendesen, kicseréltem és működik a tükörfűtéssel együtt. A relét a biztosítéktáblán jobb legalul találod meg, illetve ott van a biztosítéka is, azt is érdemes megnézni. Ha szerencséd van ennyivel megúszod:)
Föckös15-12-2009 12:17:18 // 104063
neeeem! ne a pöcköt kend be!
a zárat jégoldó/zárolajzó/véernégygyel:-) (WD40)
a kédergumikat kell glicerinnel.
az ajtókeretben van körben egy gumi, na az az.
(ahol az enyémnél süvít a szééél:-))
Föckös15-12-2009 12:08:42 // 104062
nézd meg Axl Trans cartárs blogját, teljesen leírta, h mit és hogyan tett, amikor rendbe rakta.
(én is túl vagyok rajta, a 3 érintkező engem is megszpatott, na meg nekem be is volt rozsdásodva a tengely)
Bakelyt15-12-2009 11:58:51 // 104061
es a motor-t hol talalom meg?
gondolom le kell szedyem a boritast nem?
Bilux15-12-2009 11:56:20 // 104060
Abalaktörlő motor cserés lesz, vagyis csak a rajta lévő érintkező ház-panel, ami a végállásokat adja. Nekem is ez volt a bajom. Ha szerencséd van csak a zsír keményedett ki akkor elég az érintkezőkről leszedni.
Bakelyt15-12-2009 11:46:25 // 104059
Udvozlom a kedves cartarsakat,
sajnos reg nem voltam itt [melo, melo, oooooo :-(( ] , de ismet lenne 1-2 kerdesem az hatso ablakon nem akar menni az ablak leolvaszto (aszem igy hivjak) ahogy nesztem azok a kis szalak rajta rendben vannak, a muszerfalon is kigyul a kis ego de semmi :-(.
Van esetleg valami bisztositek valahol amit letudnek elenorizni, vagy ilyenek mert nem hiszem hogy lenne valami komoly baja.

A masik gondom az hogy a hatso ablak torlom nem torol rendesen, konkretabban a torlo kar nem al meg szepen az ablak alyan hanem a kozepin (meg ahol jol esik neki) es utana mindig kell bas....sam a kapcsolot hogy alyon be rendesen. Ez mert van? Tudna esetleg segiteni valaki.

Az auto most alt kb 2 honapot es most jottek elo ezek a gondok.


Jah meg majdnem elfelejtettem mindenkinek ilyen nehezen melekszik be a motor 90 C-ra, mert miutan a termosztat nyit utana ne agy Isten hogy felmenyen 90C ra, beal ugy 70-80 ra, kivetel ha hosszu utra megyek es nyomom a szajat na akkor 90 C :-).


Nekem most ezek a gongyaim adottak a kis autommal de atol meg nagyon szeretem :-D, nagyon hianzot hogy nem tudtm vezetni 2 honapig, sjanos a cegnel csak off-os verdak vannak kaptam is mongyuk egy zsir uj f..d f...-t 16 16V 101 lovacskaval de kozelse elvesztem anyira a vezetest mint az en kis 10 eves automal, ment szepen de eresztem hogy nem ALFA. No feeling, kb enyi .

Alfa Romeo forever.
PeterW (wares)15-12-2009 11:37:43 // 104058
aatis,

csinaltal mostanaban valamit az ajtokarpit kornyeken? En akkor talalkoztam ilyen jelenseggel, mikor jobban meghuztam a csavart az ajtonyito (belso) muanyaganal. Amikor azon lazitottam akkor megjavult.
kando.15-12-2009 11:13:50 // 104057
Azt azért mindenképpen nézd meg, hogy rendesen csukódik-e az ajtó. Én ma reggel próbáltam, belülről mikor próbáltam zárni, visszaugrott, aztán a jobb oldalit kicsit jobban be kellett csapni/csukni, utána bentről már zárt a központi.
Nálam is egyébként akadozik, majd ezt is át akarom nézni, mi hogyan van kábelezve, a távirányító jeleit miért nem mindig veszi stb.
aatis15-12-2009 10:58:15 // 104056
Az ajtót simán, minden gond nélkül be tudom csukni, csak a zárással van probléma.

