Forum >> 145-146
sparco06-09-2010 21:47:27 // 111958
Jelölésre raktuk, forgattuk, és egy ponton megállt, nem bírtuk átforgatni...
Diesel06-09-2010 21:41:51 // 111957
Mióta nem csattog? volt csapágyas motorod?
G-Burt06-09-2010 21:41:47 // 111956
zárójeles rész:D
pb_06-09-2010 21:40:39 // 111955
Nem kell kivenni. Tedd jelre a vezérlést(a +felelőre), után pedig kézzel átforgatod a motort, és fülelsz.
pb_06-09-2010 21:37:55 // 111954
Rre ne vegyél mérget.
pb_06-09-2010 21:35:50 // 111953
Nem csak akkor, ha a hfejet is leveszed.
Driver06-09-2010 21:33:45 // 111952
"ha átugrik a szij megváltozik a vezérlés és a szelep egybenyitás nem akkor lesz amikor kéne pl és beleér a dugoba." nekem ez volt offos német kocsival. utána egyáltalán nem akart elindulni, "besült" az egész. nem volt olyan hogy be lehetett volna indítani és ilyen meg olyan hangja van. igaz nem is nagyon erőszakoltam egy-két próba után.
pb_06-09-2010 21:32:00 // 111951
Nem menj nyomozónak, nem az lesz a baj.)
sparco06-09-2010 21:30:10 // 111950
Van valami tipped PB cartárs a leírtak alapján??? Multkor is jót mondtál... Köszi is érte! :D
G-Burt06-09-2010 21:29:46 // 111949
Ha csapágyas, akkor meg ki kell venni, megcsinálni
G-Burt06-09-2010 21:28:15 // 111948
Ha a szelep beleért a dugóba akkor nem látni, csak ha lenn van a hengerfej. Szerintem nem valószínű, h belenyitott, felső holtponton se tud beleérni a dugóba a kialakítása miatt (bár nem vagyok benne biztos, nem mértem pontosan, csak szemre). Amúgy nem kell kivenni a motort, le lehet venni a hengerfejeket úgy is, h a blokk marad a helyén, hely van bőven.
pb_06-09-2010 21:27:11 // 111947
A legjobb +oldás a szétszedés.
pb_06-09-2010 21:26:02 // 111946
Bilincs, vagy cső.
pb_06-09-2010 21:25:12 // 111945
Nem szeretnélek +bántani, de 1 csapágyas motor, hogy lehet jó?
pb_06-09-2010 21:24:07 // 111944
A csapágyas motor nem csattog.
sparco06-09-2010 21:22:01 // 111943
Jáááá... megint motor kivétel??? :S Szerelőhoz meg nem akarom vinni, mert az csomó zsé... meg Fater megtudja csinálni, csak a baj forrását kellene megállapítani...
Na majd lesz valami... :S
Azért ha van még valakinek valami használható ötlete, ossza meg velem.
+ persze ha tippje, akkor is...
Na majd lesz valami... :S
Azért ha van még valakinek valami használható ötlete, ossza meg velem.
+ persze ha tippje, akkor is...
Diesel06-09-2010 21:18:32 // 111942
Ugyis rohadtnagy cumi van, tehát vegyétek ki a motort,neszarozzatok.Ha leveszed a hfejet akkor látni, hogy mivan, de tökmindegy, ugyis csapágyas majd meglátod.Bár remélem nincs igazam ezt tegyük hozzá, én ugyvettem az enyémet, hoogy hajtokarcsapágyas volt, aztán ha már nekiállok full motorfelujitás, hát van egyfajat járása:)
sparco06-09-2010 21:15:00 // 111941
7 végén tudnék csinálni csak... egyébként anno csináltam, mikor hidrotőkék csörögtek... de ez most más csörgés az a baj... :S
Viszont ha bibi lenne a szelepekkel, akkor a vezérmű tengely denki levételnél lehetne látni valami gubancot nem??? :S
Bocsi a sok hülye kérdésért, de amatőr vagyok nagyon... de ezzel is tanulok. :D
Viszont ha bibi lenne a szelepekkel, akkor a vezérmű tengely denki levételnél lehetne látni valami gubancot nem??? :S
Bocsi a sok hülye kérdésért, de amatőr vagyok nagyon... de ezzel is tanulok. :D
Diesel06-09-2010 21:09:17 // 111940
ha átugrik a szij megváltozik a vezérlés és a szelep egybenyitás nem akkor lesz amikor kéne pl és beleér a dugoba.Kicsit hülyeségnek hangzik amit mondok, de legalább vlami normális telefonnal vagy valamivel egy hangfelvételt nemcsinálnál?abbol sokmindent kihall egy hozzáértöbb fül, nem magamra gondolok:) Bár a csapágyosságot meghallom azonnal sajnos a tapasztalatok miatt...
sparco06-09-2010 21:02:46 // 111939
Nem vettük ki a szelepeket...
Szal. szerintetek vagy szelepeket verte szét, vagy hajtókar csapágyas??? :S
De szelepeket viszont miért verhette volna szét??? :S
Szal. szerintetek vagy szelepeket verte szét, vagy hajtókar csapágyas??? :S
De szelepeket viszont miért verhette volna szét??? :S
Diesel06-09-2010 20:09:13 // 111938
Ill nem első hanem alsó na:)
Diesel06-09-2010 20:08:20 // 111937
Pedig ez azlesz, a hirtelen leeső fordulat és a csattogás, majd meglátjátok, mivel visszaraktátok a régi tengelyeket is és nemváltozott sokat lehet nyomozonak kéne mennem, de akkor nemlehet, hogy nemaz a gond?:) Amugy meg teknő csavarjait le, és vegyétek le az első csapágycsészéket mindegyik hajtokarrol, az hogy a jobb oldalról jön az nem mentő jel, hogy talán nemcsapágyas, hanem valoszinűleg a 4es hajtokar a csapágyas azért hallod jobbról.
G-Burt06-09-2010 20:02:58 // 111936
Szelepeket kivettétek?
G-Burt06-09-2010 20:00:57 // 111935
Magyar nyelven létezik egyáltalán ilyen?
mreni06-09-2010 19:51:32 // 111934
Szerintem,vagy elverték a dugók a szelepeket vagy csapágyas....:S
sparco06-09-2010 19:43:59 // 111933
Ez engem is érdekelne...
sparco06-09-2010 19:43:30 // 111932
Ja-ja, visszaraktuk a régieket is, vez. tengely meg tökéletes... sztem. nem itt lesz a baj, mert a régiekkel is ezt csinálja, holott azokkal nem csinálta sose... :S
sparco06-09-2010 19:42:06 // 111931
Az megvolt... am. hogy kell szétszedni?
G-Burt06-09-2010 19:41:05 // 111930
Amig az Alfa működik, addig ne szedj szét semmit rajta, míg végleg meg nem adta magát:D
Nem kotyognak véletlenül a veztengelyek a házban? Régi tőkéket próbáltátok visszarakni?
Nem kotyognak véletlenül a veztengelyek a házban? Régi tőkéket próbáltátok visszarakni?
Bazsa14506-09-2010 19:26:59 // 111929
Tényleg.Nincs valakinek elfekvőben egy magyar nyelvű kézi könyve a boxerről? :D
Vagy CD-je esetleg ? :D
Jó áron vevő lennék rá.
Vagy CD-je esetleg ? :D
Jó áron vevő lennék rá.
Bagee06-09-2010 19:14:17 // 111928
szétszedni nem is de ki kell nyomni belőle az olajat...
Bazsa14506-09-2010 19:12:06 // 111927
Nem.Szerintem nem a termosztát. Ez az alkatrész a boxer olajbeöntő nyílás mellett,alatt van. Belemegy egy gumicső a tágulási tartályból majd abból egy ág megy a motorhoz egy ág pedig a fűtő motorhoz.
És nekem ebből a 3 ágú alkatrészből csöpög a hűtő víz.Vagy a 3 cső közül valamelyiknek a csatlakozásából...