Ezt a glicerines dolgot kipróbálom. Az meg akkor annyi, hogy ami beakad záráskor (a kis pöcök), azt bekenni rendesen, és az majd beszívja. Jól értettem, ugye? :)

Köszi a gyors választ. :)
kando.15-12-2009 10:20:47 // 104055
Mert szerintem eltöröd őket :D
Tedd be a kesztyűtartóba, az csak befér oda :)))
Föckös15-12-2009 10:12:19 // 104054
najó de nívea vana fürdőszobában, vagy az asszonynál, gyógyszertáriért meg el kell menni a gyógyszertárba.
az viszont jobban beszívódik a gumiba.
bakker nem találom a hókaparóm, fszkivan minden évben veszek egyet...
kando.15-12-2009 09:51:11 // 104053
A gyógyszertári glicerin is jó, s még olcsóbb is, mint a nívea és csak glicerin nincs mellett más szutyok :)
Föckös15-12-2009 09:39:55 // 104052
azok
becsukni tudod az ajtót vagy azt sem?
nekem egyszer "átuggrott" és nem lehetett becsukni a jobb elsőt, addig erőlködtem kilincshúzgálással meg a gomb nyomkodásával, míg visszauggrott.
simán be tud fagyni egyébként
meg maga az ajtó is.
glicerin tartalmú vmivel be kell kenni a kédergumit (pl nívejja krém, tökéletesen alkalmas)
jégóldó nyugodtan mehet a zárba, csak büdös mint állat
aatis15-12-2009 09:33:41 // 104051
Üdv cartársak!

Olyan problémám van a kocsival, hogy nem akar bezárni az ajtó. :( Se úgy, hogy távirányítóval rápittyentek, sem úgy, hogy a kulccsal zárnám (egyik oldalon sem). Olyan hangot ad, mint amikor bezár, viszont egyből ki is nyitja.

Volt már valakinek ilyen problémája? Mi lehet a megoldás? Mert így nem mehetek vele sehova.
Esetleg, ha jégoldót fújnék a kis záró pöcökre? Vagy allergiások a hidegre az olasz kocsik? :)
kando.15-12-2009 08:59:07 // 104050
Ok, köszi!
Igen, ilyesmire gyanakszom én is, meg akkor megoldódhat az a probléma is, hogy a csomagtartót hol tudom belülről nyitni, hol nem (a nyomógombra se mindig reagál a kis ribanc :) ).
Csak ne lenne ilyen kvahideg :D
Maxwell15-12-2009 08:47:37 // 104049
Igaz hogy nem 145/146, de talán hasonló gond lehet. Bátyám 155-ösében hasonlóan "random" üzemmódban ment a km óra. Szétbontottam a soför lábánál lévő kábelkötegeket, széthúztam az összes csatit, egyenként kapott kontaktspray-t, aztán az egészet kultúrált formában kötegelőkkel viszaraktam a helyére. Egy csomó elektromos gond megoldódottés még a soför lába is elfér. :) Érdemes még megnézni a csatlakozókat a biztosítótábla hátoldalában.Az óra problémát az okozta, ha jól emlékszek.
kando.15-12-2009 07:53:57 // 104048
Ja :)
A probléma nem ismeretlen, de azt hittem, ír más is :D
pb_15-12-2009 07:46:41 // 104047
+tanul6tad volna már ezt a dolgot a 33án is. Sőt azt is, hogy mit is kell ilyenkor csinálni.)) Lég kedves volt?))
kando.15-12-2009 06:50:10 // 104046
Valaki nekem is írhatott volna pár kedves szót, hogy tényleg típusbaj vagy mi a km óra nyűgje :)))
Ma reggel pl. jó volt, igaz némely úthibánál nem mért, aztán észhez tért.. De legalább kb tudom, mennyi km a melóhely és az albi :D