És nekem ebből a 3 ágú alkatrészből csöpög a hűtő víz.Vagy a 3 cső közül valamelyiknek a csatlakozásából...
sparco06-09-2010 19:10:17 // 111926
Azt szét lehet szedni??? Hogyan??? Mert anno a régieket próbáltuk tisztítani, benzinbe áztattuk egy darabig... koksz jött is ki belőle, de nem lett tökéletes, ezért is vettünk bele másikat... de viszont a régi vezérmútengely házat is visszapróbáltuk, és azzal is ugyanolyan hangosan csattogot,,, előtte viszont csak ciripelt. Ezért is gondolom, hogy nem az a gond... vagy tévednék?
tzoli15506-09-2010 19:02:34 // 111925
Ha bontott tőkével rakod össze, előtte szét kell szedni a tőkét és a benne lévő olajtól megszabadítani, hogy kézzel összenyomkodható legyen. Ha ez elmaradt a tőke kitámaszthat, és még a szelepet is elverheti a dugattyú !
sparco06-09-2010 18:47:26 // 111924
Utolsó mondatom ne is vegyétek figyelembe... hülyeséget írtam. :D
sparco06-09-2010 18:46:15 // 111923
Erre Én is gondoltam... de nagyon nem lenne jó... :S Fater szerint nem középről jön, hanem jobb oldalról a csattogás... :S De mondom, nekem is eszembe ugrott már... :S
Volt már valakinek ilyenje??? Mennyi kp -ból lehet megcsinálni? :S ÚÚÚ de ki leszek, ha megint ki kell venni a motort... :S
Már lassan 1 hónapja csak csináljuk... igaz csak 7 végenként... de nagyon szar, hogy nem tudom használni. Hogy lehet azt megállapítani, hogy az-e a gond pontosan, szétszedés nélkül? Vagy jobb ha nem is kínlódok, és veszek bele másik mocit???
Volt már valakinek ilyenje??? Mennyi kp -ból lehet megcsinálni? :S ÚÚÚ de ki leszek, ha megint ki kell venni a motort... :S
Már lassan 1 hónapja csak csináljuk... igaz csak 7 végenként... de nagyon szar, hogy nem tudom használni. Hogy lehet azt megállapítani, hogy az-e a gond pontosan, szétszedés nélkül? Vagy jobb ha nem is kínlódok, és veszek bele másik mocit???
abeditomi06-09-2010 18:32:01 // 111922
Sziasztok
Van egy ausztriából behozott, főtengely csapágyas 146-os boxer 1.6. 95 II. félévi évjáratú. Motorikusan jó, belül szép. Akit érdekelnek alkatrészek, írjon az oldalamon.
üdv
Van egy ausztriából behozott, főtengely csapágyas 146-os boxer 1.6. 95 II. félévi évjáratú. Motorikusan jó, belül szép. Akit érdekelnek alkatrészek, írjon az oldalamon.
üdv
mreni06-09-2010 18:29:14 // 111921
erre én is gondoltam már:S
Diesel06-09-2010 18:24:32 // 111920
Te srác nelegyen igazam, de nemlett konkrétan csapágyas az a motor?Tudom most azzal jössz, hogy olajcsere után???Még egy métert se mentem vele, képtelenség, jártam én már ugy 146al, azért kérdem, lehet azért esett le a fordulat, mert a csapágy megfogta a főtengelyt és az tudám csattogni gyönyörűen... Régi szivodizel hangj megvan vele:D
sparco06-09-2010 17:39:11 // 111919
Használt hidrotőke+ vez.tengely ment bele, de jó állapotúak. Ja, és komplett házzal cseréltem őket, szal. ugy ahogy össze voltak kopva. Igazából csak a bal oldali vez. tengely volt nagyon elkopva, de lett mindkettő cserélve, mert hangja volt mindkettőnek. Csattogás után visszaraktuk a régi jobb oldali tőkéket, vez. tengelyt házastól, de ugyanúgy csattog tovább. Viszont azt el is felejtettem mondani, hogy a csattogás inkább a jobb oldalról jön. De a szelepek...stb. minden ok.
Szal. a frissen visszarakott motor csattog egy darabig??? Csak annyi, hogy ez nagyon hangos, és nem nagyon akarom járatni, nehogy nagyobb bajt csináljak. De mondom, engem az aggaszt, hogy egyszer minden ok, és egyik pillről a másikra ilyen lett. :S
Gyári jelölésre volt berakás előtt állítva, és ugy járt szépen... majd elkezdte ezt csin...
Szal. a frissen visszarakott motor csattog egy darabig??? Csak annyi, hogy ez nagyon hangos, és nem nagyon akarom járatni, nehogy nagyobb bajt csináljak. De mondom, engem az aggaszt, hogy egyszer minden ok, és egyik pillről a másikra ilyen lett. :S
Gyári jelölésre volt berakás előtt állítva, és ugy járt szépen... majd elkezdte ezt csin...
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2010 15:50:46 // 111918
A motortérben a légtömegmérő mögött van a komplett elektrohidraulikus vezérlő. Az agya is ott van, egybe van építve minden. Illetve a torony/tűzfal környékén baloldalt kell lennie még egy olyan csatlakozónak, mint hátul az űlés alatt, azt még nézd meg. Sőt..mintha jobbaldalt is rémlene...de mindenképp a motortérben.
Misi14606-09-2010 14:56:58 // 111917
Kosz a valaszokt, esetleg valaki nem tudja, hogy pontosan merre is van az ABS egyseg, nem akarok feleslegesen bontani. Kosz Misi
Ferke06-09-2010 14:34:36 // 111916
Nézd meg a csatit aaz abs egységnél is, onnan nem messze is van egy stekkere, nem vagyok benne biztos, de mintha már bent az utastérben lenne, valahol az anyósülés előtt.
Ferke06-09-2010 14:32:50 // 111915
Kimondottan xar:) De látható, hogy a boxer még akkor is menő lesz:))))
Seriff06-09-2010 13:36:05 // 111914
Milyen bolygónk helyzete 2204-ben? ;)
dfg (Tanárúr)06-09-2010 13:29:12 // 111913
Azt hittem jönnek majd csőstől a válaszok...
nézd meg a jeladó alatti bordás felületet, hogy tiszta-e. ha telerakódik sárral, akkor a jeladó nem biztos, hogy tud jelet adni.
nézd meg a jeladó alatti bordás felületet, hogy tiszta-e. ha telerakódik sárral, akkor a jeladó nem biztos, hogy tud jelet adni.
Misi14606-09-2010 12:50:15 // 111912
Sziasztok,
Tud valaki választ a 111862-es hsz-re, mert eddig még senki se válaszolt?
Kösz Misi.
Tud valaki választ a 111862-es hsz-re, mert eddig még senki se válaszolt?
Kösz Misi.
pb_06-09-2010 11:37:36 // 111911
Legalább raktad volna össze rendesen.)))
Ferke06-09-2010 11:23:24 // 111910
...és milyen htőkék kerültek be? Az utángyártottakkal lehet szívni rendesen...szerintem a leállás/fordulatvesztésnek és a csattogásnak nem is feltétlen 1 kiváltó oka lehet, simán lehtséges, hogy a tőke csattog+még van valami vákumpara, vagy valami elektromos(pl egy stekker) probléma.
Frissen rakott motor egy darabig csattog, míg a tőke nem keményedik fel.
Hengerek számozása: Ha a kocsiban ülsz, akkor jobb oldalon 1-3, bal oldalon 2-4.
Itt kb láthatod:

Frissen rakott motor egy darabig csattog, míg a tőke nem keményedik fel.
Hengerek számozása: Ha a kocsiban ülsz, akkor jobb oldalon 1-3, bal oldalon 2-4.
Itt kb láthatod:

Ferke06-09-2010 11:11:23 // 111909
Olajnyomás, olajjáratok rendben? Nem maradhatott bent valami koszmó? A vezérléssel nem lesz gond, azt ha a gyári jelre rakod a tengelyeknél+a lendkerék jelen van, akkor nincs para. Itt valami más lesz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
635
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?