Azt hiszem, ha jobb idők lesznek, az összes csatit átnézem, bezsírozom, aztán sose oxidálódnak el.
dfg (Tanárúr)15-12-2009 06:13:19 // 104045
szia. melegíteni kel, mert a lámpabúra, és a műanyag közt valamilyen melegen gyurmaállagú szilárd tömítő van, én hőlégfúvóval csináltam, de van aki sütőbe tette (mondjuk van akinek el is repedt benne). Aztán azt a müanyag szart megkendácsoltuk egy négyes pozdorjacsavar, és némi olvadékragasztó segítségével. azóta jól smirol.
Zsoltyr15-12-2009 01:02:50 // 104044
Csere. De Hellát vegyél! jó a bontott is, itt is Vaterán is lehet jó áron kapni.
Topee14-12-2009 20:38:07 // 104043
Haliho. Kéne egy kis tanács hogy 145 első lámpát hogy tudnék szétszedni mert eltört a magasság állítóm... Lekéne valahogy szedni az első búrát...
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2009 16:01:54 // 104042
És tényleg nincs :-) Sajnos...kerestm én is neten, hogy hátha, de nem...
pb_14-12-2009 10:14:48 // 104041
Lőbb inkább a hfej tömítés köszön L, és a hfej is Lőbb megy tönkre.
kando.14-12-2009 10:07:55 // 104040
Nah, megvolt az ,,első'' 200+ km, egész jó a gép, de, hogy mennyi a fogyasztása, nehéz lesz kiszámolni, mert a km óra persze nem mér :D De gondolom ez nem újdonság (megszoktam már én is a 33-nál :P )
Viszont érdekes, hogy az 1-est néha nehezen veszi be, de lehet egy váltóolaj-csere csodákat tesz.
De a fénye az kicsit gyengének tűnt a fényszóróknak, refivel lehetett látni jól az utat, a tompított max arra jó, hogy azt lássam, ki ugrik a vas alá :)
Föckös14-12-2009 10:03:38 // 104039
na ne parázz, az is lehet, h csak hfej pakolás csere, azt annyi
PeterW (wares)14-12-2009 09:04:42 // 104038
Feltunoen nem nyomta a vizet, de csopog valahol az tuti. Sziszegest is hallottam de nem tudtam megallapitani, hogy honnan jon.
Annyit hallottam az utobbi idoben, hogy mikor beinditottam a motort, akkor megmozdult a rendszerben a viz, mint a vizautomataban, mikor toltesz egy pohar vizet. Egy-ket bugyborekolas, aztan kesz. Majd elviszem Zolihoz, csak gondoltam megkerdezlek Benneteket, hogy miket nezzek meg, mert nem mindegy, hogy vizpumpa cseres, vagy huto cseres. Nem beszelve arrol, hogy kollegam szerint a legrosszabb, ha megrepedt a blokk, es az egesterbe kerul a viz. (bar hidegen nem parolog a kipufogo, talan azt elvethetjuk) Az olajom maxon van, szoval en ennyit tudok.
pb_14-12-2009 08:52:58 // 104037
Nem folyatja valahol a vizet? Furcsa hangok a vízpumpa környékéről?
Vikking 31114-12-2009 08:34:40 // 104036
Natessék. Már gyün is valaki aki megcáfol :DDD
Vikking 31114-12-2009 08:33:51 // 104034
Akár lehet is.

Mivel projektoros, ezért nem lett volna annyira bonyolult beszerelni.

Gyakorlatilag minden adott lenne hozzá.
De biztosra nem tudom mondani.
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)14-12-2009 08:22:26 // 104033
sziasztok egy kérdés van 146 osnak gyári xenon lámpája???
PeterW (wares)14-12-2009 08:03:05 // 104032
Jobb reggelt Cartarsak!

Tegnap este Pecsrol Pestre jottem a hatoson. Mindenk oke volt Dunafoldvarig, ahol megalltam es ittam egy kavet. Miutan ujra elindultam, lattam a tukorben, hogy gozolgok mint az allat, es mikor a hofok-mutatora neztem, az mar szemmel lathatolag kuszott felfele. Megalltam, a motorhaz felnyitasa utan omlott ki a goz a motorterbol. Elmentem gyalog az legkozelebbi kuthoz, ahol sikeresen vasaroltam hutofolyadekot. (12 litert). Visszamentem az autohoz, beleontottem 4 litert, es minden faszanak tunt, bar mintha sziszegett volna valami. Gondoltam elindulok, lesz ami lesz. Felmentem az M6-ra, es Erdig nem is volt problemam. Ott megint elindult felfele a mutato, megalltam kapott meg vizet, es hazaig semmi gondom nem volt.
Egy hozzaerto elmondana nekem, hogy milyen problemak lehetnek? Gondolom a huto eldurranhatott, a csoveket neztem, ott nem lattam semmit. Esetleg vizpumpa halalnal lehet hasonlo problema?
Elozmeny csak annyi volt, hogy neha inditaskor hallottam egy bugyborekolast.

Hala es koszonet minden segitsegert,
w.
dfg (Tanárúr)14-12-2009 06:33:19 // 104031
na majd jöhetnek a tapasztalatok, mert nekem is szorul picit1-2 napja.
WIK_14614-12-2009 04:51:26 // 104030
elsőről van szó, mert szorul, és szét akarom szedni hátha adok neki egy kis wd40-et vagy zsírt és jó lesz
Mulder14-12-2009 00:05:48 // 104029
Szerintem nem nehéz....... csak vigyázz a végállásra, mikor rakod össze. Nekem sikerült vele elpöTSölnöm. Persze ha az elsőről van szó:)
Mulder14-12-2009 00:01:36 // 104028
Járatni azt tudnám.....csak benzin kérdése.:D Itt úgy állnak az autók, hogy benne a kulcs, és senki rá se néz:) Valamelyik nap a főnök elküldött sörért a pizzériába és mondta, hogy a kulcs bent van kocsiba(VW transporter) és hagyjam is benne. Kint az utcán éjszakára......

Talán nem lesz vele gond. Az ablakot kicsit lehúzva hagytam, oldalt meg szellős a ponyva, mert jó nagy méretet vettem............:D
Axl Trans13-12-2009 19:43:21 // 104027
Az elsőt v. a hátsót?
dfg (Tanárúr)13-12-2009 19:41:08 // 104026
? ez egy igen jó kérdés... :D
WIK_14613-12-2009 17:55:36 // 104025
uraim 1 kérdés: a ablaktörlő motort nehéz kiszerelni?
Vikking 31113-12-2009 16:31:42 // 104024
Szerintem a rozsda nem a legvalószínűbb, ami inkább, az a penész... :S Igazából a legjobb megoldás az lenne, ha meleg lenne, de nem hinném, hogy a csatolt képhez 25 fok tartozik :P

Az esős taknyos időben nekem is olyan szagot szokott árasztani az autó, mintha valami ilyesmi lenne, de se nem ázik be, se semmi. Már magától a párától. Vagy a legpraktikusabb az lenne, ha fűtéssel + klímával (az ugye szárít) tudnád járatni sokat az ótót... De gondolom legkisebb gondod is nagyobb ennél.
Mulder13-12-2009 15:21:52 // 104023
:D
Itt is jó idő van. Holnapra már -15 fokot mondanak. Viszont cserébe ez a kép fogad mikor kinézek az ablakon.

Délelőtt letakartam a két napig garázsban szárított kocsit(sajna ki kellett állnom). Kerestem egy frankó szélvédett, és félig tetőtől is védett helyet.

Kérdés az, hogy nem rosszabb az ha le van akarva huzamosabb ideig? Nem pállik, párásodik rozsdásodik stb. be? Az ablakot kicsit lehúzva hagytam....
Pedr013-12-2009 14:45:18 // 104022
.Akkor semmi "létfontosságú". Ahogy sejtettem is. Na mindegy azért ha már veszek teknőt, azzal együtt próbálom meg megszerezni. kösz
Otto13-12-2009 14:00:40 // 104021
Csak a kipuffot védi, nem kell oda! Illetve elvileg kell, de mégsem.
pb_13-12-2009 13:42:23 // 104020
Így jártá.D
Pedr013-12-2009 13:39:51 // 104019
Sziasztok,
Lehet kissé fura kéréssel fordulok hozzátok. Nincs valakinek véletlenül egy 1.4 TS motorházat alulról mutató fotója? Az olajteknő része érdekelne eredeti állapotában.
Azért kérdem, mert letört az olajteknőmről az a rész, ami olyan lehet - sejtésem szerint - mint egy bilincs, ami körülfogja a kipuffot. Az már mellékes, hogy az olajteknőm is elrepedt és elfolyt az összes olaj. Meg akarom nézni, hogy egyáltalán hogy kellene ennek kinézni. aztán venni hozzá alkatrészt. Kösz
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.